Gewoon snel openen, de OP kan je later altijd nog aanpassenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uhhh, ben ik druk bezig een topic aan te maken krijg ik de melding dat "er nog een deel open is"![]()
TP![]()
Moet je maar opschieten. Zie het net als neuken, mannen houden niet van dat lange gedoe.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uhhh, ben ik druk bezig een topic aan te maken krijg ik de melding dat "er nog een deel open is"![]()
TP![]()
One wild night.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
TP![]()
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon snel openen, de OP kan je later altijd nog aanpassen
Zal wel aan mij liggen, maar dacht dat degene met post nr 301 een nieuwe topic aan moest makenquote:
Dit doet mij denken aan de dag waarop ik besloot om eens naar Jersey Shore te kijken. Prompt werd ik door Snooki vergast op het weetje dat mannen die dronken zijn het soms wel vijf uur kunnen volhouden.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Moet je maar opschieten. Zie het net als neuken, mannen houden niet van dat lange gedoe.
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Moet je maar opschieten. Zie het net als neuken, mannen houden niet van dat lange gedoe.
[.]geschiktquote:Op zondag 10 juli 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
TP![]()
Geloof er geen zak vanquote:Op zondag 10 juli 2011 23:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan de dag waarop ik besloot om eens naar Jersey Shore te kijken. Prompt werd ik door Snooki vergast op het weetje dat mannen die dronken zijn het soms wel vijf uur kunnen volhouden.
Barbie dacht daar in 'Oh oh Tirol' heel anders over.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan de dag waarop ik besloot om eens naar Jersey Shore te kijken. Prompt werd ik door Snooki vergast op het weetje dat mannen die dronken zijn het soms wel vijf uur kunnen volhouden.
Het is anders echt waar.quote:
Clairy Polak komt niet eens bij haar in de buurt als het op denken aankomt.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Barbie dacht daar in 'Oh oh Tirol' heel anders over.
Ja, waar is Webschip gebleven??quote:
Ik denk ook liever elders.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Clairy Polak komt niet eens bij haar in de buurt als het op denken aankomt.
Zijn jullie nu alweer samen één?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:09 schreef GSbrder het volgende:
Ah, nou, we (lees: erik) maakten ons zorgen.
Dat toont betrokkenheid aan.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:09 schreef GSbrder het volgende:
Ah, nou, we (lees: erik) maakten ons zorgen.
Hè?quote:
O, ik dacht dat je bedoelde dat je niet geloofde dat ik toevallig eens naar Jersey Shore keek.quote:
Nee, dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 10 juli 2011 23:13 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je bedoelde dat je niet geloofde dat ik toevallig eens naar Jersey Shore keek.
Ja nou, ik kreeg ook "siamese tweeling" als eerste gedachtequote:
Het vlees is zwak. Gelukkig werd ik, na de onthulling van de mollige en onhebbelijke Snooki, vrij snel aan het lachen gebracht door de bavianenkop van Pauly D.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Alhoewel ik me idd afvraag waarom je dat in hemelsnaam gedaan hebt
Ik heb het nooit gezien, dus ik heb geen idee wie Pauly D is.. Snooki heb ik wel eens in een Veronicagids gespot..quote:Op zondag 10 juli 2011 23:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het vlees is zwak. Gelukkig werd ik, na de onthulling van de mollige en onhebbelijke Snooki, vrij snel aan het lachen gebracht door de bavianenkop van Pauly D.
Nostalgiequote:Op zondag 10 juli 2011 23:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Jaren 80 muziek is best cool.
Erik heeft best een punt.
Snooki:quote:Op zondag 10 juli 2011 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gezien, dus ik heb geen idee wie Pauly D is.. Snooki heb ik wel eens in een Veronicagids gespot..
Erasurequote:Op zondag 10 juli 2011 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nostalgie![]()
Maar wat vind je zo leuk dan??
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gezien, dus ik heb geen idee wie Pauly D is.. Snooki heb ik wel eens in een Veronicagids gespot..
quote:
Dank en *RIL* (Snooki is trouwens ook heeel erg *RIL*)quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat je Snooki leuk vindt he??quote:
Die draaide ik netquote:
Very, very, very truequote:Op zondag 10 juli 2011 23:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
geen wonder dat voor een dronken man het 5 uur duurt om daarop te komen.
Maar misschien vindt VS het watquote:Op zondag 10 juli 2011 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank en *RIL* (Snooki is trouwens ook heeel erg *RIL*)
quote:
quote:
Hoe bedoel je?quote:
Niks mis met The Bossquote:
Mooiquote:
Ook zijn vroegere werk niet?quote:
Zit u iets te vaak op GeenStijl tegenwoordigquote:
Neuh.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit u iets te vaak op GeenStijl tegenwoordig
Geweldig nummerquote:
Ik kan Bruce Springsteen wel luisteren maar ga er niet van meezingen of een plaatje van kopen of afspelen.quote:
Ook Doe Maar jaquote:Op zondag 10 juli 2011 23:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Laat maar vallen, want het komt er toch wel van ....
Mijn voorkeur gaat uit naar o.a. Nirvana, Rolling Rtones, Jimi Hendrix, The Who, The Outsiders, Deep Purple, Ennio Morricone, Limp bizkit, The Doors, etc etc.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:41 schreef TitusPullo het volgende:
O, dat begrijp ik best. Van welke muziek houd jij dan wel?
Lekker om de tijd te dodenquote:
Dat laatste maakt niet uit hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lekker om de tijd te doden
Best een aanrader om mee te beginnen hoor, al heeft het wel een hoog 'nerd'-gehalte
Daarvan houd ik ook wel, al kan ik The Doors over het algemeen niet uitstaan.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar o.a. Nirvana, Rolling Rtones, Jimi Hendrix, The Who, The Outsiders, Deep Purple, Ennio Morricone, Limp bizkit, The Doors, etc etc.
Ik vind People are Strange van The Doors wel leukquote:Op zondag 10 juli 2011 23:50 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Daarvan houd ik ook wel, al kan ik The Doors over het algemeen niet uitstaan.
Ben ik de enige met een achterlijk brede muzieksmaakquote:Op zondag 10 juli 2011 23:50 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
quote:
Nee hoor, afgezien van metal.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben ik de enige met een achterlijk brede muzieksmaak![]()
Van Metal tot Wim Sonneveld? Vanaf jaren 30/40 tot nu?
Al zijn er natuurlijk wel dikke uitzonderingen
Moderne negermuziek (lees; rap) uitgezonderd, wat een bagger.quote:
Niks mis met The Doorsquote:Op zondag 10 juli 2011 23:50 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik hou van alles behalve hardcore en moderne negerrapquote:Op zondag 10 juli 2011 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoor, afgezien van metal.
Maar hou van Il Divo tot aan klassiek tot aan 90's tot aan pop en rock.
Nee hoor, hier kan ik bijvoorbeeld uren naar luisteren:quote:Op zondag 10 juli 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben ik de enige met een achterlijk brede muzieksmaak![]()
Van Metal tot Wim Sonneveld? Vanaf jaren 30/40 tot nu?
Al zijn er natuurlijk wel dikke uitzonderingen
Owh gelukkigquote:Op zondag 10 juli 2011 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoor, afgezien van metal.
Maar hou van Il Divo tot aan klassiek tot aan 90's tot aan pop en rock.
Het is geneuzel van het niveau Bob Dylan, zij het dat Jim Morrison wel goed kon zingen.quote:
Precies.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik hou van alles behalve hardcore en moderne negerrap![]()
Angerfist__x1000
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Ze zijn beter met hun handen dan met hun stembanden, of ga ik weer te ver nu?
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Nee hoor, je laat alleen zien dat je geen verstand van muziek hebt.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Och, als jij "Yo mah niggah whats up mah niggah from tha hood badumpsidieboem boem boem" prefereert boven Il Divo be my guest.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:58 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee hoor, je laat alleen zien dat je geen verstand van muziek hebt.
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, als jij "Yo mah niggah whats up mah niggah from tha hood badumpsidieboem boem boem" prefereert boven Il Divo be my guest.
Ik vind het allebei vervelend. Maar als je opmerking alleen sloeg op de hedendaagse Hip-Hop, dan heb je enigzins gelijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, als jij "Yo mah niggah whats up mah niggah from tha hood badumpsidieboem boem boem" prefereert boven Il Divo be my guest.
Michael Jackson is uiteraard uitgezonderd, maar die kwam nog tot de conclusie dat blank beter bij hem paste.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik vind het allebei vervelend. Maar als je opmerking alleen sloeg op de hedendaagse Hip-Hop, dan heb je enigzins gelijk.
Je bent echt heeel ergquote:Op maandag 11 juli 2011 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Michael Jackson is uiteraard uitgezonderd, maar die kwam nog tot de conclusie dat blank beter bij hem paste.
Jaja. En Muddy Waters, Willie Dixon, John Coltrane vind je natuurlijk ook allemaal niets vergeleken met de opgedofte prijsdieren van Il Divo?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Michael Jackson is uiteraard uitgezonderd, maar die kwam nog tot de conclusie dat blank beter bij hem paste.
Ik hou wel van politiek getinte nummers en die heb je in rap heel veel:quote:Op zondag 10 juli 2011 23:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezien de totale absentie van enig kennis over bovenstaande zangers; ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Jaja. En Muddy Waters, Willie Dixon, John Coltrane vind je natuurlijk ook allemaal niets vergeleken met de opgedofte prijsdieren van Il Divo?
Wie?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:04 schreef betyar het volgende:
Michael Jackson![]()
Wat een concert gaf die man in 1997.
Ik klik er op, krijg ik als reclame intro die zangende Albert Heijn man met "la bamba".quote:Op maandag 11 juli 2011 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hou wel van politiek getinte nummers en die heb je in rap heel veel:
Was dat in de Kuip met z'n backpackraket?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:04 schreef betyar het volgende:
Michael Jackson![]()
In Duitsland, Berlijn meen ik ?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:04 schreef betyar het volgende:
Michael Jackson![]()
Arena.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Was dat in de Kuip met z'n backpackraket?
Dan zal ik deze wel bedoelen:quote:
Ben ik overigens ook niet geweest.quote:30 juni, 1 juli 1992
Michael Jackson
Dan ben je heel goed op je plaats in een kroeg waar Staying alive gedraaid wordt.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezien de totale absentie van enig kennis over bovenstaande zangers; ja.
Ow vreselijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik klik er op, krijg ik als reclame intro die zangende Albert Heijn man met "la bamba".
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:07 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dan ben je heel goed op je plaats in een kroeg waar Staying alive gedraaid wordt.
Ja, Leger des Heils huizen en Vogelaarwijken ben ik vrij weinig te vinden inderdaad.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:07 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dan ben je heel goed op je plaats in een kroeg waar Staying alive gedraaid wordt.
in de arena kwam ie met een achtbaanraket op.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dan zal ik deze wel bedoelen:
[..]
Ben ik overigens ook niet geweest.
Ik kan me nog herinneren dat die clip nogal wat ophef veroorzaakte, want een non met een rode BH kon echt nietquote:
Een geldverslindend onderzoek.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Morgen de uitslagen van de onderzoek naar de aanslag in Alphen a/d Rijn. Ben benieuwd
Natuurlijkquote:Op maandag 11 juli 2011 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat die clip nogal wat ophef veroorzaakte, want een non met een rode BH kon echt niet
Goed nummer trouwens.
Same herequote:Op maandag 11 juli 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, en nu een "klassieker" van de middelbare schoolfeestjes (in mijn tijd iig)
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, en nu een "klassieker" van de middelbare schoolfeestjes (in mijn tijd iig)
Geez, zijn jullie al AOW gerechtigd of wat?quote:
Poep jij nog in je luier?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Geez, zijn jullie al AOW gerechtigd of wat?
Mijn seksleven gaat je niks aan.quote:
Vaste prik op schoolfeestjes, samen met je verkering meebleren/playbacken en een hoop zinnen inslikken.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Was het maar zo'n feestjequote:Op maandag 11 juli 2011 00:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
quote:
No worries, ik ga zo slapenquote:Op maandag 11 juli 2011 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou op, ik ga de avondetappe kijken, moet al een half uur terugspoelen
Lekker gezamenlijk de jongere generatie uitlachen omdat ze dankzij de vakbonden nog decennia moeten kromliggen?quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker gezamenlijk de jongere generatie uitlachen omdat ze dankzij de vakbonden werkgevers nog decennia moeten kromliggen?
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker gezamenlijk de jongere generatie uitlachen omdat ze dankzij de vakbonden nog decennia moeten kromliggen?
De werkgevers.quote:
Babyboomers die vroegpensioen-vut-levensloop en de partnertoeslag voor hun ogen zien verdampen terwijl ze er altijd aan hebben meebetaald en dus zelf voor hebben gespaard. (Op de partnertoeslag na dan).quote:Op maandag 11 juli 2011 00:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De werkgevers.
Het vervroegd met pensioen willen gaan en niet willen doorwerken is de schuld van de werkgevers?
Owh jeequote:Op maandag 11 juli 2011 00:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De werkgevers.
Het vervroegd met pensioen willen gaan en niet willen doorwerken is de schuld van de werkgevers?
Hebben ze aan zichzelf te danken, diezelfde idioten die nu de bovenstaande vruchten er van plukken hebben zelf altijd op grote voet op krediet geleefd ten koste van de toekomstige generatie, dat die nu zeggen "zoek 't lekker uit ouwe, werk maar door" is enkel terecht.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Babyboomers die vroegpensioen-vut-levensloop en de partnertoeslag voor hun ogen zien verdampen terwijl ze er altijd aan hebben meebetaald en dus zelf voor hebben gespaard. (Op de partnertoeslag na dan).
dat hebben ze niet aan hunzelf te danken dat hebben ze te danken aan het geroof van de overheid en werkgevers.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hebben ze aan zichzelf te danken, diezelfde idioten die nu de bovenstaande vruchten er van plukken hebben zelf altijd op grote voet op krediet geleefd ten koste van de toekomstige generatie, dat die nu zeggen "zoek 't lekker uit ouwe, werk maar door" is enkel terecht.
Ik zou zeggen, geniet er van ouwe.
Goh, voor de hardwerkende "noeste" arbeidersgeneratie vind ik het toch jammer dat het juist die josti's zijn die massaal protesterend staan te kankeren op de AOW verhoging om maar wat te noemen. De jongeren zijn wel bereid wat langer door te werken, en ik heb er zelf ook totaal geen problemen mee, maar het zijn juist die verwende ouderen die verwachten dat hun n.a.v. hun misplaatste superioriteitsgevoel van "na de oorlog" maar even mij kunnen opdragen hun luie reet te financieren terwijl ze zelf net zo goed nog door kunnen.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:24 schreef betyar het volgende:
[..]
dat hebben ze niet aan hunzelf te danken dat hebben ze te danken aan het geroof van de overheid en werkgevers.
Die mensen hebben helemaal niet op te grote voet geleefd en krdiet geleefd. Die mensen hebben over het algemeen hun huis vrij en zijn vrij van overige schulden. De toekomstige generatie met hun belachelijk consumeergedrag heeft het allemaal aan zich zelf te danken dat er niks over blijft voor ze. moeten ze ook nog eens voor de "liberale" partijen stemmen, dan weet je zeker dat er straks niks meer is.
Niet dat ik op dit tijdstip zin heb in een discussie, maar kun je die ff uitleggen??quote:Op maandag 11 juli 2011 00:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goh, voor de hardwerkende "noeste" arbeidersgeneratie vind ik het toch jammer dat het juist die josti's zijn die massaal protesterend staan te kankeren op de AOW verhoging om maar wat te noemen. De jongeren zijn wel bereid wat langer door te werken, en ik heb er zelf ook totaal geen problemen mee, maar het zijn juist die verwende ouderen die verwachten dat hun n.a.v. hun misplaatste superioriteitsgevoel van "na de oorlog" maar even mij kunnen opdragen hun luie reet te financieren terwijl ze zelf net zo goed nog door kunnen.
Levensverwachting stijgt, en kosten van ouderdom evenzo, laat ze er zelf aan bijdragen die idioten.
Zorg wordt duurder, mensen worden ouder (dus meer jaren levensonderhoud etc.).quote:Op maandag 11 juli 2011 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet dat ik op dit tijdstip zin heb in een discussie, maar kun je die ff uitleggen??
En dat is hun eigen schuldquote:Op maandag 11 juli 2011 00:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zorg wordt duurder, mensen worden ouder (dus meer jaren levensonderhoud etc.).
Waarom zou ik daar voor moeten betalen? Laat ze zelf langer werken om hun extra jaren te financieren.
Nee, net zo min als dat het mijn schuld is.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat is hun eigen schuld![]()
Anyway, de laatste voor "vanavond, daarna ga ik mijn mandje in:
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:54 schreef GSbrder het volgende:
Liefde is..
Elkaar verkoeling blazen na de seks.
Is dat niet die cartoon met die zwart/wit poppetjes, beetje Annie M.G. Schmidt achtig?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:54 schreef GSbrder het volgende:
Liefde is..
Elkaar verkoeling blazen na de seks.
Zoek gewoon wat quotes van haar op YouTube, het is de meest geniale politica ooit.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:08 schreef robin007bond het volgende:
Ik weet eigenlijk vrij weinig van Tatcher af. Even opzoeken dan
Ik zal eens kijkenquote:Op maandag 11 juli 2011 01:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoek gewoon wat quotes van haar op YouTube, het is de meest geniale politica ooit.
Daarna als je nog geïnteresseerd ben kan je wel biografieën lezen of wat infopagina's.
Succesquote:Op maandag 11 juli 2011 01:17 schreef Zeeland het volgende:
Tweede dag van de kermis overleeft. Nog eentje te gaan.
Schijnt uit te sterven, dat fenomeen.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:17 schreef Zeeland het volgende:
Tweede dag van de kermis overleeft. Nog eentje te gaan.
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:17 schreef GSbrder het volgende:
Beste politica inderdaad.
Ze is een van de weinige verstandige vrouwen in de politiek.
Onze kermis is een groot succes, maar in onze buurdorpen moeten ze bijna betalen om nog wat attracties te krijgen.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Schijnt uit te sterven, dat fenomeen.
Waarschijnlijk omdat je verstandige beslissingen maakte.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:19 schreef Zeeland het volgende:
Mijn land is kapitalistisch. Wat een schandaal.
#nationstates
Het is vast niks vergeleken met de opéénnagrootste, goedkoopste, gezelligste(Is officieel zo) kermis van Nederland. De Weerter Kermis.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Onze kermis is een groot succes, maar in onze buurdorpen moeten ze bijna betalen om nog wat attracties te krijgen.
Ik heb weinig geld uitgegeven aan attracties. Ben alleen naar cafe geweest. Zoals het hoort.
Actually:quote:
Onze is de gezelligste. Alleen voor mensen van achter de toren is het iets minder leuk. Hierdoor is de jury misleid. De onze is de leukste!quote:Op maandag 11 juli 2011 01:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het is vast niks vergeleken met de opéénnagrootste, goedkoopste, gezelligste(Is officieel zo) kermis van Nederland. De Weerter Kermis.
He bah, Maggiequote:
Werkelijk waar maar weinig of geen politici met die ballen en zulk goed economisch en conservatief verstand als Maggie. Die vrouw verdient een standbeeld op de Dam.quote:
Gewoon uit erkenning, verder niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:29 schreef GSbrder het volgende:
Als ze iets voor Nederland had gedaan.
Nu profiteerde enkel de UK. Bijv. in Europa.
Ik mis zulke politici in Nederlandquote:Op maandag 11 juli 2011 01:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Werkelijk waar maar weinig of geen politici met die ballen en zulk goed economisch en conservatief verstand als Maggie. Die vrouw verdient een standbeeld op de Dam.
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik mis zulke politici in Nederland
Enigen die w.m.b. redelijk in de buurt kwamen (voor Nederlands doen, dus stelt nog weinig voor in vergelijking met Maggie) waren Wiegel en Bolkestein.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik mis zulke politici in Nederland
Helaas is het Nederlandse volk te stom geweest om hun niet als minister-president te kiezen.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enigen die w.m.b. redelijk in de buurt kwamen (voor Nederlands doen, dus stelt nog weinig voor) waren Weisglas en Bolkesteijn.
Nederland is niet conservatief en gematigd, maar progressief, spilzuchtig en heilig overtuigd van een maakbaar land. Du_ke is een typisch Hollandse kiezer.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas is het Nederlandse volk te stom geweest om hun niet als minister-president te kiezen.
VVD is tot op heden nooit bepaald populair geweest bij de massa, wat deels ten goede kwam aan hun uitmuntende reputatie natuurlijk. Helaas is die nu wat onderhevig aan invloed des plebs.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas is het Nederlandse volk te stom geweest om hun niet als minister-president te kiezen.
Correct.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nederland is niet conservatief en gematigd, maar progressief, spilzuchtig en heilig overtuigd van een maakbaar land. Du_ke is een typisch Hollandse kiezer.
Daar heb je gelijk in, wel jammer. Gelukkig blijft het VVD electoraat zich uitbreidenquote:Op maandag 11 juli 2011 01:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nederland is niet conservatief en gematigd, maar progressief, spilzuchtig en heilig overtuigd van een maakbaar land. Du_ke is een typisch Hollandse kiezer.
Dat valt nog te bezien.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, wel jammer. Gelukkig blijft het VVD electoraat zich uitbreiden
Het CDA is nu echt populistisch en roeptoeterend bezigquote:Op maandag 11 juli 2011 01:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien.
Gezien de aard van Nederlanders en de populariteit van de VVD ben ik bang voor afbreuk van principen, zijn ze nu ook al aardig mee bezig maar het valt nog te overzien. Ik ben er voornamelijk wel blij mee omdat ze conservatiever uitvallen dan weleer maar evengoed riekt het naar populisme neigingen.
Dat zou weer afbraak zijn aan mijn o zo geliefde conservatieve insteek, maar ik moet je gelijk geven.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het CDA is nu echt populistisch en roeptoeterend bezig![]()
Afschaffen van HRA en een meer open immigratiebeleid en dan is de VVD weer bij hun basisprincipes
Op dat maakbare na hoop ik van harte dat het zo blijft. Een progressief en liberaal gidsland, dat is Nederland. Of behoort het te zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Even een vraag; Wat is nu het verschil tussen dezequote:Op maandag 11 juli 2011 01:57 schreef JoaC het volgende:
Het antiglobalisme is gewoon zeer destructief voor het Nederlandse Politieke landschap
en deze?quote:De kritiek van de antiglobalisten op het idee van een vrije markt is dat niet iedereen een vrije toegang heeft tot deze markt en deze dus juist niet vrij is. Zo worden er in Europa landbouwsubsidies gegeven waardoor bijvoorbeeld Afrikaanse producten niet op de Europese markt kunnen concurreren. Aan de andere kant mogen Afrikaanse landen hun interne productie niet beschermen tegen westerse goedkopere producten. De verstoorde handelsbalans komt op diverse vlakken naar voren. .
Serieuze vraag. Zo op het eerste oog streven ze hetzelfde.quote:De kritiek van de beweging is met name gericht op de wereldwijde sociaal-economische en politieke ongelijkheid die de globalisering zou veroorzaken of in stand houden. Belangrijke thema's zijn kwijtschelding van schulden van ontwikkelingslanden, een resolute aanpak van ecologische en sociale wantoestanden en rechtvaardige regels voor wereldhandel en internationale financiële transacties. [...] Aangezien een van de doelen van de andersglobaliseringsbeweging erin bestaat mondiale solidariteitsbanden uit te diepen die het mogelijk maken voor elke gemeenschap om zichzelf democratisch en autonoom te organiseren, luidt het motto van de beweging: "Denk globaal, doe lokaal!"
Equally important m'n dikke reet. Daar geloof ik geen bal van bij die conservatieven.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:14 schreef Voorschrift het volgende:
Ahh, bijna een erectie waard.Good ol' Maggie.
De tweede heeft een constructievere opvatting, de eerste groep lijkt vooral kortetermijndoelstellingen te hebben en gevoelens te rationaliseren. Als landen weer compleet autonoom worden ontstaan er juist meer barrières en word het nog meer onoverzichtelijk dan dat de wereld nu al is.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Even een vraag; Wat is nu het verschil tussen deze
[..]
en deze?
[..]
Serieuze vraag. Zo op het eerste oog streven ze hetzelfde.
Ah, oké. Vraag je nog wel een keer voorbeelden te gevenquote:Op maandag 11 juli 2011 02:28 schreef JoaC het volgende:
[..]
De tweede heeft een constructievere opvatting, de eerste groep lijkt vooral kortetermijndoelstellingen te hebben en gevoelens te rationaliseren. Als landen weer compleet autonoom worden ontstaan er juist meer barrières en word het nog meer onoverzichtelijk dan dat de wereld nu al is.
Er zit een bepaalde tegenstelling in de doelen die de beweging volgens de teksten stelt.
maar ik heb een verjaardagsborrel gehad, dus moet niet te hard nadenken.
Wat heeft d66 toch met van die stompzinnige kreten?quote:Op maandag 11 juli 2011 02:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Op dat maakbare na hoop ik van harte dat het zo blijft. Een progressief en liberaal gidsland, dat is Nederland. Of behoort het te zijn.
TitusPollo heeft uiteraard een uitzonderingspositie. Dat weet iedereen hier toch?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar dacht dat degene met post nr 301 een nieuwe topic aan moest maken![]()
Daardoor doen wij het op verreweg de meeste gebieden dan ook stukken beter dan de Brittenquote:Op maandag 11 juli 2011 01:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze hebben nu 31 zetels, dat is echt niks bijzonders hoor. Als liberale partij tijdens paars scoorden ze beter dan nu als PVV-light..quote:Op maandag 11 juli 2011 01:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, wel jammer. Gelukkig blijft het VVD electoraat zich uitbreiden
Is dat de kip van TitusPullo?quote:Op maandag 11 juli 2011 08:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
TitusPollo heeft uiteraard een uitzonderingspositie. Dat weet iedereen hier toch?
Ik kreeg laatst klachten over m'n korte broek van m'n manager. Heb hem toen even doorverwezen naar z'n eigen handboek met kledingvoorschriften en het feit dat de airco's niet fatsoenlijk functioneren.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:39 schreef remlof het volgende:
Goeiemorgen, het is weer korte broek en sandalenweer
Koop een usb-fan en declareer 'mquote:Op maandag 11 juli 2011 10:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst klachten over m'n korte broek van m'n manager. Heb hem toen even doorverwezen naar z'n eigen handboek met kledingvoorschriften en het feit dat de airco's niet fatsoenlijk functioneren.
Daarover zou nu eens een protestlied geschreven moeten worden.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:39 schreef remlof het volgende:
Goeiemorgen, het is weer korte broek en sandalenweer
Een bijzonder teleurstellend novum.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik zit ook in korte broek te werken. Thuis, dat wel!
Ik doe het zelf ook liever niet, maar met een niet fatsoenlijk functionerende airco en die temperaturen vond ik het wel best. Dan merk je overigens ook gelijk hoe seksistisch het beleid hier is. Mijn vrouwelijke collega's kregen geen opmerkingen over hun zomerse outfits.quote:
Bovendien is het 1600 topics de traditie geweest om zo snel mogelijk een topic aan te maken.quote:Op maandag 11 juli 2011 08:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
TitusPollo heeft uiteraard een uitzonderingspositie. Dat weet iedereen hier toch?
Om een groot staatshoofd te citeren:quote:Op maandag 11 juli 2011 10:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik doe het zelf ook liever niet, maar met een niet fatsoenlijk functionerende airco en die temperaturen vond ik het wel best. Dan merk je overigens ook gelijk hoe seksistisch het beleid hier is. Mijn vrouwelijke collega's kregen geen opmerkingen over hun zomerse outfits.
Ik snap die hang naar kantooruniformen niet zo.quote:
Met uitzondering van 2 van de dames is het niet zo heel veel hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Om een groot staatshoofd te citeren:
Tis wah.
Mijn grieven zijn geenszins gerelateerd aan een hang naar uniformiteit.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik snap die hang naar kantooruniformen niet zo.
Dat is zeker zo ja. Maar voor mannen zijn er op dat gebied ook wat minder 'nette' opties.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan merk je overigens ook gelijk hoe seksistisch het beleid hier is. Mijn vrouwelijke collega's kregen geen opmerkingen over hun zomerse outfits.
Moeten ze zelf weten.quote:
Doet mijn thuiswerken u grieven?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Mijn grieven zijn geenszins gerelateerd aan een hang naar uniformiteit.
Je dochter?quote:
Je vermeende kantooraffaire houdt toch wel verband met één van die twee hoop ik?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met uitzondering van 2 van de dames is het niet zo heel veel hoor.
Uiteraard. Zeer aangename dame van midden 20.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je vermeende kantooraffaire houdt toch wel verband met één van die twee hoop ik?
Eén is genoeg.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:09 schreef eriksd het volgende:
Ik wou dat ik een muzikaal talent a la Gabriel was
Haterquote:
Het betreft enkel het specifieke kledingstuk.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Doet mijn thuiswerken u grieven?
Als Adonis moet je je kwaliteiten delen met de rest vd maatschappij.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Het betreft enkel het specifieke kledingstuk.
Collectivist.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als Adonis moet je je kwaliteiten delen met de rest vd maatschappij.
Nu u gedomesticeerd bent, ontgaat de utiliteit mij.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als Adonis moet je je kwaliteiten delen met de rest vd maatschappij.
Kijken, kijken, niet kopen. Het nationale adagium.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Nu u gedomesticeerd bent, ontgaat de utiliteit mij.
Tja, hoeveel mensen wilden het liefst profvoetballer zijnquote:Op maandag 11 juli 2011 11:09 schreef eriksd het volgende:
Ik wou dat ik een muzikaal talent a la Gabriel was
Ik feliciteer je ermee. Ik vind het een asociale club.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het globalisme schiet dan ook wel erg doorquote:Op maandag 11 juli 2011 01:57 schreef JoaC het volgende:
Het antiglobalisme is gewoon zeer destructief voor het Nederlandse Politieke landschap
Globalisme is goed voor de economiequote:Op maandag 11 juli 2011 11:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het globalisme schiet dan ook wel erg door
Funest voor roebelhoeren.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Kijken, kijken, niet kopen. Het nationale adagium.
Ze zei "Inequality is important".quote:Op maandag 11 juli 2011 02:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Equally important m'n dikke reet. Daar geloof ik geen bal van bij die conservatieven.
Je bent echt een VVDer die kennelijk vind dat het leven alleen maar economie is. Dat vind ik ronduit eng. De discussie eindigt dan tijd weer in de bekende tweedeling : zij die werken en zij die om wat voor reden dan ook niet kunnen werkenquote:Op maandag 11 juli 2011 11:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Globalisme is goed voor de economie
Globalisme heeft meer interactie tot gevolg en door het ontstaan van een grotere markt is er ook meer ruimte voor niches. Maar globalisme heeft ook een aantal zeer grote nadelen. Het shoppen van de grote multinationals met het uitbuiten van resources tot gevolg.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Globalisme is goed voor de economie
Nee, dat maak jij ervan.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je bent echt een VVD die kennelijk vind dat het leven alleen maar economie is. Dat vind ik ronduit eng. De discussie eindigt dan tijd weer in de bekende tweedeling : zij die werken en zij die om wat voor reden dan ook niet kunnen werken
Nog niet spreken over oneerlijke concurrentie. Bijvoorbeeld voor MOElander is ons WML een vermogen maar voor ons kostenpeil nou niet bepaald. De onderkant mag daardoor op een rietje blijven bijten .quote:Op maandag 11 juli 2011 11:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Globalisme heeft meer interactie tot gevolg en door het ontstaan van een grotere markt is er ook meer ruimte voor niches. Maar globalisme heeft ook een aantal zeer grote nadelen. Het shoppen van de grote multinationals met het uitbuiten van resources tot gevolg.
Zonder een sterke economie kunnen we de sociale zekerheid niet meer veroorloven.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je bent echt een VVDer die kennelijk vind dat het leven alleen maar economie is. Dat vind ik ronduit eng. De discussie eindigt dan tijd weer in de bekende tweedeling : zij die werken en zij die om wat voor reden dan ook niet kunnen werken
Jij bent toch helemaal geen voorstander van sociale zekerheid?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zonder een sterke economie kunnen we de sociale zekerheid niet meer veroorloven.
En terecht, de onderkant (arbeidsongeschikten) doet ook niets nuttigs.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nog niet spreken over oneerlijke concurrentie. Bijvoorbeeld voor MOElander is ons WML een vermogen maar voor ons kostenpeil nou niet bepaald. De onderkant mag daardoor op een rietje blijven bijten .
Een minimalistische sociale zekerheidquote:Op maandag 11 juli 2011 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal geen voorstander van sociale zekerheid?
Dan werken jouw antennes mbt het maatschappelijk klimaat niet zo geweldig. Alleen al hoe hier gesproken wordt over mensen die aan de kant staan. Dat krijg je door partijen als de VVD die constant stemming maken alof de tering uitgeroeid zou moeten worden . Ze zaaien een rotklimaat al zouden mensen zich teveel moeten gaan voelen. Raar dat mensen alleen PVV eng vindenquote:
Ok, dus als jij een ongeluk krijgt en daardoor niet meer kan werken moeten we je maar laten creperen?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En terecht, de onderkant (arbeidsongeschikten) doet ook niets nuttigs.
Jij ook niet, werkloze.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En terecht, de onderkant (arbeidsongeschikten) doet ook niets nuttigs.
Nee, maar meer dan een houtje verwacht ik niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, dus als jij een ongeluk krijgt en daardoor niet meer kan werken moeten we je maar laten creperen?
Nee, dat zie ik niet zitten.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een minimalistische sociale zekerheid![]()
Al vraag ik me dus af of dat niet privaat kan.
Nou, van mijn 90 euro in de maand trek ik ook vet subsidie man, lekker riant.quote:
Je verdient ook nog wat bij achter het station?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou, van mijn 90 euro in de maand trek ik ook vet subsidie man, lekker riant.
Man, mijn uitgaven aan luxe artikelen alleen ligt al 15 keer zo hoog.
Man je echt niet waarover je praat. Je woont nog bij ouders en je heb geen benul hoe duur alles is. Heb je ooit van bijstand moeten rondkomen? Je zou het eens mee moeten makenquote:Op maandag 11 juli 2011 11:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een minimalistische sociale zekerheid![]()
Al vraag ik me dus af of dat niet privaat kan.
Nee, maar heb genoeg vergaard om enige tijd mooi door te kunnen zonder zorgen.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je verdient ook nog wat bij achter het station?
Maar je draagt momenteel geen belastiing af.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou, van mijn 90 euro in de maand trek ik ook vet subsidie man, lekker riant.
Man, mijn uitgaven aan luxe artikelen alleen ligt al 15 keer zo hoog.
Wat dat betreft zijn de Nazi's de enige geweest die het goed aanpakten, die schoten die mensen gewoon dood.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
Eigenlijk lijken onze libertarische vrienden erg veel op de socialisten die zij zo verfoeien. Beide groepen geloven in een utopische samenleving.
Ik draag meer belasting af dan de 90 euro die ik in, denk aan accijnzen en btw afdrachten.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar je draagt momenteel geen belastiing af.
Ja en homo's ook. Geweldige samenleving was datquote:Op maandag 11 juli 2011 11:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn de Nazi's de enige geweest die het goed aanpakten, die schoten die mensen gewoon dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |