SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
niet zo hequote:
quote:When you came in the air went out
Jamaar.... de vorige keer zei ie dat het er veel meer waren...!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:55 schreef Gamer_V het volgende:
Poststats voor de Topicreeks: GAM SC
Gestart op 22-05-2004 om 01:50:43 door Fuxl
Aantal topics: 722
Goed zo jongen! Topgames!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:14 schreef Frankii het volgende:
Ik ben zo fucking lam al de hele dag, ben maar opnieuw begonnen met Bioshock met de intentie om hem nu eens uit te spelen. Daarna is Mass Effect 1 aan de beurt.
Mhwaja bioshock had ook klote dingenquote:
JIJ HEBT KLOTE DINGEN!!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mhwaja bioshock had ook klote dingen
Start NFS maar eens ff opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Kijk eens in de spiegelquote:Op maandag 11 juli 2011 20:25 schreef wc-eend het volgende:
Old School best wel lekkah... en ik wil ook zo'n danseres
Kan iemand dat arme kind met de bokshandschoenen please wat te eten geven!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:25 schreef wc-eend het volgende:
Old School best wel lekkah... en ik wil ook zo'n danseres
Fixedquote:Op maandag 11 juli 2011 20:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kan iemand dat arme kind met de bokshandschoenen please even melken!
whatever floats your boatquote:
Ik heb nog wel wat overquote:Op maandag 11 juli 2011 20:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kan iemand dat arme kind met de bokshandschoenen please wat te eten geven!
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Start NFS maar eens ff op
Soms ben ik dan ook best goed! Andere keren wat minder...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mar hij's leuk he, Hot Pursuit!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Nou bel dr op! En doe er wat aanquote:
Ze zit al vol zegt ze..quote:Op maandag 11 juli 2011 20:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou bel dr op! En doe er wat aan
quote:
Ah nee heeft ze haar 2 blaadjes sla van de dag al op? Bummer!quote:
QFT!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:43 schreef Laniboekje het volgende:
Heerlijk als je dorst hebt: ijskoude appelsap.
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
QFT!
Lani.. nou heb zin in appelsap
Ieuwww Bayboy heb je nieuwe uiquote:
Ik heb heel veel UIenquote:
Wat let je?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
QFT!
Lani.. nou heb zin in appelsap
Heb het niet in huisquote:
42 lurkersquote:Op maandag 11 juli 2011 20:11 schreef Misan het volgende:
Dit topic heeft 42 volgers die niet gereageerd hebben, en 0 reageerders die het topic uit MyAT hebben verwijderd.
Hm, dan zit er maar een ding op! Op het boodschappenlijstje zetten!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Heb het niet in huis
En zit al in mijn thuisuniform, dus is me net iets teveel moeite om me aan te kleden, lenzen in te doen en naar de ah te gaan.
verbeterd! Een man heb je niet voor niets natuurlijk!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hm, dan zit er maar een ding op! Op het boodschappenlijstje zetten! Fruit erop uit sturen!
True!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:31 schreef koei het volgende:
[..]
verbeterd! Een man heb je niet voor niets natuurlijk!
Wonen jullie al echt samen dan? Ik dacht dat jij nog in jouw hutje op de hei zat, en hij in de grote stad?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
True!
De man des huizes doet hier ook altijd de boodschappen. Ik doe alles in huis maar aan boodschappen doen heb ik echt een af-schuw-e-lijk-e he-kel!
Nou, vorig jaar moeten verhuizen uit het hutje op de hei (moest helaas met de grond gelijk gemaakt worden om er een villa neer te laten zetten) en toen ben ik gaan wonen in Utrecht en een maand later vond hij het zo gezellig dat hij er bij is komen wonen. Dus nu al een jaar samen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:46 schreef koei het volgende:
[..]
Wonen jullie al echt samen dan? Ik dacht dat jij nog in jouw hutje op de hei zat, en hij in de grote stad?
heb je al geldjes gekregen van die arrogante ruikelui die jullie uitzetten?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar moeten verhuizen uit het hutje op de hei (moest helaas met de grond gelijk gemaakt worden om er een villa neer te laten zetten) en toen ben ik gaan wonen in Utrecht en een maand later vond hij het zo gezellig dat hij er bij is komen wonen. Dus nu al een jaar samen.
Nee, want de huurbaas zelf ging de boel platgooien voor een eigen woning. En dat wist ik al van te voren dus er zijn goede afspraken gemaakt en uiteindelijk hoefde niemand iemand wat te betalen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:47 schreef Mday het volgende:
[..]
heb je al geldjes gekregen van die arrogante ruikelui die jullie uitzetten?
Jammer, het klonk altijd als een mooi huisje... Maar samenwonen in Utrecht is ook leuk natuurlijk!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou, vorig jaar moeten verhuizen uit het hutje op de hei (moest helaas met de grond gelijk gemaakt worden om er een villa neer te laten zetten) en toen ben ik gaan wonen in Utrecht en een maand later vond hij het zo gezellig dat hij er bij is komen wonen. Dus nu al een jaar samen.
Het was zeker een leuk/mooi huisje en de locatie was prachtig. Eeuwig zonde inderdaad maar goed, ik wist dat het tijdelijk zou zijn. Stiekem mis ik zelf het dorp Driebergen niet hoor. De mensen daar...quote:Op maandag 11 juli 2011 21:51 schreef koei het volgende:
[..]
Jammer, het klonk altijd als een mooi huisje... Maar samenwonen in Utrecht is ook leuk natuurlijk!
Ik heb het liefst zo min mogelijk contact met mijn burenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het was zeker een leuk/mooi huisje en de locatie was prachtig. Eeuwig zonde inderdaad maar goed, ik wist dat het tijdelijk zou zijn. Stiekem mis ik zelf het dorp Driebergen niet hoor. De mensen daar...Er hing een bepaald sfeertje van rijkelui e.d. Om misselijk van te worden. Nu een jaar in Utrecht (buitenwijk dat wel) en bevalt goed, zelfs nog wel beter dan Driebergen denk ik. Ik ben wel een mensen mens en hou ervan om een beetje contact te hebben met buren en gewoon prettig in contact te wonen. En dat is hier gelukkig wel.
Wil ook nog zeker een keer naar Zweden. Al had ik dat moeten doen, toen ik een jaar of 20 wasquote:Op maandag 11 juli 2011 22:01 schreef Nebo het volgende:
Vandaag lekker in het oude stadscentrum van Stockholm rondgelopen, erg mooi en sfeervol allemaal! Morgen naar Vasa en de rest van dat eiland tot zover we komen
Weet je waar ook veel ruimte was!quote:Op maandag 11 juli 2011 23:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zeg zouden ze in Den Bosch ook een burger king hebben met zoveel ruimte?
Jaaaa bij de burgerking!!quote:
Burger king zit bij de trappenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zeg zouden ze in Den Bosch ook een burger king hebben met zoveel ruimte?
De buurvrouw hier in utrecht is niet te verstaan en valt katten aanquote:Op maandag 11 juli 2011 22:02 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb het liefst zo min mogelijk contact met mijn burenMaar goed, het blok waar ik woon was jaren geleden ook een blok voor mensen met een geestelijke handicap om zelfstandig te kunnen wonen. Een jaar of tien geleden zijn het allemaal starterswoningen geworden, maar er zitten dus nog een paar mensen van de oude garde in die ik zoveel mogelijk probeer te vermijden. Allemaal op zich erg vriendelijke mensen, maar ze hangen altijd van die lange saaie onzinverhalen op... En soms slaan ze een beetje door, zoals de buurman die om half drie 's nachts shoarma wilde bestellen voor mijn andere (normale) buren en ze daarvoor wakker belde
Maar goed, die vreemde mensen zijn nog altijd beter dan mijn huidige onderburen helaas
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De buurvrouw hier in utrecht is niet te verstaan en valt katten aan
quote:
He, bah.quote:
Haha, wat een lol hadden we daarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jaaaa bij de burgerking!!
Zeg we kunnen ook daar zitten, daar is nog heel veel plaats!
Ik heb een jaarabonnement op Burgersquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:56 schreef Poit het volgende:
Mogguh.
Hee Eend! Ik wil ook naar de dierentuin... Al jaren niet meer geweest
Gouda is toch ook een soort van dierentuin?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:56 schreef Poit het volgende:
Mogguh.
Hee Eend! Ik wil ook naar de dierentuin... Al jaren niet meer geweest
Bontkraagjesquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Gouda is toch ook een soort van dierentuin?
Ik wil ooook.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:38 schreef wc-eend het volgende:
Ik ga zo naar de dierentuin met me kids en een vriendin... ziet er naar uit dat het lekker weer wordt
Arnhem. Win.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:20 schreef Kuukske het volgende:
Duidelijk, de volgende GAM SC meet is in de dierentuin!
Ja!! Tof! Oeh, wanneer gaan we?quote:
Ik vind Artis toch een partijtje lelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:38 schreef Fallen het volgende:
Artis, kunnen we ook naar het planetarium!
Met de nieuwe verblijven is het allemaal een stuk verbeterd. Er is aardig wat veranderd de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind Artis toch een partijtje lelijk
Artisquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
Met de nieuwe verblijven is het allemaal een stuk verbeterd. Er is aardig wat veranderd de afgelopen jaren.
En het is natuurlijk Amsterdam...
Amsterdamquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
Met de nieuwe verblijven is het allemaal een stuk verbeterd. Er is aardig wat veranderd de afgelopen jaren.
En het is natuurlijk Amsterdam...
kroegen is anders ook behoorlijk cultureel in mijn boekje hoor!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:48 schreef Solique het volgende:
Al jaren niet meer in een dierentuin geweest, tevens iets cultureels
oh, dan ben ik geregeld cultureel bezigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kroegen is anders ook behoorlijk cultureel in mijn boekje hoor!
Ik rij er zo wel voorbij maar moet gewoon werkenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:43 schreef wc-eend het volgende:
Wie mee wil mag mee, die vriendin heeft afgezegd...
Kaartje is met korting, ik heb een abbo dus
Oh ik ga naar Blijdorp
Ben er momenteel niet in de buurt en moet helaas gewoon aanwezig zijn op werk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:43 schreef wc-eend het volgende:
Wie mee wil mag mee, die vriendin heeft afgezegd...
Kaartje is met korting, ik heb een abbo dus
Oh ik ga naar Blijdorp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |