abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99390377
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:50 schreef Frey het volgende:

[..]

Julian had zelfs helemaal niks. :P
Is het overigens überhaupt zeker dat er iemand dood gaat? Voor het zelfde geldt dat iedereen er met wat kleerscheuren vanaf komt ;)
Een heer met stijl
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:54:44 #127
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99390398
En toch vrees ik dat playmobile hoofd niet uit GTST gaat omdat zoveel bakvissen hem zoo geweldig knap vinden :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:56:16 #128
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99390487
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Is het overigens überhaupt zeker dat er iemand dood gaat? Voor het zelfde geldt dat iedereen er met wat kleerscheuren vanaf komt ;)
dat gerucht gaat wel:

http://www.gtstfanclub.nl(...)st-zomercliffhanger/
  dinsdag 12 juli 2011 @ 23:00:08 #129
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99390682
deze reactie:

quote:
Janine niet dat is te voorspelbaar.. Ludo niet die kijkt nog..Jack rent achter wiet aan..Lucas gaat meespelen het volgende seizoen.. Maxime niet want die gaat later bij de Sanders wonen.. Nick niet die is er net en die gaat met charlie en vAlentijn bij Barbara wonen.. Nina niet de kogel wordt door janine gevangen.. Noud leeft nog dat kon je zien.. Sjors was niet op de bruiloft dus die ook niet.. Enn we zullen het allemaal wel zien later!
:')
  dinsdag 12 juli 2011 @ 23:05:38 #130
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_99390984
Mijn mening op de cliffhangers van seizoen 1-10:
Cliffhanger seizoen 1: Simon leeft nog, Daniel zag hem alleen, we wisten allemaal toen al dat Simon weer de oude werd. :') Suffe cliffhanger naar mijn mening.

Cliffhanger seizoen 2: vond ik spannend. Ik had echt geen idee dat Herman's dood gefaked was, maar ja, van Houten he. :)

Cliffhanger seizoen 3: dat Laura, Robert en Roos werden bedreigt door die sekte vond ik wel vet, maar dat van Peter en Helen boeide me dus totaal niet :')

Cliffhanger seizoen 4: Helen (Bruni Heinke-versie) vond ik irritant, dus jammer dat ze niet dood ging. Ik hoopte dus ook dat ze dood ging, maar ze ging niet dood.. :( Laura die zoende met een vrouw was best intens voor die tijd, maar Robert's reactie vond ik niet zo spannend..

Cliffhanger seizoen 5: De hele zomer vroeg ik me af of het Laura of Linda was. Spannend dus. :)

Cliffhanger seizoen 6: Zou Arnie verdrinken? Zou Dian wraaknemen op Ludo en Luigi? }) Ik vond dit ook spannend dus.

Cliffhanger seizoen 7: vond ik ook spannend. De hele zomer spookte ook echt in je hoofd "gaan ze vallen, redden ze het, Daniël is veel sterker dan Suzanne, maar hij is dronken dit dat."

Cliffhanger seizoen 8: Julian en Alexandra boeiden me geen flikker dus spannend? Nee :')

Cliffhanger seizoen 9: Ik vroeg me de hele zomer af wat die maffia met Janine en Nina zou gaan doen? Zou Stefano verdrinken? Ik vond deze cliffhanger ook spannend!

Cliffhanger seizoen 10: vond ik ook spannend. Het was namelijk letterlijk een cliffhanger.:') Elke cliffhanger met Ludo als een van de hoofdcliffhangerpersonages vind ik spannend. Bowien was een van m'n favoriete personages toen, dus jammer dat Ludo haar niet hielp..

Dit was mijn mening. MENING DUS GA GEEN BOOS COMMENTAAR LEVEREN XOXO
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_99391058
Misschien gaat Maxime wel alleen even kijken bij het graf van Maximiliaan :P

Maar ik ben benieuwd wie het is, Lucas of Danny zou goed kunnen, het lijkt me niet Janine eruit gaat. Lucas denk ik eigenlijk ook niet, Danny daarentegen: Rik krijgt een schuldgevoel, Charlie en Rik gaan weer ruzie maken --> Charlie gaat weg met Nick. Dit zouden ze uiteindelijk nog kunnen rekken tot en met begin 2012.

Zou wel mooi Danny en Charlie opgedonderd, dan rest alleen Bing nog.
Een heer met stijl
  dinsdag 12 juli 2011 @ 23:11:47 #132
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99391352
Ik mag toch echt hopen dat Nick niet misbruikt wordt voor een happy exit met Charlie :(
pi_99391491
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:05 schreef LetsGame het volgende:
Cliffhanger seizoen 1: Simon leeft nog, Daniel zag hem alleen, we wisten allemaal toen al dat Simon weer de oude werd. :') Suffe cliffhanger naar mijn mening.

Cliffhanger seizoen 2: vond ik spannend. Ik had echt geen idee dat Herman's dood gefaked was, maar ja, van Houten he. :)

Cliffhanger seizoen 3: dat Laura, Robert en Roos werden bedreigt door die sekte vond ik wel vet, maar dat van Peter en Helen boeide me dus totaal niet :')

Cliffhanger seizoen 4: Helen (Bruni Heinke-versie) vond ik irritant, dus jammer dat ze niet dood ging. Ik hoopte dus ook dat ze dood ging, maar ze ging niet dood.. :( Laura die zoende met een vrouw was best intens voor die tijd, maar Robert's reactie vond ik niet zo spannend..

Cliffhanger seizoen 5: De hele zomer vroeg ik me af of het Laura of Linda was. Spannend dus. :)

Cliffhanger seizoen 6: Zou Arnie verdrinken? Zou Dian wraaknemen op Ludo en Luigi? }) Ik vond dit ook spannend dus.

Cliffhanger seizoen 7: vond ik ook spannend. De hele zomer spookte ook echt in je hoofd "gaan ze vallen, redden ze het, Daniël is veel sterker dan Suzanne, maar hij is dronken dit dat."

Cliffhanger seizoen 8: Julian en Alexandra boeiden me geen flikker dus spannend? Nee :')

Cliffhanger seizoen 9: Ik vroeg me de hele zomer af wat die maffia met Janine en Nina zou gaan doen? Zou Stefano verdrinken? Ik vond deze cliffhanger ook spannend!

Cliffhanger seizoen 10: vond ik ook spannend. Het was namelijk letterlijk een cliffhanger.:') Elke cliffhanger met Ludo als een van de hoofdcliffhangerpersonages vind ik spannend. Bowien was een van m'n favoriete personages toen, dus jammer dat Ludo haar niet hielp..

IK BEN RAZEND!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar een goede cliff hoeft niet altijd veel actie te bevatten, maar een combinatie van verhaallijnen die tot een ontknoping komen kunnen ook voldoende zijn. In seizoen 3 en 4 bijvoorbeeld was het cliffmoment niet al te spannend, maar er kwamen verschillende dingen tot uiting:

In seizoen 3 was Jef bijvoorbeeld op de hoogte van het bedrog van Frits en Martine, kwam de sekte verhaallijn tot ontknoping en eindelijk de moeder-zoon verhaallijn (al moesten we nog wachten t/m begin seizoen 6 tot Peter het zelf ook wist)

In seizoen 4 was de relatie tussen Tessel en Laura (voor die tijd revolutionair op televisie), Helen die wel dood had kunnen zijn (nu weten we dat ze alleen maar flauw viel), Frits die Daniels aandelen in handen had gekregen een mooie combinatie van dingen die tot ontknoping kwamen.

Als het elke keer zoals in seizoen 14 of afgelopen seizoen zou zijn, zou dat ook zijn waarde verliezen, wat seizoen 1 ben ik het wel met je eens, maar ze waren toen sowieso nogal onwennig bezig. ;)
w
Overigens in seizoen 8 was ik wel bang dat het Robert kon zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 12-07-2011 23:20:31 ]
Een heer met stijl
pi_99391550
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:11 schreef roos85 het volgende:
Ik mag toch echt hopen dat Nick niet misbruikt wordt voor een happy exit met Charlie :(
Als de rol tijdelijk is en Charlie gaat toch weg denk ik dat dat er wel in zal zitten, een gedeelte tot en met 2012 moet nog geschreven worden en ze weten dan dus dat Charlie weggaat.
Een heer met stijl
  dinsdag 12 juli 2011 @ 23:16:12 #135
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99391635
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Als de rol tijdelijk is en Charlie gaat toch weg denk ik dat dat er wel in zal zitten, een gedeelte tot en met 2012 moet nog geschreven worden en ze weten dan dus dat Charlie weggaat.
vrees het ook inderdaad, maar ik zie Charlie het liefst overlijden of eventuele recast door Tamara Brinkman
  dinsdag 12 juli 2011 @ 23:16:48 #136
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_99391677
Die van seizoen 8 vond ik juist de spannendste. :P

Ik was ook bang dat het Robert zou zijn. Doordat hij bij die plas bloed lag, leek het net of hij in zijn hoofd geraakt was.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_99391878
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:16 schreef roos85 het volgende:

[..]

vrees het ook inderdaad, maar ik zie Charlie het liefst overlijden of eventuele recast door Tamara Brinkman
Ik ben eigenlijk wel helemaal klaar met het personage Charlie, vond het altijd al niks, onder Aukje was ze te verdragen, onder Lieke werd ze een ramp onder Tamara Brinkman viel ze ook niet tegen. Maar wat mij betreft komt er gewoon een einde aan het Fischer tijdperk. :{w

Het enige voordeel van een recast is dat Lieke minder makkelijk terug kan keren, dat dan weer wel. Een nadeel is dat randfiguren zoals Barbara en Morris ook een comeback kunnen maken zolang er nog een Charlie rondwandelt, zonder haar is de kans toch een stuk kleiner ;)
Een heer met stijl
  woensdag 13 juli 2011 @ 00:35:47 #138
251975 kissaa
fka: kissa
pi_99396123
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:11 schreef roos85 het volgende:
Als Charlie maar voorgoed optieft maakt het mij niet uit hoe. Het liefst dood natuurlijk O-)
  woensdag 13 juli 2011 @ 01:26:26 #139
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99398095
Eén van die schrijvers, Rohan Gottschalk ook in RTL Boulevard:

"Deze zomercliff hebben we geloof ik een half jaar geleden ongeveer, nee al langer, ongeveer in januari bedacht."

Januari ís een half jaar geleden. 8)7
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_99399078
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 01:26 schreef Madame_Paon het volgende:

"Deze zomercliff hebben we geloof ik een half jaar geleden ongeveer, nee al langer, ongeveer in januari bedacht."

Of anderhalf ;)
  woensdag 13 juli 2011 @ 02:54:31 #141
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_99399432
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:53 schreef Frey het volgende:
Nou vind ik dvd covers sowieso vaak niet echt geweldig, niet alleen bij GTST. Videobanden hadden vroeger vaak de mooiste hoezen, maar die van de dvd's lijken allemaal even snel in elkaar geflanst te zijn.
Stel je voor, GTST uitgebracht op video op die bloopers-bandachtige wijze. _O_
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  woensdag 13 juli 2011 @ 03:02:36 #142
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_99399491
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 01:26 schreef Madame_Paon het volgende:

Huh, wat? :')

De schrijvers kunnen dus ook al niet rekenen? Damn. :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_99403193
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:05 schreef LetsGame het volgende:
Zeker suf ja, maar je moet niet vergeten dat dit Down Under nooit een zomercliff is geweest: daar was David die de "doodskist" van Helen opgroef en Helen die er opeens naast stond de zomercliff.

quote:
Is wel spannend ja, al vond ik hem bij de 2e keer kijken spannender dan bij de eerste keer :D

quote:
Eigenlijk hadden ze dat in de montage om moeten draaien destijds, maar das achteraf.

quote:
Bruni Heinke als Helen vond ik beter als de Marlous Fluitsma-versie, maar dat terzijde. Het eindshot was niet spannend nee, maar er zaten genoeg subcliffjes in (Frits die aandelen AA&F van Daniël in zijn bezit had) die wel spannend genoeg waren.

quote:
De eerste écht heftige zomercliff van GTST en daarom ook in mijn Top 5 van zomercliffs. Het bommetje tussen Laura en Linda wat er al jaren was barstte nu eindelijk _O_

quote:
Persoonlijk vond ik deze niet spannend als ik eerlijk ben :)

quote:
Was wel een spannende cliff ja, maar staat niet in mijn Top 5 ;)

quote:
Staat op nummer 2 in mijn Cliff Top 5, dus naar mijn mening een van de beste cliffs. Vooral het einde met eerst de stilte, en daarna het geschreeuw... kippenvel.

quote:
Imo niet geweldig spannend, maar ook niet slecht.

quote:
Staat op de vijfde plaats in mijn Cliff Top 5 :)

quote:
Ik zou niet durven :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_99403632
heb alvast een nieuw tournament geopend:

[tournament] GTST - De beste verhaallijn - nominatieronde
  woensdag 13 juli 2011 @ 10:36:14 #145
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_99403802
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 10:30 schreef roos85 het volgende:
heb alvast een nieuw tournament geopend:

[tournament] GTST - De beste verhaallijn - nominatieronde
Ik zet mijn geld in op de ziekte van Sylvia verhaalijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_99403871
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2011 10:36 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

dat is echt 1 van mijn favo verhaallijnen ooit, heb hem al genomineerd :)
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:08:57 #147
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_99404727
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2011 10:36 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 13 juli 2011 @ 12:03:57 #148
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_99406596
quote:
0s.gif [b]Op
Nee maar een goede cliff hoeft niet altijd veel actie te bevatten, maar een combinatie van verhaallijnen die tot een ontknoping komen kunnen ook voldoende zijn.
Klopt. denk maar aan die geweldige ONM cliff ;) je weet vast wel welke ik bedoel
Conformists will be cast away by the tide of history
  woensdag 13 juli 2011 @ 12:10:38 #149
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_99406811
Dit is overigens ook een leuke, goeie cliff van ONM met Casper van Bohemen :)

Conformists will be cast away by the tide of history
  woensdag 13 juli 2011 @ 12:59:02 #150
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_99408547
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel helemaal klaar met het personage Charlie, vond het altijd al niks, onder Aukje was ze te verdragen, onder Lieke werd ze een ramp onder Tamara Brinkman viel ze ook niet tegen. Maar wat mij betreft komt er gewoon een einde aan het Fischer tijdperk. :{w
Ik las een tijdje geleden in Veronica Magazine dat dankzij Lieke van Lexmond, Charlie is uitgegroeid tot een van de populairste personages in GTST :N

Niet dat je dat serieus moet nemen, want b.v. films met Jean-Claude Van Damme zijn altijd slecht en krijgen maar 1 ster (want hij heeft een accent & kan daarom dus niet acteren), terwijl alle Harry Potter films & nieuwe Bond films standaard 5 sterren krijgen en geweldig zijn :r
Ja, de mensen moeten nog naar de bioscoop toe voor meer Harry Potter en dit moet dus gehyped worden.
Wat populair is onder de massa, zal Veronica heus niet gaan afvallen (dat kost leden).
Ander voorbeeld is Daniel Graig als James Bond, persoonlijk vind ik hem oerslecht als 007.
Maar een zouteloze gezichtsuitdrukking, geen Bond charme & geen Bond humor.
Dat is dan mijn mening.

Beetje off-topic dit allemaal, maar wilde even een punt maken :Y
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')