Zegt niet zoveel, een aantal gasten die ik ken - mezelf incluis - vinden vrouwen ook raar en zijn zo hetero als maar kan. Dit geldt ook voor sommige dames overigens, bovendien op die leeftijd vind je vrouwen wel vaker raar. Achteraf komt het wel grappig uit ja, ik weet alleen niet of dit vooropgezet was.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:26 schreef Nina-Sanders het volgende:
Lucas in zijn jonge jaren:
Hij lijkt er wel op. Beter die die Wiet uit 2005. Deze die er nu in GTST meespeelt is veel jonger....
Leuk detail: Hier geeft Lucas zelf aan aan dat vrouwen raar zijn. Dus zijn homosexualiteit is niet zomaar in 2009 ofzo uit de lucht komen vallen
Hopelijk blijft dat zo, of eerder.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:58 schreef Frey het volgende:
En toen stond seizoen 4 weer gepland voor 20 september.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:58 schreef Frey het volgende:
Godzijdankquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:58 schreef Frey het volgende:
Och, dat was bij het personage Marjan de Winter ook zo: zó'n bos shag onder de armenquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vanaf 3.25
Het lijkt overigens hier en op de videoband die ik hiervan heb nog duidelijker alsof Babette van Veen haar oksels niet onthaard heeft, ik hoop dat ik het mis heb overigens....
En iedere keer op die sigaar kauwenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:00 schreef Frey het volgende:
Geweldig die Van Norden.
"Ik kom u vandaag uit elkaar halen en weer in elkaar zetten, wat vindt u daarvan?"
maar gelukkig zijn vrouwen niet zo raar als mannenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zegt niet zoveel, een aantal gasten die ik ken - mezelf incluis - vinden vrouwen ook raar en zijn zo hetero als maar kan. Dit geldt ook voor sommige dames overigens, bovendien op die leeftijd vind je vrouwen wel vaker raar. Achteraf komt het wel grappig uit ja, ik weet alleen niet of dit vooropgezet was.
Graag gedaan. Al heb ik er eigenlijk geen bal mee te maken en was het vooral Frey die ermee aankwam.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:51 schreef LetsGame het volgende:
PeterKelder, ArnieAlberts, Heer_Van_Bartolhaven en Frey.
Dankjulliewel voor het melden dat seizoen 4 misschien toch op 20 september is.![]()
![]()
quote:
Dan dank ik Frey nog even in het speciaal. Bedankt Frey!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Graag gedaan. Al heb ik er eigenlijk geen bal mee te maken en was het vooral Frey die ermee aankwam.
En Frey hoorde het weer van Lucas15.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:53 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dan dank ik Frey nog even in het speciaal. Bedankt Frey!![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt Lucas15quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |