abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:16:02 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99359088
Ik had precies hetzelfde. :Y
Heb sws altijd gedroomd over een meisje en heb uiteindelijk 2 knullen gekregen, en ik ben er stikgelukkig mee. :Y Zou zelfs evt. graag nog een derde willen, en natuurlijk zou ik het heel leuk vinden mocht dat een meisje zijn, gewoon eens om te kijken hoe die mix van F en mij uit zou vallen, maar als dat een derde jongetje zou zijn zou het me ook helemaal goed zijn. :Y

Maar goed, dat lijkt toch echt bij dromen te blijven sws. ;)
pi_99359171
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:05 schreef Kleurdoos het volgende:
o en de mijne zou een kerstkind worden, maar kwam op 3 januari..
en dat is pas een slechte planning..dan ligt er altijd zoveel ijs, dat er niemand op r verjaardag wil komen.

mijn 2 miskramen 4 januari :')
en 22 oktober.

en van deze ben ik 19 oktober uitgerekend.. ik zie een patroon in mijn vruchtbaarheid
Ik ben eind November uitgerekend maar het kan dus net zo goed sinterklaas worden!
Volgens mij gaat ze het niet leuk vinden lol
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:19:07 #168
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99359195
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:13 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dat wilde ik ook, maar ben nu echt heel blij met ons jonkje in mn buik O+ Het is nu al helemaal alsof het zo hoort, onze ..... O+ O+ O+
Broertjes O+

Ach, eerst kijken hoe deze baby zal gaan zijn, wat zit ik te bazelen over een tweede :P
pi_99359216
Ik was 30 december en dat werd de 15e 17e. Ik vond het prima. Mooi voor de feestdagen :Y)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_99359245
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:12 schreef Fee-nix het volgende:
Ik gebruik ook altijd het enorme cliche: als het maar gezond is. Want t is wel zo. Een aantal dagen na de geboorte van J kwamen we er achter dat hij CHT heeft (geen schildklier en dus levenslang medicijnen met schildklierhormoon en regelmatig bloedprikken). Als zoiets niet met de hielprik was ontdekt, was hij lichamelijk en geestelijk gehandicapt geraakt. Nu is het een gezond kind wat verder normaal ontwikkeld, maar het drukte ons wel heel erg met de neus op de feiten: zo vanzelfsprekend is een gezonde baby niet.
dat vind ik een kutcliche

en wat nou als t niet gezond is? denk ik altijd weer als iemand dat roept.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:21:53 #171
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99359302
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:19 schreef Vlindur het volgende:
Ik was 30 december en dat werd de 15e 17e. Ik vond het prima. Mooi voor de feestdagen :Y)
Heh, je twijfelde? :P
pi_99359331
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:20 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Dan hoop je dat het 'gezond genoeg' is zodat je kindje een gelukkig leven kan leiden.
Ik hoop echt niet dat mijn kindje een probleem krijgt tijdens de bevalling of nu nog tijdens de zwangerschap, of later als hij er al is.
Want ik zou niet willen leven als kasplantje, moet hij dat dan wel?
pi_99359340
huh idd? :P
pi_99359366
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:21 schreef Aventura het volgende:

[..]

Heh, je twijfelde? :P
Nee ingeleid op de 15e (want dat zat er mooi tussenin en ik wilde die datum. Maar meneer bleef alsnog stug 2 dagen zitten }:| )

de 14e was maandags, maar ik wilde de 15e omdat ik dus die datum wilde :') Ik kom nu op elke datum dat ik mag :P
pi_99359380
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:22 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dan hoop je dat het 'gezond genoeg' is zodat je kindje een gelukkig leven kan leiden.
Ik hoop echt niet dat mijn kindje een probleem krijgt tijdens de bevalling of nu nog tijdens de zwangerschap, of later als hij er al is.
Want ik zou niet willen leven als kasplantje, moet hij dat dan wel?
nee maar echt dat antwoord steeds.

weet je al wat het is? een jongen of meisje?

en dan 'nee als het maar gezond is'
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:24:52 #176
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99359418
ik was oudjaarsdag uitgerekend... had dus een oud en nieuw -kindje, een kerstkindje, of op mijn verjaardagskindje kunnen worden ;)
en wat kreeg ik; een sinterklaaskindje!! haha

en ik ben weer thuis en goedgekeurd door de VK; volgende afspraak over 2 weken, en de VK hoopt dat ik deze haal ;)
Ik hoop heeeeeel hard met dr mee :D
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:25:11 #177
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_99359424
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had precies hetzelfde. :Y
Heb sws altijd gedroomd over een meisje en heb uiteindelijk 2 knullen gekregen, en ik ben er stikgelukkig mee. :Y Zou zelfs evt. graag nog een derde willen, en natuurlijk zou ik het heel leuk vinden mocht dat een meisje zijn, gewoon eens om te kijken hoe die mix van F en mij uit zou vallen, maar als dat een derde jongetje zou zijn zou het me ook helemaal goed zijn. :Y

Maar goed, dat lijkt toch echt bij dromen te blijven sws. ;)
Gewoon doorgaan tot er een meid komt...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_99359457
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:23 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Ja oké. Maar daar maak ik mij ook schuldig aan. En ik blijf er bij. Maar ja, van die rhesus shit wordt je ook niet vrolijk. Het maakt me ook echt niet uit wanneer hij nu komt "Als hij maar gezond is" :D

En btw, ik denk niet dat B2 ziek wordt. Dit blijft gewoon een gezond jonkje. :Y
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:27:33 #179
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99359501
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik was oudjaarsdag uitgerekend... had dus een oud en nieuw -kindje, een kerstkindje, of op mijn verjaardagskindje kunnen worden ;)
en wat kreeg ik; een sinterklaaskindje!! haha

en ik ben weer thuis en goedgekeurd door de VK; volgende afspraak over 2 weken, en de VK hoopt dat ik deze haal ;)
Het gaat niet zo zijn dat jij mij inhaalt hè. Jij bent voor mijn gevoel echt veeel minder ver!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:27:57 #180
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_99359513
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:20 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Ja: wat Vlindur zegt, ik zou het erg vinden als mijn kind een kasplantje was, gevangen in zijn/haar eigen lichaam oid. En natuurlijk hou je evenveel van een gehandicapt kind als van een gezond kind. Ik bedoel alleen maar: je hebt niks voor het zeggen. En als je zo bevoorrecht bent dat je een volkomen gezond kind op de wereld mag zetten, dan vind ik de vraag van wat voor geslacht je liever hebt echt geneuzel. Mijn mening.

Wat is er volgens jou dan zo erg aan 'als het maar gezond is', afgezien van dat het een cliche is.
pi_99359542
Hier nu 1e kerstdag uitgerekend. En mensen die dat toch geen leuke dag vinden. Ach, ben blij dat er een muppet onderweg is. Er is ook altijd wel iets, een maand eerder sinterklaas, een maand later 2 verjaardagen van neefjes, etc.. Dus nu 1e kerstdag+8 dagen (van Chris), dit ik net voorbij nieuwjaar. Komt wel goed..

En hier echt geen voorkeur voor een geslacht. Ik zie mezelf eigenlijk niet als meisjes-moeder, maar als ik mezelf zie, was ik ook geen meisjes-meisje, dus kan ik met haar ook aan de lego. Doe maar gezond en gelukkig, dan ben ik ook blij!
Al wil ik het 17-8 wel graag horen bij de SEO. Maar dat is dan lekker ons geheimpje :Y

Bevalplan moet ik tzt ook maar eens over nadenken. Het lijstje van vorige keer blijft wel staan denk ik. Jammer dat de uitvoering van het plan nogal faalde behalve de "papa blijft bij het kind als mama en kind gescheiden moeten worden". Maar weet nu wel wat ik niet wil ;)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:29:05 #182
250838 Fee-nix
pi_99359548
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hehehe, ja dat zei mijn schoonmoeder ook nog. Toen ik vroeg: maar wat nou als dit een jongen is. Ach, dan ga je 'gewoon' voor de derde :P.
pi_99359579
'Als het maar gezond is' betekent voor mij als het maar levensvatbaar is en de kwaliteit van het leven goed is. Ik zeg het ook altijd.
Tralalalaaa
pi_99359609
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:23 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

_O-

Klopt!! daarom hebben wij een pret echo gedaan met 16 weken!! om het geslacht te weten!
:6
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_99359646
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mijn moeder is door gegaan tot dat ze een ZOON kreeg!!
4 meiden zijn we........en mijn broertje! het is echt haar baby...van 20 jaar oud :')
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:32:40 #186
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99359674
quote:
18s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:27 schreef Aventura het volgende:

[..]

Het gaat niet zo zijn dat jij mij inhaalt hè. Jij bent voor mijn gevoel echt veeel minder ver!
ik hoop echt van harte dat dat niet gebeurt!!
maar ja ik was de vorige keer ook een enorme voorkruiper... dus beloven kan ik jammer genoeg niet.
Ik hoop zo dat dit kindje blijft zitten tot minimaal 37 weken! :D
pi_99359709
ik vind het overkomen alsof je geen plezier mag hebben om het geslacht. dus daarom vind ik het een cliche, een dooddoener.

ik wens je toch ook geen ongezond kind toe? ik vraag alleen of je al weet wat het is.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:33:44 #188
250838 Fee-nix
pi_99359720
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:30 schreef bitterend het volgende:

[..]

_O-

Klopt!! daarom hebben wij een pret echo gedaan met 16 weken!! om het geslacht te weten!
:6
Ja! Haha! Maar dat is weer wat anders. Ik wil het geslacht ook heel graag weten. Maar dat heeft niks met voorkeur te maken, maar alles met nieuwsgierigheid.

En 'als het maar gezond is' betekent ook niet dat een 'ongezond' kindje niet welkom is en meteen bij het grofvuil wordt gezet... :P. Ik gebruik het meer om aan te geven hoe onbelangrijk ik de jongens/meisjes discussie vind...
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:33:46 #189
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99359721
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:31 schreef bitterend het volgende:

[..]

Mijn moeder is door gegaan tot dat ze een ZOON kreeg!!
4 meiden zijn we........en mijn broertje! het is echt haar baby...van 20 jaar oud :')
Same here minus 1 meid dan. Spoiled rotten dat joch :D
pi_99359745
mijn moeder kreeg een dochter, toen een zoon, en toen weer een dochter..toen op de echo een zoon :') dat werd een dochter en vervolgens nog een dochter
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:34:51 #191
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99359755
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:32 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik hoop echt van harte dat dat niet gebeurt!!
maar ja ik was de vorige keer ook een enorme voorkruiper... dus beloven kan ik jammer genoeg niet.
Ik hoop zo dat dit kindje blijft zitten tot minimaal 37 weken! :D
Ik hoop het ook, natuurlijk gewoon omdat het voor je kleintje beter is. Meer spekjes enzo!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:35:12 #192
250838 Fee-nix
pi_99359771
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:33 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind het overkomen alsof je geen plezier mag hebben om het geslacht. dus daarom vind ik het een cliche, een dooddoener.

ik wens je toch ook geen ongezond kind toe? ik vraag alleen of je al weet wat het is.
Ja als je het zo opvat....dan snap ik inderdaad wat je bedoelt. Maar zo vatte ik het niet op :+ .
Ik ga echt wel plezier hebben om het geslacht, wat het ook is :Y .
pi_99359786
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:33 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Ja! Haha! Maar dat is weer wat anders. Ik wil het geslacht ook heel graag weten. Maar dat heeft niks met voorkeur te maken, maar alles met nieuwsgierigheid.

En 'als het maar gezond is' betekent ook niet dat een 'ongezond' kindje niet welkom is en meteen bij het grofvuil wordt gezet... :P. Ik gebruik het meer om aan te geven hoe onbelangrijk ik de jongens/meisjes discussie vind...
het is ook geen discussie, maar een doodnormale vraag.
pi_99359802
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:33 schreef Kleurdoos het volgende:

Oh jezus, nu snap ik je bedoeling pas :')
ja nee, dat is idd stom. maar dat is gewoon de eerste reactie die de mensen geven denk ik.
Want wat moeten ze anders zeggen als ze het niet willen verklappen :')

Wij lieten iedereen weten dat het een jochie werd. Ik snap het geheim houden nooit zo :@
pi_99359823
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:33 schreef Aventura het volgende:

[..]

Same here minus 1 meid dan. Spoiled rotten dat joch :D
Grappig dat het bij jou ook zo is!!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:37:10 #196
250838 Fee-nix
pi_99359842
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:35 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

het is ook gen discussie, maar een doodnormale vraag.
Hier geen discussie nee, met mijn schoonmoeder wel... Ik zei ook dat ik bij haar altijd die 'dooddoener' gebruik...maar ze is toch ongevoelig voor alle andere meningen ;( .
pi_99359860
Mijn moeder kreeg een dochter, een zoon, een dochter en weer een zoon :D
Maar mijn broer is er niet meer. Maar het was wel heel tof :Y
pi_99359873
ik zou gewoon zeggen dat we dat dan voor onzelf willen houden..

ik vind het vanzelfsprekend dat je graag wil dat je kind gezond is
pi_99359874
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:24 schreef Beessie-Jen het volgende:

ik duim ook mee!! *O*
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:38:05 #200
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99359881
als ze mij vragen of ik weet wat het is; dan zeg ik altijd; ja een baby :D
heeeeeel flauw...
pi_99359937
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zou gewoon zeggen dat we dat dan voor onzelf willen houden..

ik vind het vanzelfsprekend dat je er vanuit gaat dat het gezond is :P
Ik belde mijn moeder na de pret echo!
ze zegt "ik wil het niet weten! als het maar gezond is!"
Man was ik PISSED! lol

hoezo wou ze het niet weten...en idd zo'n cliche zeg!

papa belde 5 minuten later "en war wordt het" :')
tuurlijk heeft ie het aan haar verteld hahahahaha
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:39:33 #202
250838 Fee-nix
pi_99359940
Geheimhouden/niet geheimhouden ieder moet dat voor zich weten. Maar ik kan zoiets niet voor me houden hoor! Het liefst vertel ik de naam er meteen ook bij... Maar dat mag niet van hubby :P.

O en ik kom uit een gezin met drie meiden... best zielig voor mijn papa he _O- .
pi_99359942
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
als ze mij vragen of ik weet wat het is; dan zeg ik altijd; ja een baby :D
heeeeeel flauw...
geweldig _O-
pi_99359955
voor schoonmoeders en moeders moet je sowieso ongevoelig zijn als het om zwangerschappen gaat :P
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:40:25 #205
250838 Fee-nix
pi_99359974
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:39 schreef Kleurdoos het volgende:
voor schoonmoeders en moeders moet je sowieso ongevoelig zijn als het om zwangerschappen gaat :P
Dat is nog eens goede raad! ;) Ben ik zelf ook achter gekomen...
pi_99359978
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:39 schreef bitterend het volgende:

[..]

geweldig _O-
van papa hoefte geen jongen hoor lol het was mijn moeder! en toen wou ze een 6de kind! omdat het zielig was voor mijn broertje om enige jongen te zijn _O-
toen zei papa NEE stop!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:41:23 #207
250838 Fee-nix
pi_99360003
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:40 schreef bitterend het volgende:

[..]

van papa hoefte geen jongen hoor lol het was mijn moeder! en toen wou ze een 6de kind! omdat het zielig was voor mijn broertje om enige jongen te zijn _O-
toen zei papa NEE stop!
Whahaha!
pi_99360031
Fee-nix, ik heb exact dezelfde reactie van mijn oma gehad. Ik vind dat zo stom. Idd net alsof moeders blijer zouden zijn met een meisje. Ik heb al een jongen en ik ben ook heel blij dat de eerste een jongen was. De tweede wordt ook een jongen en ik voel me daar heel gelukkig mee. Ik ben nu eenmaal een persoon die meer met jongens heeft dan met meiden. Dus voor mij zijn 2 knullen zo'n beetje het ideaal beeld. Natuurlijk was een meisje ook heel welkom, je kiest het toch niet. Maar toen ze bij de echo zeiden dat het een jongetje werd, voelde het meteen goed. En toch heb ik steeds het idee dat ik me bij mensen moet verdedigen dat ik heel blij ben met 2 jongens, iedereen denkt dat ik liever een meid had, maar dat is dus niet zo...

Over het geboorteplan tijdens een keizersnede: daar had ik eigenlijk nog niet over nagedacht. Vorige keer ging dat helemaal fijn: Kindje eruit, in een doek en een beetje schoonmaken, want hij had gepoept, bij mij en lief 5 minuten op de borst (terwijl ze verder gingen met de placenta etc). Vervolgens Thomas + lief naar de verloskamers, waar thomas op de blote borst bij lief werd gelegd. Ik kwam 15 minuten later en mupke werd direct op mijn blote borst gelegd, hij had alleen een luier aan op dat moment en natuurlijk een mutsje. Zo stel ik me deze keer ook de ks voor, maar het is een ander ziekenhuis, dus is het misschien wel handig om het door te spreken
pi_99360073
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:36 schreef Vlindur het volgende:
Wij lieten iedereen weten dat het een jochie werd. Ik snap het geheim houden nooit zo :@
Ik ga het dus wel voor onszelf houden. Het is gewoon ons geheimpje. Iedereen "deelt" al mee in de zwangerschap, en ik vind het leuk om toch niet iets te hebben wat niet de hele wereld weet. Dat je nog iets hebt waar je echt samen van kunt genieten. Zeg maar voorpret, zonder dat iedereen zich ermee bemoeit ;)
pi_99360119
mijn schoonmoeder heeft echt een winkelcentrum voor r kop (een plaat is te klein)

we wilden r niet bij de echo hebben, en maar bellen he, 'ja ik wil jullie wel rijden hoor'

'je mag toch niet mee naar binnen'

'ja maar ik kan wel even mee om te kijken'

'nee'

'oke, alleen rijden dan'

'nee dat is de kat op t spek binden dus NEE'

'maar het autostoeltje zit er niet in, dus dan moeten jullie haar op schoot nemen'

'dat doen we sowieso niet en welk deel van NEE snap je niet godsamme *^*%^&%^$'
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:44:43 #211
250838 Fee-nix
pi_99360120
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:42 schreef Aoraki het volgende:
Fee-nix, ik heb exact dezelfde reactie van mijn oma gehad. Ik vind dat zo stom. Idd net alsof moeders blijer zouden zijn met een meisje. Ik heb al een jongen en ik ben ook heel blij dat de eerste een jongen was. De tweede wordt ook een jongen en ik voel me daar heel gelukkig mee. Ik ben nu eenmaal een persoon die meer met jongens heeft dan met meiden. Dus voor mij zijn 2 knullen zo'n beetje het ideaal beeld. Natuurlijk was een meisje ook heel welkom, je kiest het toch niet. Maar toen ze bij de echo zeiden dat het een jongetje werd, voelde het meteen goed. En toch heb ik steeds het idee dat ik me bij mensen moet verdedigen dat ik heel blij ben met 2 jongens, iedereen denkt dat ik liever een meid had, maar dat is dus niet zo...

Over het geboorteplan tijdens een keizersnede: daar had ik eigenlijk nog niet over nagedacht. Vorige keer ging dat helemaal fijn: Kindje eruit, in een doek en een beetje schoonmaken, want hij had gepoept, bij mij en lief 5 minuten op de borst (terwijl ze verder gingen met de placenta etc). Vervolgens Thomas + lief naar de verloskamers, waar thomas op de blote borst bij lief werd gelegd. Ik kwam 15 minuten later en mupke werd direct op mijn blote borst gelegd, hij had alleen een luier aan op dat moment en natuurlijk een mutsje. Zo stel ik me deze keer ook de ks voor, maar het is een ander ziekenhuis, dus is het misschien wel handig om het door te spreken
Nou precies, alsof je een beetje 'vreemd' bent als je blij bent met twee knullen :{ .

Ja is misschien handig om door te spreken, volgens mij zit daar per ziekenhuis echt veel verschil in.
pi_99360143
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:43 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Ik ga het dus wel voor onszelf houden. Het is gewoon ons geheimpje. Iedereen "deelt" al mee in de zwangerschap, en ik vind het leuk om toch niet iets te hebben wat niet de hele wereld weet. Dat je nog iets hebt waar je echt samen van kunt genieten. Zeg maar voorpret, zonder dat iedereen zich ermee bemoeit ;)
och, Chris krijgt toch een broertje
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:45:44 #213
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99360152
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:36 schreef bitterend het volgende:

[..]

Grappig dat het bij jou ook zo is!!
Kvind het dan wel weer jammer dat het er zo dik bovenop lag, dat een stamhouder nou zo fantastisch was. Een bepaald geslacht is voor de ouders misschien leuk ( en ik roep net zelf ook dat ik ook graag nog een meisje zou willen), maar laat het alsjeblieft niet zo duidelijk merken aan de andere kinderen. Dat is echt niet leuk. Ik kan er heel soms nog wel een beetje bitter en jaloersig om zijn. Ik vind dat niet fraai van mezelf.
pi_99360236
Nog zoiets...ik ben zwanger..er komt een bevalling aan (uiteindelijk) dus ik mag er best over lezen en over praten vind ik.
Mijn moeder vindt van niet...als ik vertel wat ik heb gelezen of besproken met de vk wordt ze boos..ze zegt dat ik ongeduldig ben! }:|
Volgens haar ga ik te snel met mijn bevalling }:|
vind ik jammer dat ik met haar niet erover kan praten...
pi_99360239
omdat ik zo zeker wist dat ik een meid zou krijgen (deze keer) kwam het echt als een klap dat t een jochie is! niet dat ik er niet blij mee ben, reuze juist..maar door mijn verkeerde instelling (ik ben toch een meisjesmoeder) had ik er helemaal geen rekening mee gehouden

maar ik ga er een goede metroseksueel van maken :+
met gelletjes, en hippe jeans.
pi_99360259
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:45 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

och, Chris krijgt toch een broertje
Ik heb al wel een toffe naam voor een jochie O+

Maar bij Chris had ik een toffe naam voor een meisje, en dat bleek een jochie met 20 weken :P
pi_99360282
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:47 schreef Kleurdoos het volgende:
omdat ik zo zeker wist dat ik een meid zou krijgen (deze keer) kwam het echt als een klap dat t een jochie is! niet dat ik er niet blij mee ben, reuze juist..maar door mijn verkeerde instelling (ik ben toch een meisjesmoeder) had ik er helemaal geen rekening mee gehouden

maar ik ga er een goede metroseksueel van maken :+
met gelletjes, en hippe jeans.
http://www.rtvnh.nl/programma/205/Ernst+of+niet

>:)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:49:23 #218
250838 Fee-nix
pi_99360294
Ik denk nu dat ik een jongensmoeder ben... Ik bedoel: ik kan niet eens invlechten :P (haartjes). Haha, maarja dat komt allemaal wel goed.

Nu ga ik ff liggen, want ik krijg koppijn van de pc en zoonlief wordt vast alweer bijna wakker.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:51:03 #219
250838 Fee-nix
pi_99360358
Lol, bitterend, ga ik straks ook ff kijken.
pi_99360365
bitterend, snap dat dat kut is..
ik heb helemaal geen contact meer met mn moeder. ik had r weer een kans gegeven na elins geboorte, ze is maar 3 keer bij elin geweest in 2 jaar (en belde ook elins 2e verjaardag af)..en toen heb ik r vriendelijk aangegeven dat ze niet meer welkom is in ons leven.
dus alles wbt deze zwangerschap mist ze. ze weet via mn broer dat ik zwanger ben.

mijn echte vader weet alleen dat ie een kleindochter heeft, nooit gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')