Mag ik ook je scharrel zijn?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:16 schreef monkyyy het volgende:
Godverdomme, kom ik zomaar de exvriendin van mn huidige scharrel tegen, op FOK! nogwel.
En het is LudoSanders. Ofwat?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:16 schreef monkyyy het volgende:
Godverdomme, kom ik zomaar de exvriendin van mn huidige scharrel tegen, op FOK! nogwel.
Wil je meedoen schatje?quote:
wie is het?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:16 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nooit last van katers omdat bang voor alcohol.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:17 schreef sciter het volgende:
Ik heb nooit last van katers omdat bazenlever.
das echt wel lastigquote:Op maandag 11 juli 2011 00:16 schreef monkyyy het volgende:
Onder andere.quote:
Respect, jaloers ook.quote:
Gewoon even in lucht sprongetje maken dit dat toch, even blij zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
omg omg aanbeden weenie hoe ik hier op moet reageren.
Nou wat een aantrekkelijk voorstel....quote:Op maandag 11 juli 2011 00:17 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Wil je meedoen schatje?![]()
Zeg het maar hoor, er is nog plek vrij.
Foto is kapotquote:Op maandag 11 juli 2011 00:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
vanaf post 49, ergens eerder is een foto gepost.
Daddy's Little Girl
hihi 49 lol xd lawl onz enzoquote:Op maandag 11 juli 2011 00:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daddy's Little Girl
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:18 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Nou wat een aantrekkelijk voorstel....
Mijn kontje is beschikbaar.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je niet doorbijt mag je overal aan knabbelen. Jij bent mijn wilde droom..de vrouw waar ik altijd al op heb gewacht.
Haha, toeval welquote:Op maandag 11 juli 2011 00:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daddy's Little Girl
Nee.quote:
Ik zie de foto nog heur.quote:
Ik kan nu niet springen, maar wel blij alleszz.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon even in lucht sprongetje maken dit dat toch, even blij zijn.
Jij bent knapper.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daddy's Little Girl
buzzin - mann ft 50 centquote:Op maandag 11 juli 2011 00:15 schreef OverRated het volgende:
And I feel like money..
Welk nummer is dat?
Gewoon even je kussen pakken en in gillen weet je wel?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kan nu niet springen, maar wel blij alleszz.
Maar onze gevoelens dan? Ik weet dat je ook iets voor mij voelt, dat kan niet anders. We hebben toch ook recht op een uitlaatklep?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |