Die nieuwstequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Harry Potter gekeken en daarna werd ik gewaarschuwd door huppel over vage roddels en zo
Ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:09 schreef ValHallen het volgende:
» StrangeFact#3
Ik eet soms het toetje voordat ik aan de maaltijd zelf begin.
Wat een dolle meid is het ook.
Ik denk, ik meld het ff.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed toch, die waren op de meet
Over die meet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hoor ook allemaal dingen, geen idee wat ik er van moet denken.
Waar halen jullie dat weg?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:11 schreef ValHallen het volgende:
» StrangeFact#8
Als ik ergens een motor hoor moet ik altijd even kijken. Zelfs als dat betekent dat ik achterom moet kijken terwijl ik op de fiets zit en een botsing met een tegenligger riskeer.
Oei, wat een waaghals!
Ja.quote:
Direct de tweede regel al.quote:Haarkleur
Zwart met een witblonde lok aan de voorkant en witblonde extensions door het zwarte haar heen
Lekker oppervlakkig. Surprise surprise.quote:4 tv-programma’s waar je graag naar kijkt
GTST, Eigen Huis en Tuin, RTL Boulevard en Lachen om Homevideo’s. Lekker oppervlakkig allemaal, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik echt heel weinig TV kijk.
Is die nu pas afgelopen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:19 schreef charmed_angel het volgende:
Nee niet de nieuwste rauzer, deel 1 op tv
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee half 12 ofzo, en toen ging ik dm checken en toen werd ik bang
Boel herrie om niets.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja duh
Trio's, strelen en weet ik veel WTF
Wuut?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja duh
Trio's, strelen en weet ik veel WTF
Echt, er kon niets meer bij.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:26 schreef Bellatrix het volgende:
Een trio, ook echt, alsof je dat in dat huis had gekund zonder dat mensen het hoorde of zagen._!
Sadness.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik weet wel beter, maar als een hand op iemand zijn been leggen scoren is
Wuut?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Correctie, een trillend handje.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was lekker en ik zat aan je tepeltjes.
Ik houd mijn mond stijf dichtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sssst niet doorvertellen hè Benny
[Radio 49] #369 Dance the night awayquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:41 schreef ValHallen het volgende:
Kom eens in het radiotopic als hij er is
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:44 schreef ValHallen het volgende:
Nee, hij zit echt op iedereen te geilen. Ik word er strontziek van
Hmm eigenlijk wel. Al helpt dat toch niet bij zo'n iemand.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:45 schreef charmed_angel het volgende:
Zero heb je wel eens met een meisje geknuffeld
Hmm ja, ik vrees het ergste inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm eigenlijk wel. Al helpt dat toch niet bij zo'n iemand.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan heb je keiharde seks gehad, volgens de Jofu-norm
Ja... gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:48 schreef Bellatrix het volgende:
Miran heeft haar vinger in mijn mond gehad.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:48 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:48 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik goed opgelet heb bij biologie niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:48 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Trustequote:
Trusten!quote:
En er is nog een derde grote hit, maar die hoor je alleen met kerst.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die andere! Sun always shines on TV
Je bedoelt Last Christmas van Wham?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:05 schreef JJH het volgende:
[..]
En er is nog een derde grote hit, maar die hoor je alleen met kerst.
Ik was even de war. Excuseert u mij.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je bedoelt Last Christmas van Wham?
Hij is live echt geweldig, wat een beest.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lowlands. 1 van de beste optredens ooit
Ach, je krijgt vast nog vaak de kans om hem te zien, jonge god dat ie is.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij is live echt geweldig, wat een beest.
Op de tv, jammer genoeg.
Nope. Gram Parsons is een Americana/Country zanger. Misschien ken je The Flying Burrito Brothers?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind CCR zo tof hè.
Heeft dat wat met Alan Parsons Project van doen?
Nope.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nope. Gram Parsons is een Americana/Country zanger. Misschien ken je The Flying Burrito Brothers?
Ah Snow Patrol nu, even skippen.
Ah, dat doet dan weer wel een belletje rinkelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:16 schreef ValHallen het volgende:
Oh, Gram Parsons heeft ook in The Byrds gezeten
quote:
Baas.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:40 schreef JJH het volgende:
Ik moet echt een keer naar Tennessee.
Fuck it, ik ga een lp van Cash opzetten.
Daar maak je me ook blij mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:40 schreef ValHallen het volgende:
And now for something completely different
Dan kunnen wij elkaar een hand schudden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:41 schreef JJH het volgende:
Kriss Kristofferson.
[..]
Daar maak je me ook blij mee.
Ik had al gezegd dat ik een bizar brede muzieksmaak heb?
Echt, van Boney M via Cash inderdaad, tot aan de Stones. Pink Floyd, Queen, Eurodance. Noem maar op.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan kunnen wij elkaar een hand schudden.
Ik moet gewoon een keer een maand gaan roadtrippen daarzo. Maar dat gaat wel goedkomen, ik ben ook zo jaloers op patje en wander.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:42 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet ook een keer naar het zuiden daar, lijkt me episch.
Zolang het maar geen snoeiharde metal of extratone is vind ik het al aardig best. Oh en ik heb echt een grafhekel aan RnBquote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt, van Boney M via Cash inderdaad, tot aan de Stones. Pink Floyd, Queen, Eurodance. Noem maar op.
Ik mot Lady gaga en soortgenoten niet. R&B kan ik op z'n tijd ook nog wel waarderen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zolang het maar geen snoeiharde metal of extratone is vind ik het al aardig best. Oh en ik heb echt een grafhekel aan RnB
Haha.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:44 schreef ValHallen het volgende:
Van Tennessee heb ik echt het beeld van 1 groot moeras met alleen maar oude mannetjes die op een stenen fles blazen en mondharmonica spelen.
Lady Gaga is niet eens zo heel verkeerdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mot Lady gaga en soortgenoten niet. R&B kan ik op z'n tijd ook nog wel waarderen.
Ik kan er niet echt naar luisteren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lady Gaga is niet eens zo heel verkeerdDe muziek welteverstaan.
Net een boek erover gelezen, zat overal wel maar ook vooral in Mississippi en Alabama.quote:
Apres Ski heb ik een boel bier voor nodig om het een beetje leuk te vinden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:47 schreef Bellatrix het volgende:
Gaga.
Ik kan alles wel luisteren, behalve apres ski en kabouter plopmuziek.
Tennessee is toch Kentucky?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Net een boek erover gelezen, zat overal wel maar ook vooral in Mississippi en Alabama.
Same here. Gelukkig is dat altijd het geval als ik die zooi hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Apres Ski heb ik een boel bier voor nodig om het een beetje leuk te vinden.
Zijn 2 verschillende staten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Tennessee is toch Kentucky?
Waar in de buurt zat jij dan?
Tennessee is een staat.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Tennessee is toch Kentucky?
Waar in de buurt zat jij dan?
LA - Seattle is ook nog wel een stukje toeren hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zijn 2 verschillende staten.
Ik zat in het westen.
Als je daar bent, raak je daar gewend aan. Danis 5 uur rijden of meer niet zo lang meer ineens.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:52 schreef JJH het volgende:
[..]
LA - Seattle is ook nog wel een stukje toeren hoor.
Nope. Afgelopen zomer in Scandinavië geweest. En 500km valt dan opeens best wel mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je daar bent, raak je daar gewend aan. Danis 5 uur rijden of meer niet zo lang meer ineens.
Snap ik.quote:
Daar draai ik mijn hand ook niet voor om hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:55 schreef ValHallen het volgende:
En wij hier maar gillen als we een uur in de auto moeten zitten
Van wie?quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nouja, zijn stukken die verfilmd zijn. Van Tennessee Williams.
Het heeft toendertijd de VS best op zijn kop gezet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:00 schreef ValHallen het volgende:
Ik zou dat hoorspel best eens willen horen.
A streetcat named desire ken ik van naam.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
A streetcar named desire en Cat on a hot tin roof.
Ik ook die allebei, en Suddenly, Last Summer. Stuk voor stuk meesterwerken, vooral qua dialoog, en die broeierige sfeer die overal in terugkomt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
A streetcar named desire en Cat on a hot tin roof.
Vond ik ook de betere van de 2.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:03 schreef JJH het volgende:
[..]
A streetcat named desire ken ik van naam.
A streetcar.. vond ik echt heel goed, Cat on a hot tin roof wel wat minder.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook die allebei, en Suddenly, Last Summer. Stuk voor stuk meesterwerken, vooral qua dialoog, en die broeierige sfeer die overal in terugkomt.
Ja!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
A streetcar.. vond ik echt heel goed, Cat on a hot tin roof wel wat minder.
En altijd die mooie vrouwen
Dat is het toffe van film en muziek. Je blijft maar ontdekken.quote:
Er is altijd moar moar moar.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is het toffe van film en muziek. Je blijft maar ontdekken.
Vorige week nog Citizen Kane gekeken, voor het eerstDie film is gewoon al 80 jaar oud.
Gelukkig niet, anders raak je totaal uitgepraat op al die saaie familieverjaardagenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Er is altijd moar moar moar.
En je kunt nooit alles gezien, gehoord of in bezit hebben.
Ik wil te veel hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gelukkig niet, anders raak je totaal uitgepraat op al die saaie familieverjaardagen
Truste kerelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:21 schreef JJH het volgende:
Misschien is slapen nog geeneens zo'n heel dom plan. Het loopt al weer tegen half vier zie ik.
Trusten.![]()
Misselijk en buikpijn, lag maar in bed te te draaien, toch maar naar beneden gegaan.. Even wat eten, paracetamol erin, nu klaarwakker natuurlijkquote:
Nope, ben op vakantiequote:Op dinsdag 12 juli 2011 05:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Misselijk en buikpijn, lag maar in bed te te draaien, toch maar naar beneden gegaan.. Even wat eten, paracetamol erin, nu klaarwakker natuurlijk
Jij al zo vroeg op voor je werk?
Aah, lekkerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 05:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, ben op vakantie
Zit momenteel in Fort Myers, Florida, USA
Is hier dus net half 12, ga zo slapen
Hoop dat jeje snel beter voelt en nog ff kan slapen
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 05:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah, lekker![]()
Veel plezier nog, en weltrusten dan.
En dankje, ik ga zo nog maar even liggen ja.
mag ik slapen ?quote:
nu nog van de hondquote:
Aahw, klinkt niet zo goed..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu nog van de hond
sammy houdt al 3 nachen wakker
hoesten. begint wel los te komen eindelijk. gister hoestdrankje gegeven.
maar jah hopelijk vanavond is goed slapen.
En hoe gaat het met lutte ?
jah begon gister avond los te komen, slijm ophoesten. vanmorgen eerst voor ik goed wakker was slijm kunen ruimenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aahw, klinkt niet zo goed..Beterschap voor het hondje en een goede nacht slaap voor het baasje gewenst
Lutte leeft weer min of meer.. Net nog even op de bank geslapen gelukkig.
Dat is lekker wakker worden danquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah begon gister avond los te komen, slijm ophoesten. vanmorgen eerst voor ik goed wakker was slijm kunen ruimen
aah mooi, doe ook maar beetje voor mij slapen
kom jij met benny nog naar de kermis in tilburg ?
ik kan me betere dingen voorstellen om wakker te wordenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is lekker wakker worden dan
Ik ben één keer naar de kermis in Tilburg geweest en ik vond er stiekem helemaal niks aanIets té groot
Ik houd niet van kermissen, mij te gericht op zuipen en niet op echte leuke attracties. Kan ook niet, want ze zijn mobielquote:
Twee kwijlende hondenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kan me betere dingen voorstellen om wakker te worden
o ok, hoe durf je het niks aa nte vinden
hehe, standaard beeld van mensenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd niet van kermissen, mij te gericht op zuipen en niet op echte leuke attracties. Kan ook niet, want ze zijn mobiel
pff en bedankt hequote:
ik wel jahquote:Omdat het zo groot en druk isJij zal er wel naar uitkijken zeker?
Het beeld klopt dus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, standaard beeld van mensen
ik ga altijd voro de attracties en de sfeerdrink alleen in tilburg op de kermis, en dan ook pas in de kroeg
De kermis in Veghel kan ik nog wel waarderenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd niet van kermissen, mij te gericht op zuipen en niet op echte leuke attracties. Kan ook niet, want ze zijn mobiel
bij de kleine kermissen in de dorpjes zoals lutte beschrijft wel jahquote:
Keldonk stond ook nog een snoepkraamquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
De kermis in Veghel kan ik nog wel waarderenMaar dat is meer omdat het zo'n wonder is dat er eens een keer iets te doen is.
Nu is het ook kermis in Erp (dorp2) en dat is wel erg, dat is echt draaimolen en botsautootjes en dawast. Dus echt een zuipkermis
Nog vijf nachtjes toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, standaard beeld van mensen
ik ga altijd voro de attracties en de sfeerdrink alleen in tilburg op de kermis, en dan ook pas in de kroeg
[..]
pff en bedankt he
[..]
ik wel jah
ten eerste: jaartje ouder
ten tweede: altijd super gezellig enzo
Ik houd niet zo van die zuipgelegenheden, maar dat was al duidelijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:30 schreef Crazy-M het volgende:
bij de kleine kermissen in de dorpjes zoals lutte beschrijft wel jah
Tilburg draait het om gezelligheid enzo(vind ik tenmisnte)
Nooooooh, een snoepkraam?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij de kleine kermissen in de dorpjes zoals lutte beschrijft wel jah
Tilburg draait het om gezelligheid enzo(vind ik tenmisnte)
[..]
Keldonk stond ook nog een snoepkraam
7 jahquote:
jaja, en schuiversquote:
ouwe zeurquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van die zuipgelegenheden, maar dat was al duidelijk.
Nee, moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat doe jij op Lut. Heb je een krantenwijk ofzo?
Smorgensquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat doe jij op Lut. Heb je een krantenwijk ofzo?
Wat heeft dat er mee te maken. Ik drink niet, dus dan is het weinig aan om tussen dronken mensen te staanquote:
Ow, lekker relaxed wakker zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, moet er niet aan denkenIk werd om Heul Vroeg wakker en kon niet (goed) meer slapen.
Succes Vaduz!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ow, lekker relaxed wakker zijn.
Effies naar ziekenhuis.
engelse zijn idd een rampquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken. Ik drink niet, dus dan is het weinig aan om tussen dronken mensen te staanNou ja, kijken hoe achterlijk ze doen is wel grappig, maar vaak worden ze vervelend en agressief
Engelsen op vakantie waren ook altijd een ramp
Welke groep?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
engelse zijn idd een ramp
maar was ook als groep bedoeld
godver ik slaap nogquote:
pippoquote:
ow ok, das minder jah.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:21 schreef Pheno het volgende:
Was het maar zo'n feest. Ik zit even in een enorme dip downwards. Gisteren ook maar eens mijn eerste boete betaald richting exbaas. Dat soort dingen helpen niet mee.
Nee, boete omdat ik ongelijk heb gekregen met een zaak.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow ok, das minder jah.
boete vanwege verkeersovertreding ofzo die nog bij hem was binnengekomen ?
morgequote:
o okquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, boete omdat ik ongelijk heb gekregen met een zaak.
Das mooi klote Pheno..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, boete omdat ik ongelijk heb gekregen met een zaak.
Nogal. Gelukkig mag ik het nog in termijnen gaan betalen, maar dan nog is het meer dan mijn maandelijke hypotheek, dus echt tof vind ik het nietquote:
Jeutjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal. Gelukkig mag ik het nog in termijnen gaan betalen, maar dan nog is het meer dan mijn maandelijke hypotheek, dus echt tof vind ik het niet
Ik wil ook weer terug. Dit is niet mijn dag, software wil niet opstarten (hangt gewoon). En ja, dat hierboven dus. It's all a bad dream...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Hallo Lutte, Crazy, en Feno..
Ik kan nog wel 100 uur slapen
M'n gezicht voelt alsof er 10 bulldozers overheen gereden zijn!
Hallo Mark Forno!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:29 schreef Pheno het volgende:
EN WINDOWS 7 647BITS is pure poupe <insert frans accent>
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal. Gelukkig mag ik het nog in termijnen gaan betalen, maar dan nog is het meer dan mijn maandelijke hypotheek, dus echt tof vind ik het niet
nee man, is juist goedquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:29 schreef Pheno het volgende:
EN WINDOWS 7 647BITS is pure poupe <insert frans accent>
doe even die zwembad spullen sturenquote:
Bonjour!quote:
hahaha, wie, wat, waar?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:49 schreef Kally het volgende:
ONZ meet en dan verbaast zijn dat er roddels komen achteraf
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:49 schreef Kally het volgende:
Kallyquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:49 schreef Kally het volgende:
Begin van dit topic, Miranda werd gewaarschuwd door Huppel dat er roddels warenquote:
Ja dat sowiesoquote:
Creesquote:
en dan pheno quotequote:
tjah, pubersquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Begin van dit topic, Miranda werd gewaarschuwd door Huppel dat er roddels waren
Echt serieus de helft heeft nog nooit een vrouw irl gezien en fantaseert erop los, raar he?
Ik moet nog aan mijn koffie beginnenquote:
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, even fobo van die knul gecheckt .. vind je het gek? Heb je gezien hoe hij er uitziet? Jaloezie
hehe,quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet nog aan mijn koffie beginnen
Hij was echt voor jou
En ja inderdaad, dit weet je van te voren dat er stumperds bij zijn die denken dat als ze je aanraken meteen sex gehad hebben
Sad, cause it's truequote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:56 schreef Kally het volgende:
Echt serieus de helft heeft nog nooit een vrouw irl gezien en fantaseert erop los, raar he?
Jaquote:
Ja hebben we toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar dan heb ik dus al heel vaak sex gehad met Kally, C_A en Bellan
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:05 schreef Lutte het volgende:
Fobo ook even gecheckt, hij is gewoon even groot als ik, en ik ben al klein voor een meisje.
En verder denk ik dat ik het maar bij Benny houd enzo![]()
Zodra ik op kamer zit ga ik meetenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Wanneer kom jij eens op een meet, lutte? Met jou moet ik ook nog sex hebben
je gaat echt ...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zodra ik op kamer zit ga ik meeten
En tuurlijk gaan wij seks hebben
Meeten? Meis je agenda zit al volgeboektquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoelang duurt dat nog?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:
Waarom niet?quote:
Ik ben een zonnetjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar neem mooi weer mee he, is echt hier donker en somber
Iets meer dan een jaar, en ja ik ga echt Crees.quote:
LAnggg.....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Iets meer dan een jaar, en ja ik ga echt Crees.
Als ik dat zo hoor hebben Kally en aanhang al een heel feestplan opgesteld![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
![]()
Uhuhquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leeeuuk! Doe je even namens mij seks met haar hebben?
Komt helemaal goedquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:11 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik ga niet tussen jou en je studie zitten, maar wel zorgen dat je je weet wel
Komt goedquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:12 schreef Toverheks het volgende:
Hier dus niet maar kan opklaren, we moeten wel kunnen roken he kall we gaan gewoon op het gras zitten hopen dat het zwembad wel open is dacht het wel, maar bij ons hebben de kinderen nog geen vakantie dus zal er ook wel schoolzwemmen wezen, ach we zien wel
Reneetjequote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:14 schreef Renesite het volgende:
Owwwww die vlekjes op het plafond ook!!!!!!!!!! EN ZO
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:14 schreef Renesite het volgende:
Owwwww die vlekjes op het plafond ook!!!!!!!!!! EN ZO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |