En wat heb je daar aan? Bij een defecte bovenleiding, een stroomstoring, of just about any other oorzaak waardoor een gewone trein niet kan rijden?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:55 schreef TeringHenkie het volgende:
Het zou mooi zijn als de NS op de drukke trajecten her en der een 1700 neerzet als rescue-loc.
Het blijft ook machtig spul!quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:55 schreef TeringHenkie het volgende:
Het zou mooi zijn als de NS op de drukke trajecten her en der een 1700 neerzet als rescue-loc.
Ik bedoel meer bij defect aan het materieel zelf.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat heb je daar aan? Bij een defecte bovenleiding, een stroomstoring, of just about any other oorzaak waardoor een gewone trein niet kan rijden?
Ja niet zo raar, er zit tien jaar tussen...quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:24 schreef James1988 het volgende:
De 1800-locs zijn naar het schijnt in een iets mindere staat dan de 1700's, denk aan slechtere accu's e.d. De serie 1800 is dan ook wat ouder.
Geen armleuningquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:08 schreef Peterselieman het volgende:
Zo komt DD-ARm oftewel DDZ er uit te zien van binnen:
Zucht, nog steeds die lompe vuilnisbakjes aan de zijkant, waardoor lange mensen (ik) nergens hun poten kwijt kunnen behalve bij de ruimte van de passagier ernaast...quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:08 schreef Peterselieman het volgende:
Zo komt DD-ARm oftewel DDZ er uit te zien van binnen:
Voor agressieve liplezersquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:15 schreef Ireyon het volgende:
En de gehele bovenverdieping een stiltezone. Waarom dan vis-a-vis opstellingen plaatsen..
Lopen? Rijden, met je sleepkofferquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:25 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Die hoekbank in de 2e klas.. met die klapdeur.. wordt lekker over tenen lopen als je binnen komt.
Nee man. Zit niet eens een hoofdsteun op.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:26 schreef James1988 het volgende:
De stoelen zien er wel beter uit dan die groene meuk die er nu in zit
Als je rescue-locs zoekt kan je beter diesellocs inzetten. Keuze genoeg uit het enorme overschot aan 6400'en dat in Amersfoort is gestald. Die zijn zeker geschikt want hetzelfde type wordt ook bij de Kanaaltunnel gebruikt als rescue-loc.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:55 schreef TeringHenkie het volgende:
Het zou mooi zijn als de NS op de drukke trajecten her en der een 1700 neerzet als rescue-loc.
Dat kan ook gauw. Het is al snel beter dan een houten plank met een viesgroen lapje skai er op.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:26 schreef James1988 het volgende:
De stoelen zien er wel beter uit dan die groene meuk die er nu in zit
Beetje vreemd ontwerp:quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:08 schreef Peterselieman het volgende:
Zo komt DD-ARm oftewel DDZ er uit te zien van binnen:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |