abonnement Unibet Coolblue
pi_99720147
TVP!

Vriendlief en ik gaan 24 augustus 2012 trouwen!
  woensdag 20 juli 2011 @ 20:33:26 #52
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99720393
Feli!

Ik heb bericht gehad van mijn etsy.com seller dat mijn custom made bruidstaartpoppetjes (cake-toppers) klaar zijn, ze zijn vandaag verzonden. Omdat ze ze zelf ook zo leuk vond geworden heeft ze ze als voorbeeldfoto gebruikt op Etsy :D

Superleuk geworden! *O*

Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_99725096
Onze datum is verhuisd naar 11-5-12 omdat de locatie al geboekt was door een ander bruidspaar op de 18de. Helaas maar op zich geen ramp voor ons aangezien er geen emotionele lading heeft. Wil een van de modjes onze datum aan passen???

We zijn al best goed bezig met de voorbereidingen:
- Locatie geboekt
- Ambtenaar geboekt
- Ondertrouw gepland 19/01/12
- Jurk is besteld ( al twijfel ik nu weer of dit wel de goede keuze is.... mn jurk is prachtig daar ligt het niet aan, het zullen de zenuwen wel zijn)
- Taart wordt op t werk van mijn as man gemaakt (zijn collega zit in het Nederlands patisserie team dus dat moet goed komen :Y) )
- Bloemen worden geregeld, moeten alleen onze wensen nog doorgeven
- Goudsmit is bezig met het ontwerpen van onze ringen. Mn lief houd van geel goud en ik van wit goud, dus mijn ring zal wit worden en die van hem geel, maar het moet wel overduidelijk een setje zijn. Ben heel benieuwd waar ze mee zal komen
- Gastenlijst is al wat keren aangepast, maar ik denk dat hij nu toch wel klaar is
- Auto wordt die van de vader van een vriend van ons.... ik geloof een Mercedes ML (mn lief vind hem mooi en ik vind t niet zo belangrijk)
- Fotograaf is gevraagd (mn tante is semi prof en heeft al een mooie sessie van mn neef gemaakt)
- Getuigen hebben ingestemd

De ceremonimeester die wij op het oog hadden heeft bedankt voor de eer. Omdat hij het niet aan durft. Dus tja das een beetje teleurstellend, nu op zoek naar een ander. Maar wie o wie ga je vragen......
Over 2 weekjes gaan vrienden van ons trouwen en daar zijn we voor de hele dag genodigd, dus kunnen we mooi ff afkijken hoe het allemaal gaat.
Nog een kleine 10 maanden en dan zijn wij ^)

Ps: voor ik het vergeet, wat een prachtige setjes hier eerder in het topic. Echte bruidsparen! Prachtig hoor.
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:16:11 #54
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_99726112
Ik heb er over getwijfeld, maar vandaag toch maar een goede vriendin van ons gevraagd als ceremoniemeester. Ze voelde zich diep vereerd en heeft ja gezegd, op voorwaarde dat ze ceremoniemeesteres mocht zijn. Nou ja wat zij wil he ;)

Ondertrouw is op 19 september 2011, vermoedelijke trouwdatum 13 april 2012
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  donderdag 21 juli 2011 @ 07:23:03 #55
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_99737787
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Feli!

Ik heb bericht gehad van mijn etsy.com seller dat mijn custom made bruidstaartpoppetjes (cake-toppers) klaar zijn, ze zijn vandaag verzonden. Omdat ze ze zelf ook zo leuk vond geworden heeft ze ze als voorbeeldfoto gebruikt op Etsy :D

Superleuk geworden! *O*

[ afbeelding ]
Wat gaaf! en cool dat die dingen helemaal worden gemaakt naar de trouwkleding O+
  donderdag 21 juli 2011 @ 07:26:39 #56
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_99737800
Ik kan mezelf hier wel voor de kop slaan |:( Ik ben heel fanatiek op spelfouten e.d. en kom er zojuist achter dat er 3 typefouten staan in de dag uitnodigingen. Waarschijnlijk van de stress omdat er een last minute oplossing moest komen :'( Er staan 3 regels tekst in en en elke regel is er tussen 2 woorden een spatie weggevallen :X
Niets meer aan te doen maar voel me wel een enorme sukkel en heb moeite om het te laten gaan -O-
pi_99738194
Voorkant van het kaartje is af, maar nu de tekst aan de binnenkant nog :')

Wat een ellende :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_99738404
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 07:26 schreef derdekeer het volgende:
Ik kan mezelf hier wel voor de kop slaan |:( Ik ben heel fanatiek op spelfouten e.d. en kom er zojuist achter dat er 3 typefouten staan in de dag uitnodigingen. Waarschijnlijk van de stress omdat er een last minute oplossing moest komen :'( Er staan 3 regels tekst in en en elke regel is er tussen 2 woorden een spatie weggevallen :X
Niets meer aan te doen maar voel me wel een enorme sukkel en heb moeite om het te laten gaan -O-
Oh nee! :'( Kan me héél goed voorstellen dat je daar hard van baalt, ik ben ook zo'n taalnazi.
pi_99738569
@Martine1984: Whaaa wat zijn jullie al ver zeg :o Schiet lekker op ! Wij gaan ook rond die periode trouwen. Wilden de 19de boeken; maar de zaal die we op het oog hebben heeft daar ook al een optie op. Maar net als jullie hangen we niet vast aan een datum; dus nu zaterdag gaan we ook naar de zaal gaan kijken voor de eerste keer, samen met mijn schoonzusjes; en hopelijk kunnen we dan ook een optie nemen :D Dan kunnen we de pastoor regelen etc etc ;)

Enige wat verder vast staat zijn onze fotograven :D Maar dit puur omdat het familie is en we een heeeeeel zacht prijsje maar moeten betalen :+
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 07:26 schreef derdekeer het volgende:
Ik kan mezelf hier wel voor de kop slaan |:( Ik ben heel fanatiek op spelfouten e.d. en kom er zojuist achter dat er 3 typefouten staan in de dag uitnodigingen. Waarschijnlijk van de stress omdat er een last minute oplossing moest komen :'( Er staan 3 regels tekst in en en elke regel is er tussen 2 woorden een spatie weggevallen :X
Niets meer aan te doen maar voel me wel een enorme sukkel en heb moeite om het te laten gaan -O-
Aww... Ja dat kan ik me ook wel voorstellen :X :X ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Feli!

Ik heb bericht gehad van mijn etsy.com seller dat mijn custom made bruidstaartpoppetjes (cake-toppers) klaar zijn, ze zijn vandaag verzonden. Omdat ze ze zelf ook zo leuk vond geworden heeft ze ze als voorbeeldfoto gebruikt op Etsy :D

Superleuk geworden! *O*

[ afbeelding ]
Oooooo die zijn schattig :D O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_99739369
derdekeer: balen! Daarom hebben wij de kaart ook nog door anderen dan wijzelf na laten lezen.

Dagtechnisch is het vandaag een jaar geleden dat we trouwden, de donderdag in de vierdaagseweek :P Morgen is het datumtechnisch zover. Ik weet nog zo goed dat ik hier postte met heel veel zin in de dag! En het lijkt echt nog geen jaar later! :o O+

Maar het is wel de beste beslissing die ik ooit genomen heb. Nog elke dag word ik naast m'n man wakker en denk ik 'wat bof ik toch' O+ en die ring om onze vinger en de herinnering aan die dag dat we voor al onze vrienden en familie 'ja' tegen elkaar hebben gezegd maakt het nog veel specialer, voor ons in ieder geval, dan 'gewoon' samen zijn zonder te trouwen. Wat ze ook zeggen over trouwen, 'onnodig', 'ouderwets', 'geldklopperij', :{w /care. De herinnering aan die dag, mensen die er nog steeds over praten en zeggen 'jemig, wat een mooie dag was dat toen, en wat was het gezellig! Het pastte echt bij jullie!', maar ook het feit dat ik nu kan zeggen 'ja, da's René, mijn MAN'. _O_ Geweldig!

Dus iedereen die nog mag: heel veel plezier O+
Ja doei.
  donderdag 21 juli 2011 @ 09:35:25 #61
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_99739425
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
derdekeer: balen! Daarom hebben wij de kaart ook nog door anderen dan wijzelf na laten lezen.
Helaas was daar geen tijd voor aangezien onze deadline dinsdagmorgen 10 uur was en we om 8 uur te horen kregen dat hetgeen wij wilden ff niet ging lukken }:| Gevalletje van jammer de bammer het is niet anders.... In een normale situatie had ik een keer mijn schouders opgehaald maar ik kan op het moment zo moeilijk relativeren dat ik nu dus gewoon een bleeeegh dag heb :(


quote:
Dagtechnisch is het vandaag een jaar geleden dat we trouwden, de donderdag in de vierdaagseweek :P Morgen is het datumtechnisch zover. Ik weet nog zo goed dat ik hier postte met heel veel zin in de dag! En het lijkt echt nog geen jaar later! :o O+

Maar het is wel de beste beslissing die ik ooit genomen heb. Nog elke dag word ik naast m'n man wakker en denk ik 'wat bof ik toch' O+ en die ring om onze vinger en de herinnering aan die dag dat we voor al onze vrienden en familie 'ja' tegen elkaar hebben gezegd maakt het nog veel specialer, voor ons in ieder geval, dan 'gewoon' samen zijn zonder te trouwen. Wat ze ook zeggen over trouwen, 'onnodig', 'ouderwets', 'geldklopperij', :{w /care. De herinnering aan die dag, mensen die er nog steeds over praten en zeggen 'jemig, wat een mooie dag was dat toen, en wat was het gezellig! Het pastte echt bij jullie!', maar ook het feit dat ik nu kan zeggen 'ja, da's René, mijn MAN'. _O_ Geweldig!

Dus iedereen die nog mag: heel veel plezier O+
Ik hoop dat als wij getrouwd zijn ik er ook op deze manier op terug mag denken O+
  donderdag 21 juli 2011 @ 09:50:27 #62
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_99739702
maj.. wij kwamen er vorige week achter dat de kaart eigenlijk toch niet goed was _O-
het laatste zinnetje was iets van "zouden leuk vinden leuk " of zoiets :P
we hadden onszelf zo geconcentreerd op de tijden en plaatsen of DIE goed waren dat we het laatste zinnetje over het hoofd hadden gezien..

ach.. we zijn er niet minder om getrouwd ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2011 @ 15:42:44 #63
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_99752830
Tsja, de kaartjes. Die hebben we gewoon zelf in Word gemaakt inclusief een paar jeugdfotootjes er op en daarna op 160 grams gekleurd papier gekopieerd. Heeft voor ruim 100 stuks nog geen 15 ¤ gekost. Envelopjes geloof ik van Action en gaan met die banaan. Je kunt natuurlijk ook álles duur maken. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_99752887
Ja, die hebben wij ook gewoon in Photoshop gemaakt, wel af laten drukken op wat steviger papier, dat wel, maar kostte ons ook niet heel veel :+
Ja doei.
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:36:29 #65
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_99763161
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 15:42 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, de kaartjes. Die hebben we gewoon zelf in Word gemaakt inclusief een paar jeugdfotootjes er op en daarna op 160 grams gekleurd papier gekopieerd. Heeft voor ruim 100 stuks nog geen 15 ¤ gekost. Envelopjes geloof ik van Action en gaan met die banaan. Je kunt natuurlijk ook álles duur maken. ;)
Idd maar juist omdat we alles al aardig low budget hebben, hebben we hier bewust gekozen om de kaarten te laten drukken door een drukkerij. We hebben het nu zoals we willen en als we nu op 200 of 300 euro uit koment, tsja shit happens maar we hebben het er voor over :Y

Als het goed is komen ze zondag en dan gaan de meesten de deur uit dus zal denk ik maandag de kaart hier posten. Mijn schoonzusje heeft al een sneak preview gehad en die lag helemaal blauw van het lachen. Tot dusver missie geslaagd *O*
pi_99766615
Save the date-kaartjes hebben we zelf gemaakt en op fotopapier laten drukken. Hup, bij de kerstkaarten in :Y

De uitnodigingen voor het huwelijk zelf hebben wel wel bij een kaartenwinkel laten doen. De prijs viel ons alles mee. Maar we hoefden dan ook maar een stuk of 35 uitnodigingen te laten drukken. Geloof dat we iets van 120 euro kwijt waren voor kaarten, bijpassende enveloppen en drukkosten. Kwamen nog wel de postzegels overheen.

De bedanktkaartjes (waar we dit weekend eens mee bezig moeten) gaan we ook gewoon op fotopapier laten drukken, tekst erop en versturen.

Het is even wennen om mezelf voor te stellen als 'Chantall van der Steen'. Het gaat echt zoiets als:
"M'n vriend en ik waren laatst... uhmmm, ik bedoel: m'n man en ik... JEROEN en ik waren laatst daar bij die winkel en" etc etc. Hahaha!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_99768269
Wha.. ik schrik echt van de prijzen hier :@ Ik heb aan schoonzusje eens prijzen gevraagd (die is 4 jaar geleden getrouwd) en had voor de kaarten alleen al 600 euro uitgegeven; maar ja klopt; je kan het zo gek maken als je verder zelf wilt; maar ik heb iig in mijn budget ook zoiets gerekend :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_99768859
Ik ben weer eens blij met mijn vader die bij een grote fotomaatschappij werkt en veel gratis kan afdrukken. :)
pi_99770019
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juli 2011 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
Wha.. ik schrik echt van de prijzen hier :@ Ik heb aan schoonzusje eens prijzen gevraagd (die is 4 jaar geleden getrouwd) en had voor de kaarten alleen al 600 euro uitgegeven; maar ja klopt; je kan het zo gek maken als je verder zelf wilt; maar ik heb iig in mijn budget ook zoiets gerekend :@
600 euro voor alleen de kaarten al?
Hoeveel mensen kwamen er wel niet?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_99783561
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juli 2011 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
Wha.. ik schrik echt van de prijzen hier :@ Ik heb aan schoonzusje eens prijzen gevraagd (die is 4 jaar geleden getrouwd) en had voor de kaarten alleen al 600 euro uitgegeven; maar ja klopt; je kan het zo gek maken als je verder zelf wilt; maar ik heb iig in mijn budget ook zoiets gerekend :@
Hoop het niet bij ons, dat zou 30 euro per kaartje zijn :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_99783729
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juli 2011 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
Wha.. ik schrik echt van de prijzen hier :@ Ik heb aan schoonzusje eens prijzen gevraagd (die is 4 jaar geleden getrouwd) en had voor de kaarten alleen al 600 euro uitgegeven; maar ja klopt; je kan het zo gek maken als je verder zelf wilt; maar ik heb iig in mijn budget ook zoiets gerekend :@
hihi.. daar gaat je "alles is leuk en betaalbaar" gevoel ;)
welkom in de realiteit :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_99784473
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:02 schreef Natalie het volgende:

[..]

600 euro voor alleen de kaarten al?
Hoeveel mensen kwamen er wel niet?
200 voor receptie; 100 avondeten. Wij zullen ook zoveel mensen hebben ongeveer.

quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 08:17 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

hihi.. daar gaat je "alles is leuk en betaalbaar" gevoel ;)
welkom in de realiteit :P
Nou dat is het net. Ik heb dus al 600 euro gerekend in mijn budget ;) Maar als ik de prijzen hier hoor; zitten jullie niet eens aan die bedragen :D Maar ik heb ook al wat sites bezocht en ik zie dat de prijzen per kaart ook heeeeeel uiteen lopen :) Ahja gelukkig hoef ik me daar nu nog niet druk om te maken :+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_99784518
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 09:10 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

200 voor receptie; 100 avondeten. Wij zullen ook zoveel mensen hebben ongeveer.

Even mezelf quoten: Mijn schoonzus had wel 2 recepties. 1 voor enkel diegene die naar de receptie mochten komen (200 mensen) en daarna nog een receptie waar men bleef voor het avondeten (100 mensen).

Wij zullen 1 receptie doen met iedereen (dus wij hebben in totaal 200 mensen; waarbij er dan 100 weg gaan en 100 blijven voor het avondeten).
Als ik dus reken dat ik 100 mensen een kaartje moet sturen (200 is per koppel ongeveer gerekend); heb ik dan 6 euro per kaartje... Volgens mij klopt mijn budget dus toch... :@ :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_99785151
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:58 schreef Natalie het volgende:
Save the date-kaartjes hebben we zelf gemaakt en op fotopapier laten drukken. Hup, bij de kerstkaarten in :Y

De uitnodigingen voor het huwelijk zelf hebben wel wel bij een kaartenwinkel laten doen. De prijs viel ons alles mee. Maar we hoefden dan ook maar een stuk of 35 uitnodigingen te laten drukken. Geloof dat we iets van 120 euro kwijt waren voor kaarten, bijpassende enveloppen en drukkosten. Kwamen nog wel de postzegels overheen.

De bedanktkaartjes (waar we dit weekend eens mee bezig moeten) gaan we ook gewoon op fotopapier laten drukken, tekst erop en versturen.

Het is even wennen om mezelf voor te stellen als 'Chantall van der Steen'. Het gaat echt zoiets als:
"M'n vriend en ik waren laatst... uhmmm, ik bedoel: m'n man en ik... JEROEN en ik waren laatst daar bij die winkel en" etc etc. Hahaha!
Ik zag het op Facebook, je echt naam. Maar je nickname kan ik er echt niet mee rijmen :D
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:33:01 #75
8369 speknek
Another day another slay
pi_99786281
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:58 schreef Natalie het volgende:
Het is even wennen om mezelf voor te stellen als 'Chantall van der Steen'. Het gaat echt zoiets als:
"M'n vriend en ik waren laatst... uhmmm, ik bedoel: m'n man en ik... JEROEN en ik waren laatst daar bij die winkel en" etc etc. Hahaha!
Bij mij zit het ook nog helemaal niet in m'n systeem. Ik vind het ook een beetje oud klinken 'mijn vrouw'... Maar goed, heb er zelf voor gekozen ;).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')