abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:00:51 #151
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99358643
Jammer van jullie (schoon)moeders, Fee-nix en Tap. (@ fee-nix: indd belachelijk! : P)

Bij mij is het meer mijn pa waar ik maffe oneliners van verwacht, hij heeft nu eenmaal overal commentaar op. We gaan nu prima door een deur, maar vroeger was het de reden waarom ik het huis uit ging na vele vele ruzies. Hij is nu megasentimenteel en meelevend over zijn kleinkind, maar vroeger liet hij ons goed voelen hoe lastig we waren. Want ja, we huilden wel drie maanden lang af en toe 's nachts! En we waren altijd lastig. Spelen en lawaai maken is lastig, kinderen zijn over het algemeen gewoon..nou ja, lastig! Als we iets kapot hadden gemaakt dan was de straf niet mis, tot slaag aan toe. Terwijl ik in mijn handen zou knijpen met kinderen zoals ik en mn zussen. Altijd goede cijfers, supergezond, veel vrienden en vriendinnetjes en zichzelf altijd prima vermakend. Ik zie er nog altijd een soort van gerechtigheid (oh oh wat gemeen van me) in dat zijn vierde kjnd (een zoon, wat fantastisch zeg, na drie meiden een zoon, eindelijk een stamhouder!) juist echt lastig was...op tienerleeftijd vandalisme, bureau halt, drugs...veel minder hoge cijfers en dito opleiding...anyway mijn pa heeft al wat opvoedtips gegeven. Een tik mag bijvoorbeeld best. Euhm, nee dat mag dus niet. Daar moeten we het nog even over hebben...
pi_99358644
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 10:57 schreef Oognip het volgende:
Wat een rare mensen die zeggen dat je de uitgerekende datum slecht gepland hebt _O- wtf, dat plan je toch niet :')
Ja en niet om het één of ander maar het is maar een kermisweek :@
Met kerst o.i.d. of midden in de al geboekte vakantie van de a.s. grootouders dat noem ik met recht een ongelukkige timing maar dit niet.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:01:46 #153
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_99358674
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 10:50 schreef bitterend het volgende:

[..]

nahjaaaaaaaaa
klinkt bijna als bij muslims! daar hebben jongens een bevoorrechte positie!
een man is meer waard dan een vrouw...was ook vroeger zo in de oude testament...als je geen zzoon kon krijgen ging je man een nieuwe meisje nemen die hem wel een zoon kon geven
}:|

Dus als moslim ben ik wel geslaagd, hehehe :P.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 10:50 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik was het nog even aan het verwerken. :+ Kan me er echt niks bij voorstellen. Tuurlijk, hartstikke leuk als je een jongetje én een meisje krijgt, maar kan me dus niets voorstellen bij het hele: meisjes zijn leuker voor moeders. Als je er dan eenmaal een hebt maakt het daarna niet meer uit, etc. :')

Sommige mensen. 8)7
Nog aan t verwerken... hahaha! Ja ik vind het ook ongelooflijk. Dat je het misschien heel stilletjes voor jezelf denkt is 1 ding (al kan ik me daar ook al niet mee identificeren hoor), maar bij elke gelegenheid roepen dat je hoopt dat het maar een meisje is... :X . Ik denk: wat gaat ze nou zeggen als blijkt dat het een jongen wordt: jammer voor je? Zucht.

O en TAP, ik ben ook van de 'slechte planning' hoor... Eerste is op koninginnedag geboren, natuurlijk superonhandig... En de tweede is uitgerekend de dag na mijn schoonvaders verjaardag, hihi.
pi_99358697
nouja, ik wilde ook dat m eerste een meid zou zijn en wat daarna zou komen zou me niet uitmaken.
natuurrrrrrlijk was ik met een jongen blij geweest..maar ik vind het heerlijk om met r te tutten

en nu heb ik gewoon van beide 1, fantastisch toch O+

en volgens mij heeft iedereen stiekem wel een voorkeur, je mag het alleen niet uitspreken.
Alleen mn vriend blijkbaar want die kan nog steeds niet aan een zoon wennen :D
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:04:22 #155
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_99358746
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 10:50 schreef bitterend het volgende:

[..]

nahjaaaaaaaaa
klinkt bijna als bij muslims! daar hebben jongens een bevoorrechte positie!
een man is meer waard dan een vrouw...was ook vroeger zo in de oude testament...als je geen zzoon kon krijgen ging je man een nieuwe meisje nemen die hem wel een zoon kon geven
}:|
De meeste moslimmannen die ik ken zijn toch supperblij met hun dochter hoor.

Ik denk dat je verwart met chinezen.
pi_99358773
o en de mijne zou een kerstkind worden, maar kwam op 3 januari..
en dat is pas een slechte planning..dan ligt er altijd zoveel ijs, dat er niemand op r verjaardag wil komen.

mijn 2 miskramen 4 januari :')
en 22 oktober.

en van deze ben ik 19 oktober uitgerekend.. ik zie een patroon in mijn vruchtbaarheid
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:05:31 #157
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99358780
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 10:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ben trouwens uitgerekend op de dag dat de kermisweek hier begint. Hoe vaak we al te horen hebben gekregen: 'Jeeeeetje wel slecht gepland zeg, gewoon met de kermisweek!'.
Manlief zegt dan gewoon: 'Tja, maarja ons eerste kindje ging dood, anders hadden we in april al ouders geweest'. En dan houden ze hun mond wel O+
Kinderen kies je toch gewoon voor, ongeacht wanneer ze geboren worden?!
Omg, nou ja!

Mijn vader klaagde over onze bruiloft en het afstuderen van mijn zus, dit gebeurde allebei in de week na zijn vakantie. Moest-ie weer anderhalve dag vrij nemen. En dat was maar lastig. Oke, je hebt daar iets meer grip op dan op een geboortedatum, maar wel weer een uhh-moment. Het klinkt echt alsof ik een monsterlijke pa heb zo, maar dat valt om een of andere reden ook wel weer mee, het is gewoon zo'n typ dat overal iets over te zeuren heeft. En met andere dingen is-ie juist weer heel lief.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:09:14 #158
250838 Fee-nix
pi_99358894
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:02 schreef Kleurdoos het volgende:
nouja, ik wilde ook dat m eerste een meid zou zijn en wat daarna zou komen zou me niet uitmaken.
natuurrrrrrlijk was ik met een jongen blij geweest..maar ik vind het heerlijk om met r te tutten

en nu heb ik gewoon van beide 1, fantastisch toch O+

en volgens mij heeft iedereen stiekem wel een voorkeur, je mag het alleen niet uitspreken.
Alleen mn vriend blijkbaar want die kan nog steeds niet aan een zoon wennen :D
Hehehe...

Tuurlijk is het leuk om 1 van beide te hebben... Maar ik heb echt mezelf afgevraagd of ik niet stiekem een voorkeur heb en het antwoord is nee. Een meisje zou ik heel leuk vinden omdat ik die nog niet heb... Maar nog een jongetje zou ik ook superleuk vinden! Vooral ook dat J dan een broertje krijgt. Ik denk dat broertjes toch een andere band hebben dan broer en zus. Maar aan de andere kant: je kan het ook allemaal niet weten... En daarom ben ik blij dat ik niet hoef te kiezen en dat de natuur dat lekker voor me doet!

O by the way, ik was stiekem wel opgelucht dat mijn eerste een jongen was, maar dat was meer omdat ik zelf de oudste ben en een heel moeizame band heb (gehad) met mijn moeder. Ik was bang voor herhaling. Maar nu ik zie dat ik toch een heel andere moeder ben dan mijn moeder: kom maar op met dat meisje :P. (Dus geen voorkeur, maar ik ben er niet meer bang voor)
pi_99358950
Hahaha jouw vader is wel meneer Lastig zeg, Aventura!!

En inderdaad DML, het is maar de kermisweek. En stel dat ze dus wel echt geboren wordt op de uitgerekende datum, ja, dan is ze bijna elk jaar wel jarig rond de kermisweek. Lachen toch? Ga je met haar verjaardag naar de kermis toe en mag ze extra snoep kiezen, of een extra keertje touwtje trekken, en de bloemencorso is speciaal ter gelegenheid van haar verjaardag ;) lekker boeiend, waar kunnen mensen zich druk om maken, haha.
Het is toch een wonder dat er een kindje komt, wat maakt de datum dan uit??
Tralalalaaa
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:12:51 #160
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99358997
Ik heb absoluut een voorkeur voor een eventueel volgend kind. Daar kan ik eerlijk over zijn. Dan zou ik erg graag een meiske willen.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:12:56 #161
250838 Fee-nix
pi_99359002
Ik gebruik ook altijd het enorme cliche: als het maar gezond is. Want t is wel zo. Een aantal dagen na de geboorte van J kwamen we er achter dat hij CHT heeft (geen schildklier en dus levenslang medicijnen met schildklierhormoon en regelmatig bloedprikken). Als zoiets niet met de hielprik was ontdekt, was hij lichamelijk en geestelijk gehandicapt geraakt. Nu is het een gezond kind wat verder normaal ontwikkeld, maar het drukte ons wel heel erg met de neus op de feiten: zo vanzelfsprekend is een gezonde baby niet.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:13:45 #162
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99359025
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:11 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hahaha jouw vader is wel meneer Lastig zeg, Aventura!!

En inderdaad DML, het is maar de kermisweek. En stel dat ze dus wel echt geboren wordt op de uitgerekende datum, ja, dan is ze bijna elk jaar wel jarig rond de kermisweek. Lachen toch? Ga je met haar verjaardag naar de kermis toe en mag ze extra snoep kiezen, of een extra keertje touwtje trekken, en de bloemencorso is speciaal ter gelegenheid van haar verjaardag ;) lekker boeiend, waar kunnen mensen zich druk om maken, haha.
Het is toch een wonder dat er een kindje komt, wat maakt de datum dan uit??
Het is dan dubbel feest! Gewoon positief benaderen!
pi_99359028
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:12 schreef Aventura het volgende:
Ik heb absoluut een voorkeur voor een eventueel volgend kind. Daar kan ik eerlijk over zijn. Dan zou ik erg graag een meiske willen.
Dat wilde ik ook, maar ben nu echt heel blij met ons jonkje in mn buik O+ Het is nu al helemaal alsof het zo hoort, onze ..... O+ O+ O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:14:30 #164
30252 Soempie
Procreating
pi_99359052
M'n man wil wel graag een meisje, maar dat komt denk ik ook omdat hij allemaal zusjes heeft. Als ik hem met z'n neefje zie, dan komt het met een jongen ook helemaal goed. En hij spreekt z'n voorkeur niet duidelijk uit. Al zei hij gisteravond opeens dat hij denkt dat het een meisje wordt. :')

Nog een paar weken en dan weten het. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:14:44 #165
250838 Fee-nix
pi_99359056
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:13 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dat wilde ik ook, maar ben nu echt heel blij met ons jonkje in mn buik O+ Het is nu al helemaal alsof het zo hoort, onze ..... O+ O+ O+
O+
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:16:02 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99359088
Ik had precies hetzelfde. :Y
Heb sws altijd gedroomd over een meisje en heb uiteindelijk 2 knullen gekregen, en ik ben er stikgelukkig mee. :Y Zou zelfs evt. graag nog een derde willen, en natuurlijk zou ik het heel leuk vinden mocht dat een meisje zijn, gewoon eens om te kijken hoe die mix van F en mij uit zou vallen, maar als dat een derde jongetje zou zijn zou het me ook helemaal goed zijn. :Y

Maar goed, dat lijkt toch echt bij dromen te blijven sws. ;)
pi_99359171
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:05 schreef Kleurdoos het volgende:
o en de mijne zou een kerstkind worden, maar kwam op 3 januari..
en dat is pas een slechte planning..dan ligt er altijd zoveel ijs, dat er niemand op r verjaardag wil komen.

mijn 2 miskramen 4 januari :')
en 22 oktober.

en van deze ben ik 19 oktober uitgerekend.. ik zie een patroon in mijn vruchtbaarheid
Ik ben eind November uitgerekend maar het kan dus net zo goed sinterklaas worden!
Volgens mij gaat ze het niet leuk vinden lol
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:19:07 #168
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99359195
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:13 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Broertjes O+

Ach, eerst kijken hoe deze baby zal gaan zijn, wat zit ik te bazelen over een tweede :P
pi_99359216
Ik was 30 december en dat werd de 15e 17e. Ik vond het prima. Mooi voor de feestdagen :Y)
pi_99359245
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:12 schreef Fee-nix het volgende:
Ik gebruik ook altijd het enorme cliche: als het maar gezond is. Want t is wel zo. Een aantal dagen na de geboorte van J kwamen we er achter dat hij CHT heeft (geen schildklier en dus levenslang medicijnen met schildklierhormoon en regelmatig bloedprikken). Als zoiets niet met de hielprik was ontdekt, was hij lichamelijk en geestelijk gehandicapt geraakt. Nu is het een gezond kind wat verder normaal ontwikkeld, maar het drukte ons wel heel erg met de neus op de feiten: zo vanzelfsprekend is een gezonde baby niet.
dat vind ik een kutcliche

en wat nou als t niet gezond is? denk ik altijd weer als iemand dat roept.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:21:53 #171
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99359302
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:19 schreef Vlindur het volgende:
Ik was 30 december en dat werd de 15e 17e. Ik vond het prima. Mooi voor de feestdagen :Y)
Heh, je twijfelde? :P
pi_99359331
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:20 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

dat vind ik een kutcliche

en wat nou als t niet gezond is? denk ik altijd weer als iemand dat roept.
Dan hoop je dat het 'gezond genoeg' is zodat je kindje een gelukkig leven kan leiden.
Ik hoop echt niet dat mijn kindje een probleem krijgt tijdens de bevalling of nu nog tijdens de zwangerschap, of later als hij er al is.
Want ik zou niet willen leven als kasplantje, moet hij dat dan wel?
pi_99359340
huh idd? :P
pi_99359366
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:21 schreef Aventura het volgende:

[..]

Heh, je twijfelde? :P
Nee ingeleid op de 15e (want dat zat er mooi tussenin en ik wilde die datum. Maar meneer bleef alsnog stug 2 dagen zitten }:| )

de 14e was maandags, maar ik wilde de 15e omdat ik dus die datum wilde :') Ik kom nu op elke datum dat ik mag :P
pi_99359380
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:22 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dan hoop je dat het 'gezond genoeg' is zodat je kindje een gelukkig leven kan leiden.
Ik hoop echt niet dat mijn kindje een probleem krijgt tijdens de bevalling of nu nog tijdens de zwangerschap, of later als hij er al is.
Want ik zou niet willen leven als kasplantje, moet hij dat dan wel?
nee maar echt dat antwoord steeds.

weet je al wat het is? een jongen of meisje?

en dan 'nee als het maar gezond is'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')