Ik wil die zo graag weer eens zien.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:01 schreef PeterKelder het volgende:
Volgens mij Mike Tuinstra, maar ook de YT-user van wie ik de Zomerparty krijg heeft de gehele (of een gedeelte) van de 10 jaar-special (want die krijg ik ook)
Zeg, als jij ze toch krijgt en ze waarschijnlijk toch op YT terechtkomen, hè... Zou ik ze dan ook niet euh...quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:01 schreef PeterKelder het volgende:
Volgens mij Mike Tuinstra, maar ook de YT-user van wie ik de Zomerparty krijg heeft de gehele (of een gedeelte) van de 10 jaar-special (want die krijg ik ook)
Bij het gala van de 1000ste uitzending lieten ze een gedeelte van dat moment zien, met hilarisch commentaar van Paul Grootquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik wil die zo graag weer eens zien.
Ik weet nog dat ze toen ook het kano moment lieten zien met Arnie en Stan.
Eens zien of ze het begin van seizoen 15 kunnen overtreffen, het zal moeilijk worden.quote:Een paar weken geleden hebben we bijvoorbeeld met de hele cast en crew de zomercliff en het vervolg gekeken, de eerste twee afleveringen van het nieuwe seizoen. We willen jullie kijkplezier natuurlijk niet verpesten, maar we kunnen wel zeggen dat iedereen kippenvel had bij het zien van het vervolg. Menig traantje is weggepinkt, en een luid applaus klonk onder de aftiteling. Nog nooit is het begin van een nieuw seizoen zo heftig geweest
Helemaal mee eens. Ik wil ook graag de GTST quizshows zien met Carlo Boszhardquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nog steeds een special waarvan ik het zéér zonde vond dat ze hem niet in de DVD-box als bonus toevoegden. Hetzelfde geldt voor de Zomerparty uit 1991 en waarschijnlijk ook voor het 1000ste afleverings-gala wat waarschijnlijk OOK niet op DVD komt. Toch zonde.
Ik heb je een PM gestuurd met de mogelijkhedenquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zeg, als jij ze toch krijgt en ze waarschijnlijk toch op YT terechtkomen, hè... Zou ik ze dan ook niet euh...
quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Eens zien of ze het begin van seizoen 15 kunnen overtreffen, het zal moeilijk worden.
Och nee, gaat Mister Mooiboy de pijp uit?quote:Menig traantje is weggepinkt
Tranen van geluk zijn ons vast niet gegund.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:22 schreef PeterKelder het volgende:
Och nee, gaat Mister Mooiboy de pijp uit?
Nee, tenzij jij al die woedende pubermeisjes achter je aan wil hebben?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Tranen van geluk zijn ons vast niet gegund.
Ik heb totaal geen oog voor wat een man mooi maakt in de ogen van een vrouw, maar als ik als man zijnde kon kiezen om zelf het uiterlijk van Danny of van Ludo Sanders te hebben, dan zou ik voor dat laatste kiezenquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Och nee, gaat Mister Mooiboy de pijp uit?
Wie heeft dat geschreven?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Eens zien of ze het begin van seizoen 15 kunnen overtreffen, het zal moeilijk worden.
De schrijvers?quote:
Ik wacht nog steeds op een piano op hoofd-exit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:29 schreef Frey het volgende:
Misschien schrijft Mickey zichzelf er wel weer in en dat hij deze keer de strijd van Rik wint. Gaat hij eruit met Charlie.
Het liefste had hij nog zelf de baby van Sjors gespeeld.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je vergeet deze nono:
[ afbeelding ]
Daarom liet Martin van Steijn Rik zo lijden dit seizoen, stiekem baalt ie dat hijzelf als acteur zo een kneuzenrol heeft neergezet als het om de strijd om Anita gingquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:29 schreef Frey het volgende:
Misschien schrijft Mickey zichzelf er wel weer in en dat hij deze keer de strijd van Rik wint. Gaat hij eruit met Charlie.
Game set en match for Mister Freyquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Het liefste had hij nog zelf de baby van Sjors gespeeld.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Het liefste had hij nog zelf de baby van Sjors gespeeld.
Waarom wilt u dat uberhaupt weten, heer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vanaf 3.25
Het lijkt overigens hier en op de videoband die ik hiervan heb nog duidelijker alsof Babette van Veen haar oksels niet onthaard heeft, ik hoop dat ik het mis heb overigens....
Weten? Het wordt aan me als kijker opgedrongen, ik wil het juist liever niet wetenquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom wilt u dat uberhaupt weten, heer.Was dat misschien mode anno 1992? Vrouwen aan de macht enzo
quote:
quote:EDIT: Merk nu dat hilarisch genoeg het eerste fragmentje uit een soap DÁT exacte stukje is waar Heer van bartelhoven het over heeft.
Wat een cool filmpje.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nou jongens, het is weer zomer dus is het weer tijd voor de GTST-terugblik merk ikWe zijn al van start gegaan met bloopers en gala's uit die geweldige tijd, maar hier een prachtig fragment uit de Parodie Parade:
EDIT: Merk nu dat hilarisch genoeg het eerste fragmentje uit een soap DÁT exacte stukje is waar Heer van bartelhoven het over heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |