Heb ik ook gedaan dinsdag, de actie is een dusdanig succes dat de levertijd wel een stukkie langer is geworden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:05 schreef De Wouzeraar het volgende:
Okee, ik denk dat het de Sensation + Vodafone wordt.
Snel bestellen voordat hun datalimiet omlaag gaat. :-D
Daar valt whatsapp volgens mij weer niet onder, skype en chatten via skype dan weer wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:49 schreef De Wouzeraar het volgende:
Alleen staat er in de algemene voorwaarden dit:
Met dit abonnement kunt u geen gebruik maken van VoIP en SMSoIP-diesten.
Hoewel dit niet mag, toch eigenlijk geen zin in gezeik, dus toch misschien maar even verder kijken.
Zie nu ook dat dat bij de voorwaarden van iedere provider staat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:13 schreef Swomp het volgende:
[..]
Daar valt whatsapp volgens mij weer niet onder, skype en chatten via skype dan weer wel.
Haha, ik denk dat ik hem vandaag of morgen ook bestel op gsmwijzer.nl. (daar is ie goedkoperquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:20 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Zie nu ook dat dat bij de voorwaarden van iedere provider staat.
Dus: Sensation besteld!
Heb hem besteld via studentmobiel.nl. Dezelfde prijs als op gsmwijzer.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:22 schreef Swomp het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat ik hem vandaag of morgen ook bestel op gsmwijzer.nl. (daar is ie goedkoper) En dan maar hopen dat alles nog optijd wordt geregeld.
3D werkt perfect, je moet hem wel in de breedte houden, ja dus? Omdat het gewoon tof is, omdat hij ongeveer dezelfde prijs is als de sensation, en omdat hij 1gb ram heeft, en daardoor sense beter loopt:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:59 schreef zatoichi het volgende:
3D is kut, het werkt alleen als je de telefoon op een bepaalde manier vast hebt en waarom zou je überhaupt een 3D telefoon willen? Films kijk je er bijna nooit op, foto's zijn sowieso 2D, internet ook en applicaties kun je niet 3D gebruiken, de touch functionaliteit blijft 2D.
QFTquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:06 schreef The6thgate het volgende:
Toch vind ik de Sensation een stuk mooier als het op design aan komt. Dan kan me dat 3D gestolen wordenIedere keer dat ik de Evo zie vind ik 'm niet gewoon mooi.
Ik wou je al naar het Evo topic verwijzen, maar zie dat je er al bekend mee bentquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:11 schreef delano.888 het volgende:
Ik snap dat nou echt nietik vind juist de sensation niet mooi, veel te rond. Vind de evo juist wel heel mooi, mooie knoppen mooi vierkant en alles, maar het zal wel aan mij liggen
Ja lol ik ben blijkbaar op dit moment nog een van de weinige EVO fanboys, maar daar komt vast nog wel verandering in zodra hij er isquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:23 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ik wou je al naar het Evo topic verwijzen, maar zie dat je er al bekend mee bent
Precies. Maar je krijgt het ook via mail. Dus je kan ook de hele boel inscannen en terugmailen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:02 schreef alors het volgende:
Wat is de procedure nou eigenlijkje dient en aanvraag in, en dan krijg je iets thuisgestuurd waarop je moet aangeven dat je nummerbehoud wil en dat stuur je terug en dan pas wordt er echt overgegaan tot actie?
Het is echt lang geleden dat ik een telefoon heb gekocht
De Vodafone Black is denk ik branded. Maar je kan ook gewoon de Black kiezen bij een abonnement van Vodafone.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:53 schreef alors het volgende:
ik zag dit op studentmobiel..
Beschikbare versies Prijs Voorraad
Black
Black T-Mobile
Black Vodafone
Is die Vodafone dan branded?
Okay bedanktquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:27 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Precies. Maar je krijgt het ook via mail. Dus je kan ook de hele boel inscannen en terugmailen.
Ja dat zag ik later ookquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:29 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
De Vodafone Black is denk ik branded. Maar je kan ook gewoon de Black kiezen bij een abonnement van Vodafone.
De gewone black is niet branded iddquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:29 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
De Vodafone Black is denk ik branded. Maar je kan ook gewoon de Black kiezen bij een abonnement van Vodafone.
Als het goed is kan dat wel. Dit staat in mijn handleiding, dus zie en oordeel zelf:quote:Op zondag 24 juli 2011 10:29 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind het zo snel even niet terug maar weet iemand hier of draadloze tethering mogelijk is met de Sensation? Dat je dus je telefoon als wifi-punt laat fungeren voor bijvoorbeeld je iPad?
Dat is superfijn! Bedankt voor je uitgebreide antwoord.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:36 schreef Marurk het volgende:
[..]
Als het goed is kan dat wel. Dit staat in mijn handleiding, dus zie en oordeel zelf:
[ afbeelding ]
Ja hoor, dat kan inderdaad gewoonquote:Op zondag 24 juli 2011 11:36 schreef Marurk het volgende:
[..]
Als het goed is kan dat wel. Dit staat in mijn handleiding, dus zie en oordeel zelf:
[ afbeelding ]
Proficiat!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:46 schreef Mender het volgende:
Ik heb hem nu een paar dagen in bezit.
Wat een geweldig toestel!![]()
Hij is snel, erg scherp scherm (ik kan de pixels niet zien), en alles werkt gewoon zoals het hoort.
Dit is echt een verademing t.a.v. mijn vorige telefoon, Nokia N95
Op mijn Nokia N95 deed ik vrij weinig buiten bellen en sms'en. En alleen bij uiterste noodzaak ging ik dingen opzoeken op internet. Gewoon omdat het zo'n gedoe is.
Maar met dit toestel zit ik juist overdreven veel te internetten, of spelletjes te spelen. Gewoon omdat het zo leuk is.
Je weet dat voor WhatsApp een 3G/WiFi verbinding nodig is? Als je dataroaming uitzet, kun je alleen maar bellen en sms'en. Zit momenteel zelf ook in het buitenland, dus heb het allemaal ff getest, just to be sure. Had ook geen zin in hoge kostenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:54 schreef Ladylicious het volgende:
Ik ga morgen op vakantie naar het buitenland, iemand een idee hoe ik het hele internetgebeuren uit moet zetten? Wil wel graag blijven whatsappen, alleen email, facebook en andere shit die ie automatisch update moeten stopgezet..
Ik las iets over roaming dat uitgezet moest worden maar dat staat bij mij sowieso al niet aan. Wil niet voor verrassingen komen te staan met mn rekening
Zou wel erg fijn zijn, ik word er gek van dat dat ding elke dag leeg is en bij intensief gebruik zelfs eerder..quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Voor degenen die de batterij tijd te kort vinden:
Ik las zojuist op XDA een topic over een batterij van Anker, die drastisch langer mee zou moeten gaan dan de stock batterij.
Eens kijken waar ik die kan kopen, klinkt goed in ieder geval.
Ik ben nu ook aan het wachten op goedkeuring van de provider, waar heb jij hem besteld dan ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:40 schreef alors het volgende:
Ik wacht nog steeds tot het allemaal is goedgekeurd....
studentmobiel... volgens mij gaat die goedkeuring van providers tegenwoordig heel snel, iig dat moeten ze wel kunnen. Maar ik kan me ook voorstellen omdat die Vodafone actie ten einde loopt dat iedereen nog snel even een abonnement afsluit en het heel druk is...quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:59 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik ben nu ook aan het wachten op goedkeuring van de provider, waar heb jij hem besteld dan ?
Dat sowieso. Er stond ook in mijn orderbevestiging dat het wat langer duurt. tot 9 werkdagen ipv 5.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:02 schreef alors het volgende:
[..]
studentmobiel... volgens mij gaat die goedkeuring van providers tegenwoordig heel snel, iig dat moeten ze wel kunnen. Maar ik kan me ook voorstellen omdat die Vodafone actie ten einde loopt dat iedereen nog snel even een abonnement afsluit en het heel druk is...
Omdat ik niet naar buiten durf.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:04 schreef rickyszz het volgende:
Waarom halen jullie hem gewoon niet in de winkels zelf?
Ah ik bij zijn broertje gsmwijzer.nl zelfde firma volgens mij. Vorige week was het gewoon binnen 1 a 2 werkdagen geregeld. Hoop dat het nog goedgekeurd wordt dan vóór 1aug.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:02 schreef alors het volgende:
[..]
studentmobiel... volgens mij gaat die goedkeuring van providers tegenwoordig heel snel, iig dat moeten ze wel kunnen. Maar ik kan me ook voorstellen omdat die Vodafone actie ten einde loopt dat iedereen nog snel even een abonnement afsluit en het heel druk is...
Omdat dit ongeveer 80euro goedkoper is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:04 schreef rickyszz het volgende:
Waarom halen jullie hem gewoon niet in de winkels zelf?
Als je order VOOR 1 augustus gedaan is, dan neem ik toch aan dat de oude prijzen gelden?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:05 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ah ik bij zijn broertje gsmwijzer.nl zelfde firma volgens mij. Vorige week was het gewoon binnen 1 a 2 werkdagen geregeld. Hoop dat het nog goedgekeurd wordt dan vóór 1aug.
Denk/hoop het wel ja, maar ik zie vodafone er ook wel aan om te zeggen alles wat na 1aug. binnenkomt niet meer te accepteren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als je order VOOR 1 augustus gedaan is, dan neem ik toch aan dat de oude prijzen gelden?
En alleen bestellingen en orders van NA 1 augustus het nieuwe tarief betreft?
Dan neem ik aan dat je vandaag nog mail krijgt dat je contract is goedgekeurdquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:28 schreef alors het volgende:
Ik heb wel al mail gehad, dinsdag al, dat ze de boel binnen hadden gekregen, dus dan neem ik aan dat het wel goed zit.
Ik heb, na mijn bestelling, een orderbevestiging gehad. Boel gezeik omdat er verkeerde gegevens instonden. Als het goed is zijn de maandag (eindelijk) correct ingevuld. En nu zegt mijn order status dat mijn order "in behandeling" is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:31 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je vandaag nog mail krijgt dat je contract is goedgekeurd![]()
Ik kreeg dit bericht pas gister omdat er iets was foutgegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |