Volgens mij klonen Jantien en Rohan daar gewoon als de gekkenquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:40 schreef Frey het volgende:
Jan Kooijemans op Courant de aantrekkelijkste acteur, was te verwachten. Maar Lieke van Lexmond de aantrekkelijkste actrice terwijl Gigi Ravelli en Inge Schrama erbij zaten? Het niveau van de bezoekers is werkelijk te treurig voor woorden.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij klonen Jantien en Rohan daar gewoon als de gekken
Deze twee zijn ook goed:quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:10 schreef Liquidist het volgende:
Dit is overigens ook een leuke, goeie cliff van ONM met Casper van Bohemen![]()
Dit was ook de laatste échte dramaserie van RTL4quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:19 schreef Frey het volgende:
Dit vond ik de laatste echte goeie serie op RTL 4.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
IK BEN RAZEND!Wow, ik ben het met je eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee maar een goede cliff hoeft niet altijd veel actie te bevatten, maar een combinatie van verhaallijnen die tot een ontknoping komen kunnen ook voldoende zijn. In seizoen 3 en 4 bijvoorbeeld was het cliffmoment niet al te spannend, maar er kwamen verschillende dingen tot uiting:
In seizoen 3 was Jef bijvoorbeeld op de hoogte van het bedrog van Frits en Martine, kwam de sekte verhaallijn tot ontknoping en eindelijk de moeder-zoon verhaallijn (al moesten we nog wachten t/m begin seizoen 6 tot Peter het zelf ook wist)
In seizoen 4 was de relatie tussen Tessel en Laura (voor die tijd revolutionair op televisie), Helen die wel dood had kunnen zijn (nu weten we dat ze alleen maar flauw viel), Frits die Daniels aandelen in handen had gekregen een mooie combinatie van dingen die tot ontknoping kwamen.
Als het elke keer zoals in seizoen 14 of afgelopen seizoen zou zijn, zou dat ook zijn waarde verliezen, wat seizoen 1 ben ik het wel met je eens, maar ze waren toen sowieso nogal onwennig bezig.![]()
w
Overigens in seizoen 8 was ik wel bang dat het Robert kon zijnTegenslag werpt schaduw op geluk.
Echt geniaalquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:16 schreef LetsGame het volgende:
Ik had ooit Jef. the Movie geupload:
DEEL 1:
DEEL 2:
Het is wel wat prijzig. Maar een kaartje voor een musical is duurder.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens mij vind iedereen het nog al duur .
Die van dit seizoen niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:55 schreef LetsGame het volgende:
Dit is mijn top 5:
1.
2.
3.
4.
5.
Deze heeft m'n top 5 niet gehaalt, maar ik vind hem bijna zo doet als die van 5.
6.
Die had ik erbij staan op plek 4.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:54 schreef J-net het volgende:
Ik mis de Janine in doodskist cliffhanger, vond ik ook echt n sterke!
Ja, maar dan zie je nog tenminste iets wat niet iets langer dan een week later op TV vertoond wordt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:23 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Het is wel wat prijzig. Maar een kaartje voor een musical is duurder.
En ik ga er gewoon vanuit dat het een super leuke dag word, dat vind ik net iets belangrijker
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |