abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99359937
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zou gewoon zeggen dat we dat dan voor onzelf willen houden..

ik vind het vanzelfsprekend dat je er vanuit gaat dat het gezond is :P
Ik belde mijn moeder na de pret echo!
ze zegt "ik wil het niet weten! als het maar gezond is!"
Man was ik PISSED! lol

hoezo wou ze het niet weten...en idd zo'n cliche zeg!

papa belde 5 minuten later "en war wordt het" :')
tuurlijk heeft ie het aan haar verteld hahahahaha
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:39:33 #202
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_99359940
Geheimhouden/niet geheimhouden ieder moet dat voor zich weten. Maar ik kan zoiets niet voor me houden hoor! Het liefst vertel ik de naam er meteen ook bij... Maar dat mag niet van hubby :P.

O en ik kom uit een gezin met drie meiden... best zielig voor mijn papa he _O- .
pi_99359942
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
als ze mij vragen of ik weet wat het is; dan zeg ik altijd; ja een baby :D
heeeeeel flauw...
geweldig _O-
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_99359955
voor schoonmoeders en moeders moet je sowieso ongevoelig zijn als het om zwangerschappen gaat :P
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:40:25 #205
250838 Fee-nix
pi_99359974
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:39 schreef Kleurdoos het volgende:
voor schoonmoeders en moeders moet je sowieso ongevoelig zijn als het om zwangerschappen gaat :P
Dat is nog eens goede raad! ;) Ben ik zelf ook achter gekomen...
pi_99359978
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:39 schreef bitterend het volgende:

[..]

geweldig _O-
van papa hoefte geen jongen hoor lol het was mijn moeder! en toen wou ze een 6de kind! omdat het zielig was voor mijn broertje om enige jongen te zijn _O-
toen zei papa NEE stop!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:41:23 #207
250838 Fee-nix
pi_99360003
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:40 schreef bitterend het volgende:

[..]

van papa hoefte geen jongen hoor lol het was mijn moeder! en toen wou ze een 6de kind! omdat het zielig was voor mijn broertje om enige jongen te zijn _O-
toen zei papa NEE stop!
Whahaha!
pi_99360031
Fee-nix, ik heb exact dezelfde reactie van mijn oma gehad. Ik vind dat zo stom. Idd net alsof moeders blijer zouden zijn met een meisje. Ik heb al een jongen en ik ben ook heel blij dat de eerste een jongen was. De tweede wordt ook een jongen en ik voel me daar heel gelukkig mee. Ik ben nu eenmaal een persoon die meer met jongens heeft dan met meiden. Dus voor mij zijn 2 knullen zo'n beetje het ideaal beeld. Natuurlijk was een meisje ook heel welkom, je kiest het toch niet. Maar toen ze bij de echo zeiden dat het een jongetje werd, voelde het meteen goed. En toch heb ik steeds het idee dat ik me bij mensen moet verdedigen dat ik heel blij ben met 2 jongens, iedereen denkt dat ik liever een meid had, maar dat is dus niet zo...

Over het geboorteplan tijdens een keizersnede: daar had ik eigenlijk nog niet over nagedacht. Vorige keer ging dat helemaal fijn: Kindje eruit, in een doek en een beetje schoonmaken, want hij had gepoept, bij mij en lief 5 minuten op de borst (terwijl ze verder gingen met de placenta etc). Vervolgens Thomas + lief naar de verloskamers, waar thomas op de blote borst bij lief werd gelegd. Ik kwam 15 minuten later en mupke werd direct op mijn blote borst gelegd, hij had alleen een luier aan op dat moment en natuurlijk een mutsje. Zo stel ik me deze keer ook de ks voor, maar het is een ander ziekenhuis, dus is het misschien wel handig om het door te spreken
pi_99360073
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:36 schreef Vlindur het volgende:
Wij lieten iedereen weten dat het een jochie werd. Ik snap het geheim houden nooit zo :@
Ik ga het dus wel voor onszelf houden. Het is gewoon ons geheimpje. Iedereen "deelt" al mee in de zwangerschap, en ik vind het leuk om toch niet iets te hebben wat niet de hele wereld weet. Dat je nog iets hebt waar je echt samen van kunt genieten. Zeg maar voorpret, zonder dat iedereen zich ermee bemoeit ;)
pi_99360119
mijn schoonmoeder heeft echt een winkelcentrum voor r kop (een plaat is te klein)

we wilden r niet bij de echo hebben, en maar bellen he, 'ja ik wil jullie wel rijden hoor'

'je mag toch niet mee naar binnen'

'ja maar ik kan wel even mee om te kijken'

'nee'

'oke, alleen rijden dan'

'nee dat is de kat op t spek binden dus NEE'

'maar het autostoeltje zit er niet in, dus dan moeten jullie haar op schoot nemen'

'dat doen we sowieso niet en welk deel van NEE snap je niet godsamme *^*%^&%^$'
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:44:43 #211
250838 Fee-nix
pi_99360120
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:42 schreef Aoraki het volgende:
Fee-nix, ik heb exact dezelfde reactie van mijn oma gehad. Ik vind dat zo stom. Idd net alsof moeders blijer zouden zijn met een meisje. Ik heb al een jongen en ik ben ook heel blij dat de eerste een jongen was. De tweede wordt ook een jongen en ik voel me daar heel gelukkig mee. Ik ben nu eenmaal een persoon die meer met jongens heeft dan met meiden. Dus voor mij zijn 2 knullen zo'n beetje het ideaal beeld. Natuurlijk was een meisje ook heel welkom, je kiest het toch niet. Maar toen ze bij de echo zeiden dat het een jongetje werd, voelde het meteen goed. En toch heb ik steeds het idee dat ik me bij mensen moet verdedigen dat ik heel blij ben met 2 jongens, iedereen denkt dat ik liever een meid had, maar dat is dus niet zo...

Over het geboorteplan tijdens een keizersnede: daar had ik eigenlijk nog niet over nagedacht. Vorige keer ging dat helemaal fijn: Kindje eruit, in een doek en een beetje schoonmaken, want hij had gepoept, bij mij en lief 5 minuten op de borst (terwijl ze verder gingen met de placenta etc). Vervolgens Thomas + lief naar de verloskamers, waar thomas op de blote borst bij lief werd gelegd. Ik kwam 15 minuten later en mupke werd direct op mijn blote borst gelegd, hij had alleen een luier aan op dat moment en natuurlijk een mutsje. Zo stel ik me deze keer ook de ks voor, maar het is een ander ziekenhuis, dus is het misschien wel handig om het door te spreken
Nou precies, alsof je een beetje 'vreemd' bent als je blij bent met twee knullen :{ .

Ja is misschien handig om door te spreken, volgens mij zit daar per ziekenhuis echt veel verschil in.
pi_99360143
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:43 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Ik ga het dus wel voor onszelf houden. Het is gewoon ons geheimpje. Iedereen "deelt" al mee in de zwangerschap, en ik vind het leuk om toch niet iets te hebben wat niet de hele wereld weet. Dat je nog iets hebt waar je echt samen van kunt genieten. Zeg maar voorpret, zonder dat iedereen zich ermee bemoeit ;)
och, Chris krijgt toch een broertje
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:45:44 #213
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99360152
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:36 schreef bitterend het volgende:

[..]

Grappig dat het bij jou ook zo is!!
Kvind het dan wel weer jammer dat het er zo dik bovenop lag, dat een stamhouder nou zo fantastisch was. Een bepaald geslacht is voor de ouders misschien leuk ( en ik roep net zelf ook dat ik ook graag nog een meisje zou willen), maar laat het alsjeblieft niet zo duidelijk merken aan de andere kinderen. Dat is echt niet leuk. Ik kan er heel soms nog wel een beetje bitter en jaloersig om zijn. Ik vind dat niet fraai van mezelf.
pi_99360236
Nog zoiets...ik ben zwanger..er komt een bevalling aan (uiteindelijk) dus ik mag er best over lezen en over praten vind ik.
Mijn moeder vindt van niet...als ik vertel wat ik heb gelezen of besproken met de vk wordt ze boos..ze zegt dat ik ongeduldig ben! }:|
Volgens haar ga ik te snel met mijn bevalling }:|
vind ik jammer dat ik met haar niet erover kan praten...
pi_99360239
omdat ik zo zeker wist dat ik een meid zou krijgen (deze keer) kwam het echt als een klap dat t een jochie is! niet dat ik er niet blij mee ben, reuze juist..maar door mijn verkeerde instelling (ik ben toch een meisjesmoeder) had ik er helemaal geen rekening mee gehouden

maar ik ga er een goede metroseksueel van maken :+
met gelletjes, en hippe jeans.
pi_99360259
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:45 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

och, Chris krijgt toch een broertje
Ik heb al wel een toffe naam voor een jochie O+

Maar bij Chris had ik een toffe naam voor een meisje, en dat bleek een jochie met 20 weken :P
pi_99360282
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:47 schreef Kleurdoos het volgende:
omdat ik zo zeker wist dat ik een meid zou krijgen (deze keer) kwam het echt als een klap dat t een jochie is! niet dat ik er niet blij mee ben, reuze juist..maar door mijn verkeerde instelling (ik ben toch een meisjesmoeder) had ik er helemaal geen rekening mee gehouden

maar ik ga er een goede metroseksueel van maken :+
met gelletjes, en hippe jeans.
http://www.rtvnh.nl/programma/205/Ernst+of+niet

>:)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:49:23 #218
250838 Fee-nix
pi_99360294
Ik denk nu dat ik een jongensmoeder ben... Ik bedoel: ik kan niet eens invlechten :P (haartjes). Haha, maarja dat komt allemaal wel goed.

Nu ga ik ff liggen, want ik krijg koppijn van de pc en zoonlief wordt vast alweer bijna wakker.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:51:03 #219
250838 Fee-nix
pi_99360358
Lol, bitterend, ga ik straks ook ff kijken.
pi_99360365
bitterend, snap dat dat kut is..
ik heb helemaal geen contact meer met mn moeder. ik had r weer een kans gegeven na elins geboorte, ze is maar 3 keer bij elin geweest in 2 jaar (en belde ook elins 2e verjaardag af)..en toen heb ik r vriendelijk aangegeven dat ze niet meer welkom is in ons leven.
dus alles wbt deze zwangerschap mist ze. ze weet via mn broer dat ik zwanger ben.

mijn echte vader weet alleen dat ie een kleindochter heeft, nooit gezien
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:51:51 #221
30252 Soempie
Procreating
pi_99360378
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:47 schreef bitterend het volgende:
Nog zoiets...ik ben zwanger..er komt een bevalling aan (uiteindelijk) dus ik mag er best over lezen en over praten vind ik.
Mijn moeder vindt van niet...als ik vertel wat ik heb gelezen of besproken met de vk wordt ze boos..ze zegt dat ik ongeduldig ben! }:|
Volgens haar ga ik te snel met mijn bevalling }:|
vind ik jammer dat ik met haar niet erover kan praten...
Is het niet eerder de manier waarop je erover praat? Dat ze zoiets heeft van: joh, laat toch even gaan en vertrouw er maar op dat het goed komt?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:53:22 #222
30252 Soempie
Procreating
pi_99360437
Bitterend, ik wil je m'n pleegmoeder wel lenen hoor. Die heeft het over niets anders, terwijl ik er dus helemaal niet zo mee bezig ben. :D

Begin dit topic net leuk te vinden, maar hiervoor was het allemaal nog wel een erg ver van m'n bed show. ;)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:55:25 #223
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99360530
Mj sterkte en dat jullie dochter nog maar heel wat weekjes mag blijven zitten :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_99360596
Wat rare reacties soms van (schoon)ouders!
Volgens mij mag ik heel blij zijn met mijn ouders en schoonouders, die wel heel blij en geinteresseerd zijn, maar zich verder nergens mee bemoeien O+
pi_99360655
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:53 schreef Soempie het volgende:
Bitterend, ik wil je m'n pleegmoeder wel lenen hoor. Die heeft het over niets anders, terwijl ik er dus helemaal niet zo mee bezig ben. :D

Begin dit topic net leuk te vinden, maar hiervoor was het allemaal nog wel een erg ver van m'n bed show. ;)
jij ook pleegouders!
ik heb nog een pleegpa, want mn pleegouders zijn ook gescheiden :')
pi_99360728
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:51 schreef Soempie het volgende:

[..]

Is het niet eerder de manier waarop je erover praat? Dat ze zoiets heeft van: joh, laat toch even gaan en vertrouw er maar op dat het goed komt?
Mja dat kan...maar ik wil horen hoe het bij haar was enzo...en vertellen hoe het in NL gaat (ze woont in FR)
Dus ik dacht dat het wel leuk was om erover te kunnen kletsen..maar het is ook zo dat ze zegt dat ik geen kleding hoef te kopen nu al..ze geloofd niet in voorpret gewoon.
maar ik wel! ik vind het ZO bijzonder om dit mee te maken, ik wil van alles lezen, weten enzo..
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:07:16 #227
30252 Soempie
Procreating
pi_99360957
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:58 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

jij ook pleegouders!
ik heb nog een pleegpa, want mn pleegouders zijn ook gescheiden :')
Pleegouders en nog een pleegmoeder. :+ Ik heb een tijd geleden je verhaal gelezen in het Estafette topic. :Y

En m'n eigen moeder leeft nog. Alleen is ze opgenomen (sinds ik 11 ben) en sinds een aantal jaar aan het dementeren. Ze had het al jaren over een kleinkind en ze is echt gek op kindjes. Alleen toen we het nieuws vertelden dat ze dus oma wordt kwam het niet binnen. Misschien dat als de baby er eenmaal is, dat het wel door gaat dringen. Ik hoop het in elk geval.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:18:48 #228
30252 Soempie
Procreating
pi_99361334
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:00 schreef bitterend het volgende:

[..]

Mja dat kan...maar ik wil horen hoe het bij haar was enzo...en vertellen hoe het in NL gaat (ze woont in FR)
Dus ik dacht dat het wel leuk was om erover te kunnen kletsen..maar het is ook zo dat ze zegt dat ik geen kleding hoef te kopen nu al..ze geloofd niet in voorpret gewoon.
maar ik wel! ik vind het ZO bijzonder om dit mee te maken, ik wil van alles lezen, weten enzo..
Hm, kan me wel voorstellen dat je dat inderdaad graag met je moeder wil delen. Hopelijk gaat dat makkelijker als de bevalling wat dichterbij komt. En voorpret is alleen maar goed denk ik. Ik liep ook al direct de prenatal binnen om kleertjes te bekijken en de hele reutemeteut. :D
pi_99361439
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:07 schreef Soempie het volgende:

[..]

Pleegouders en nog een pleegmoeder. :+ Ik heb een tijd geleden je verhaal gelezen in het Estafette topic. :Y

En m'n eigen moeder leeft nog. Alleen is ze opgenomen (sinds ik 11 ben) en sinds een aantal jaar aan het dementeren. Ze had het al jaren over een kleinkind en ze is echt gek op kindjes. Alleen toen we het nieuws vertelden dat ze dus oma wordt kwam het niet binnen. Misschien dat als de baby er eenmaal is, dat het wel door gaat dringen. Ik hoop het in elk geval.
hehe ja ik een stiefvader, stiefmoeder, een biologisch stel, 2 pleegpaps 2 pleegmoeders en een lesbisch stel waar ik deels door ben opgevoed O+ :D
pi_99361611
MJ ik ga heel hard duimen dat jullie meisje nog even binnen blijft.
pi_99362234
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:51 schreef Kleurdoos het volgende:
bitterend, snap dat dat kut is..
ik heb helemaal geen contact meer met mn moeder. ik had r weer een kans gegeven na elins geboorte, ze is maar 3 keer bij elin geweest in 2 jaar (en belde ook elins 2e verjaardag af)..en toen heb ik r vriendelijk aangegeven dat ze niet meer welkom is in ons leven.
dus alles wbt deze zwangerschap mist ze. ze weet via mn broer dat ik zwanger ben.

mijn echte vader weet alleen dat ie een kleindochter heeft, nooit gezien
soms is het beter ze ver weg van je te houden! :Y
Ben erg blij met deze topic...ik kan lekker kletsen en ervaringen uitdelen (ook over de bevalling) ik vind het erg prettig!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 13:00:52 #232
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_99362727
:W

Dag allemaal!
Ik heb al geruime tijd niet meer actief geschreven, door de vroege komst van ons meiske en de ziekenhuistoestanden daarna. Nu is ze sinds anderhalve week lekker thuis en zijn we weer druk geweest met elkaar leren kennen, routine krijgen etc. Ik zal af en toe nog wel reageren, maar ik merk dat ik nu meer lees in het Babytopic.

Het is een heerlijk grietje en ik wilde jullie deze zoete foto niet onthouden....

Olivia O+

Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_99362741
Ooohh wat lief O+
Tralalalaaa
pi_99362990
Isis wat fijn om weer wat van jou te lezen!! mooie meid heb je! veel plezier in het babytopic! :W
pi_99363356
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:49 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

t klinkt soms bijna alsof je vrouw zwaar gehandicapt is en niet in staat is om iets zelf te doen :P maar dat valt vast mee ? :+
Dat valt nog redelijk mee hoewel ze momenteel inderdaad erg weinig kan en vooral moe en futloos is.
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 13:21:07 #236
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99363586
zooo; kom ook nog ff binnenvallen; heb zo'n last van nesteldrang; gister de babykamer en dreumeskamer grote beurt gegeven, en net de slaapkamer en studeerkamer...
nu nog kijken wanneer ik de rest (wc's, badkamer en woonkamer) ga doen...
pfffffff en nu natuurlijk moe..
(meer kan ik op een dag ook niet doen, want dan doet mijn bekken pijn...)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99363825
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 10:31 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D Ik zie ook zo'n stel voor me waarbij de man haar handje de hele tijd vast houdt en dat zij niks zegt en hij op alle vragen anwoord geeft. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 10:37 schreef bitterend het volgende:

[..]

Zo komt het bij mij ook over...Ik bel altijd zelf over mijn zwangerschap! mijn man weet toch niet hoe en wat ik voel? dus als de vk vragen stelt kan hij ze toch niet beantworden!
Als we bij de huisarts, VK of internist zijn doet ze zelf het woord, maar bellen moet ik doen want dat vind ze nog altijd vervelend om te doen :+
Ze heeft vanmorgen ook bij de internist haar klachten besproken en het kan van haar schildklier komen, zwangerschapsdiabetes of gewoon de zwangerschap en zelfs een combinatie van dit alles :X
Morgen naar de VK en daar weer de klachten bespreken en donderdag naar de huisarts voor bloedsuikerspiegel en ijzer en daarna bloed prikken voor B12+folium. Het blijft even zoeken.
pi_99363967
Scorpionsworld ze boft echt met een vriend als jij!!! ik hoop dat ze het beseft :*
pi_99364161
Ik ben ook totaal niet van het bellen, ik vind het doodeng, maar toch bel ik als het mij aangaat. Ik laat mijn man niet voor me bellen ofzo. Heel eerlijk gezegd (en niet lullig bedoeld) zou ik me schamen als mijn man voor mij gaat bellen... Dan liever maar zenuwachtig zijn omdat ik moet bellen.
Hij haalt wel weleens medicijnen voor me op of verwijsbriefjes als het nodig is, maar hij komt toch langs de dokter en apotheek als hij naar zn werk gaat, dus dat vindt hij ook geen probleem. Vind het wel superlief dat hij dat voor me doet.
Ik zit om 7 uur in de auto en ben half 5 weer thuis en dan ben ik zo bekaf, dan ben ik blij dat ik dan ook niet nog even naar de apotheek moet.
Tralalalaaa
pi_99364616
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:29 schreef bitterend het volgende:
Scorpionsworld ze boft echt met een vriend als jij!!! ik hoop dat ze het beseft :*
Bij tijd en wijle ja _O-
  dinsdag 12 juli 2011 @ 13:51:55 #241
250838 Fee-nix
pi_99364797
Isis, wat een mooi meisje!

En ik vind ook dat ze met jou boft, Scorpionsworld. Zo te horen zou je alles voor haar doen.
pi_99364883
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:51 schreef Fee-nix het volgende:
Isis, wat een mooi meisje!

En ik vind ook dat ze met jou boft, Scorpionsworld. Zo te horen zou je alles voor haar doen.
:Y
De wereld over en weer terug bij wijze van spreken :P
pi_99365933
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:00 schreef __Isis__ het volgende:
:W

Dag allemaal!
Ik heb al geruime tijd niet meer actief geschreven, door de vroege komst van ons meiske en de ziekenhuistoestanden daarna. Nu is ze sinds anderhalve week lekker thuis en zijn we weer druk geweest met elkaar leren kennen, routine krijgen etc. Ik zal af en toe nog wel reageren, maar ik merk dat ik nu meer lees in het Babytopic.

Het is een heerlijk grietje en ik wilde jullie deze zoete foto niet onthouden....

Olivia O+

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met de kleine meid!!
En daar is een Olivia dus heeft de rest mooi pech ;)

En we waren er weer! Net intake gehad van de kraamzorg. Mens zat te praten alsof het mijn eerste was. Komt ze met een uitzetlijst aan van hier tot aan de eind van de straat :X Maar ze is weer weg. Uren zijn geregeld dus is ook weer klaar.
Verder gaat het hier lekker. Kleine man groeit goed. De vlos dacht dat hij heel groot was :X maar na een extra groeiecho bleek is gewoon 1400 gram te zijn met 30 weken dus mooi netjes.
Nog 9 weken *O*
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 14:28:19 #244
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_99366306
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:36 schreef Vlindur het volgende:

Wij lieten iedereen weten dat het een jochie werd. Ik snap het geheim houden nooit zo :@
Het gekste vind ik dat ze soms vragen (al verschillende keren gehad)

"En, weet je al wat het is?"
"ja, een meisje"
"hé, je mocht dat nog niet gezegd hebben!"

nou ja, waarom vraag je het dan 8)7
pi_99367622
Ik heb ook een hekel aan bellen, maar wbt medische zaken doe ik het toch echt liever zelf want daar is manlief op zijn zachts gezegd niet zo in thuis.

Volgens mij is mijn baarmoeder lekker aan het groeien. Heb sinds gisteren een kramperige pijn down under wat op bandenpijn lijkt. Verder slaap ik de halve dag en soms avond en zit ik nu dus maar thuis ipv op werk, want dat trek ik voor geen meter op het moment }:|

Oja, ik wil het geslacht zsm weten maar ik vind een pretecho op deze termijn niet het geld waard. Zal moeten wachten tot de SEO 18 augustus.
pi_99368312
Hier zojuist echt een actie gehad die een zwangere waardig is: Ik was er van overtuigd dat ik het inschrijfformulier voor de kraamzorg ruim 10 weken geleden al op de post had gedaan. Ben ik net mijn tas aan het reorganiseren (wat een teringbende verzamelt zich daar toch altijd in), kom ik het inschrijfformulier tegen. Oeps! Zeker omdat de verloskundige me bij mijn eerste afspraak op het hart drukte dat toch echt voor de 10e zwangerschapsweek te regelen omdat het nog wel eens lastig kan worden anders.

Ik dus enigszins paniekerig het kraambureau opgebeld en die hebben me meteen telefonisch ingeschreven en op het hart gedrukt dat het echt niet erg is dat het zo laat is (ben nu bijna 19 weken). Ze weigeren niemand. Als het onverhoopt druk wordt dan hebben ze daar voldoende oproepkrachten voor. Ik ben dus weer helemaal gerustgesteld.

Over pretecho's: ik vond een pretecho rond deze termijn ook altijd zonde van het geld, maar waar ik nu mijn echo laat maken komende donderdag betaal je voor een 2d echo voorafgaand aan een 3/4d echo (die ik in de 30e week ofzo ga laten maken) maar twee tientjes. Kijk, dan is het nog te doen.

Over een week of 10 bellen ze nog eens voor het maken van een afspraak voor het echte intakegesprek. Wat een opluchting.
pi_99368530
Hehe Summerbreeze, dat is wel typisch hè? Ik heb nu ook steeds het gevoel dat ik iets vergeet Ik moet voor baby 2 nog de inschrijving voor het kdv regelen 8)7 .

Ik heb wel al meteen na de termijnecho mijn zorgverzekering gebeld. Zij regelen dan de aanmelding bij het kraamzorgbureau. Nog even een brief ter controle gehad, en die is nu ook de deur uit.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 17:24:43 #248
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99373978
Ohw Summerbreeze wat goed dat je het erover hebt :@ ik moet ook die bevestigingsbrief nog de deur uitdoen van de kraamzorg.
Nah vandaag gelijk effe doen dan, anders speel ik straks wel zelf voor kraamzorg :P
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 17:32:41 #249
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99374272
Straks gaan we Chinees halen. Vriendlief heeft net mijn kleine tenen gemasseerd. Ik zie het als grappige onderonsjes tussen mij en man. Heel, heel stiekem hoop ik toch dat het werkt :D
  dinsdag 12 juli 2011 @ 17:33:45 #250
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99374309
Wat ik me opeens afvroeg: welke fokster heeft het duurrecord op haar naam staan? Als in het langst overtijd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')