Continentaal.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nationaal, internationaal of wereldwijd?
Omdat de PvdA dat blijkbaar graag doet. Culturele hippies, studenten met arme pappies, vrouwen, minderheden en anders-seksuelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen onnodig bevoordelen
Ik ben toch geen woordvoerder van de PvdA?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat de PvdA dat blijkbaar graag doet. Culturele hippies, studenten met arme pappies, vrouwen, minderheden en anders-seksuelen.
Vele minderheden pamperen levert 1 middelpartij op....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:30 schreef GSbrder het volgende:
Omdat de PvdA dat blijkbaar graag doet. Culturele hippies, studenten met arme pappies, vrouwen, minderheden en anders-seksuelen.
Yep.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tis me wat.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yep.
Armen krijgen 4 tot 5 keer mijn stufi, thuiswonend.
Jij ging in de verdediging over het letterlijke partijstandpunt van de PvdA dat remlof stelde.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:31 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik ben toch geen woordvoerder van de PvdA?
Waarop ik antwoordde met:quote:Iedereen verdient dezelfde kansen. Misschien begrijp je dat?
En daarom hebben wij nog altijd deze discussie.quote:Waarom?
Ja.quote:
Allemaal beroemde, rechtse Fokkers!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom ben je ook zo'n vreemde contactgestoorde jongen.
Ah gossie, je hebt het zo zwaarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yep.
Alsof ik er wat aan kan doen dat m'n familie geld heeft.quote:
I second that.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee toch..![]()
Ik voorzie nu al een hoop gesteggel om helemaal niets met onze LTS zwakstroom.
Je bent eigenlijk gewoon een verwend krengquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof ik er wat aan kan doen dat m'n familie geld heeft.
Maar blijkbaar mag ik dan minder kopen dan een arme student.
Dat doet er niet toe, wel?quote:
Dan ben je slecht bezig, heb eens bij een decaan gezeten die vertelde dat een jongen de maximale aanvullende beurs kreeg omdat pappie geen inkomen had.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof ik er wat aan kan doen dat m'n familie geld heeft.
Maar blijkbaar mag ik dan minder kopen dan een arme student.
Vond dat er een beetje overdreven werd gereageerdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij ging in de verdediging over het letterlijke partijstandpunt van de PvdA dat remlof stelde.
Maargoed, wat mij betreft moet iedereen dezelfde kansen krijgen omdat iedereen dan dezelfde ruimte krijgt om zichzelf te ontplooien.quote:[..]
Waarop ik antwoordde met:
[..]
En daarom hebben wij nog altijd deze discussie.
Waarom mag een onrendabele zich van 400 a 500 euro kapotzuipen elke maand en ik niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk gewoon een verwend kreng
Ja, maar pappie heeft wel degelijk inkomen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan ben je slecht bezig, heb eens bij een decaan gezeten die vertelde dat een jongen de maximale aanvullende beurs kreeg omdat pappie geen inkomen had.
Dat pappie daarvoor kapitale villa's in Italië had deed niet terzake.
Krijgt iemand een kans, of moet hij een kans verdienen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:35 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maargoed, wat mij betreft moet iedereen dezelfde kansen krijgen omdat iedereen dan dezelfde ruimte krijgt om zichzelf te ontplooien.
Ik ken er een paar en die betalen gewoon mee aan de huur en boodschappen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom mag een onrendabele zich van 400 a 500 euro kapotzuipen elke maand en ik niet?
Of denk je dat die studenten dat geld spenderen aan waspoeder thuiswonend?
Oke, autistjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Allemaal beroemde, rechtse Fokkers!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwaliteitsbron.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken er een paar en die betalen gewoon mee aan de huur en boodschappen.
Goh, is ook echt representatief voor "de student" inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken er een paar en die betalen gewoon mee aan de huur en boodschappen.
Geen idee. Ik denk dat er meer aan te verdienen valt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:37 schreef kLowJow het volgende:
Wat denken jullie... Verdienen we per saldo aan Afrika, of stoppen we er alleen maar geld in?
Ik wil je niet verneuken, maar ik heb het even nagerekend, de aanvullende beurs is maximaal 2,28 maal de basisbeurs (219 vs. 96 euro).quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yep.
I don't care, het is een veelvoud in ieder geval.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wil je niet verneuken, maar ik heb het even nagerekend, de aanvullende beurs is maximaal 2,28 maal de basisbeurs (219 vs. 96 euro).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |