SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
HAHAHAHAquote:
Ja zekerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo is het maar net eend! Wel leuke dag gehad vandaag?
[..]
HAHAHAHA!
want? Naar vrouwen kijken is toch geen probleemquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:34 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja zekerMaar ik merk wel dat ik echt eens een date moet hebben ofzo.. kan niet meer normaal naar vrouwen kijken
Nee dat zeker nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
want? Naar vrouwen kijken is toch geen probleem
Ik zie WC-Eend al kwijlend naar een vrouw starend staan terwijl z'n zoontje aan de mouw van z'n jas trekt:"Papa, papa, waarom kijkt u zo eng naar die mevrouw met die grote borsten?"quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
want? Naar vrouwen kijken is toch geen probleem
Ja nu je het zo zegt begrijp ik het iddquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zie WC-Eend al kwijlend naar een vrouw starend staan terwijl z'n zoontje aan de mouw van z'n jas trekt:"Papa, papa, waarom kijkt u zo eng naar die mevrouw met die grote borsten?"
Hahahahhahaha nee zo erg ben ik nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zie WC-Eend al kwijlend naar een vrouw starend staan terwijl z'n zoontje aan de mouw van z'n jas trekt:"Papa, papa, waarom kijkt u zo eng naar die mevrouw met die grote borsten?"
Wat zeur je dan!quote:
Het regent hier..quote:
Erg hehquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat zeur je dan!
Ik was vorige week maandag in de Efteling.. Pottedorie wat een boel milfjes liepen daar rond zeg...
Sowieso heb ik een zwak voor juffrouwen..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Erg hehAls ik me dochter van school ophaal zitten er ook een aantal leuke tussen... haar juf ook....
I feel your painquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:03 schreef koei het volgende:
Eend en Poit, jullie hadden bij mij moeten werken! Ik draai momenteel een kinderkamp dat geleid wordt door tientallen juffen en soortgelijken, vers van de paboQua mannelijk schoon is het een flinke tegenvaller
Ik schat zo'n tien man, waarvan minimaal vier homo's, twee die onder de piercings zitten en de rest is vrijwel allemaal veel te jong. Er zitten maar twee mannen tussen die enigszins onder datebaar materiaal vallen.
Komt ze nu mee!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:03 schreef koei het volgende:
Eend en Poit, jullie hadden bij mij moeten werken! Ik draai momenteel een kinderkamp dat geleid wordt door tientallen juffen en soortgelijken, vers van de paboQua mannelijk schoon is het een flinke tegenvaller
Ik schat zo'n tien man, waarvan minimaal vier homo's, twee die onder de piercings zitten en de rest is vrijwel allemaal veel te jong. Er zitten maar twee mannen tussen die enigszins onder datebaar materiaal vallen.
Mijn nummer mag je sowieso maar of dat handig is? *wink wink* *nudge nudge*quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Het is nog niet zeker of ik de 23ste vrij ben maar mag wss wel eerder wegik wil trouwens nog wel even van iemand een 06 nr voor als ik de meetplek niet kan vinden
of vertraging enzeu
Dat was ook mijn gedachtequote:
Bwhehe pm em maar dm gaat bagger op mobielquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Komt ze nu mee!!
[..]
Mijn nummer mag je sowieso maar of dat handig is? *wink wink* *nudge nudge*
Ja, ik kwam er ook pas bij de info-avond achter... Maar jullie kunnen altijd nog gewoon los langs komen! Zeker voor Eend is dat erg handig, want met kinderen heeft hij een goed excuus om naar duinrell te gaan en kan hij vanzelf een juf naar keuze uitzoeken en aanspreken! En als hij weet van welke groep, dan kan ik haar naam achterhalen!quote:
Lol, uitzoeken maar.. CupidoKoei regelt het allemaal welquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:10 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er ook pas bij de info-avond achter... Maar jullie kunnen altijd nog gewoon los langs komen! Zeker voor Eend is dat erg handig, want met kinderen heeft hij een goed excuus om naar duinrell te gaan en kan hij vanzelf een juf naar keuze uitzoeken en aanspreken! En als hij weet van welke groep, dan kan ik haar naam achterhalen!
Gratis tip: als Poit zegt dat de meet naar vrijdagavond de 22e in Gouda is verplaatst en verder iedereen heeft afgezegd, dan moet je hem niet zomaar op zijn blauwe ogen geloven...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bwhehe pm em maar dm gaat bagger op mobiel
Oh goed dat je het zegt! Thanks!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:12 schreef koei het volgende:
[..]
Gratis tip: als Poit zegt dat de meet naar vrijdagavond de 22e in Gouda is verplaatst en verder iedereen heeft afgezegd, dan moet je hem niet zomaar op zijn blauwe ogen geloven...
Damn you koei!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:12 schreef koei het volgende:
[..]
Gratis tip: als Poit zegt dat de meet naar vrijdagavond de 22e in Gouda is verplaatst en verder iedereen heeft afgezegd, dan moet je hem niet zomaar op zijn blauwe ogen geloven...
Tegen 7en lig ik al te lallen aan de onderkant van de bar.. Fine by mequote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:19 schreef koei het volgende:
Sorry Poit
Ik moet die zaterdag trouwens tot 16:00 uur werken, dus ben rond 19:00 uur in Den Bosch. Iemand bezwaar tegen laat eten? En iemand een suggestie over waar we kunnen eten met zo'n vijftien man?
Nee, geen Burger King
Brink voor de 360?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:20 schreef Rossdale het volgende:
Brink + Portal 2 + TDU 2 voor 49 euro
Ik wilde eigenlijk nog Crysis 2, maar die was al uitverkochtDan TDU 2 maar opgepikt
4 player co-op toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:23 schreef koei het volgende:
[..]
Brink voor de 360?
Zoek je nog een co-op buddy?![]()
Ik twijfel nog over voor welk platform ik hem ga halen...
Ja, vier idd. Maar goed, eerst morgen maar eens kijken of ze hem nog hebben liggen!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
4 player co-op toch?
Ik weet dat een aantal mensen hem gaan halen, maar ik wil hem zeker met een groepje helemaal door gaan spelen
Amerikaans PSN en XBL hehquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Trouwens, probeer allemaal ff de demo van Catherine, zou nu op XBL en PSN moeten staan, hilarisch!
Hij is geniaal he. Ik had de Japanse demo gespeeld thuis, en mijn vrouw keek me wat raar aan. En daarna: "oh, schapen".quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Trouwens, probeer allemaal ff de demo van Catherine, zou nu op XBL en PSN moeten staan, hilarisch!
Yeah het is echt cool, en dat terwijl ik helemaal geen Japan-freak ben (tegenovergestelde eerder), maar dit is echt tof bedacht!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is geniaal he. Ik had de Japanse demo gespeeld thuis, en mijn vrouw keek me wat raar aan. En daarna: "oh, schapen".
Oh, ja kan wel, heb n Amerikaanse gamertag (gggrrrr microsoft en de onmogelijkheid om het land van oorsprong van n account te veranderen!)quote:
Zal straks eens downloadenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:31 schreef SpankmasterC het volgende:
US only, lees het net ook. Afwachten maar op een EU release als die er gaat komen.quote:
lol, in de war met de dagen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Ohja t is op een zaterdagdan ben ik sowieso al vrij dus mijn mail of ik vrij mag kan ik ook wel intrekken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |