Geen idee eigenlijk. Volgens deze site zijn er mensen die verwachten dat ze wel een soort van kunnen zwemmen/drijven...quote:
Als de gracht breed genoeg is...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:39 schreef Captain_Ghost het volgende:
maar kan zombie wel doodgaan bij verdrinking?. zo ja, dan is de kasteel met water omheen beste plek om rusten.
Een zeppelin dan... die kan ook nog zweven als een ballon en kost dus geen brandstof, maar je kan ook nog kiezen waar je heen wil gaan.quote:Voor verre reizen zou ik een luchtballon nemen.
Onderhoud kan ik zelfquote:Op maandag 11 juli 2011 23:36 schreef bas-beest het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het nadeel van jullie vervoer is dat je er teveel mensen voor nodig hebt om ze goed werkend te krijgen/houden.
Een groep bij elkaar krijgen om ze werkend te krijgen is één ding, maar er mogen er dan niet teveel wegvallen...
Jij rijdt zeker door een horde zombies in een ongepantserde prius ?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:54 schreef Silv het volgende:
Allemaal van die bakbeesten die 1:1 rijden. Sta je dan zonder benzine stil in je auto met allemaal zombies om je heen.
Oeh, een mooie Nissan Skyline op de achtergrond!quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:52 schreef DiRadical het volgende:
Ik ga voor iets stijlvols en italiaans.
Maar dan wel met een V12 twinturbo diesel die op frituurvet kan rijden.
Er zijn macdonalds genoeg in Nederland
Die bestaat nog niet en ik hoop dat ik geld genoeg kan verzamelen om er 1 om te bouwen voordat de zombie apocalypse van start gaat![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |