Die nieuwstequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Harry Potter gekeken en daarna werd ik gewaarschuwd door huppel over vage roddels en zo
Ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:09 schreef ValHallen het volgende:
» StrangeFact#3
Ik eet soms het toetje voordat ik aan de maaltijd zelf begin.
Wat een dolle meid is het ook.
Ik denk, ik meld het ff.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed toch, die waren op de meet
Over die meet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hoor ook allemaal dingen, geen idee wat ik er van moet denken.
Waar halen jullie dat weg?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:11 schreef ValHallen het volgende:
» StrangeFact#8
Als ik ergens een motor hoor moet ik altijd even kijken. Zelfs als dat betekent dat ik achterom moet kijken terwijl ik op de fiets zit en een botsing met een tegenligger riskeer.
Oei, wat een waaghals!
Ja.quote:
Direct de tweede regel al.quote:Haarkleur
Zwart met een witblonde lok aan de voorkant en witblonde extensions door het zwarte haar heen
Lekker oppervlakkig. Surprise surprise.quote:4 tv-programma’s waar je graag naar kijkt
GTST, Eigen Huis en Tuin, RTL Boulevard en Lachen om Homevideo’s. Lekker oppervlakkig allemaal, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik echt heel weinig TV kijk.
Is die nu pas afgelopen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:19 schreef charmed_angel het volgende:
Nee niet de nieuwste rauzer, deel 1 op tv
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee half 12 ofzo, en toen ging ik dm checken en toen werd ik bang
Boel herrie om niets.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja duh
Trio's, strelen en weet ik veel WTF
Wuut?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja duh
Trio's, strelen en weet ik veel WTF
Echt, er kon niets meer bij.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:26 schreef Bellatrix het volgende:
Een trio, ook echt, alsof je dat in dat huis had gekund zonder dat mensen het hoorde of zagen._!
Sadness.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik weet wel beter, maar als een hand op iemand zijn been leggen scoren is
Wuut?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Correctie, een trillend handje.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was lekker en ik zat aan je tepeltjes.
Ik houd mijn mond stijf dichtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sssst niet doorvertellen hè Benny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |