Wie heeft dat geschreven?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Eens zien of ze het begin van seizoen 15 kunnen overtreffen, het zal moeilijk worden.
De schrijvers?quote:
Ik wacht nog steeds op een piano op hoofd-exit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:29 schreef Frey het volgende:
Misschien schrijft Mickey zichzelf er wel weer in en dat hij deze keer de strijd van Rik wint. Gaat hij eruit met Charlie.
Het liefste had hij nog zelf de baby van Sjors gespeeld.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je vergeet deze nono:
[ afbeelding ]
Daarom liet Martin van Steijn Rik zo lijden dit seizoen, stiekem baalt ie dat hijzelf als acteur zo een kneuzenrol heeft neergezet als het om de strijd om Anita gingquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:29 schreef Frey het volgende:
Misschien schrijft Mickey zichzelf er wel weer in en dat hij deze keer de strijd van Rik wint. Gaat hij eruit met Charlie.
Game set en match for Mister Freyquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Het liefste had hij nog zelf de baby van Sjors gespeeld.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Het liefste had hij nog zelf de baby van Sjors gespeeld.
Waarom wilt u dat uberhaupt weten, heer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vanaf 3.25
Het lijkt overigens hier en op de videoband die ik hiervan heb nog duidelijker alsof Babette van Veen haar oksels niet onthaard heeft, ik hoop dat ik het mis heb overigens....
Weten? Het wordt aan me als kijker opgedrongen, ik wil het juist liever niet wetenquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom wilt u dat uberhaupt weten, heer.Was dat misschien mode anno 1992? Vrouwen aan de macht enzo
quote:
quote:EDIT: Merk nu dat hilarisch genoeg het eerste fragmentje uit een soap DÁT exacte stukje is waar Heer van bartelhoven het over heeft.
Wat een cool filmpje.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nou jongens, het is weer zomer dus is het weer tijd voor de GTST-terugblik merk ikWe zijn al van start gegaan met bloopers en gala's uit die geweldige tijd, maar hier een prachtig fragment uit de Parodie Parade:
EDIT: Merk nu dat hilarisch genoeg het eerste fragmentje uit een soap DÁT exacte stukje is waar Heer van bartelhoven het over heeft.
Had Karin dus toch gelijk in seizoen 1 hè, waarin ze stelde dat Robert en Jef vroeger om het minste geringste lagen te rollebollen. Leuk filmpje overigens, jammer van Morris en Barbara, van Barbara wist ik het al, maar was vergeten dat Morris ook zo een zeikwijf kon zijnquote:
Een van de laatste goeie ruzies tussen de gebroeders Alberts, voordat Jef het zakenleven vaarwel zei.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Had Karin dus toch gelijk in seizoen 1 hè, waarin ze stelde dat Robert en Jef vroeger om het minste geringste lagen te rollebollen. Leuk filmpje overigens, jammer van Morris en Barbara, van Barbara wist ik het al, maar was vergeten dat Morris ook zo een zeikwijf kon zijn
Die ruzies die ze in seizoen 1 hadden voordat ze het bijlegden na 14 jaar, maar ook die ruzie eind seizoen 3 en begin seizoen 5, vond ik toch veel ergere ruzies dan dat. Geen contact meer met elkaar hebben en willen en elkaar negeren. Later waren hun ruzies korter en in dit geval iets heviger. Wilbert Gieske en Bartho Braat hadden zoals enkele andere acteurs onderling gewoon een goede chemie samenquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Een van de laatste goeie ruzies tussen de gebroeders Alberts, voordat Jef het zakenleven vaarwel zei.
En de Putman Morris was echt vreselijk.![]()
En dat miste Wilbert dus heel erg hierna.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die ruzies die ze in seizoen 1 hadden voordat ze het bijlegden na 14 jaar, maar ook die ruzie eind seizoen 3 en begin seizoen 5, vond ik toch veel ergere ruzies dan dat. Geen contact meer met elkaar hebben en willen en elkaar negeren. Later waren hun ruzies korter en in dit geval iets heviger. Wilbert Gieske en Bartho Braat hadden zoals enkele andere acteurs onderling gewoon een goede chemie samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |