SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
niet zo hequote:
quote:When you came in the air went out
Jamaar.... de vorige keer zei ie dat het er veel meer waren...!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:55 schreef Gamer_V het volgende:
Poststats voor de Topicreeks: GAM SC
Gestart op 22-05-2004 om 01:50:43 door Fuxl
Aantal topics: 722
Goed zo jongen! Topgames!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:14 schreef Frankii het volgende:
Ik ben zo fucking lam al de hele dag, ben maar opnieuw begonnen met Bioshock met de intentie om hem nu eens uit te spelen. Daarna is Mass Effect 1 aan de beurt.
Mhwaja bioshock had ook klote dingenquote:
JIJ HEBT KLOTE DINGEN!!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mhwaja bioshock had ook klote dingen
Start NFS maar eens ff opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Kijk eens in de spiegelquote:Op maandag 11 juli 2011 20:25 schreef wc-eend het volgende:
Old School best wel lekkah... en ik wil ook zo'n danseres
Kan iemand dat arme kind met de bokshandschoenen please wat te eten geven!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:25 schreef wc-eend het volgende:
Old School best wel lekkah... en ik wil ook zo'n danseres
Fixedquote:Op maandag 11 juli 2011 20:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kan iemand dat arme kind met de bokshandschoenen please even melken!
whatever floats your boatquote:
Ik heb nog wel wat overquote:Op maandag 11 juli 2011 20:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kan iemand dat arme kind met de bokshandschoenen please wat te eten geven!
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Start NFS maar eens ff op
Soms ben ik dan ook best goed! Andere keren wat minder...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mar hij's leuk he, Hot Pursuit!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Nou bel dr op! En doe er wat aanquote:
Ze zit al vol zegt ze..quote:Op maandag 11 juli 2011 20:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou bel dr op! En doe er wat aan
quote:
Ah nee heeft ze haar 2 blaadjes sla van de dag al op? Bummer!quote:
QFT!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:43 schreef Laniboekje het volgende:
Heerlijk als je dorst hebt: ijskoude appelsap.
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
QFT!
Lani.. nou heb zin in appelsap
Ieuwww Bayboy heb je nieuwe uiquote:
Ik heb heel veel UIenquote:
Wat let je?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
QFT!
Lani.. nou heb zin in appelsap
Heb het niet in huisquote:
42 lurkersquote:Op maandag 11 juli 2011 20:11 schreef Misan het volgende:
Dit topic heeft 42 volgers die niet gereageerd hebben, en 0 reageerders die het topic uit MyAT hebben verwijderd.
Hm, dan zit er maar een ding op! Op het boodschappenlijstje zetten!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Heb het niet in huis
En zit al in mijn thuisuniform, dus is me net iets teveel moeite om me aan te kleden, lenzen in te doen en naar de ah te gaan.
verbeterd! Een man heb je niet voor niets natuurlijk!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hm, dan zit er maar een ding op! Op het boodschappenlijstje zetten! Fruit erop uit sturen!
True!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:31 schreef koei het volgende:
[..]
verbeterd! Een man heb je niet voor niets natuurlijk!
Wonen jullie al echt samen dan? Ik dacht dat jij nog in jouw hutje op de hei zat, en hij in de grote stad?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
True!
De man des huizes doet hier ook altijd de boodschappen. Ik doe alles in huis maar aan boodschappen doen heb ik echt een af-schuw-e-lijk-e he-kel!
Nou, vorig jaar moeten verhuizen uit het hutje op de hei (moest helaas met de grond gelijk gemaakt worden om er een villa neer te laten zetten) en toen ben ik gaan wonen in Utrecht en een maand later vond hij het zo gezellig dat hij er bij is komen wonen. Dus nu al een jaar samen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:46 schreef koei het volgende:
[..]
Wonen jullie al echt samen dan? Ik dacht dat jij nog in jouw hutje op de hei zat, en hij in de grote stad?
heb je al geldjes gekregen van die arrogante ruikelui die jullie uitzetten?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar moeten verhuizen uit het hutje op de hei (moest helaas met de grond gelijk gemaakt worden om er een villa neer te laten zetten) en toen ben ik gaan wonen in Utrecht en een maand later vond hij het zo gezellig dat hij er bij is komen wonen. Dus nu al een jaar samen.
Nee, want de huurbaas zelf ging de boel platgooien voor een eigen woning. En dat wist ik al van te voren dus er zijn goede afspraken gemaakt en uiteindelijk hoefde niemand iemand wat te betalen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:47 schreef Mday het volgende:
[..]
heb je al geldjes gekregen van die arrogante ruikelui die jullie uitzetten?
Jammer, het klonk altijd als een mooi huisje... Maar samenwonen in Utrecht is ook leuk natuurlijk!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou, vorig jaar moeten verhuizen uit het hutje op de hei (moest helaas met de grond gelijk gemaakt worden om er een villa neer te laten zetten) en toen ben ik gaan wonen in Utrecht en een maand later vond hij het zo gezellig dat hij er bij is komen wonen. Dus nu al een jaar samen.
Het was zeker een leuk/mooi huisje en de locatie was prachtig. Eeuwig zonde inderdaad maar goed, ik wist dat het tijdelijk zou zijn. Stiekem mis ik zelf het dorp Driebergen niet hoor. De mensen daar...quote:Op maandag 11 juli 2011 21:51 schreef koei het volgende:
[..]
Jammer, het klonk altijd als een mooi huisje... Maar samenwonen in Utrecht is ook leuk natuurlijk!
Ik heb het liefst zo min mogelijk contact met mijn burenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het was zeker een leuk/mooi huisje en de locatie was prachtig. Eeuwig zonde inderdaad maar goed, ik wist dat het tijdelijk zou zijn. Stiekem mis ik zelf het dorp Driebergen niet hoor. De mensen daar...Er hing een bepaald sfeertje van rijkelui e.d. Om misselijk van te worden. Nu een jaar in Utrecht (buitenwijk dat wel) en bevalt goed, zelfs nog wel beter dan Driebergen denk ik. Ik ben wel een mensen mens en hou ervan om een beetje contact te hebben met buren en gewoon prettig in contact te wonen. En dat is hier gelukkig wel.
Wil ook nog zeker een keer naar Zweden. Al had ik dat moeten doen, toen ik een jaar of 20 wasquote:Op maandag 11 juli 2011 22:01 schreef Nebo het volgende:
Vandaag lekker in het oude stadscentrum van Stockholm rondgelopen, erg mooi en sfeervol allemaal! Morgen naar Vasa en de rest van dat eiland tot zover we komen
Weet je waar ook veel ruimte was!quote:Op maandag 11 juli 2011 23:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zeg zouden ze in Den Bosch ook een burger king hebben met zoveel ruimte?
Jaaaa bij de burgerking!!quote:
Burger king zit bij de trappenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zeg zouden ze in Den Bosch ook een burger king hebben met zoveel ruimte?
De buurvrouw hier in utrecht is niet te verstaan en valt katten aanquote:Op maandag 11 juli 2011 22:02 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb het liefst zo min mogelijk contact met mijn burenMaar goed, het blok waar ik woon was jaren geleden ook een blok voor mensen met een geestelijke handicap om zelfstandig te kunnen wonen. Een jaar of tien geleden zijn het allemaal starterswoningen geworden, maar er zitten dus nog een paar mensen van de oude garde in die ik zoveel mogelijk probeer te vermijden. Allemaal op zich erg vriendelijke mensen, maar ze hangen altijd van die lange saaie onzinverhalen op... En soms slaan ze een beetje door, zoals de buurman die om half drie 's nachts shoarma wilde bestellen voor mijn andere (normale) buren en ze daarvoor wakker belde
Maar goed, die vreemde mensen zijn nog altijd beter dan mijn huidige onderburen helaas
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De buurvrouw hier in utrecht is niet te verstaan en valt katten aan
quote:
He, bah.quote:
Haha, wat een lol hadden we daarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jaaaa bij de burgerking!!
Zeg we kunnen ook daar zitten, daar is nog heel veel plaats!
Ik heb een jaarabonnement op Burgersquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:56 schreef Poit het volgende:
Mogguh.
Hee Eend! Ik wil ook naar de dierentuin... Al jaren niet meer geweest
Gouda is toch ook een soort van dierentuin?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:56 schreef Poit het volgende:
Mogguh.
Hee Eend! Ik wil ook naar de dierentuin... Al jaren niet meer geweest
Bontkraagjesquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Gouda is toch ook een soort van dierentuin?
Ik wil ooook.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:38 schreef wc-eend het volgende:
Ik ga zo naar de dierentuin met me kids en een vriendin... ziet er naar uit dat het lekker weer wordt
Arnhem. Win.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:20 schreef Kuukske het volgende:
Duidelijk, de volgende GAM SC meet is in de dierentuin!
Ja!! Tof! Oeh, wanneer gaan we?quote:
Ik vind Artis toch een partijtje lelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:38 schreef Fallen het volgende:
Artis, kunnen we ook naar het planetarium!
Met de nieuwe verblijven is het allemaal een stuk verbeterd. Er is aardig wat veranderd de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind Artis toch een partijtje lelijk
Artisquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
Met de nieuwe verblijven is het allemaal een stuk verbeterd. Er is aardig wat veranderd de afgelopen jaren.
En het is natuurlijk Amsterdam...
Amsterdamquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
Met de nieuwe verblijven is het allemaal een stuk verbeterd. Er is aardig wat veranderd de afgelopen jaren.
En het is natuurlijk Amsterdam...
kroegen is anders ook behoorlijk cultureel in mijn boekje hoor!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:48 schreef Solique het volgende:
Al jaren niet meer in een dierentuin geweest, tevens iets cultureels
oh, dan ben ik geregeld cultureel bezigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kroegen is anders ook behoorlijk cultureel in mijn boekje hoor!
Ik rij er zo wel voorbij maar moet gewoon werkenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:43 schreef wc-eend het volgende:
Wie mee wil mag mee, die vriendin heeft afgezegd...
Kaartje is met korting, ik heb een abbo dus
Oh ik ga naar Blijdorp
Ben er momenteel niet in de buurt en moet helaas gewoon aanwezig zijn op werk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:43 schreef wc-eend het volgende:
Wie mee wil mag mee, die vriendin heeft afgezegd...
Kaartje is met korting, ik heb een abbo dus
Oh ik ga naar Blijdorp
Slecht weerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:54 schreef Kuukske het volgende:
Holy Moly. Er komt giga slecht weer aan.
En ik heb geen jas aan. En ben op de fiets.
Ik lurk wel een beetje de laatste tijd ben een beetje drukkig... maar ik doe het wel netjes geregistreerdquote:Op maandag 11 juli 2011 21:22 schreef koei het volgende:
[..]
42 lurkers
Nouja, ik ben er vast 1 van omdat ik tot nu toe niet gepost heb... En met de OP kunnen we nog wel wat mensen afstrepen, maar blijven er toch nog een flink aantal echte lurkers over...
Welke lurker durft uit de kast te komen?
het wordt hier ook super donker!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:54 schreef Kuukske het volgende:
Hier begon het rond 8 uur al dicht te trekken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:54 schreef Kuukske het volgende:
Wet T-tshirtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:54 schreef Kuukske het volgende:
Zet 'm maar op 24 uur vooruit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:57 schreef wc-eend het volgende:
Slecht weer? Wanneer dan want buienradar geeft niks aan....
Dan pasquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zet 'm maar op 24 uur vooruit.
Of kijk op de Europese.
Mja de bui is ook eerder bij mij dan bij jou.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:10 schreef wc-eend het volgende:
Ja vanavond rond 18:00 bereikt de bui Nederland... ik ga naar de dierentuin
oh oh. Temperatuur in de gaten houden, deur open en hopen dat alles blijft draaienquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:30 schreef Sharana_LV het volgende:
tering heet in de serverruimte, airco is uitgevallen
er zijn al een paar servers uitgevallen vanwege de hittequote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:32 schreef Solique het volgende:
[..]
oh oh. Temperatuur in de gaten houden, deur open en hopen dat alles blijft draaien
Wij hadden het vorige week![]()
Moet je misschien iets minder sexy's aantrekkenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
er zijn al een paar servers uitgevallen vanwege de hitte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:40 schreef Poit het volgende:
3.3 kilometer met een gemiddelde snelheid van 22,38 hm/h volgens Runkeeper..
[..]
Moet je misschien iets minder sexy's aantrekkenMisschien kunnen haar collega's zich dan ook eens concentrerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Ik ben blij dat Shar hier niet werk..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Misschien kunnen haar collega's zich dan ook eens concentreren
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
er zijn al een paar servers uitgevallen vanwege de hitte
Anders kom je niet aan werk toe.quote:
Ik zit ook op werk en momenteel is er ook weinig.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Iedereen zit in de dierentuin en shitIk moet werken, en er is niet eens werk
Jonguh!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Iedereen zit in de dierentuin en shitIk moet werken, en er is niet eens werk
Duidelijk.. Ik zie ons al op de bank zitten gamen en M&M's vretenquote:
Money Cash Playa, je waits.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh!!
Eigen baas!! Wat let je??
[..]
Duidelijk.. Ik zie ons al op de bank zitten gamen en M&M's vreten
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:48 schreef Poit het volgende:
Hoe weet ik wat?quote:
Dat ik game op de bank met M&M'squote:
Ja want hitte en gesmolten chocolade ne nen enenennquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh!!
Eigen baas!! Wat let je??
[..]
Gamenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja want hitte en gesmolten chocolade ne nen enenenn![]()
oh wait, we zouden gamen ja ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
* Poit ook!quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:02 schreef Solique het volgende:
Nerds![]()
Ik zat net ook nog te facebookenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had je niet gezienquote:
Na flink zelf wat te wijzigen in de settings is het te doen, bleef anders spam en mail krijgen.quote:
Ik ben dol op die spam mail.. Net of ik vrienden hebquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Na flink zelf wat te wijzigen in de settings is het te doen, bleef anders spam en mail krijgen.
Kreeg er soms 400 op een dag, nee dank jequote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben dol op die spam mail.. Net of ik vrienden heb
Zoveel vrienden heb ik nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Kreeg er soms 400 op een dag, nee dank je
Heb er te veel, moet je er een aantal hebbenquote:
Neuh.. ben nu al te druk in m'n sociale leventje..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb er te veel, moet je er een aantal hebben
Leven? oh wait.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Neuh.. ben nu al te druk in m'n sociale leventje..
Jewait wel, op een zondag naar een arcade expo gaan en daarna een pilsje drinkenquote:
Ja, was goed. Naar een arcade gaan is altijd goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Jewait wel, op een zondag naar een arcade expo gaan en daarna een pilsje drinken
Woei je hebt al 95 kcal gebruikt!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:12 schreef Poit het volgende:
http://runkeeper.com/user/poit/activity/42947760
Jahoor!!
43 km/h.. Volgens mij klopt dat niet hoor..
Ja, goed bezig of wat!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Woei je hebt al 95 kcal gebruikt!!
Hardlopen hier ging echt als een trein!! Relaxt, ben kapot nu!
Netjes, ik ben gisteren weer eens door mijn knie gezaktquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Woei je hebt al 95 kcal gebruikt!!
Hardlopen hier ging echt als een trein!! Relaxt, ben kapot nu!
Hmm naar..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Netjes, ik ben gisteren weer eens door mijn knie gezakt
Zal ik blijven houden totdat ik geopereerd word ben ik bang.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm naar..
Daar heb ik gelukkig niet zo'n enorme last meer van..
Hmm naar..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Zal ik blijven houden totdat ik geopereerd word ben ik bang.
Ai dat is altijd klote!! Wanneer wordt je geopereerd?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Netjes, ik ben gisteren weer eens door mijn knie gezakt
Geen idee, heb het al 6 jaar. Is gekomen door voetbal. Veel fysio en therapie al gehad maar niets helpt. Ze weten eigenlijk ook niet wat er precies mis is, zal dus eerst flink wat testen door moeten voordat er iets ondernomen gaat worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ai dat is altijd klote!! Wanneer wordt je geopereerd?
Ik moet zelf ook uitkijken, heb lang geleden een achillespees blessure gehad en sindsdien is dat een zwakke plek. Dus ik loop ook gewoon tot zo ver het gaat, dat kan per dag verschillen.
En dingen zoals fietsen? gaat dat wel?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, heb het al 6 jaar. Is gekomen door voetbal. Veel fysio en therapie al gehad maar niets helpt. Ze weten eigenlijk ook niet wat er precies mis is, zal dus eerst flink wat testen door moeten voordat er iets ondernomen gaat worden.
Mijn knie bepaald daarom hoeveel ik kan doen, soms 5km zonder problemen dan weer na 1km moet ik stoppen. Ook de reden dat ik niet zo snel af val omdat ik beperkt word.
Ja dat heb ik ook allemaal uit gezet, ik krijg nu geen emails meer van facebookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Na flink zelf wat te wijzigen in de settings is het te doen, bleef anders spam en mail krijgen.
Ik krijg ze nog wel, maar gmail labelt ze als Friendface en dan skippen ze de inboxquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook allemaal uit gezet, ik krijg nu geen emails meer van facebook
Gelukkig drink ik niet zoveelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik krijg ze nog wel, maar gmail labelt ze als Friendface en dan skippen ze de inbox
Die mailtjes zijn namelijk nog best handig als chantage-materiaal, als iemand iets post en het vervolgens verwijdert heb je nog wel het mailtje!
(zo heb ik blijkbaar een vriend die nogal racistisch wordt als ie drinkt....)
oh nee ik wil al die mails echt niet hebben, wordt er gek van dan :pquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik krijg ze nog wel, maar gmail labelt ze als Friendface en dan skippen ze de inbox
Die mailtjes zijn namelijk nog best handig als chantage-materiaal, als iemand iets post en het vervolgens verwijdert heb je nog wel het mailtje!
(zo heb ik blijkbaar een vriend die nogal racistisch wordt als ie drinkt....)
Ik ben er wel blij mee hoor.. Anders moet ik de hele tijd op facebook zitten om te kijken of ik populair benquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh nee ik wil al die mails echt niet hebben, wordt er gek van dan :p
Ik heb vorige week S1E1 gekeken, maar vond er op dat moment echt weinig aanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:10 schreef Poit het volgende:
True Blood
Wat een bazenserie!
Check deze blogje
http://www.vamps-kill.com/
Wees blij dat je nog 1km redtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, heb het al 6 jaar. Is gekomen door voetbal. Veel fysio en therapie al gehad maar niets helpt. Ze weten eigenlijk ook niet wat er precies mis is, zal dus eerst flink wat testen door moeten voordat er iets ondernomen gaat worden.
Mijn knie bepaald daarom hoeveel ik kan doen, soms 5km zonder problemen dan weer na 1km moet ik stoppen. Ook de reden dat ik niet zo snel af val omdat ik beperkt word.
Kerel, kijk nog 2 afleveringen en je bent verkocht!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb vorige week S1E1 gekeken, maar vond er op dat moment echt weinig aan
Het is en blijft een snoozefest... ben na een aflevering of 3 afgehaakt. Mijn vriendin kijkt het nog wel, maar die begint het ook steeds minder boeiend te vinden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb vorige week S1E1 gekeken, maar vond er op dat moment echt weinig aan
Ik vond dat mens dus echt zo irritant dat ik ermee gestopt ben, terwijl ik de setting wel erg tof vindquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Kerel, kijk nog 2 afleveringen en je bent verkocht!
Goede cliffhangers, mooie vrouwen, toffe setting..
Alleen een irritante hoofdrolspeelster annapaquin
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is en blijft een snoozefest... ben na een aflevering of 3 afgehaakt. Mijn vriendin kijkt het nog wel, maar die begint het ook steeds minder boeiend te vinden.
Aha, het ligt dus niet aan mijquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vond dat mens dus echt zo irritant dat ik ermee gestopt ben, terwijl ik de setting wel erg tof vind
Echt ja? Ik kon, zeker het eerste seizoen, niet stoppen hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is en blijft een snoozefest... ben na een aflevering of 3 afgehaakt. Mijn vriendin kijkt het nog wel, maar die begint het ook steeds minder boeiend te vinden.
Maar je ziet wel d'r boobies.. Maakt een hoop goedquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vond dat mens dus echt zo irritant dat ik ermee gestopt ben, terwijl ik de setting wel erg tof vind
Mja ik vond ep 3 echt helemaal niks van het nieuwe seizoenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:10 schreef Poit het volgende:
True Blood
Wat een bazenserie!
Check deze blogje
http://www.vamps-kill.com/
Nee, collega is jarig.quote:
Dat zijn wel haar betere kwaliteiten iddquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Echt ja? Ik kon, zeker het eerste seizoen, niet stoppen hoor.
[..]
Maar je ziet wel d'r boobies.. Maakt een hoop goed
Niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja ik vond ep 3 echt helemaal niks van het nieuwe seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Welke MMen doen daar aan mee, en waar kan ik de lijst bekijken met welke games?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:10 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt Crysis 2 + Brink + nog een derde game (weet nog niet zeker welke) voor nog geen 50 euro
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Welke MMen doen daar aan mee, en waar kan ik de lijst bekijken met welke games?
(Brink en Crysis zijn echt bout trouwens -_-'')
quote:3 Voor ¤ 49,- met keuze uit:
Assassin’s Creed Brotherhood
Brink
Bulletstorm Limited Edition
Castlevania: Lords of Shadow
Colin McRae DiRT 2 (Platinum)
Crysis 2
Dance on Broadway
De Blob 2: The Underground
Fallout New Vegas
FIFA 11
God Of War 3 (Platinum)
Heavy Rain Move Edition
Homefront
Infamous (Platinum)
Killzone 3
LEGO Indiana Jones: The Original Adventures
LEGO Star Wars: The Complete Saga
Mafia II
Mass Effect 2
Medal Of Honor
Megamind: Kampf Der Rivalen (Nederlandse titel Megamind: Ultimate Showdown)
Michael Jackson: The Experience
Modnation Racers (Platinum)
Mortal Kombat
Motor Storm: Apocalypse
My Fitness Coach Club
Need For Speed: Hot Pursuit Limited Edition
Need For Speed: Shift 2 Unleashed Limited Edition
Prince Of Persia HD Trilogy 3D
Prince Of Persia: The Forgotten Sands
Shaun White Skateboarding
Star Wars: The Force Unleashed 2
Start The Party
The Fight
The Sims 3
Tom Clancy’s H.A.W.X. 2
Top Spin 4
Uncharted 2: Among Thieves
Virtua Tennis 4
WWE Smackdown vs. RAW 2011
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:46 schreef Mday het volgende:
hondje heeft me overal in het huis gevolgd totdat hij op mijn voeten kon gaan liggen
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet?Nah, ik vond 1 en 2 fantastisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Ass as sin 's Creed Brotherhoodquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, ik vond 1 en 2 fantastisch!Dat lijkt me welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenminste, ik ben niet anders gewend van TB
Als m'n PS3 niet stuk was geweest had ik die ook gekocht..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ass as sin 's Creed Brotherhood
Mass Effect
Motor Storm ApocalypseOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik las toch gewoon eerst Megamein Kampfquote:Megamind: Kampf Der Rivalen (Nederlandse titel Megamind: Ultimate Showdown)
Ligt eraan soms haal ik 1km soms 10.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En dingen zoals fietsen? gaat dat wel?
Heb nu ook alles uit gezet, wat een rust.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook allemaal uit gezet, ik krijg nu geen emails meer van facebook
Momenteel kan hij niets meer aan, stapte net uit lift en ging er zowat door heen lift stond 5cm hoger dan de vloer.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog 1km redtMijn knie vindt het al echt niet leuk als ik Leg Extension doe met 1.5 kilo aan gewicht erop
Deze oefening is dat:
[ afbeelding ]
Dat zijn de enigen die ik echt nog wil hebben die ik nog niet heb uit die lijstquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Welke MMen doen daar aan mee, en waar kan ik de lijst bekijken met welke games?
(Brink en Crysis zijn echt bout trouwens -_-'')
Mass effect had je sowieso al moeten hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat lijkt me welTenminste, ik ben niet anders gewend van TB
[..]
Als m'n PS3 niet stuk was geweest had ik die ook gekocht..
Bij dat soort hoogteverschillen ga ik er ook doorheen als ik het niet verwacht...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Ligt eraan soms haal ik 1km soms 2.
[..]
Heb nu ook alles uit gezet, wat een rust.
[..]
Momenteel kan hij niets meer aan, stapte net uit lift en ging er zowat door heen lift stond 5cm hoger dan de vloer.
Ja.. Eigenlijk wel.. Al is m'n backlog echt te belachelijk groot voor woordenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mass effect had je sowieso al moeten hebben
Terechte vraagquote:
Echt geen lekker gevoelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij dat soort hoogteverschillen ga ik er ook doorheen als ik het niet verwacht...
Ik zou een jaar vrij kunnen nemen en dan nog niet alles uitgespeeld hebben, denkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja.. Eigenlijk wel.. Al is m'n backlog echt te belachelijk groot voor woorden
He, dat ken ik. Ik heb nog van alles liggen en het blijft maar stapelenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Van de site te lezen staat de folder gamers heaven als algemene folder.quote:
Ik kan hier niet op de sitequote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Van de site te lezen staat de folder gamers heaven als algemene folder.
Zou verwachten alle MM's.
Dude, nee?! Alweer?!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat lijkt me welTenminste, ik ben niet anders gewend van TB
[..]
Als m'n PS3 niet stuk was geweest had ik die ook gekocht..
Jaquote:
Heb mijzelf eromheen gewerkt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan hier niet op de siteFirewall en zulcks.
Ik heb geen zin in ontslag.quote:
Pff je mag wel op fok maar niet op de media markt site van de firewall?quote:
Heb ik geen last van, ga officieel om de firewall heen.quote:
Gedeeltelijk. Ik kan op het forum.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Pff je mag wel op fok maar niet op de media markt site van de firewall?
http://www.budgetgaming.nl/news/1901.htmlquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan hier niet op de siteFirewall en zulcks.
Ganz geil. Tot wanneer en kan het online besteld worden? Anders moet ik hartje Arnhem eens inrijdenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.nl/news/1901.html
Landelijke actie
Geldt helaas niet in de webshop, dus je zult daadwerkelijk een MM in moeten lopenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ganz geil. Tot wanneer en kan het online besteld worden? Anders moet ik hartje Arnhem eens inrijdenEnige MM in de buurt
Vanavond eens de MM in lopenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.nl/news/1901.html
Landelijke actie
lunsjgquote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, ja.. Nu m'n PS3 ook nog eens stuk is schiet het ook allemaal niet erg op..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Herkenbaar
Zo opruimen ook weer gedaan, tijd om dadelijk maar eens lekker te gaan gamen
Portal 2 moet nog uit de seal, Lego Pirates mag ook eens uit het doosje komen, LA Noire hetzelfde verhaal als bij jou.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, ja.. Nu m'n PS3 ook nog eens stuk is schiet het ook allemaal niet erg op..
Wil Duke Nukem nog uitspelen.. Mafia II moet nog in de PS3 gestopt worden. L.A. Noire wil ik ook niet laten verstoffen.. Killzone 3 wacht ook nog op de ontknoping etc....
same...quote:
Ik ook niet, en dan komt MM ook nog met de gamers heavenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
same...
en dan heb ik ook nog eens een heleboel titels gewoon niet....
Wel meneer Spanks dan begint u over een andere categoriequote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:54 schreef SpankmasterC het volgende:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MODBREAK
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HET GAAT WEER OVER GAMES, DAT IS NIET DE BEDOELING!!!
wannebequote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:54 schreef SpankmasterC het volgende:
MODBREAK
Ja, maar we mogen ook al geen (. ) ( .) of (_|_) plaatsen... dus...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:54 schreef SpankmasterC het volgende:
MODBREAK
Kuuks weet je nog leuke (nieuwe) punk/ska bands in de trend Goldfinger, Less Than Jake, het oude werk van Greenday etc.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:02 schreef Kuukske het volgende:
Leuk lijstje! Maar ik hou m'n geld maar even op zak denk.
Doe danquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:54 schreef SpankmasterC het volgende:
MODBREAK
Hmm.. Ik ga 's even denken. Laatste tijd luister ik veel naar This is a Standoff.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Kuuks weet je nog leuke (nieuwe) punk/ska bands in de trend Goldfinger, Less Than Jake, het oude werk van Greenday etc.
Is lastig omdat veel bands scheidende genres hebben. En LTJ heeft een eigen stijltje.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Kuuks weet je nog leuke (nieuwe) punk/ska bands in de trend Goldfinger, Less Than Jake, het oude werk van Greenday etc.
Ja die ken ik natuurlijk allemaalquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Is lastig omdat veel bands scheidende genres hebben.
Beetje in zelfde genre: NOFX, Zebrahead, Rancid, Millencolin, Lagwagon, etc.
Ik ga even Pennywise opzettenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja die ken ik natuurlijk allemaal![]()
MFZB!
Dan luister je teveel naar dezelfde muziek als wat ik doe.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja die ken ik natuurlijk allemaal![]()
MFZB!
Ja die kent iedere zelfrespecterende punkliefhebber.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Is lastig omdat veel bands scheidende genres hebben. En LTJ heeft een eigen stijltje.
Beetje in zelfde genre: NOFX, Zebrahead, Rancid, Millencolin, Lagwagon, etc.
Ken je MEST ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja die kent iedere zelfrespecterende punkliefhebber.
Sugarcult?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:15 schreef SuperFruitig het volgende:
Maar ik wil happy punk KuuksHet is zomer!
Van de koe?quote:
ik moest lachenquote:
Nee MESTquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Van de koe?.
Of is het een afkorting die ik moet kennen?.
Vind je vet!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:28 schreef Kuukske het volgende:
Nee ken ik niet Fruit. Ik zal thuis es kijken.
Dat zeg je niet tegen een vrouwquote:
Klinkt bekend als ik nu via last.fm radio zeg recommended krijg ik al geen nieuwe muziek meerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Op lastFM echt alleen maar bands die ik al kenMén wordt er dan geen nieuwe punk meer gemaakt?
Oja fruit!!! Tip: Franky Lee! Dat is van de zanger van millencolin.quote:
zo beter ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe dan
[warning]HET GAAT WEER OVER GAMES, DAT IS NIET DE BEDOELING!!![/warning]
Hier ookquote:
hier ook meerdere schermen maar geen tijd om op fok te kijkenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Hier ook
Handig meerdere schermen kan dus meerdere dingen tegelijk doen.![]()
Heb soms tijd om op fok te kijken, of tijdens koffie/thee pauze.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
hier ook meerdere schermen maar geen tijd om op fok te kijken
maar nu even theepauzegeen koekjes alleen
2 schermen, 2 citrix sessies, 3 RDP sessies en nog lokaal werkenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier ook meerdere schermen maar geen tijd om op fok te kijken
maar nu even theepauzegeen koekjes alleen
Nerds.. Ik zit hier met m'n mac en een pc-laptop..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:25 schreef Tain het volgende:
[..]
2 schermen, 2 citrix sessies, 3 RDP sessies en nog lokaal werken
Ondersteboven en vleugels in geklapt?quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Nerds.. Ik zit hier met m'n mac en een pc-laptop..
Maar ik ga even aan een balk hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Rossdale op 12-07-2011 16:11:52 ]Please sir. When moon? When Mustang?
quote:
quote:
Tieten mogen niet maar dit is wel oke voor google?quote:
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Tieten mogen niet maar dit is wel oke voor google?
Still focking twisted! brrquote:
Fruit, she needs you.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
OH MY GOD!!!!!
Er zit zooooooooo'n vieze spin in het appartement, met zo'n heel dik lijf! Ik durfde er niet op te gaan staan omdat hij zo huge was dat hij haast wel moest splashen!
Maar toen ik een glas had gehaald om meneer buiten te zetten heeft ie zich snel verstopt.. En nu kan ik niet meer rustig op de bank zitten....
Zorg maar dattie weg is als ik thuis komquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
OH MY GOD!!!!!
Er zit zooooooooo'n vieze spin in het appartement, met zo'n heel dik lijf! Ik durfde er niet op te gaan staan omdat hij zo huge was dat hij haast wel moest splashen!
Maar toen ik een glas had gehaald om meneer buiten te zetten heeft ie zich snel verstopt.. En nu kan ik niet meer rustig op de bank zitten....
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:12 schreef Rossdale het volgende:
Door twijfel, toch maar even in een spoilertje gezet
quote:
Ahw.. Een TMNT!quote:
Ik moet over een half uurtje beginnenquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]Wat ik mij dan afvraag is hoe jij op deze foto komt als je 'aan een balk hangen' hoort, of de associatie bestond al of je bent op wat voor manier dan ook gaan zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Zo heb ik vorige week ook in een schild gelegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |