En er kan dan ook meer lucht van onder aangevoerd worden waardoor je een hetere vlam krijgt (en dus sneller witte briketten)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:06 schreef junkiexp het volgende:
Je kan het beste de aanmaakblokjes op je kolenrooster leggen, en dan daaroverheen de gevulde starter.
Werk imo een stuk makkelijker.
Een goeie trek wil wel helpen iddquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En er kan dan ook meer lucht van onder aangevoerd worden waardoor je een hetere vlam krijgt (en dus sneller witte briketten)
Die nomu rubs zijn echt lekker ja! heb de tandoori rub thuis staan, die kun je ook heel goed mengen met wat yoghurt en daar je kippen mee insmeren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:47 schreef stoeltafel het volgende:
Heb wat rubs en sauzen voor me verjaardag gekregen en verder nog wat tangen, briketstarterster. Kan nu echt beginnen
Ben nu alleen thuis en heb 2 x kipfilet in een BBQ rub en Poultry rub, ben benieuwd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moah, ik sta op 18 meter hoogte zonder een afdak, dat is wel erg ambitieusquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:58 schreef Pascal81 het volgende:
Met regen en sneeuw kan je ook gewoon Q-en hoor
Die bij de chinees in Staphorst zijn echt te lekkerquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:48 schreef SiGNe het volgende:
Ik ben nog altijd opzoek naar een recept voor Sieuw Paw Kwat, geroosterde Chinese varkenskrabbetjes.
Stond op de kaart bij een Chinees restaurant waar ik vroeger met m'n ouders kwam maar ben het daarna nooit meer tegengekomen.
Het restaurant waar ik kwam zit in De Meern (bij Utrecht), Jasmine Palace en inderdaad, super lekker en er zat ook een heerlijke saus bij.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die bij de chinees in Staphorst zijn echt te lekker
Nee, dat vertellen ze niet zo snel. Heb het hier ook wel eens gevraagd, maar dan lachen ze een beetje en begrijpen ze je ineens niet zo goedquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het restaurant waar ik kwam zit in De Meern (bij Utrecht), Jasmine Palace en inderdaad, super lekker en er zat ook een heerlijke saus bij.
Als ik google kom ik ook wel restaurants tegen die het maken (volgens mij met een andere saus) maar een recept heb ik (nog) niet kunnen vinden.
Ik heb weleens eerder restaurants gemaild om te vragen of ik een recept mocht hebben maar daar zijn ze niet zo vrijgevig in, ze hebben liever dat je het daar eet natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |