16:30 opgestaanquote:
Dat is inderdaad erg leuk, die in Haarlem bedoel je?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ben naar Beeld & Geluid museum geweest, was erg leuk
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:05 schreef sciter het volgende:
[..]
Mijn vader heeft sinds kort een saxofoon en begon om half 9 's ochtends met spelen
Bij jou ook niet, ff je profiel invullen dusquote:Op maandag 11 juli 2011 00:05 schreef thavinca het volgende:
Maar bij sommige FOK!kers in nb weet ik echt niet of ze een boy of een girl zijn, meer mensen met dat probleem?
Nee, hij moet morgenochtend werken.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:05 schreef Dalando het volgende:
[..], slaapt hij vannacht? Dan weet je wat je moet doen
Hilversumquote:Op maandag 11 juli 2011 00:05 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg leuk, die in Haarlem bedoel je?
Slaapt ie nu dan?quote:
Die bedoel ik, ik zei per ongeluk Haarlem. Wel een echt leuk museum ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hilversum
Bestaat al 5 jaar ofso, maar ben er nog nooit geweest tot vandaag, ondanks dat ik al 8 jaar daar woon
OverRatedquote:
Haha straksquote:Op maandag 11 juli 2011 00:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
OverRatedPost eens wat piccas zoals je gister deed
Bazennummer iddquote:
Pak dat ding en sla hem helemaal kapotquote:
Heb hier thuis nu al twee jaar een alarm, maar nog nooit aangezetquote:Op maandag 11 juli 2011 00:07 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
IK MOET NAAR DE GARAGE OM DRANK TE HALEN MAAR DOEN MOET IK HET ALARM ERAF HALEN EN ER WEER OP DOEN, TE VEEL WERK.![]()
![]()
alles is herkenbaarquote:Op maandag 11 juli 2011 00:07 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
IK MOET NAAR DE GARAGE OM DRANK TE HALEN MAAR DOEN MOET IK HET ALARM ERAF HALEN EN ER WEER OP DOEN, TE VEEL WERK.![]()
![]()
Ik kan hem wel onklaar maken inderdaad.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Pak dat ding en sla hem helemaal kapot
Monkyyy, welke film moet ik vanavond kijken? Wallstreet beviel mij wel.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:07 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Doe dan.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:08 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik kan hem wel onklaar maken inderdaad.
omdat zomermeisje onweerstaanbaar isquote:Op maandag 11 juli 2011 00:08 schreef vieze_freddie het volgende:
Waarom zijn er altijd mensen die chicks proberen te hosselen in nachtbagger ?
Heb je facebook? :$quote:Op maandag 11 juli 2011 00:08 schreef vieze_freddie het volgende:
IRL geen vrienden/vriendinnen hebbenquote:Op maandag 11 juli 2011 00:08 schreef vieze_freddie het volgende:
Ik heb net het riet gestolen, zonder dat kan hij niet spelen. Dat ding ligt toch in de kamer hiernaast.quote:
Wel nicee ja!quote:
Wat wie?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:08 schreef Dalando het volgende:
Dimens vraag haar gewoon, ze zal vast geen nee zeggen en hoef je ook geen moeite te doen.
Wallstreet : money never sleepsquote:Op maandag 11 juli 2011 00:08 schreef sciter het volgende:
[..]
Monkyyy, welke film moet ik vanavond kijken? Wallstreet beviel mij wel.
aight1 mattie boks alles jeweetquote:
Doe een soort van vloeistof in dat dingquote:Op maandag 11 juli 2011 00:08 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik kan hem wel onklaar maken inderdaad.
Ooh ja, Inside job ziet er leuk uitquote:Op maandag 11 juli 2011 00:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wallstreet : money never sleeps
Maar die is minder dan Wallstreet maar ook wel leuk. Misschien is Inside Job ook wel leuk voor jou.
Hij had er geen zin meer in ofzoiets?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:12 schreef aight1 het volgende:
Hallo weet iemand wat er met Remlof is gebeurt en WAAROM
neequote:Op maandag 11 juli 2011 00:12 schreef aight1 het volgende:
Geen zin meer of zo, nu mod in ONZ.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:12 schreef aight1 het volgende:
neequote:Op maandag 11 juli 2011 00:12 schreef aight1 het volgende:
Remlof stopt als FA.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:12 schreef aight1 het volgende:
Deze man heeft een hoop dingen in zijn leven meegemaakt. Waar te beginnen ...quote:Op maandag 11 juli 2011 00:12 schreef aight1 het volgende:
Ik wil je insmeren met olijfolie. Ik wil je braden en eten. Jouw piemel..mijn mond..krokant laagje en alles.quote:
Hey.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:15 schreef Dimens het volgende:
Ik ga gewoon nog een keer hallo zeggen, voor wie ik vergeten ben en zo.
Hallo
Google mien jung!quote:Op maandag 11 juli 2011 00:15 schreef OverRated het volgende:
And I feel like money..
Welk nummer is dat?
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:15 schreef Dimens het volgende:
Ik ga gewoon nog een keer hallo zeggen, voor wie ik vergeten ben en zo.
Hallo
quote:
Mmm ga door. Mag ik lekker aan je kontgaatje knagen?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil je insmeren met olijfolie. Ik wil je braden en eten. Jouw piemel..mijn mond..krokant laagje en alles.
M'n nachtbagger wat doe je !!quote:Op maandag 11 juli 2011 00:16 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Mmm ga door. Mag ik lekker aan je kontgaatje knagen?
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:16 schreef monkyyy het volgende:
Godverdomme, kom ik zomaar de exvriendin van mn huidige scharrel tegen, op FOK! nogwel.
Als je niet doorbijt mag je overal aan knabbelen. Jij bent mijn wilde droom..de vrouw waar ik altijd al op heb gewacht.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:16 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Mmm ga door. Mag ik lekker aan je kontgaatje knagen?
Mag ik ook je scharrel zijn?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:16 schreef monkyyy het volgende:
Godverdomme, kom ik zomaar de exvriendin van mn huidige scharrel tegen, op FOK! nogwel.
En het is LudoSanders. Ofwat?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:16 schreef monkyyy het volgende:
Wil je meedoen schatje?quote:
wie is het?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:16 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nooit last van katers omdat bang voor alcohol.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:17 schreef sciter het volgende:
Ik heb nooit last van katers omdat bazenlever.
das echt wel lastigquote:Op maandag 11 juli 2011 00:16 schreef monkyyy het volgende:
Onder andere.quote:
Respect, jaloers ook.quote:
Gewoon even in lucht sprongetje maken dit dat toch, even blij zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
omg omg aanbeden weenie hoe ik hier op moet reageren.
Nou wat een aantrekkelijk voorstel....quote:Op maandag 11 juli 2011 00:17 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Wil je meedoen schatje?![]()
Zeg het maar hoor, er is nog plek vrij.
Foto is kapotquote:Op maandag 11 juli 2011 00:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
vanaf post 49, ergens eerder is een foto gepost.
Daddy's Little Girl
hihi 49 lol xd lawl onz enzoquote:Op maandag 11 juli 2011 00:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daddy's Little Girl
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:18 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Nou wat een aantrekkelijk voorstel....
Mijn kontje is beschikbaar.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je niet doorbijt mag je overal aan knabbelen. Jij bent mijn wilde droom..de vrouw waar ik altijd al op heb gewacht.
Haha, toeval welquote:Op maandag 11 juli 2011 00:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daddy's Little Girl
Nee.quote:
Ik zie de foto nog heur.quote:
Ik kan nu niet springen, maar wel blij alleszz.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon even in lucht sprongetje maken dit dat toch, even blij zijn.
Jij bent knapper.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daddy's Little Girl
buzzin - mann ft 50 centquote:Op maandag 11 juli 2011 00:15 schreef OverRated het volgende:
And I feel like money..
Welk nummer is dat?
Gewoon even je kussen pakken en in gillen weet je wel?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kan nu niet springen, maar wel blij alleszz.
Maar onze gevoelens dan? Ik weet dat je ook iets voor mij voelt, dat kan niet anders. We hebben toch ook recht op een uitlaatklep?quote:
ik ga het nu bij summergirl proberenquote:
Hoiquote:
Voor jou alles, een pruik, een jarretels, een appel in mijn mond, alles.quote:
heejquote:
quote:
Even onthouden voor in bed.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon even je kussen pakken en in gillen weet je wel?
Doe ik ook wel eens.
Die is ongrijpbaar, ze is van OV. Maar veel geluk. Ik ga vanavond een film kijken, ik moet morgen boeken inlevereng enzoquote:Op maandag 11 juli 2011 00:21 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
ik ga het nu bij summergirl proberen
Moment, even de juiste afbeelding vinden.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:20 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Maar onze gevoelens dan? Ik weet dat je ook iets voor mij voelt, dat kan niet anders. We hebben toch ook recht op een uitlaatklep?
Die tekst manquote:Op maandag 11 juli 2011 00:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nooit echt leuk gevonden om eerlijk te zijn
Waarom help je hem aan meer?quote:
Omdat het een pareltje van de bovenste plank is. Dit is een jonge god in volle glorie.quote:
Thavica trapt af....quote:Op maandag 11 juli 2011 00:22 schreef thavinca het volgende:
Gaan er nog sappige pics langskomen of hoe zit dat?
Goed verwoord.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:22 schreef sciter het volgende:
[..]
Die is ongrijpbaar, ze is van OV. Maar veel geluk. Ik ga vanavond een film kijken, ik moet morgen boeken inlevereng enzo
Ik kan eeuwig op je wachten schatje. Mijn hart is van jou.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moment, even de juiste afbeelding vinden.
Voor 'goede' teksten lees ik wel poëzie. Muziek moet voor mij vermakelijk klinken.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:20 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Maar onze gevoelens dan? Ik weet dat je ook iets voor mij voelt, dat kan niet anders. We hebben toch ook recht op een uitlaatklep?
mooiquote:
En waarom zijn er híer +500 miljoen views?!quote:
Dat snap ik ook nietquote:Op maandag 11 juli 2011 00:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
En waarom zijn er híer +500 miljoen views?!
De dislike bar welquote:Op maandag 11 juli 2011 00:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Justin Bieber zet al zijn eigen liedjes op replay.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan ga ik maar!quote:
En dat alles zonder klanken onder die diepe stem. Eigenlijk zelfs zonder diepe stem..alleen wannabe inkt op een knipperend beeldscherm.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:24 schreef FreezePop het volgende:
HappyBob is vermakelijk, ook met diepzinnige teksten.
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi allemaal die hoi zeiden, en die dat niet zeiden.
En doei, slapen.
Hoi!quote:Op maandag 11 juli 2011 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En doei, slapen.
spanned he? Ik vind van wel.quote:
Baiquote:Op maandag 11 juli 2011 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En doei, slapen.
Slaap lekkerquote:Op maandag 11 juli 2011 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En doei, slapen.
En waarom hier nog maar net over de 500.000?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is het?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dankje heb er 20 minuten over gedaan speciaal voor jullie hier allemaal
Die was ik net aan het zoekenquote:Op maandag 11 juli 2011 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En waarom hier nog maar net over de 500.000?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |