Ik ook! Ik dacht echt 'yes, zomer = vrij, eten en trainen', maar dat eten valt vies tegen (eetlust is minder inderdaad) en trainen is bij ons echt heel warm nu.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:57 schreef Agentperry het volgende:
[dagboek]Mijn voeding is er trouwens helemaal bij ingekakt nu het warmen is geworden, totaal geen eetlust. Maak ook nog enkel kracht en geen size gains meer. Sowieso staat trainen bij mij op het moment even op een lager pitje tot eind augustus dan ga ik weer vol eten en trainen 4-5x per week.[/dagboek]
Ga op kamers, zit niks in de buurt. In het weekend ben ik thuis maar op zaterdag loop ik bij de voetbal en zondag is alles hier dicht.quote:
Ghetto work out baby!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ga op kamers, zit niks in de buurt. In het weekend ben ik thuis maar op zaterdag loop ik bij de voetbal en zondag is alles hier dicht.
Niks in de buurt? Woon je in de middle of nowhere?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ga op kamers, zit niks in de buurt. In het weekend ben ik thuis maar op zaterdag loop ik bij de voetbal en zondag is alles hier dicht.
Oké, zal het maar eerlijk zeggen mijn ballen gaan eraf en ga in een klooster.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:42 schreef bascross het volgende:
[..]
Niks in de buurt? Woon je in de middle of nowhere?
Bijna elke uni of hogeschool heeft wel een sportcentrum. Zelfs de betere mbo(quote:Op maandag 11 juli 2011 18:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Oneens. Er staat al een prima stuk in de OP over voeding. En powerliften is geen bodybuilding (en dan kun je wel tig trainingsmethoden erin gooien wat me niet wenselijk lijkt).quote:Op maandag 11 juli 2011 17:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat moet in de OP trouwens, gewoon algemene voedingsmiddelen met goede voedingswaardes en lage prijs + goede beschikbaarheid. Links en uitleg over Rippetoe / StrongLifts.
Een link naar een pdf van SS zou je er naar mijn mening wel in kunnen zetten. Ik denk dat elke beginner er baat bij heeft de belangrijkste compounds goed aan te leren.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Oneens. Er staat al een prima stuk in de OP over voeding. En powerliften is geen bodybuilding (en dan kun je wel tig trainingsmethoden erin gooien wat me niet wenselijk lijkt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |