Tomorrow will be mine van Danny Vera zelf, binnenkort op Itunes, moet je maar op youtube zoekenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:46 schreef Kirov het volgende:
Maar nogmaals, hoe heet dat liedje van Danny Vera aan het begin?
Gerrie was wel een knappe vrouw?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Geef mij maar Gerrie knetemann
Lelijk wijf
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:46 schreef Kirov het volgende:
Maar nogmaals, hoe heet dat liedje van Danny Vera aan het begin?
Agree!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:47 schreef QuistNix20 het volgende:
Rondemissen = overbodig item dat tijd kost en irritant is.
Thnxquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:47 schreef BobW het volgende:
[..]
Tomorrow will be mine van Danny Vera zelf, binnenkort op Itunes, moet je maar op youtube zoeken
Drinkt zich in en komt aan tafel zitten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:47 schreef tong80 het volgende:
Je ziet niet vaak dat ex-wielrenners zo dik worden. Eet Danny veel of zuipt ie zoals zijn oom ?
Bijwerkingen van dopinggebruik.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:47 schreef tong80 het volgende:
Je ziet niet vaak dat ex-wielrenners zo dik worden. Eet Danny veel of zuipt ie zoals zijn oom ?
Meisjes met turbodijen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:48 schreef QuistNix20 het volgende:
Liever dit meisje Knetemann dan die rondemiss met fout accent.
merckx is toch ook geen kleine?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:47 schreef tong80 het volgende:
Gekquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:48 schreef QuistNix20 het volgende:
Liever dit meisje Knetemann dan die rondemiss met fout accent.
Ja, want iedereen sterft rond zn vijftigstequote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:49 schreef Specularium het volgende:
Dr vader is maar 1 jaar ouder geworden ofzo dan Hazes.
Sporten of zuipen, maakt geen reet uit.
En de dochter van Hazes heeft ook nog dezelfde voornaam...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:49 schreef Specularium het volgende:
Hij had een longembolie. Kan hij niks aan doenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:49 schreef Specularium het volgende:
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:52 schreef Kirov het volgende:
Boogerd heeft toch ook wel eens aan het verkeerde potje gezeten?
Nee hij was haar vader.quote:
Hoe vaker je post dat de Avondetappe veel te laat begint, des te eerder je mod wordt op Fok?quote:
Danny kreeg ook hartklachten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:49 schreef Specularium het volgende:
Nee dat werkt anders hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoe vaker je post dat de Avondetappe veel te laat begint, des te eerder je mod wordt op Fok?
Ik krijg er een gezellig campinggevoel van.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
Ik word onzettend afgeleid door die regen op de achtergrond.
moet je het geluid afzettenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
Nou hier buiten ook, oh ja ik zit ook in Amsterdamquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
Ik moet ervan plassen en achter mij hoor ik het OOK nog eens.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik krijg er een gezellig campinggevoel van.
En dat jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou hier buiten ook, oh ja ik zit ook in Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |