abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99227009

Bovenstaande plaatjes zijn allemaal klikbaar.

De HTC EVO 3D is sinds juli uit in Amerika en sinds augustus in Europa. Het is de opvolger van de HTC Sensation, de specificaties zijn nagenoeg hetzelfde, de enige verschillen ziin:
*de Evo 3D heeft 2 camera's voor foto's in 3D (5mp) en video's (720p), terwijl de Sensation foto's kan maken in 8mp en video's in 1080p, weliswaar in 2D, uiteraard kan de EVO ook gewoon in 2D schieten.
*de Evo heeft 1000mb ram itt 768 op de Sensation.
*de Evo heeft een camera shutter knop en een switch om te kiezen tussen 2D & 3D
*de Evo heeft cirkels om de knoppen, iets wat in Amerika staat voor de sprint toestellen, maar nu dus ook naar Europa komt.

Het enige verschil met de Amerikaanse EVO is vooralsnog de rand om de camera's, bij de Amerikaanse versie is dit rood, in de Europese versie is dit oranje/goud. Uiteraard zou je een klepje kunnen importeren om dat te veranderen.

Alle specificaties op een rijtje:

Enkele toffe video's (weliswaar van de Amerikaanse versie met rode camera rand):

EU versie mooi filmpje:

En ook nog een NL review:

Wat interessante linkjes:

Unlocked bootloader word aan gewerkt door HTC. (maakt rooten vele malen makkelijker), HTC zegt: vanaf september.
EVO 3D (us versie) is al ge-overclocked naar 1.8 ghz, Wel tof, niet goed voor je accuduur.
Hij is vanaf nu goed leverbaar! Weliswaar nog niet bij de providers zelf.

De hoesjes voor de US versie en de EU versie zijn hetzelfde en die kan je dus gerust goedkoop uit het buitenland bestellen.

Voor de geïnteresseerden: erg veel toffe 3d films voor deze telefoon, gewoon op je SD kaart zetten en kijken maar!

[ Bericht 1% gewijzigd door DX11 op 07-10-2011 18:12:47 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_99227339
Wat vinden jullie van de op? Heb het even snel in mekaar geknutseld O-) dus tips zijn welkom.
Ik zelf kan echt niet wachten tot hij er eindelijk is! Ga hem waarschijnlijk gelijk op de releasedag kopen (wanneer dat dan ook mag zijn, hoop echt deze maand nog).
pi_99228425
Ik word altijd jaloers van mooie telefoons :P
pi_99234416
Gelukkig is 3D maar een gimmick en zal dat binnen nu en 5 jaar compleet verdwijnen.
pi_99242042
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 08:23 schreef Leanotsoynus het volgende:
Gelukkig is 3D maar een gimmick en zal dat binnen nu en 5 jaar compleet verdwijnen.
Blijf jij dat lekker denken, speel ik nog ff een potje wipeout HD in 1080p in 3D
pi_99256141
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:18 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Blijf jij dat lekker denken, speel ik nog ff een potje wipeout HD in 1080p in 3D
Ik gun iedereen dat plezier. Maar ik ga mijn geld niet uitgeven aan een gimmick.
pi_99258995
Anyway, naast de 3D functies is het ook gewoon de beste telefoon op het moment dat hij uitkomt. Ik kan echt niet wachten!
Helaas nog geen nieuw nieuws vandaag.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 23:07:07 #8
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_99259649
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:52 schreef delano.888 het volgende:
Anyway, naast de 3D functies is het ook gewoon de beste telefoon op het moment dat hij uitkomt. Ik kan echt niet wachten!
Helaas nog geen nieuw nieuws vandaag.
Beste Android si. En zo schijten ze er bij HTC en Samsung 30 per jaar uit. En nog steeds stottert het menu wanneer je er doorheen scrolt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_99260976
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:52 schreef delano.888 het volgende:
Is een mening.
pi_99261139
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:34 schreef Leanotsoynus het volgende:

[..]

Is een mening.
Klopt, hij is qua specificaties vrijwel gelijk aan de Samsung Galaxy S2. Wat hem in mijn ogen beter maakt is de betere gebruikte materialen. Samsung is nogal breekbaar.
pi_99265451
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 23:47 schreef delano.888 het volgende:
Wat vinden jullie van de op? Heb het even snel in mekaar geknutseld O-) dus tips zijn welkom.
Ik zelf kan echt niet wachten tot hij er eindelijk is! Ga hem waarschijnlijk gelijk op de releasedag kopen (wanneer dat dan ook mag zijn, hoop echt deze maand nog).
Tof! ^O^
pi_99265743
Klinkt als een leuke opvolger voor m'n Desire. Ook omdat het interne geheugen groter is (constant problemen mee met de Desire qua intern geheugen).

Het 3D gedeelte is een leuke gimmick, voor erbij. Weet alleen nog niet wat ik er aan zou hebben, qua afspelen e.d. Ik vind alleen die knoppen aan de onderkant erg lelijk.

M'n abonnement loopt volgend jaar mei af, misschien is ie dan al weer wat goedkoper. :@
  zondag 10 juli 2011 @ 13:38:16 #13
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99274771
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:38 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Klopt, hij is qua specificaties vrijwel gelijk aan de Samsung Galaxy S2. Wat hem in mijn ogen beter maakt is de betere gebruikte materialen. Samsung is nogal breekbaar.
Klopt. Daar staat tegenover dat de S2 een van de beste smartphone camera's op de markt heeft, en dat het Super AMOLED plus-scherm geweldig is voor films. Het scherm en de camera van de HTC schijnen nogal tegen te vallen, zelfs in vergelijking met de Sensation, waarvan ik de camera ook vind tegenvallen.

Neemt niet weg dat het ongetwijfeld een erg goede smartphone is. Dat is de Sensation ook. Het is voor mij alleen geen reden om te switchen naar Android. Ik wacht nog steeds op de Atrix.

[ Bericht 10% gewijzigd door Splackavellie02 op 10-07-2011 13:43:41 ]
pi_99443709
Eerste pre-order is beschikbaar:
http://www.belsimpel.nl/gsm_abonnement/HTC-Evo-3D
Erg duur nog natuurlijk, maar dat is logisch voor de eerste winkel.
6 weken, eind augustus dus.. Ik had op eerder gehoopt..
pi_99506561

Iets vloeiender dus op de EVO. Ben blij dat ik niet heel ongeduldig voor de sensation ben gegaan!
pi_99506861
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 16:32 schreef delano.888 het volgende:

Iets vloeiender dus op de EVO. Ben blij dat ik niet heel ongeduldig voor de sensation ben gegaan!
Zoals ik eerder heb gezegd, leuk toestel maar niet echt moeder's mooiste, waar de Desire nog wel aardig mooi eruit ziet...
pi_99508351
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 16:39 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Zoals ik eerder heb gezegd, leuk toestel maar niet echt moeder's mooiste, waar de Desire nog wel aardig mooi eruit ziet...
Dat is jou mening, ik vind juist deze vierkante stijl veel mooier, en vind de sensation niet echt tof vanwege de te ronde vormen.
Ik ben dan ook nog heel gelukkig met mijn vierkante hd2 op dit moment :D
pi_99508432
Ik hoop wel dat zodra hij er is er wat minder htc afzeikers hier komen :P
pi_99509054
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:16 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dat is jou mening, ik vind juist deze vierkante stijl veel mooier, en vind de sensation niet echt tof vanwege de te ronde vormen.
Ik ben dan ook nog heel gelukkig met mijn vierkante hd2 op dit moment :D
Wat vierkanter vind ik ook zeker niet erg, ben het daar wel met je eens.
Alleen die knoppen onderaan, die dikke gleuf aan de bovenkant en de front camera (wie gebruikt dat überhaupt). Geeft samen een beetje 'onrustig' beeld als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_99509249
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:35 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Wat vierkanter vind ik ook zeker niet erg, ben het daar wel met je eens.
Alleen die knoppen onderaan, die dikke gleuf aan de bovenkant en de front camera (wie gebruikt dat überhaupt). Geeft samen een beetje 'onrustig' beeld als je begrijpt wat ik bedoel.
Tja, ik vind m mooi. En de front camera is erg leuk voor skype ;) maar laten we dit topic maar weer wat minder over meningen praten ;)

Hij is al bij meerdere winkels te bestellen:

http://www.htcevo-3d.com/(...)jgbaar-in-nederland/

Ik zelf ga m over maandag telefonisch bestellen (verlenging)
pi_99509316
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:41 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Tja, ik vind m mooi. En de front camera is erg leuk voor skype ;) maar laten we dit topic maar weer wat minder over meningen praten ;)

Hij is al bij meerdere winkels te bestellen:

http://www.htcevo-3d.com/(...)jgbaar-in-nederland/

Ik zelf ga m over maandag telefonisch bestellen (verlenging)
Skype, dat is een goeie. Gebruik het niet heel vaak maar heb het wel.
En hoezo minder HTC-afzeikers?
pi_99509363
De reacties hier zijn vooralsnog niet echt zo heel positief, maargoed dat komt vanzelf wel als hij uit is ;)
(net alvast een hoesje besteld van ebay)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:46:41 #23
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99509420
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:17 schreef delano.888 het volgende:
Ik hoop wel dat zodra hij er is er wat minder htc afzeikers hier komen :P
Zijn die er dan? Ik dacht dat de concensus was dat HTC enkele van de beste smartphones ter wereld maakt. Ik ben zelf groot fan van HTC, en de Desire vind ik nog steeds het mooiste Android-toestel van vorig jaar.

Het grootste kritiek op HTC toestellen is dat de camera's ondermaats presteren in vergelijking met de concurrentie, en als ik zo de reviews lees, zal het verschil met dit toestel alleen maar groter worden..
pi_99509469
Ik geef niks om de camera kwaliteit, foto's maken doe ik met me telefoon alleen als het toevallig nodig is, maar als ik mooie foto's wil maken (vakantie, dagje weg) neem ik gewoon me camera mee.
pi_99510275
Ach, dat gezeik over een weer hou je wel.
Ik bemoei me d'r alleen niet mee. ;)

Qua foto's, tja ik neem ook wel m'n slr als ik goede foto's wil maken, maar aan de andere kant; als er fabrikanten zijn die goede camera sensors/lenzen kunnen maken, waarom HTC dan niet?

En don't get me wrong: ik vind het ook een heel leuk toestel. Misschien wel wat voor mij volgend jaar mei. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')