Dat zou helemaal geweldig zijnquote:Op maandag 11 juli 2011 23:31 schreef dot-matrix het volgende:
*Hoopt mee. Dat ie persoonlijk aansprakelijk gesteld mag worden voor die afluisterpraktijken.
Het is maar net met wat voor kansloze dingen je leven wilt vullen.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:51 schreef johnnylove het volgende:
Toch wel een beetje jammer van News of the World.
Moeten we zulke berichten missen
[ afbeelding ]
Precies. Weg met die roddelpers en terug met de serieuze onderzoeksjournalistiek.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het is maar net met wat voor kansloze dingen je leven wilt vullen.
Nazi orgyquote:Op maandag 11 juli 2011 23:51 schreef johnnylove het volgende:
Toch wel een beetje jammer van News of the World.
Moeten we zulke berichten missen
[ afbeelding ]
Max Mosley, jongste zoon van Sir Oswald Mosley, Bart.quote:
Eens.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:31 schreef dot-matrix het volgende:
*Hoopt mee. Dat ie persoonlijk aansprakelijk gesteld mag worden voor die afluisterpraktijken.
Daarom was het ook 'nieuws', er was ook helemaal niks nazi aan zijn sm-spelletjes, maar dat moest er bij verzonnen anders is het gewoon het stiekem filmen van een bekende Brit die naar de hoeren gaat.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:18 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Max Mosley, jongste zoon van Sir Oswald Mosley, Bart.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:28 schreef Scorpie het volgende:
Alsof het mij wat kan verrotten. Ik lees die pauperbladen niet, en pauper Fox kijk ik al helemaal niet. Er zijn belangrijkere dingen in het leven om je druk om te maken.
pauperbladen die worden gebruikt om via paupers politieke invloed uit te oefenen zijn best belangrijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:28 schreef Scorpie het volgende:
Alsof het mij wat kan verrotten. Ik lees die pauperbladen niet, en pauper Fox kijk ik al helemaal niet. Er zijn belangrijkere dingen in het leven om je druk om te maken.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:28 schreef Scorpie het volgende:
Dat Britse politici bang zijn voor hem omdat hij ze bij het minste of geringste helemaal kapot kan maken, dat lijkt me genoeg reden tot zorg. Deze man kan met zijn macht gewoon de politiek in een land beinvloeden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:28 schreef Scorpie het volgende:
Nog iemand die gewoon maar wat roeptquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
![]()
Bovendien kansloos. Net zoiets als hopen dat er nooit meer SBS 6-achtige TV zal zijn.
En nummer 3 die dr niets van snaptquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Beetje hopen dat zijn imperium instort, how sad
En nog iemand die er niets van snapt. Wat meer kleur en contrastquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:04 schreef Resistor het volgende:
Dat soort mensen geeft de wereld wat kleur en contrast.
Als je het er niet mee eens bent start je maar een eigen politieke partij/ideologie/bedrijf, en probeert meer volgers/klanten te trekken, en RM weg te drukken, want zonder volgers/klanten is een politieke partij/religie/bedrijf niets.
Weer zo'n sukkel die er niks van snapt. 'Er is maar een juiste mening en dat is de mijne.' Flikker toch op.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
En nummer 3 die dr niets van snapt![]()
Murdoch is een viespeuk die het niet schroomt om zijn macht te gebruiken om mensen zwart te maken. Onder andere het hele flip-flop gedoe met John Kerry in 2002 is met name door Fox ingezet, onder dwang van Murdoch. Dus we kunnen toch zeggen dat Murdoch een redelijk grote invloed heeft gehad op de keuze van Bush als president. En we weten allemaal hoe zo'n positief iets dat is geweest voor de wereld
Mensen die denken dat alle meningen gelijk zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weer zo'n sukkel die er niks van snapt. 'Er is maar een juiste mening en dat is de mijne.' Flikker toch op.
Mensen die denken dat hun mening superieur is aan de mening van een ander.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:55 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Mensen die denken dat alle meningen gelijk zijn![]()
Ik heb mezelf goed geinformeerd over dit soort zaken, dus ik durf wel te zeggen dat mijn mening te prefereren is boven de jouwe. Dat zeg ik dan even op basis van jouw korte reactie, maar jou kennende kom jij nu niet ineens met een goed onderbouwd betoog over waarom jij zei wat je zei.
Blablabla zei de newbie. De persoon die zijn mond te ver opentrok was Bijdehand, notoire troll op dit forum die ik nog nooit heb mogen betrappen op iets zinnigs. En als ik zeg dat ik me ergens in heb verdiept, dan heb ik me er ook verdiept.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:16 schreef Lad_Insane het volgende:
Mensen die denken dat hun mening superieur is aan de mening van een ander.![]()
Hoe weet jij dat een ander zich niet goed heeft geïnformeerd en op basis daarvan tot een andere mening is gekomen dan jij?
Iedereen die de democratie een warm hart toedraagt, zal idd tot dezelfde conclusie moeten komen als ik. Dit is geen rocketscience hoor.quote:Of denk je dat iedereen die iets van het onderwerp weet - iedereen dus die zich erin heeft verdiept - jouw mening is toegedaan?
Precies. Als je hoort hoe bang Engelse politici waren voor hem, dan is het hoog tijd dat hij eens op zn plek gezet wordt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:57 schreef Hexagon het volgende:
Murdoch is een hele foute vent inderdaad. Het zou de democratie goed doen wanneer er stagnatie in zijn mediacircus komt.
Heb je ooit naar Fox gekeken? Heb je de docu "Outfoxed" gezien? Waarschijnlijk niet, want als je hem wel had gezien had je begrepen hoe zo'n vervelende man die Murdoch eigenlijk is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 03:38 schreef zaans_boefje het volgende:
Ach kom op hee.
Politici worden gekozen, en hebben daarvoor de media nodig. Media heeft ook politieke belangen, en de ene hand wast de andere.
Wel is dit veel te ver gegaan, ze wasten elkaars rug en bipsje ook![]()
Maar goed, dit probleem speelt al sinds de industrialisatie en de opkomst van vakbonden.
Toen waren politici niet alleen afhankelijk van de media, maar denk aan Jimmy Hoffa en de maffia....
Uiteraard heeft met het afluisteren een grens van ethiek tot in het schandalige overschreden, maar om dan maar Murdoch te beschuldigen van alle sodom en Gamorra in de wereld gaat mij te ver.
In Afrika heerst honger, en dat is de schuld van onze minister van buitenlandse zaken en ontwikkelingswerk?
Natuurlijk is Murdoch niet verantwoordelijk voor alles dat mis is. Maar zijn invloed is wel schadelijk voor het algemeen belang aangezien hij deze met name voor zijn eigen belangen gebruikt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 03:38 schreef zaans_boefje het volgende:
Ach kom op hee.
Politici worden gekozen, en hebben daarvoor de media nodig. Media heeft ook politieke belangen, en de ene hand wast de andere.
Wel is dit veel te ver gegaan, ze wasten elkaars rug en bipsje ook![]()
Maar goed, dit probleem speelt al sinds de industrialisatie en de opkomst van vakbonden.
Toen waren politici niet alleen afhankelijk van de media, maar denk aan Jimmy Hoffa en de maffia....
Uiteraard heeft met het afluisteren een grens van ethiek tot in het schandalige overschreden, maar om dan maar Murdoch te beschuldigen van alle sodom en Gamorra in de wereld gaat mij te ver.
In Afrika heerst honger, en dat is de schuld van onze minister van buitenlandse zaken en ontwikkelingswerk?
Klopt, maar dan komt er wel weer een nieuwe, zolang er geld aan te verdienen is, zal het onuitroeibaar zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:10 schreef Hexagon het volgende:
Een mediabaas die op grote schaal politici chanteert voor zijn eigen belangen kun je beter kwijt dan rijk zijn.
Maar die zal voorlopig niet een dergelijk imperium weten op te bouwenquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt, maar dan komt er wel weer een nieuwe, zolang er geld aan te verdienen is, zal het onuitroeibaar zijn.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 03:43 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Heb je ooit naar Fox gekeken? Heb je de docu "Outfoxed" gezien? Waarschijnlijk niet, want als je hem wel had gezien had je begrepen hoe zo'n vervelende man die Murdoch eigenlijk is.
Ach niet alles wat een documentaire inhoudelijk bevat is de waarheid.......quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Natuurlijk is Murdoch niet verantwoordelijk voor alles dat mis is. Maar zijn invloed is wel schadelijk voor het algemeen belang aangezien hij deze met name voor zijn eigen belangen gebruikt.
Een mediabaas die op grote schaal politici chanteert voor zijn eigen belangen kun je beter kwijt dan rijk zijn.
Maar dit gevaar wod toch bestreden met het balkendende gedachtengoed onder de terugvindbare noemer, marktwerking met normen en waarden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt, maar dan komt er wel weer een nieuwe, zolang er geld aan te verdienen is, zal het onuitroeibaar zijn.
Sorry hoor, maar je hebt de docu waarschijnlijk niet eens gezien. Fox was een respectabele nieuwszender totdat Murdoch de boel overnam. In de docu komen veel oud-mederwerkers aan het woord die zijn ontslagen of ontslag hebben genomen omdat de zender overduidelijk werd omgevormd tot een propaganda zender ipv een objectieve nieuwszender. De oud-medewerkers hebben emails laten zien over hoe aan het begin vd dag van bovenaf werd bepaald hoe het nieuws moest worden gekleurd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:41 schreef zaans_boefje het volgende:
Ach niet alles wat een documentaire inhoudelijk bevat is de waarheid.......
Leef je eens in voor de mening van een ander.
Ik hoef in deze kwestie niet te relativeren. Als mensen het okay vinden dat een niet democratisch gekozen persoon, een mediamogul in dit geval, ontzettend veel invloed uitoefent op het politieke landschap om zijn eigen ideeen te promoten dan is er toch echt iets mis met die mensen. Weet je hoe hard we als mensheid hebben moeten knokken voor het democratisch systeem? Weet je hoeveel bloed, zweet, tranen en mensenlevens het heeft gekost om tot democratie te komen?quote:Maar ik kan wel waarderen dat j het lef hebt je eigen mening sterk naar voren te brengen.
Maar mag ik je aanraden iets meer te relativeren?
Dus geen enkele partij kan voor verkiezingen een campagne gaan houden?quote:een mediamogul in dit geval, ontzettend veel invloed uitoefent op het politieke landschap om zijn eigen ideeen te promoten
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt. Ik zeg niet dat de media slecht is en tuurlijk heeft de politiek de media nodig, maar zo gauw je 1 oppermachtige speler hebt dan gaan de politici dansen naar de pijpen van die ene speler. Die ene speler kan ze dan maken of breken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:05 schreef zaans_boefje het volgende:
Dus geen enkele partij kan voor verkiezingen een campagne gaan houden?
Want heeft Balkende in 12 jaar meer bereikt dan dit?
Is geen documentaire over, dat zou betaald worden met een linkse hobby.
En dan kun je bijvoorbeeld G.W. Bush helpen bij zijn staatsgreep door hem als winnaar van de verkiezingen aan te wijzen, en dan krijg je later je oorlog waar je dan weer leuk 'verslag' van kunt doen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt. Ik zeg niet dat de media slecht is en tuurlijk heeft de politiek de media nodig, maar zo gauw je 1 oppermachtige speler hebt dan gaan de politici dansen naar de pijpen van die ene speler. Die ene speler kan ze dan maken of breken.
Maar dat is toch de gedacht achter de democratie?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt. Ik zeg niet dat de media slecht is en tuurlijk heeft de politiek de media nodig, maar zo gauw je 1 oppermachtige speler hebt dan gaan de politici dansen naar de pijpen van die ene speler. Die ene speler kan ze dan maken of breken.
Zie je niet zelf in dat een dergelijke macht in handen van een persoon die niet gekozen is wel een beetje ongezond is voor de democratie?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:37 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Maar dat is toch de gedacht achter de democratie?
Want als de ene speler goed word bevonden, verliezen de andere.
Totdat je te goed word? Succes is een reden tot afgunst?
(afgunst = jaloezie (iemand ontnemen wat eerder wel werd gegund ((gedoogd tot beleid maken))
(Vrijheid is de ruimte jaloers te zijn, maar als een ander het beter doet, dan ben jezelf verkeerd bezig. (Gekke Geert (((Wilders)))Partij voor de jalouzie, bitter)))
(...)
Idd. Sommige mensen hier in dit topic bagatelliseren de macht van Murdoch, maar als je eens goed gaat kijken naar wat zijn macht allemaal heeft betekent in de politieke arena dan kom je idd dit soort schokkende zaken tegen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En dan kun je bijvoorbeeld G.W. Bush helpen bij zijn staatsgreep door hem als winnaar van de verkiezingen aan te wijzen, en dan krijg je later je oorlog waar je dan weer leuk 'verslag' van kunt doen.
De gedachte achter democratie is "one man, one vote". Met andere woorden, we hebben allemaal evenveel invloed op de wereld om ons heen. Door de enorme macht van Murdoch, kun je daar niet echt meer van spreken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:37 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Maar dat is toch de gedacht achter de democratie?
Politiek is niets zonder de media en als de media gewoon als objectief doorgeefluik fungeert, dan klopt het idd wat jij zegt. Maar zo gauw die media dingen gaan filteren en kleuren (en dan vanuit het gedachtengoed van 1 mediamogul) dan is er dus geen sprake meer van objectiviteit en hoe kunnen de burgers dan een goed doordachte beslissing maken?quote:Want als de ene speler goed word bevonden, verliezen de andere.
Totdat je te goed word? Succes is een reden tot afgunst?
(afgunst = jaloezie (iemand ontnemen wat eerder wel werd gegund ((gedoogd tot beleid maken))
(Vrijheid is de ruimte jaloers te zijn, maar als een ander het beter doet, dan ben jezelf verkeerd bezig. (Gekke Geert (((Wilders)))Partij voor de jalouzie, bitter)))
quote:News Corp scandal divides US along party lines
Claims of illegal attempt to gain 9/11 victims' numbers bring outrage from Democrats and caution from Republicans
The battle over Rupert Murdoch's News Corporation is splitting American politics along party lines, with senior Democrats calling for investigations into the company while some senior Republicans play down the crisis.
Allegations that News International reporters may illegally have attempted to obtain the phone numbers of 9/11 victims have prompted an FBI probe into the company, which this week launched a preliminary investigation into the allegations. But a backlash has begun, focusing on the source of the claim: a single story in the Daily Mirror.
The former Republican presidential candidate Senator John McCain has criticised the decision to investigate, saying there is little evidence so far that the problem of phone hacking had spread to the US and the probe was unjustified. "It seems to me that this is a British issue that needs to be resolved first," he told Sky News. "I've heard of no evidence or allegation yet of anything being done in the United States of America."
His defence is significant not only because he is a senior Republican but also because he has criticised News Corp in the past. In 2001, he publicly questioned its plans to take over the satellite television service DirecTV, citing concerns over media consolidation.
On Saturday, the Washington Post criticised the Mirror report, saying it "appears to be based on a shaky foundation. The Mirror names no specific sources in its reporting, and it relies on a single anonymous second-hand source for its account."
More predictably, support has also come from News Corp's right-leaning cable channel Fox News, where there has been a reluctance to devote as much time to the story as other outlets, especially the left-leaning MSNBC network. A recent episode of the show Fox and Friends featured a media consultant, Robert Dilenschneider, who said that the scandal was being overplayed and Murdoch had "done all the right things".
Though one Republican congressman, Peter King, has been influential in calling for probes into News Corp, the bulk of the anger has come from Democrats. Four Democratic senators have written letters to the department of justice and the securities and exchange commission asking for investigations. They include powerful figures such as California senator Barbara Boxer and West Virginia senator Jay Rockefeller, who chairs the influential senate commerce committee.
At the same time John Podesta, a former Clinton chief of staff who is close to Obama, has come out swinging against News Corp. In an interview in Canada this week, he attacked Fox News and declared that the company might have broken US laws if it paid bribes to police in Britain. "This is not one rogue editor. This is an empire that was built on a set of journalistic ethics that's beginning to explode and unravel," he said.
Liberal campaigning groups have mobilised against News Corp: a protest was organised this week outside Rupert Murdoch's New York apartment, and there is a petition drive calling for an official investigation into the company. There has also been a focus on the company's political contributions, notably to the Republican Governors Association and the US Chamber of Commerce. That issue may prove less suitable for clear-cut campaigning, however, because News Corp has given money to politicians from both parties in the past.
Wat vind je hier nu van, PV? Ik neem aan dat je staat te juichen dat Rupert Murdoch en consorten dit soort technieken gebruiken?quote:
Dat ze politici chanteren? Dat ze de politie omkopen? Nee, daar ben ik niet voor.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:05 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wat vind je hier nu van, PV? Ik neem aan dat je staat te juichen dat Rupert Murdoch en consorten dit soort technieken gebruiken?
quote:Volgende ontslag in afluisterschandaal: Londense politiecommissaris
Ook Paul Stevenson, politiecommissaris van de Londense Metropolitan Police Service, heeft zijn ontslag ingediend naar aanleiding van het afluisterschandaal bij News of the World.
Stevenson werd bekritiseerd voor het in dienst hebben van Neil Wallis als pr-consultant. Wallis is voormalig adjuct-hoofdredacteur van de krant en werd afgelopen week gearresteerd.
Stevenson ontkent iets verkeerd te hebben gedaan. Hij zei dat hij zijn functie naast zich neerlegt omdat hij niet wil dat de kritiek effect heeft op de veiligheid op de Olympische Spelen, die volgende zomer in Londen plaatsvinden.
quote:Afluisterschandaal: Wall Street Journal (van Murdoch) kiest de tegenaanval
The Wall Street Journal, een van de Amerikaanse kranten in handen van mediamagnaat Rupert Murdoch, kiest vandaag de tegenaanval. In een (anoniem) commentaar veroordeelt de krant de afluisterpraktijken waar de Britse krant News of the World uiteindelijk aan ten onder ging, maar tegelijkertijd bekritiseert de krant de rol van media die het hacken van telefoons en voicemails aan het licht brachten: The Guardian en de BBC.
The Wall Street Journal neemt het op voor haar eigenaar News Corporation, het bedrijf van Murdoch. 'Het is aan onze lezer om te beoordelen of we een betere krant zijn dan vier jaar geleden. Maar onze buitenlandverslaggeving is robuuster, onze weekendkranten substantiëler, en wat onze digitale uitbreiding betreft, liggen we voor op de rest. (...) We gaan er vanuit dat onze lezers de commerciële en ideologische motieven van onze critici (de BBC en The Guardian - red.) doorzien. De blijdschap om de reputatieschade van Murdoch en News Corporation is zo dik dat je hem met een kettingzaag nog niet doormidden krijgt. De journalistieke lezing over journalistieke normen van media die WikiLeaks en Julian Assange een platform geven, zijn verwerpelijk. Ze willen dat hun lezers zonder enig bewijs aannemen dat de tabloidexcessen van News Corporation de werkzaamheden van andere journalisten werkend voor dat bedrijf hebben bezoedeld.'
En verder: 'We zouden er niet aan moeten denken wat The Wall Street Journal zou zijn als de krant niet was verkocht aan News Corporation in 2007.'
Was getekend: The Wall Street Journal. Een antwoord van The Guardian, een van de Britse kranten die de afluisterprakrijken bij News of the World en andere kranten van Rupert Murdoch aan het licht brachten, is er vooralsnog niet. Wel haalt de krant fijntjes een twitteraar aan, die zich afvraagt wat de beste kwalificatie is voor het commentaar van The Wall Street Journal. 'Waanvoorstelling, Oedipaal (naar de Griekse mythe van Oedipus die zijn vader zal ombrengen, om dat te voorkomen wil de vader zijn zoon vermoorden), hielenlikkerij of laf'?
Afluisteren
De afgelopen maanden (en jaren) bleek dat News of the World, een van de tabloids in handen van Murdoch, regelmatig Britse politici en bekende Britten illegaal afluisterde. Beschuldigingen van dezelfde praktijken zijn ook geuit aan het adres van andere Murdoch-kranten. Ook zouden politie-ambtenaren en -agenten zijn omgekocht. News of the World verscheen vorige week zondag vanwege het schandaal voor het laatst. De Amerikaanse uitgever van Dow Jones, Les Hinton, stapte vrijdag op, het hoofd van Scotland Yard trad gisteren af. Morgen verschijnen Murdoch en Rebekah Brooks voor een commissie in het Britse parlement. Brooks, de voormalig hoofdredacteur van News of the World, werd dit weekend gearresteerd, maar is op borgtocht weer vrij.
Niveautje hoor. Moeten we nou een lokaal sufferdje serieus gaan nemen omdat er in die buurt veel geld gegraaid wordt?quote:De blijdschap om de reputatieschade van Murdoch en News Corporation is zo dik dat je hem met een kettingzaag nog niet doormidden krijgt. De journalistieke lezing over journalistieke normen van media die WikiLeaks en Julian Assange een platform geven, zijn verwerpelijk. Ze willen dat hun lezers zonder enig bewijs aannemen dat de tabloidexcessen van News Corporation de werkzaamheden van andere journalisten werkend voor dat bedrijf hebben bezoedeld.'
The Wall Street Journal was een zeer gerespecteerde krant, totdat het door News Corp werd overgenomen en nu het eigendom is van iemand die enkel geïnterviewd wordt door mensen die hijzelf in dienst heeftquote:Op maandag 18 juli 2011 14:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niveautje hoor. Moeten we nou een lokaal sufferdje serieus gaan nemen omdat er in die buurt veel geld gegraaid wordt?
En wordt al gelijk door de politie als niet verdachte omstandigheden aangemerkt, hoezo doofpot in wording.....quote:Op maandag 18 juli 2011 19:37 schreef Darklight het volgende:
Hey wat toevallig
News of the World-klokkenluider dood gevonden
http://www.nu.nl/afluiste(...)r-dood-gevonden.html
[no shit sherlock modus]quote:Op maandag 18 juli 2011 19:37 schreef Darklight het volgende:
Hey wat toevallig
News of the World-klokkenluider dood gevonden
http://www.nu.nl/afluiste(...)r-dood-gevonden.html
quote:Media moguls body discoverd
Rupert Murdoch, the controversial media mogul, has reportedly been found dead in his garden, police announce.
Murdoch, aged 80, has said to have ingested a large quantity of palladium before stumbling into his famous topiary garden late last night, passing out in the early hours of the morning.
"We found the chemicals sitting beside a kitchen table, recently cooked," one officer states. "From what we can gather, Murdoch melted and consumed large quantities of it before exiting into his garden."
Drug chemicals found in house
Chemicals found in house
Authorities would not comment on whether this was a planned suicide, though the general consensus among locals and unnamed sources is that this is the case.
One detective elaborates. "Officers on the scene report a broken glass, a box of vintage wine, and what seems to be a family album strewn across the floor, containing images from days gone by; some containing handpainted portraits of Murdoch in his early days, donning a top hat and monocle."
Another officer reveals that Murdoch was found slumped over a particularly large garden hedge fashioned into a galloping horse. "His favourite", a butler, Davidson, reports.
Butler Davidson has since been taken into custody for additional questioning.
Read more: http://www.new-times.co.uk/sun/#ixzz1SUh3ushr
LulzSec. The Sun website linkt nu door naar hun twitterpagina.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wie heeft deze site gehacked?
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |