quote:Op maandag 11 juli 2011 12:16 schreef remlof het volgende:
De hele dag toeleven naar de finale in m'n oranje shirt.
En barbecueën
Ik was me aan het voorbereiden op de wedstrijdquote:Op maandag 11 juli 2011 12:13 schreef iBenny het volgende:
...Ik schreeuwde de longen uit mijn lijf -nog voor de wedstrijd- met de gedachte dat we wereldkampioen zouden worden.
Maar de Spanjaarden moesten het weer verpesten
Jij zat te poepenquote:Op maandag 11 juli 2011 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was me aan het voorbereiden op de wedstrijd
En aan het opscheppen tegen mijn spaanse schoonfamilie, dat wij wel eventjes zouden winnen
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 juli 2011 12:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Mijn verjaardag vieren.
En daarna balen natuurlijk
ging je toen de buren en wijkbewoners aanbelde om te vragen of je er ook gezellig bijkwam je verstoppen in huis en niet opendoen?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:55 schreef SuperwormJim het volgende:
FOK!ken, met de muziek zo hard mogelijk aan zodat ik geen last meer had van de voetbal-herrie hier in de buurt.
Nee, ik maakte hen duidelijk dat ik wel geëvolueerd was en niet als een dom schaap naar die pauperige volkssport kijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:20 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
ging je toen de buren en wijkbewoners aanbelde om te vragen of je er ook gezellig bijkwam je verstoppen in huis en niet opendoen?
Hoer.quote:
De flashbacksquote:Op maandag 11 juli 2011 12:13 schreef iBenny het volgende:
...Ik schreeuwde de longen uit mijn lijf -nog voor de wedstrijd- met de gedachte dat we wereldkampioen zouden worden.
Maar de Spanjaarden moesten het weer verpesten
Ik zou liever in spanje zijn en daar gewoon feest vieren... Als hier in nederland zijn en te gaan jankenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:28 schreef Saind het volgende:
[..]
ik zat in de bus op weg naar nederland uit spanje te slapen. Was net op tijd terug gelukkig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |