Heb ik ook gedaan dinsdag, de actie is een dusdanig succes dat de levertijd wel een stukkie langer is geworden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:05 schreef De Wouzeraar het volgende:
Okee, ik denk dat het de Sensation + Vodafone wordt.
Snel bestellen voordat hun datalimiet omlaag gaat. :-D
Daar valt whatsapp volgens mij weer niet onder, skype en chatten via skype dan weer wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:49 schreef De Wouzeraar het volgende:
Alleen staat er in de algemene voorwaarden dit:
Met dit abonnement kunt u geen gebruik maken van VoIP en SMSoIP-diesten.
Hoewel dit niet mag, toch eigenlijk geen zin in gezeik, dus toch misschien maar even verder kijken.
Zie nu ook dat dat bij de voorwaarden van iedere provider staat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:13 schreef Swomp het volgende:
[..]
Daar valt whatsapp volgens mij weer niet onder, skype en chatten via skype dan weer wel.
Haha, ik denk dat ik hem vandaag of morgen ook bestel op gsmwijzer.nl. (daar is ie goedkoperquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:20 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Zie nu ook dat dat bij de voorwaarden van iedere provider staat.
Dus: Sensation besteld!
Heb hem besteld via studentmobiel.nl. Dezelfde prijs als op gsmwijzer.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:22 schreef Swomp het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat ik hem vandaag of morgen ook bestel op gsmwijzer.nl. (daar is ie goedkoper) En dan maar hopen dat alles nog optijd wordt geregeld.
3D werkt perfect, je moet hem wel in de breedte houden, ja dus? Omdat het gewoon tof is, omdat hij ongeveer dezelfde prijs is als de sensation, en omdat hij 1gb ram heeft, en daardoor sense beter loopt:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:59 schreef zatoichi het volgende:
3D is kut, het werkt alleen als je de telefoon op een bepaalde manier vast hebt en waarom zou je überhaupt een 3D telefoon willen? Films kijk je er bijna nooit op, foto's zijn sowieso 2D, internet ook en applicaties kun je niet 3D gebruiken, de touch functionaliteit blijft 2D.
QFTquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:06 schreef The6thgate het volgende:
Toch vind ik de Sensation een stuk mooier als het op design aan komt. Dan kan me dat 3D gestolen wordenIedere keer dat ik de Evo zie vind ik 'm niet gewoon mooi.
Ik wou je al naar het Evo topic verwijzen, maar zie dat je er al bekend mee bentquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:11 schreef delano.888 het volgende:
Ik snap dat nou echt nietik vind juist de sensation niet mooi, veel te rond. Vind de evo juist wel heel mooi, mooie knoppen mooi vierkant en alles, maar het zal wel aan mij liggen
Ja lol ik ben blijkbaar op dit moment nog een van de weinige EVO fanboys, maar daar komt vast nog wel verandering in zodra hij er isquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:23 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ik wou je al naar het Evo topic verwijzen, maar zie dat je er al bekend mee bent
Precies. Maar je krijgt het ook via mail. Dus je kan ook de hele boel inscannen en terugmailen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:02 schreef alors het volgende:
Wat is de procedure nou eigenlijkje dient en aanvraag in, en dan krijg je iets thuisgestuurd waarop je moet aangeven dat je nummerbehoud wil en dat stuur je terug en dan pas wordt er echt overgegaan tot actie?
Het is echt lang geleden dat ik een telefoon heb gekocht
De Vodafone Black is denk ik branded. Maar je kan ook gewoon de Black kiezen bij een abonnement van Vodafone.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:53 schreef alors het volgende:
ik zag dit op studentmobiel..
Beschikbare versies Prijs Voorraad
Black
Black T-Mobile
Black Vodafone
Is die Vodafone dan branded?
Okay bedanktquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:27 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Precies. Maar je krijgt het ook via mail. Dus je kan ook de hele boel inscannen en terugmailen.
Ja dat zag ik later ookquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:29 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
De Vodafone Black is denk ik branded. Maar je kan ook gewoon de Black kiezen bij een abonnement van Vodafone.
De gewone black is niet branded iddquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:29 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
De Vodafone Black is denk ik branded. Maar je kan ook gewoon de Black kiezen bij een abonnement van Vodafone.
Als het goed is kan dat wel. Dit staat in mijn handleiding, dus zie en oordeel zelf:quote:Op zondag 24 juli 2011 10:29 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind het zo snel even niet terug maar weet iemand hier of draadloze tethering mogelijk is met de Sensation? Dat je dus je telefoon als wifi-punt laat fungeren voor bijvoorbeeld je iPad?
Dat is superfijn! Bedankt voor je uitgebreide antwoord.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:36 schreef Marurk het volgende:
[..]
Als het goed is kan dat wel. Dit staat in mijn handleiding, dus zie en oordeel zelf:
[ afbeelding ]
Ja hoor, dat kan inderdaad gewoonquote:Op zondag 24 juli 2011 11:36 schreef Marurk het volgende:
[..]
Als het goed is kan dat wel. Dit staat in mijn handleiding, dus zie en oordeel zelf:
[ afbeelding ]
Proficiat!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:46 schreef Mender het volgende:
Ik heb hem nu een paar dagen in bezit.
Wat een geweldig toestel!![]()
Hij is snel, erg scherp scherm (ik kan de pixels niet zien), en alles werkt gewoon zoals het hoort.
Dit is echt een verademing t.a.v. mijn vorige telefoon, Nokia N95
Op mijn Nokia N95 deed ik vrij weinig buiten bellen en sms'en. En alleen bij uiterste noodzaak ging ik dingen opzoeken op internet. Gewoon omdat het zo'n gedoe is.
Maar met dit toestel zit ik juist overdreven veel te internetten, of spelletjes te spelen. Gewoon omdat het zo leuk is.
Je weet dat voor WhatsApp een 3G/WiFi verbinding nodig is? Als je dataroaming uitzet, kun je alleen maar bellen en sms'en. Zit momenteel zelf ook in het buitenland, dus heb het allemaal ff getest, just to be sure. Had ook geen zin in hoge kostenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:54 schreef Ladylicious het volgende:
Ik ga morgen op vakantie naar het buitenland, iemand een idee hoe ik het hele internetgebeuren uit moet zetten? Wil wel graag blijven whatsappen, alleen email, facebook en andere shit die ie automatisch update moeten stopgezet..
Ik las iets over roaming dat uitgezet moest worden maar dat staat bij mij sowieso al niet aan. Wil niet voor verrassingen komen te staan met mn rekening
Zou wel erg fijn zijn, ik word er gek van dat dat ding elke dag leeg is en bij intensief gebruik zelfs eerder..quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Voor degenen die de batterij tijd te kort vinden:
Ik las zojuist op XDA een topic over een batterij van Anker, die drastisch langer mee zou moeten gaan dan de stock batterij.
Eens kijken waar ik die kan kopen, klinkt goed in ieder geval.
Ik ben nu ook aan het wachten op goedkeuring van de provider, waar heb jij hem besteld dan ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:40 schreef alors het volgende:
Ik wacht nog steeds tot het allemaal is goedgekeurd....
studentmobiel... volgens mij gaat die goedkeuring van providers tegenwoordig heel snel, iig dat moeten ze wel kunnen. Maar ik kan me ook voorstellen omdat die Vodafone actie ten einde loopt dat iedereen nog snel even een abonnement afsluit en het heel druk is...quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:59 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik ben nu ook aan het wachten op goedkeuring van de provider, waar heb jij hem besteld dan ?
Dat sowieso. Er stond ook in mijn orderbevestiging dat het wat langer duurt. tot 9 werkdagen ipv 5.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:02 schreef alors het volgende:
[..]
studentmobiel... volgens mij gaat die goedkeuring van providers tegenwoordig heel snel, iig dat moeten ze wel kunnen. Maar ik kan me ook voorstellen omdat die Vodafone actie ten einde loopt dat iedereen nog snel even een abonnement afsluit en het heel druk is...
Omdat ik niet naar buiten durf.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:04 schreef rickyszz het volgende:
Waarom halen jullie hem gewoon niet in de winkels zelf?
Ah ik bij zijn broertje gsmwijzer.nl zelfde firma volgens mij. Vorige week was het gewoon binnen 1 a 2 werkdagen geregeld. Hoop dat het nog goedgekeurd wordt dan vóór 1aug.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:02 schreef alors het volgende:
[..]
studentmobiel... volgens mij gaat die goedkeuring van providers tegenwoordig heel snel, iig dat moeten ze wel kunnen. Maar ik kan me ook voorstellen omdat die Vodafone actie ten einde loopt dat iedereen nog snel even een abonnement afsluit en het heel druk is...
Omdat dit ongeveer 80euro goedkoper is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:04 schreef rickyszz het volgende:
Waarom halen jullie hem gewoon niet in de winkels zelf?
Als je order VOOR 1 augustus gedaan is, dan neem ik toch aan dat de oude prijzen gelden?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:05 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ah ik bij zijn broertje gsmwijzer.nl zelfde firma volgens mij. Vorige week was het gewoon binnen 1 a 2 werkdagen geregeld. Hoop dat het nog goedgekeurd wordt dan vóór 1aug.
Denk/hoop het wel ja, maar ik zie vodafone er ook wel aan om te zeggen alles wat na 1aug. binnenkomt niet meer te accepteren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als je order VOOR 1 augustus gedaan is, dan neem ik toch aan dat de oude prijzen gelden?
En alleen bestellingen en orders van NA 1 augustus het nieuwe tarief betreft?
Dan neem ik aan dat je vandaag nog mail krijgt dat je contract is goedgekeurdquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:28 schreef alors het volgende:
Ik heb wel al mail gehad, dinsdag al, dat ze de boel binnen hadden gekregen, dus dan neem ik aan dat het wel goed zit.
Ik heb, na mijn bestelling, een orderbevestiging gehad. Boel gezeik omdat er verkeerde gegevens instonden. Als het goed is zijn de maandag (eindelijk) correct ingevuld. En nu zegt mijn order status dat mijn order "in behandeling" is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:31 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je vandaag nog mail krijgt dat je contract is goedgekeurd![]()
Ik kreeg dit bericht pas gister omdat er iets was foutgegaan
Ik ken een brit die hem voor mij besteld heeft en op zal sturenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:21 schreef Ladylicious het volgende:
Laat maar even weten als je iets hebt gevonden iig
Er is een Transfer app ergens, dus het is nog mogelijk ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:19 schreef cherrycoke het volgende:
Toen ik mijn sensation voor het eerst opstarte, kreeg ik de vraag of ik me oude apps wou overzetten.
Nu heb ik dat niet gedaan en wil nu toch nog apps van me vorige telefoon, (htc desire) overzetten naar de sensation, is dit nog mogelijk. Of heb ik het nu helemaal verprutst
kan ik niet terug naar dat begin scherm?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Er is een Transfer app ergens, dus het is nog mogelijk ja.
Jawel, dan moet je naar privacy gaan en dan op Herstel fabriekgegevens klikken en dan moet het wel goed zijn!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:32 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
kan ik niet terug naar dat begin scherm?
dat staat onder sd en geheugen bedanktquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:53 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Jawel, dan moet je naar privacy gaan en dan op Herstel fabriekgegevens klikken en dan moet het wel goed zijn!
Oja, sorry maar je hebt het iig kunnen vindenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat staat onder sd en geheugen bedankt
Mijn accu heeft aan het einde van een dag normaal gebruik (WiFi uit of constant verbonden, GPS uit, alleen wat smsen, bellen en surfen, display brightness op automatic) nog ongeveer 40% over.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:33 schreef -J-D- het volgende:
Hoe is het gesteld met de accuduur van de Sensation?
Heb nu de Desire HD en daar is de accu al leeg voor het einde van de dag. Is dat bij de Sensation beter?
Ik mag op 6 nov. (of 2 maanden eerder) mijn Vodafone-contract verlengen of overstappen naar een andere aanbieder en dan lijkt me de Sensation wel een geschikt nieuw toestel.
Hangt er vanaf hoeveel je er mee doet. Ik haal er 2 dagen mee, maar ben ook geen zware gebruiker. Meestal een aantal whatsapp conversaties per dag. 1x per uur mail syncen, paar keer per dag spelletje doen en even nu.nl checken. Soms een youtube filmpje etc. Maar meestal ben ik @ werk en gebruik ik 'm niet continue.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:33 schreef -J-D- het volgende:
Hoe is het gesteld met de accuduur van de Sensation?
Heb nu de Desire HD en daar is de accu al leeg voor het einde van de dag. Is dat bij de Sensation beter?
Ik mag op 6 nov. (of 2 maanden eerder) mijn Vodafone-contract verlengen of overstappen naar een andere aanbieder en dan lijkt me de Sensation wel een geschikt nieuw toestel.
Tenzij je zo'n Anker batterij erin gooit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:13 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel je er mee doet. Ik haal er 2 dagen mee, maar ben ook geen zware gebruiker. Meestal een aantal whatsapp conversaties per dag. 1x per uur mail syncen, paar keer per dag spelletje doen en even nu.nl checken. Soms een youtube filmpje etc. Maar meestal ben ik @ werk en gebruik ik 'm niet continue.
Ik gok dat je niet een hele verbetering moet verwachten in elk geval.
Ja maar toch ben ik er niet helemaal gerust overquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:33 schreef alors het volgende:
Staat toch zelf op hun site dat ze de boel voor 29ste binnen moeten hebben, dus dan is het wel goed toch?
Ik snap het wel, dat heb ik ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:43 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja maar toch ben ik er niet helemaal gerust over
Duurt het serieus zo lang bij jou!? Zeker met nummerbehoud ofniet? Ik zou allang contact hebben opgenomenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik snap het wel, dat heb ik ook
Bestelling al gedaan de 19e. Nog steeds geen goedkeuring, en ik begin m ook te knijpen.
Maar toch, het lijkt mij dat dat gaat over abonnementen die NA 1 augustus afgesloten worden.
Met nummerbehoud ja. En de hoer aan de telefoon bleek zo'n beetje al mijn gegevens verkeerd genoteerd te hebben. Dus dan check je na 3 dagen je orderstatus, en dan staat er: "foutief rekeningnummer" dan moet je bellen en kom je dus weer onder op de stapel ofzo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:54 schreef Swomp het volgende:
[..]
Duurt het serieus zo lang bij jou!? Zeker met nummerbehoud ofniet? Ik zou allang contact hebben opgenomen
Bij mij komt hij altijd tussen 4 en 5, dus dat zal nu ook wel het geval zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:51 schreef alors het volgende:
nog steeds niksmisschien moet ik mijn badjas weer aandoen, als ik er slonzig uitzie of onder de douche sta komt de postbode altijd net wél
Hier tussen 9 en 14 meestal, maar soms ook laterquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:10 schreef Swomp het volgende:
[..]
Bij mij komt hij altijd tussen 4 en 5, dus dat zal nu ook wel het geval zijn.
quote:
thanx, ik hoop met je mee hoor!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
![]()
Ik sta al 15 minuten in de wacht bij de klantenservice. Ik dacht altijd dat Vodafone de service zo hoog in het vaandel had.
Veel plezier met je foon. Ik hoop dat ik hem ook ooit nog krijg.
Helaas is het vaste prik bij Vodafone zo lang wachten, of je nou over een bestelling of factuur belt. Dat is echt waardeloos.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Inmiddels 20 minuten in de wacht. Ik zit me hier echt op te naaien.
watquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:25 schreef Lonaa het volgende:
#%)@&%)@&%)
Ze hebben mijn order nog niet eens in BEHANDELING genomen.
Godverdegodver.
Hij ging er een spoedmelding van maken. Ja, vast. Ik ben benieuwd.
Dit is de 6e keer dat ik gebeld heb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:28 schreef Swomp het volgende:
[..]
wat!?
Ik mag hopen voor jou dat ze er snel wat aan doen, gewoon vanaf nu er flink druk achter zetten bij hun, anders ben ik bang dat het nog lang gaat duren
"Ik kan er alleen maar een spoedprocedure van maken, meer kan ik niet doen"quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:30 schreef alors het volgende:
Jeetjenou ze mogen je wel wat korting geven voor al dat ongemak...
wat een lijers zeg, en je kunt nu ook niet meer zeggen: 'Nou dan niet toch, annuleer de boel maar' want dan zit je aan de nieuwe generatie abbonementen vastquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
"Ik kan er alleen maar een spoedprocedure van maken, meer kan ik niet doen"
Ja, dat bedacht ik me ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:37 schreef alors het volgende:
[..]
wat een lijers zeg, en je kunt nu ook niet meer zeggen: 'Nou dan niet toch, annuleer de boel maar' want dan zit je aan de nieuwe generatie abbonementen vast
op gsmwijzer.nl was hij het goedkoopste vóór 1aug.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:48 schreef GoodGawd het volgende:
Ik heb nul verstand van telefoons maar ik moet dus een nieuwe, zat beetje te googelen maar die HTC dingen zijn wel mooi. Waar kan je die dingen zo goedkoop mogelijk vinden, ik hoef namelijk echt niet zo´n abonnement van 30 euro per maand.
Maar volgens mij maakt dat allemaal geen bal uit. Als je een goedkoop abonnement ehbt is die toestel prijs gewoon hoger, heb je een duur abonnement is toestel gratis.?
Waar zouden jullie je HTC kopen?
Ik ben ook nog op zoek naar een hoesje, op internet zijn ze wel lekker geprijsd en in 101 soorten en kleuren, maar dan ben ik bang dat ik zo'n megastrak leren hoesje koop. Is me al eens eerder gebeurd en dan pluk je je telefoon er niet zomaar uit. Ik heb hem liever zo dat hij eruit kan vallen, want als ik gebeld word moet ik hem wel kunnen pakken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:25 schreef alors het volgende:
Moet ook nog even een hoesje hebben, zijn die gewoon bij telefoonwinkels te krijgen of beter via internet? En zo'n dingetje voor op je scherm, is dat nodig/handig?
Ik kom van een simpele nokia af die alleen kan bellen en sms'en en een camera heeft waar niemand mee gezien wil wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:25 schreef alors het volgende:
Hij is echt fijnhet is mijn eerste touchscreen, en ik heb wel vaker bij anderen even geprobeerd maar vond het nooit echt fijn. Deze lijkt wel heel fijn te werken. Ik ben echt een HTC noob, kom van een Nokia E71 (3 jaar met voldoening gehad hoor) maar dit is wel ff anders.
Ik moet alles even uitvinden nog. Vanavond maar weer even verder. Moet ook nog even een hoesje hebben, zijn die gewoon bij telefoonwinkels te krijgen of beter via internet? En zo'n dingetje voor op je scherm, is dat nodig/handig?
Ik kom van een nog simpelere nokia, die alleen kon bellen en smsen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:32 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik kom van een simpele nokia af die alleen kan bellen en sms'en en een camera heeft waar niemand mee gezien wil wordenDus dat is helemaal mooi
Maar ken iemand die hem ook heeft, en heb er even mee gespeeld, leuk ding
Die had ik niet eensquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik kom van een nog simpelere nokia, die alleen kon bellen en smsen.
Oh, en hij had een zaklamp!
Pluk je de telefoon er dan ook snel uit als hij rinkelt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:32 schreef Swomp het volgende:
Leer zit in het begin altijd wel wat strakjes, maar na een paar dagen past hij perfect
Daar is dat trekkoord voor. Dan komt hij er ongeveer voor 1/4 (?) deel uit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pluk je de telefoon er dan ook snel uit als hij rinkelt?
Dat denk ik ook, tenzij je een hoesje koopt die iets groter is óf een leren versie die je maar lang genoeg soepel maakt door veel te gebruiken...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:40 schreef Swomp het volgende:
Het ligt er maar net aan wat jij snel vind. Als vrouw zijnde zul je hem wel vaak in een handtas hebben zitten, dus duurt het altijd wel lang. Denk niet dat het veel uitmaakt welk hoesje je koopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |