SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*
Link naar OP.
* Als probeersel is de OP nu netjes onderverdeeld in spoilers door Yuri_Boyka, we zien wel hoe het gaat. Oude OP kan desgewenst terug worden gehaald uit eerdere delen van de reeks.![]()
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:56 schreef seto het volgende:
"The best activities for your health are pumping and humping."
-Arnold
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
hahaquote:Op maandag 11 juli 2011 12:56 schreef seto het volgende:
"The best activities for your health are pumping and humping."
-Arnold![]()
Veel betere OP.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Ik vind de nieuwe OP ook veel beter, eerst was de helft van de eerste pagina altijd de OP
Of toch du vader?![]()
Sowieso zijn die spoilers wel relaxed, vooral als je mobiel zit te koekeloeren.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
vandaag even boodschapjes gedaan, euromerk magere nelk bij jumbo 3,6 g eiwit/ 100 ml gelijk aantal pakken meegenomen, wil iedere dag een liter drinken. Morgen naar de aldi, echt eiwitrijke kwark kon ik niet vinden, en was nogal prijzig![]()
Overal hebben ze toch gewoon magere franse kwark? Ben nog nooit in een super geweest waar ze het niet hadden.
Overigens hebben we sinds vorige allemaal nieuw spul in onze gym, echt alles is compleet vernieuwd(en dat voor 90 euro per jaar). En nu hebben we ook een hele serie ground base apparaten van hammer strength, heeft iemand hier ervaring mee? Geld hiervoor hetzelfde als voor andere apparaten en kan ik ze het beste mijden of zijn deze wel bruikbaar?
Jammer:
V-squat:
Ground base squat/lunge/deadlift:
Cross:![]()
![]()
[kwarkwheyalles]quote:Op maandag 11 juli 2011 16:36 schreef mtchel112 het volgende:
vandaag even boodschapjes gedaan, euromerk magere nelk bij jumbo 3,6 g eiwit/ 100 ml gelijk aantal pakken meegenomen, wil iedere dag een liter drinken. Morgen naar de aldi, echt eiwitrijke kwark kon ik niet vinden, en was nogal prijzig
Aldi Jogging, 500 gram ronde bak, magere kwark, als je geluk hebt krijg je de 10.3 gram eiwit/100 gram variant. Slechts 0.65 euro, meer eiwit ben ik nog niet tegengekomen in kwark, op die dure Biogarde meuk na.
[/kwarkwheyalles]
Dat moet in de OP trouwens, gewoon algemene voedingsmiddelen met goede voedingswaardes en lage prijs + goede beschikbaarheid. Links en uitleg over Rippetoe / StrongLifts, machines vs free weights, en nog wat van die dingen. Bespaart een heleboel herhalende discussies.![]()
Hammerstrength apparaten zijn prima.
Ik vind sowieso niet dat je alle apparaten moet mijden. Maar de basis van je WO moet wel uit losse gewichten bestaan.
Deze apparaten kunnen prima een rol spelen in je trainingsschema.![]()
Dit was trouwens mijn laatste beker melk met olijfolie, wat een bocht. Je blijft ook bezig aangezien olie niet mengt met melk.Blijft de hele tijd bovenaan liggen. Voortaan chocolademelk aanrukken.
![]()
Waarom zou je in hemelsnaam olijfolie mengen met melk? Pak een lepel, doe er olijfolie op en neem het in. Daarna drink je een glas melk. Zo deed ik het altijd.Bedankt Hans.![]()
Je dronk serieus olijfolie? Ik dacht altijd dat je een grap maakte.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:42 schreef Panzermaus het volgende:
Dit was trouwens mijn laatste beker melk met olijfolie, wat een bocht. Je blijft ook bezig aangezien olie niet mengt met melk.Blijft de hele tijd bovenaan liggen. Voortaan chocolademelk aanrukken.
![]()
Ik ookquote:Op maandag 11 juli 2011 17:46 schreef seto het volgende:
[..]
Je dronk serieus olijfolie? Ik dacht altijd dat je een grap maakte.![]()
![]()
Ik doe het wel eens op dagen waarbij ik echt het gevoel heb dat ik te weinig heb binnengekregen. Bodempje olijfolie en dan melk erop. Maar dat is zo niet normaal ranzig, je blijft kokhalsneigingen houden en dan kijk je in de beker en dan zie je die prut nog steeds. Daarom ga ik het voortaan gewoon van de lepel afhappen zoals hierboven gezegd, stom dat ik daar niet aan dacht.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:46 schreef seto het volgende:
[..]
Je dronk serieus olijfolie? Ik dacht altijd dat je een grap maakte.
En het is maar een klein beetje per dag, geen 0.5 liter zoals gespierd123 altijd mee aankwam. 'ja wordt omgezet in testosteron kcals zijn kcals if it fits your macros brah'.![]()
![]()
Enige apparaten die ik gebruikte tot nu toe waren wat kabelwerk(fly/row/pulldown/etc.) en leg curl/extension. Maar ga denk ik iig de jammer toevoegen aan mijn schouder dag, beetje het pushpress idee lijkt me zo.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:40 schreef DjMark het volgende:
Hammerstrength apparaten zijn prima.
Ik vind sowieso niet dat je alle apparaten moet mijden. Maar de basis van je WO moet wel uit losse gewichten bestaan.
Deze apparaten kunnen prima een rol spelen in je trainingsschema.![]()
Met wat olijfolie is niks mis hoor. Als je tenminste geen glazen vol wegdrinkt. Een eetlepel kan prima, maar het mengen met melk en dan drinken lijkt me fucking ranzig.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:46 schreef seto het volgende:
[..]
Je dronk serieus olijfolie? Ik dacht altijd dat je een grap maakte.Bedankt Hans.![]()
Soms heb je gewoon niet de tijd om zoveel eten klaar te maken, maar ben je wel een ecto die terugvalt als hij niet blijft kcals pompen. Olijfolie is voornamelijk onverzadigd vet en voor de rest niks.![]()
Goeie vetten en het is sneller weg dan een zak pinda's.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:51 schreef Agentperry het volgende:
Wat zit er in olijfolie dat zo geweldig is dat je het niet uit normale voeding kan halen?Bedankt Hans.![]()
vettuhquote:Op maandag 11 juli 2011 17:51 schreef Agentperry het volgende:
Wat zit er in olijfolie dat zo geweldig is dat je het niet uit normale voeding kan halen?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: