Kwartiertje en ze is bovenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze is profwielrenster, dus normaal moet ze toch wel in kunnen delen.
Ze is een ze :S Ze kan toch niet sneller zijn dan Doornbosquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was Sauerbreij volgens mij ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze is een ze :S Ze kan toch niet sneller zijn dan Doornbos
Het is een vrouw ze doet het op intuïtie, niet verstand.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je moet eens turven hoe vaak hij Herbie en maarten terecht corrigeert.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:52 schreef QuistNix20 het volgende:
Boogerd in een tv-programma zoals hier vind ik iets toevoegen, gek genoeg vind ik hem irritant als ie commentaar levert bij Dijkstra en Ducrot. Dan trek ik hem niet.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:08 schreef QuistNix20 het volgende:
Die blonde van de make-up mag er ook wezen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:08 schreef Appelmoesmaker het volgende:
[..]
Het is een vrouw ze doet het op intuïtie, niet verstand.
Doornbos fietste dan ook alsof ie op zondag middag onderweg was op de fiets met frisse tegenzin richting schoonfamilie.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze is een ze :S Ze kan toch niet sneller zijn dan Doornbos
Je kent Wiekequote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:08 schreef QuistNix20 het volgende:
Die blonde van de make-up mag er ook wezen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat we Johnny Hoogerland in de nieuwe Carglass-reclame gaan zien... over een doorgescheurde ster
Dat was Coronelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Doornbos fietste dan ook alsof ie op zondag middag onderweg was op de fiets met frisse tegenzin richting schoonfamilie.
Die vond het belangrijker om over zichzelf te twitterenquote:
Volgende keer moet ie wel weer zijn sjaal om doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:10 schreef tompsv18 het volgende:
Boogerd is wel een leuke gast, mag van mij wel vaker terugkomen
Boogerd gaat vanaf donderdag weer commentaar geven bij de NOS, dus denk niet dat hij nog terugkomt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:10 schreef tompsv18 het volgende:
Boogerd is wel een leuke gast, mag van mij wel vaker terugkomen
hoeveel uur televisie kijk jij per dag?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga op vrijdag toch voor HgTdan kijk ik TdJ wel op zaterdag terug.
Valt wel mee hoor, ik kijk niet zo heel veel terug. Van half 9 tot een uur of 11 meestal door de week. En sommige dingen neem ik op (kan ik reclame doorspoelen). Oh en als ik thuis kom het laatste stukje van de etappe.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:14 schreef Aalbers het volgende:
[..]
hoeveel uur televisie kijk jij per dag?
Geen idee, Ik rij alleen elke ochtend lands die tentquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
Is er hier iemand die een vraag heeft gemaild? OF in het publiek heeft gezeten?
Een uur, maar in een lichtere standquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:16 schreef Kirov het volgende:
In hoeveel tijd jaagde Hulzebosch die berg eigenlijk op?
Vreselijke Katholieke huichelaar.quote:
Mooie reactie. Weet jij of Wim Kok een wielerfan was?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreselijke Katholieke huichelaar.
Gaf later toe dat niet eens een grote wielerfan is maar hij er wel zieltjes mee won.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |