ik ga het nu bij summergirl proberenquote:
Hoiquote:
Voor jou alles, een pruik, een jarretels, een appel in mijn mond, alles.quote:
heejquote:
quote:
Even onthouden voor in bed.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon even je kussen pakken en in gillen weet je wel?
Doe ik ook wel eens.
Die is ongrijpbaar, ze is van OV. Maar veel geluk. Ik ga vanavond een film kijken, ik moet morgen boeken inlevereng enzoquote:Op maandag 11 juli 2011 00:21 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
ik ga het nu bij summergirl proberen
Moment, even de juiste afbeelding vinden.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:20 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Maar onze gevoelens dan? Ik weet dat je ook iets voor mij voelt, dat kan niet anders. We hebben toch ook recht op een uitlaatklep?
Die tekst manquote:Op maandag 11 juli 2011 00:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nooit echt leuk gevonden om eerlijk te zijn
Waarom help je hem aan meer?quote:
Omdat het een pareltje van de bovenste plank is. Dit is een jonge god in volle glorie.quote:
Thavica trapt af....quote:Op maandag 11 juli 2011 00:22 schreef thavinca het volgende:
Gaan er nog sappige pics langskomen of hoe zit dat?
Goed verwoord.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:22 schreef sciter het volgende:
[..]
Die is ongrijpbaar, ze is van OV. Maar veel geluk. Ik ga vanavond een film kijken, ik moet morgen boeken inlevereng enzo
Ik kan eeuwig op je wachten schatje. Mijn hart is van jou.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moment, even de juiste afbeelding vinden.
Voor 'goede' teksten lees ik wel poëzie. Muziek moet voor mij vermakelijk klinken.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:20 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Maar onze gevoelens dan? Ik weet dat je ook iets voor mij voelt, dat kan niet anders. We hebben toch ook recht op een uitlaatklep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |