Ik weet niet of je het nieuws gevolgd hebt, maar jij hebt zelfs een kind uitgepoept.quote:
Dat we jouw foto's mooi vinden, betekent niet dat anderen geen mooie foto's hebben. ;-) En smaken verschillen! Maar ík vind ze prachtig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:45 schreef speknek het volgende:
tsjemig mensen ik loop zo te blozen. En voel me ook wat bezwaard, anderen hebben ook echt hele mooie foto's!
Dat is jullie volgende stap toch ook?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het nieuws gevolgd hebt, maar jij hebt zelfs een kind uitgepoept.
Ooh, wat een práchtige foto's!quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:36 schreef speknek het volgende:
Terug van huwelijksreis en de fotograaffoto's komen bijna binnen.
Selectie van de fotografe
http://www.my-moments.nl/?p=3362
blij blij
(ik hoef overigens niet in de OP... in principe ben ik al gemakkelijk te achterhalen, maar ik maak op fok vrij regelmatig vijanden..)
Ik lurk altijd nog een beetje mee, maar hiervoor kom ik even uit de lurkstand. Wat een mooie foto's zeg, daar kan ik nog zo veel van leren. Super origineel en mooie kleuren. Wat zullen jullie trots zijn!quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:36 schreef speknek het volgende:
blij blij
(ik hoef overigens niet in de OP... in principe ben ik al gemakkelijk te achterhalen, maar ik maak op fok vrij regelmatig vijanden..)
pfoe.. ik zou dus niet m'n ouders als ceremonimeester doenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:42 schreef martine1984 het volgende:
Eindelijk onze ceremonimeesters zijn rond, mn vader en mn schoonmoeder nemen de taak gezamelijk voor hun rekening.... weer iets van de lijst gesrapt.
de tijd gaat snel!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:21 schreef Stansfield het volgende:
De ringen hebben we gisteren opgehaal, dus huwlijksreis is geboekt. Dinsdag een afspraak voor de bloemen. En dan is het afwachten tot 1 september.
Liever de ouders dan helemaal niemand, er is gewoon simpelweg niemand die wij het willen toevertrouwen. En onze eerste keus wilde het niet doen helaas. Het is niet ideaal maar het is ook geen ramp. Wij hebben alles op 1 locatie dus we kunnen al heel veel zaken van te voren regelen. Zij hoeven alleen contact persoon te zijn voor de mensen die iets willen doen waar wij nog niks van mogen weten. En de mensen naar huis te sturen als we met de dag gasten gaan eten. Dus dat komt allemaal wel goed. Gelukkig zijn mn pa en schoonmoeder er heel enthosiast over.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
pfoe.. ik zou dus niet m'n ouders als ceremonimeester doen
die hebben wel wat anders aan hun hoofd op zo'n dag.. ( genieten van de bruiloft van hun zoon/dochter) ipv van alles regelen en doen..( want hoe goed je het ook regelt van tevoren, op zo'n dag moet de ceremoniemeester altijd bijspringen..)
Ik sluit me hierbij aan. Wat een geweldige foto's!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:03 schreef MiniVla het volgende:
Ik ben enorme lurker in dit topic (every girls dream to be the bride![]()
), maar wil even zeggen: speknek, wat een PRACHTIGE foto's! Zo origineel, mooi, liefdevol en niet enorm geposeerd. Ik zie tot mijn grote vreugde dat de fotograaf ook bruiloften in mijn plaats doet dus ik heb het linkje opgeslagen voor over................ ooit.
Je kunt ook géén ceremoniemeester doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:09 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Liever de ouders dan helemaal niemand, er is gewoon simpelweg niemand die wij het willen toevertrouwen. En onze eerste keus wilde het niet doen helaas. Het is niet ideaal maar het is ook geen ramp. Wij hebben alles op 1 locatie dus we kunnen al heel veel zaken van te voren regelen. Zij hoeven alleen contact persoon te zijn voor de mensen die iets willen doen waar wij nog niks van mogen weten. En de mensen naar huis te sturen als we met de dag gasten gaan eten. Dus dat komt allemaal wel goed. Gelukkig zijn mn pa en schoonmoeder er heel enthosiast over.
mooi mooi!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:20 schreef MissBliss het volgende:
Bedankt allemaal!!!Het was zo leuk!! Een hele mooie en speciale dag
In FB staat 1 fotootje, verder heb ik er nog niet zo veel.
[ afbeelding ]
Speknek: ik sluit me bij de rest aan: wat een mooie foto's zeg!
Dat dachten wij ook en toch is onze ceremoniemeester behoorlijk in de weer geweest die dag. Deels ook omdat hij het zelf leuk vond en alles voor ons top wilde regelen maar voelde me toch een beetje schuldig hoeveel tijd hij er die dag aan kwijt was om alles in goede banen te leiden op de dag zelf.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:09 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Liever de ouders dan helemaal niemand, er is gewoon simpelweg niemand die wij het willen toevertrouwen. En onze eerste keus wilde het niet doen helaas. Het is niet ideaal maar het is ook geen ramp. Wij hebben alles op 1 locatie dus we kunnen al heel veel zaken van te voren regelen. Zij hoeven alleen contact persoon te zijn voor de mensen die iets willen doen waar wij nog niks van mogen weten. En de mensen naar huis te sturen als we met de dag gasten gaan eten. Dus dat komt allemaal wel goed. Gelukkig zijn mn pa en schoonmoeder er heel enthosiast over.
haha over dat legitimatiebewijs wist ik helemaal niet. Nou ja, mijn nieuwe handtekening wordt wel overal geaccepteerd. Komt denk ik omdat ik nu nog elke keer mijn trouwboekje meeneem als ik iets moet tekenen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:57 schreef Chanty het volgende:
Jullie zagen er goed uit MB en ReMooie jurk!
Qua handtekening: je moet eerst de handtekening wijzigen op je legitimatiebewijs en daarna kun je hem elders overal veranderen. Maar je moet sowieso met je meisjesnaam ondertekenen op je trouwerij. Ik hou mijn eigen handtekening in ieder geval de komende vier jaar (dan verloopt mijn paspoort) misschien dat ik hem daarna aanpas, maar dat zie ik dan wel.
Ik zou die met organisatieskills pakken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:57 schreef lunapuella het volgende:
Over ceremoniemeesters gesproken: is volgens jullie ervaring met bruiloften een essentiële eigenschap? Mijn aanstaande en ik zijn het nog niet helemaal eens over wie we willen vragen; ik wil een vriendin met de organisatieskills maar geen ervaring, hij een vriend met ervaring maar zonder echt organisatietalent.
Yep, me too!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zou die met organisatieskills pakken.
godallemachtig, waar hebben jullie die fotografe opgeduikeld?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:36 schreef speknek het volgende:
blij blij
Eensch!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zou die met organisatieskills pakken.
Ik ben nog niet getrouwd (nog niet eens zo heel lang verloofd zelfs), maar ik merk wel een licht verschil. Je verbindt je duidelijk aan elkaar en spreekt voor elkaar uit dat je je leven lang met de ander door wil brengen - dat is toch anders dan 'gewoon' vriendje & vriendinnetje zijn (voor ons tenminste - ik kan niet zeggen hoe dat in andere relaties is). Daarnaast is het wettelijk ook handig, vooral als je kinderen wilt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:35 schreef cookiedough11 het volgende:
Mooie fotos !!!
Ik vraag me altijd af, is trouwen echt wel een verdieping van je relatie? Wat zijn jullie ervaringen? Want eerlijk gezegd weet ik nietz eker of ik wil trouwen, ik bedoel, is het niet puur het idee??
Ik kan niet zeggen dat mijn relatie anders aanvoelt dan voor we trouwden. Maar ik zie trouwen ook niet als een verdieping. Verdiept was de relatie al veel langer, eigenlijk vanaf het moment dat ik zeker wist dat ik met deze man oud wilde worden. Daarvoor hoef je niet te trouwen, maar wij vonden dat wel een leuke gedachte en een goede reden voor een geweldige dag met de mensen die je lief zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:35 schreef cookiedough11 het volgende:
Mooie fotos !!!
Ik vraag me altijd af, is trouwen echt wel een verdieping van je relatie? Wat zijn jullie ervaringen? Want eerlijk gezegd weet ik nietz eker of ik wil trouwen, ik bedoel, is het niet puur het idee??
Onze cm had geen ervaring, maar is wel directiesecretaresse. Prima organisatieskills dus en ze heeft het echt perfect gedaan. Ik zou dus ook voor de skills gaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:57 schreef lunapuella het volgende:
Over ceremoniemeesters gesproken: is volgens jullie ervaring met bruiloften een essentiële eigenschap? Mijn aanstaande en ik zijn het nog niet helemaal eens over wie we willen vragen; ik wil een vriendin met de organisatieskills maar geen ervaring, hij een vriend met ervaring maar zonder echt organisatietalent.
Geen idee eigenlijk, mijn vriendivrouw had haar blog gevonden. Het was wel ingegeven doordat ik eigenlijk 99% van de Nederlandse bruidsfotografie helemaal niets vind; altijd dezelfde standaardposes over dezelfde onderwerpen met hetzelfde kleurgebruik. Als je op weddinggawker.com naar de foto's van Amerikaanse bruiloften kijkt zijn die veel leuker en origineler. Ook meer een soort mooie reportage van de dag dan wat geposeerde foto's. We waren dus naar iemand op zoek die in die stijl fotografeerde, en kwamen bij haar uit als een van de weinigen die zulke foto's had.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:30 schreef Mirjam het volgende:
godallemachtig, waar hebben jullie die fotografe opgeduikeld?
allemachtig, wát een mooie foto's
Zijn m'n broers. Vind ik zelf ook een van de leukstenquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:14 schreef Ripley het volgende:
Oh miss bliss en re, mooi zeg! Zo jammer dat ik er niet bij kon zijn! Jullie zien er blij en prachtig uit! En mooie fotootjes spekkie, die maffia foto met je best men is mijn favoriet
woow wat een prachtige foto'squote:Op maandag 1 augustus 2011 16:36 schreef speknek het volgende:
blij blij
Ik was eerst wel wat gepikeerd dat ik geen ceremoniemeester mocht zijn bij het huwelijk van mijn kleine zusje, maar achteraf kon ik wel gewoon me concentreren op het zoeken van zakdoeken, de bbq en de saxofoniste van de band. Later hoorde ik van de ceremoniemeester+meesteres dat ze toch nog wel een paar brandjes moesten blussen gedurende de dag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
pfoe.. ik zou dus niet m'n ouders als ceremonimeester doen
die hebben wel wat anders aan hun hoofd op zo'n dag.. ( genieten van de bruiloft van hun zoon/dochter) ipv van alles regelen en doen..( want hoe goed je het ook regelt van tevoren, op zo'n dag moet de ceremoniemeester altijd bijspringen..)
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:50 schreef SilkenTofu het volgende:
Oh die fotoshoots van weddinggawker zijn gaaf. Ik wil ook niet van die "standaard" hollandse foto's voor onze bruiloftshoot. Die Amerikaanse shoots zijn echt veel toffer en sprekender.
Meestal doe je de fotoshoot toch wel in de buurt van de trouwlocatie? Dat was bij ons althans de backup.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:00 schreef Stansfield het volgende:
Hebben jullie trouwens ook een back up foto locatie? Dus voor als het regent dat je een indoor locatie achter de hand hebt?
Wij doen zelfs alles op 1 landgoed. Maar jullie backup was dus de trouw- en feest zaal?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:05 schreef speknek het volgende:
[..].
[..]
Meestal doe je de fotoshoot toch wel in de buurt van de trouwlocatie? Dat was bij ons althans de backup.
Ja, nouja, we trouwden in een kasteel. Ik kan me voorstellen dat als je in een soort loods of grote partytent trouwt dat wat minder geschikt is natuurlijk. (aan de andere kant, als je een goede fotograaf hebt weet die daar ook wel wat van te maken, door op de mensen in plaats van de omgeving in te zoomen)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wij doen zelfs alles op 1 landgoed. Maar jullie backup was dus de trouw- en feest zaal?
De Japanse watertuin is ook onze backuplocatie, iets anders hebben we nog niet weten te bedenken. Vooral heel hard hopen dat het goed weer is! (oktober)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:47 schreef Chanty het volgende:
Wij hadden als back-up een paraplu voor lichte regen en voor hevige regen de Japanse watertuin, maar die kon niet op tegen de buitenlocatie dus we waren blij dat het zonnetje scheen
in Juni regende het ook pijenstelenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:21 schreef Jape het volgende:
[..]
De Japanse watertuin is ook onze backuplocatie, iets anders hebben we nog niet weten te bedenken. Vooral heel hard hopen dat het goed weer is! (oktober)
En wij hebben ze nog altijd niet gezienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
in Juni regende het ook pijenstelen
we hebben leuke regenfoto's![]()
de fotograaf vond het iets minder geloof ik
Ik kom in ieder geval een glaasje heffen en een vorkje mee prikken.quote:(maar ik zou wel even de adresgegevens weghalen als ik jou was)
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
Haha, leuke kaart!
(maar ik zou wel even de adresgegevens weghalen als ik jou was)
Ow cool dus voor jullie is het einde ook in zicht. De bloemen moeten wij nog regelen en ik denk dat de babs binnen kort wel contact met ons op zal nemen voor de rest is geloof ik alles rond.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:53 schreef ioko het volgende:
Leuke kaart: je gaat trouwen de dag voordat ik ga trouwen.
Alles ligt bij ons op schema:
- Bloemen zijn uitgezocht. Boeket wordt een beetje ouderwets druppelboeket met kleine licht roze en grote wit/groene rozen. Die laatste komt ook in mijn corsage terug
- We moeten nog afspreken met de locatie en de BABs en verder vooral nog muziek, decoraties en geschenken.
Owja, en zaterdag vrijgezellenfeest. Spannend.
Wow wij zijn al een paar maanden op zoek naar een geschikte fotograaf en dit is helemaal onze stijl! Echt super mooie foto's. Daar gaan we eens even contact mee opnemenquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:36 schreef speknek het volgende:
blij blij
Ik heb heel erg twijfels gehad over de jurk. Zelfs zo erg dat ik 2 weken na aankoop terug wilde om te boel te wijzigen en een andere jurk uit te kiezenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:34 schreef martine1984 het volgende:
Even een vraagje aan de bruiden hier, hebben jullie ook in eens twijfels over jullie jurk? Sinds 2 dagen of zo heb ik in eens weer twijfels over mn jurk. Hij is absoluut prachtig.... maar ik weet niet of het wel de jurk is. Zijn dit normale zorgen of moet ik terug naar de winkel en nog eens passen om hem nogmaals te bekijken??? bah ik hoop niet dat dit al zenuwen zijn, ik moet nog een kleine 9 maanden tot D-day
Ik vind dat de standaarden van gewicht en maten sowieso te gek voor woorden. Ik mag mezelf na een maagverkleining tot een van de "gelukkigen" behoren die redelijk aan het "ideale" beeld voldoet en nu dus alle jurken in principe aan zou kunnen. Ik ken beide kanten van de medaille en weet de strijd voor het halen van kleding en zou er niet aan moeten denken om bij mijn oude gewicht een trouwjurk te moeten passen.... Je word gewoon zo beperkt in je keuze's en dat zou niet zo mogen zijn. Vollere vrouwen hebben ook het recht om eruit te kunnen zien zoals ze willen op hun trouwdag helaas word er in de mode wereld nog steeds gedacht dat mager DE norm is terwijl als je op straat kijkt het merendeel van de vrouwen toch last heeft van enige vorm van overgewicht.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:58 schreef Cynix ® het volgende:
Mijn vrouw is superlief, maar ze voldoet helaas niet 100% aan de ideale (anorexia)maten. Voor ons zat bovenstaande er dus niet in.
Maar gelukkig had ze toch een héle mooie jurk! zie 2e post in dit topic.
Ik ben ook geen kolibrietje hoor, mijn jurk was een maat 44quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:58 schreef Cynix ® het volgende:
Mijn vrouw is superlief, maar ze voldoet helaas niet 100% aan de ideale (anorexia)maten. Voor ons zat bovenstaande er dus niet in.
Maar gelukkig had ze toch een héle mooie jurk! zie 2e post in dit topic.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Je hoeft en gaat jezelf niet dik en lelijk vinden. Iedereen is mooi en zeker in een trouwjurk!
Waarom is een andere kleur dan wit/ivoor geen optie?
Haha ja die white blob lijkt me dus herkenbaar. Maar we zullen zien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben erg bleekjes, heb blond haar en ben dik (zo, dat komt charmant over... ik zal het niet op een datingsite neerzetten in ieder geval). Een witte/ivoren jurk stond mij niet goed, het was een beetje 1 wit vlak. Soort van white blob
Ik heb nu een jurk met een ivoren top met een borduurwerk erop in grijs-rozig-taupe kleur (beetje ondefinieerbare kleur) en een grijze rok. Het zijn dus losse onderdelen, maar eenmaal aan lijkt/is het gewoon 1 jurk, 1 geheel.
Stond gewoon beter en is zeker een trouwjurk.
Ik ben er erg open "in" gegaan, omdat ik eerder (6 jaar geleden) al ben gaan passen en er toen achter kwam dat mij hele andere jurken mooi staan dan ikzelf dacht. Verkoopsters daar hebben er echt een veel betere kijk op. Bij een goede winkel dan, bij vriendinnen heb ik het bij mindere (vaak goedkopere) winkels ook anders gezien.
Ik zou je aanraden om vooral niet teveel na te denken voor je gaat passen. Je ziet het dan wel wat leuk is en wat niet. Passen is hartstikke leuk, ook als je geen bronzed-barbie bent
Het is gewoon geen spijkerbroek en truitje wat je aan het passen bent, trouwjurken uitkiezen is echt een vak op zich.
Ik weet trouwens niet of spraytan af kan geven, want ze zijn niet zo blij met dingen die afgeven op jurken.
Haha ohja, dat heb je natuurlijk ook nog. Is het altijd maat 36 die er hangt? Dan is mijn lingerievraag ook meteen beantwoord want dat heeft dus geen zin de eerste keer tijdens het passen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Even als voorbeeld mijn jurk. Dit is wel de pasjurk, oftewel maat 36 die voorgespeld is
Daarom sluit het allemaal niet zo netjes aan op mijn lichaam en zulks.
Hij heeft nog een sleepje ook, supercool vind ik.
Maar goed, ieder zo zijn eigen ding, gelukkig is er megaveel keuze overal
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Even als voorbeeld mijn jurk. Dit is wel de pasjurk, oftewel maat 36 die voorgespeld is
Daarom sluit het allemaal niet zo netjes aan op mijn lichaam en zulks.
Hij heeft nog een sleepje ook, supercool vind ik.
Maar goed, ieder zo zijn eigen ding, gelukkig is er megaveel keuze overal
[ afbeelding ]
Oké, dat is handigquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb gewoon een onderbroek (slip) aangedaan zoals altijd. BH moet je uit doen (je staat daar dus bijna butt naked, houd daar wel rekening mee) en onderkleding die nodig is voor de jurk hebben ze daar dan.
Sokjes en schoenen ook, want dat oogt ook weer anders.
Het is niet allemaal maat 36, dat verschilt per winkel en per jurk, maar ze hebben zeker geen maat 46 hangen
Everything can be fixedquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:19 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Oké, dat is handig
Nou ik heb 40-42. Maar een boezem die meer past bij maat 44 en een taille die meer past bij maat 38. Wat dat betreft is een op maat gemaakte jurk toch wel super handig.
thanksquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:18 schreef PriemGirl het volgende:
Prachtig motorHet staat je ook super
Oh dat zou ik ook nooit kunnen hoor. Ik zit er aan te denken om een paspop te kopen (zo'n een met alleen maar een romp op een paal) en hem daar op te zetten. Midden in de kamer de eerste maanden :p Maarja dat zal dan een flink stofnest worden onderaan de rok en aan de sleep...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
thanksheb 't ook nog niet over m'n hart kunnen verkrijgen 'm weg te doen, dus hij hangt nu in 't nieuwe huis ook weer aan een kledingkastdeur.. wil'm tot zomerjurkje laten vermaken, maar moet nog steeds de moed vinden om 't ook daadwerkelijk te doen!
Haha geweldig!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, gewoon ons eigen wrak boodschappenautootje![]()
Wij hadden ook álles op een locatie hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:41 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Haha geweldig!
Dat mis ik wel...zowel burgerlijk als kerkelijk huwelijk + feest zijn op 1 locatie. Geen trouwvervoer dus.
Ga je thuis opgehaald worden door je vriend?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:41 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Haha geweldig!
Dat mis ik wel...zowel burgerlijk als kerkelijk huwelijk + feest zijn op 1 locatie. Geen trouwvervoer dus.
Nee zelfs het hotel is op dezelfde locatie. We blijven de nacht ervoor en de huwelijksnacht daar slapen. Net zoals wat buitenlandse familie van mijn vriend en de meest naaste familie, getuigen en ceremoniemeester. We wonen in Amsterdam en trouwen in Zuid-Limburg dus het is een behoorlijk eindje van huis af haha.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ga je thuis opgehaald worden door je vriend?
Ik wel in ieder geval, we hebben een oldtimer Fiat 500 gehuurd, hahaha, ben heel benieuwd of ik erin pas met mijn jurk enzo
Apart. Zo traditioneel ben ik wel :p De avond ervoor doen we een diner met de naaste familie, getuigen en ceremoniemeester en daarna gaan we apart. Dat lijkt me wel heel gek.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh dat is ook leuk zeg! Slapen jullie samen of apart?
Wel heerlijk in een hotel, kun je lekker je bedje zo achterlaten, wordt toch wel opgeruimd
Lekker ontbijten, niet afwassen. Heerlijk slapen en dan klaarmaken voor jullie dag
Is er geen vriend(in) of familielid die wel wil rijden? Vaak vinden ze dat wel een hele eer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:27 schreef lunapuella het volgende:
Zijn er hier ook mensen die getrouwd zijn terwijl ze zelf geen van beiden een rijbewijs hadden? Dat is namelijk het geval bij mij en mijn verloofde en weet niet zo goed hoe we het vervoer dan handig kunnen regelen. Een chauffeur inhuren is best duur.
Kun je straks het geboortekaartje in dezelfde stijl laten maken. Dat is wel heel erg leuk!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Goede vriendin van me heeft hem gemaakt, ze maakt normaal geboortjekaartjes maar wilde zich voor ons wel aan een trouwkaart wagen
Mocht ik ooit zwanger worden, vraag ik jou wel om haar website/adresquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Goede vriendin van me heeft hem gemaakt, ze maakt normaal geboortjekaartjes maar wilde zich voor ons wel aan een trouwkaart wagen
Wij slapen ook apart, ik lekker in ons bedje, hij bij een vriend.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:39 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Apart. Zo traditioneel ben ik wel :p De avond ervoor doen we een diner met de naaste familie, getuigen en ceremoniemeester en daarna gaan we apart. Dat lijkt me wel heel gek.
Moet je natuurlijk wel kinderen willen en kunnen krijgen hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:41 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Kun je straks het geboortekaartje in dezelfde stijl laten maken. Dat is wel heel erg leuk!
Althans, wij zijn ook op zoek naar een kaart waar een beetje bijpassende geboortekaartjes bij zijn.
Straks? De kinderwens is heel ver te zoeken bij ons :-Dquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:41 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Kun je straks het geboortekaartje in dezelfde stijl laten maken. Dat is wel heel erg leuk!
Althans, wij zijn ook op zoek naar een kaart waar een beetje bijpassende geboortekaartjes bij zijn.
Oh die vind ik echt gaafquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:29 schreef Ceased2Be het volgende:
Wilde toch ook even het voorkantje van ons trouwkaartje showen
[ afbeelding ]
Natuurlijk. Maar bij mij is kinderen echt een pre en mocht het niet op de natuurlijke manier lukken, dan wordt het zeker adoptie. Dat is ook al iets wat hier goed besproken en doordacht is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel kinderen willen en kunnen krijgen he
Er zijn er genoeg bij wie dat niet gaat, of dat het heel lang duurt.
Haha dat scheelt weer een zoektochtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Straks? De kinderwens is heel ver te zoeken bij ons :-D
wij hadden wel allebei ons rijbewijs, maar hebben zelf niet achter het stuur gezeten tijdens de dag..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:27 schreef lunapuella het volgende:
Zijn er hier ook mensen die getrouwd zijn terwijl ze zelf geen van beiden een rijbewijs hadden? Dat is namelijk het geval bij mij en mijn verloofde en weet niet zo goed hoe we het vervoer dan handig kunnen regelen. Een chauffeur inhuren is best duur.
Kan je niet een kennis/vriend/familielid inschakelenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:27 schreef lunapuella het volgende:
Oooooo zo liefquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 07:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je niet een kennis/vriend/familielid inschakelen
oh en voordat jullie beginnen: huh jij hier?Ik ga zelf niet trouwen maar volg een beetje de vooruitgang van Priemgirl en haar huwelijk
Wij hadden er geen problemen meequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:10 schreef Cynix ® het volgende:
Je rijdt toch niet zelf op je trouwdag?
Wij hebben inderdaad ook zelf gereden. Was heel gezellig en leukquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wij hadden er geen problemen meevond 't juist wel gezellig, even met z'n tweetjes in de auto zoals altijd tussen het maken van de foto's en het échte grote gebeuren in! Even een momentje van totale rust
Maar wij hadden dan ook allebei een mega geile trouwautoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wij hebben inderdaad ook zelf gereden. Was heel gezellig en leukZou me heel ongemakkelijk gevoeld hebben met een chauffeur.
True thatquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar wij hadden dan ook allebei een mega geile trouwauto
wij hebbem wel zelf (heen) gereden. Vond het juist super leuk. Ook fijn om nog even met zijn 2en te zijn vlak voor je gaat trouwen. En we waren iets te vroeg dus we waren ergens gestopt zodat mijn man even een sigaret kon roken. En ik zal al die verbaasde blikken op de parkeerplaats ook niet snel vergeten hihiquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:10 schreef Cynix ® het volgende:
Je rijdt toch niet zelf op je trouwdag?
Vraag een vriend, collega of whatever en geef 'm een cadeaubonnetje voor de moeite. Of een krat bier.
De meeste mensen die ik ken, hebben trouwens allemaal zelf gereden, nu ik er zo over nadenkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:31 schreef progje het volgende:
[..]
wij hebbem wel zelf (heen) gereden. Vond het juist super leuk. Ook fijn om nog even met zijn 2en te zijn vlak voor je gaat trouwen. En we waren iets te vroeg dus we waren ergens gestopt zodat mijn man even een sigaret kon roken. En ik zal al die verbaasde blikken op de parkeerplaats ook niet snel vergeten hihi
Wij wel. Ik ben 27 mei ten huwelijk gevraagd en 23 september gaan we trouwen. Bij ons was het al heel snel duidelijk wat we wilden. Lekker "klein", geen groot gedoe maar een leuk en gezellig feest. We beginnen om 12 uur met de daggasten bij ons thuis en verplaatsen richting de middag naar de feestlocatie waar dan om 8 uur s'avonds de rest van de gasten aanschuift.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:39 schreef Lily1987 het volgende:
Wat gaaf dat jullie al allemaal je planning zo weten. Gaan jullie op korte termijn trouwen?
Oh ja dan moet alles inmiddels wel geregeld zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:59 schreef derdekeer het volgende:
[..]
Wij wel. Ik ben 27 mei ten huwelijk gevraagd en 23 september gaan we trouwen. Bij ons was het al heel snel duidelijk wat we wilden. Lekker "klein", geen groot gedoe maar een leuk en gezellig feest. We beginnen om 12 uur met de daggasten bij ons thuis en verplaatsen richting de middag naar de feestlocatie waar dan om 8 uur s'avonds de rest van de gasten aanschuift.
Religie is natuurlijk de hoofdreden. Sinds een jaar zijn we lid van de Oud-Katholieke kerk, een liberale vorm van de Rooms-Katholieke kerk. Dat hebben we eigenlijk al gedaan met het oog op het huwelijk en de kinderen. We vonden het een beetje hypocriet om onze trouwbeloften te doen voor een kerk waar we niet achter de kerkleiding en het beleid staan, hetzelfde geldt voor het laten dopen van kinderen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:05 schreef Ceased2Be het volgende:
@Lily1987 zie dat jullie een kerkelijk huwelijk doen, uit religieuze overwegingen of voor de sfeer? Heb zelf nog nooit een kerkelijk huwelijk meegemaakt, iedereen die de afgelopen 15 jaar getrouwd is heeft het eigenlijk alleen voor de wet gedaan.
Zit nu zelf even te zwoegen om mijn trouwbelofte voor onze persoonlijke ceremonie
Iig hebben we besloten te lopen naar het Gemeentehuis (1.2Km) ipv moeilijk te doen met een trouwauto, we maken meteen van de gelegenheid gebruik om een fotoshoot door de stad heen te doen. Gasten zien we bij het Gemeentehuis.
Nog minder dan 3 weken en begin toch lichtelijk nerveus te worden
Mooie vrouw! En mooie foto's! Nog gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Bij mij zit het ook nog helemaal niet in m'n systeem. Ik vind het ook een beetje oud klinken 'mijn vrouw'... Maar goed, heb er zelf voor gekozen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:55 schreef mane het volgende:
[..]
Mooie vrouw! En mooie foto's! Nog gefeliciteerd..
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:05 schreef Ceased2Be het volgende:
@Lily1987 zie dat jullie een kerkelijk huwelijk doen, uit religieuze overwegingen of voor de sfeer? Heb zelf nog nooit een kerkelijk huwelijk meegemaakt, iedereen die de afgelopen 15 jaar getrouwd is heeft het eigenlijk alleen voor de wet gedaan.
Die jurk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
Over twijfel en zulks: géén last van gehad, totaal niet. De jurk die ik heb gedragen was binnen een uur uitgezocht. Eerst was het "ja, dat ga ik echt niet dragen, da's met roze" daarna wat andere jurken gepast. Op aandringen van mijn zusje en moeder toch die roze draak maar 's aangedaan, en tsja.. dát was 'm. Het voelde meteen goed en het heeft nooit anders gevoeld! Elke dag wel even in de zak kijken 'of hij er echt nog wel hing' (de maat was zo goed als goed, en we hebben hem meteen meegenomen
dus hij heeft 8 maanden aan de kledingkastdeur gehangen ) en Mr.Mo heeft zich 8 maanden ingehouden
Oh, en omdat ik er geen genoeg van kan krijgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
had je je pak willen verkopen dan??quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:38 schreef speknek het volgende:
Mijn bruiloft is zojuist nog een heel stuk duurder uitgevallen. De stomerij krijgt de vlekken niet uit m'n pak a 2000 euro..
Whehe goed punt. Ik vind het ook meer klote van m'n mooie italiaanse pak dan dat het echt een ramp is. Hij was toch te opzichtig om ooit naar iets zakelijks aan te trekken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
had je je pak willen verkopen dan??
anders is je bruiloft niet duurder geworden. maar moet je kleding budget voor de komende tijd iets opgehoogd worden
Tja, wij geloven beiden niet en om dan voor de kerk te trouwen is ook zo hypocriet. We doen onze eigen ceremonie na het burgerlijk huwelijk... Stukje intiemer ook dan de kerkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij hebben ook een kerkelijk huwelijk gedaan. Combi van geloof, sfeer, opvoeding, mooie plaatjes, compleetheid, etc. En eerlijk gezegd gaf het de dag wel iets extra's. Al merkten wij ook in onze vriendenkring en bij collega's dat een kerkelijk huwelijk niet zo normaal meer is.
Ligt er ook wel aan in wat voor kerk je de dienst houdt. Ons kerkje is niet zo groot en heeft prachtige plafond en muurschilderingen waardoor wij de sfeer ook heel intiem vinden. En omdat we de dienst voor zo'n 75% eigen kunnen maken, dus met eigen gekozen teksten en liederen, voelt dat ook wel heel persoonlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja, wij geloven beiden niet en om dan voor de kerk te trouwen is ook zo hypocriet. We doen onze eigen ceremonie na het burgerlijk huwelijk... Stukje intiemer ook dan de kerk
Mooi! Hingen die doeken er al of hebben jullie zelf voor de aankleding van de kerk gezorgd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij hebben ook een kerkelijk huwelijk gedaan. Combi van geloof, sfeer, opvoeding, mooie plaatjes, compleetheid, etc. En eerlijk gezegd gaf het de dag wel iets extra's. Al merkten wij ook in onze vriendenkring en bij collega's dat een kerkelijk huwelijk niet zo normaal meer is.
Wil je weten hoe erg het bij mij was afgelopen zaterdag? (viel wel mee trouwens)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:49 schreef Ceased2Be het volgende:
Gelukkig maar![]()
as zondag mijn vrijgezellenfeest... Vrees het ergste
als jij de volgende post doet kan je hem zelf aan passen in het volgende deel van de seriequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:36 schreef martine1984 het volgende:
@ioko ik ben wel nieuwschierig!
@modje, kunnen jullie mn trouwdatum nog aanpassen in de OP? Het is 11-5-2012 geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |