Gewoon snel openen, de OP kan je later altijd nog aanpassenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uhhh, ben ik druk bezig een topic aan te maken krijg ik de melding dat "er nog een deel open is"![]()
TP![]()
Moet je maar opschieten. Zie het net als neuken, mannen houden niet van dat lange gedoe.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uhhh, ben ik druk bezig een topic aan te maken krijg ik de melding dat "er nog een deel open is"![]()
TP![]()
One wild night.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
TP![]()
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon snel openen, de OP kan je later altijd nog aanpassen
Zal wel aan mij liggen, maar dacht dat degene met post nr 301 een nieuwe topic aan moest makenquote:
Dit doet mij denken aan de dag waarop ik besloot om eens naar Jersey Shore te kijken. Prompt werd ik door Snooki vergast op het weetje dat mannen die dronken zijn het soms wel vijf uur kunnen volhouden.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Moet je maar opschieten. Zie het net als neuken, mannen houden niet van dat lange gedoe.
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Moet je maar opschieten. Zie het net als neuken, mannen houden niet van dat lange gedoe.
[.]geschiktquote:Op zondag 10 juli 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
TP![]()
Geloof er geen zak vanquote:Op zondag 10 juli 2011 23:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan de dag waarop ik besloot om eens naar Jersey Shore te kijken. Prompt werd ik door Snooki vergast op het weetje dat mannen die dronken zijn het soms wel vijf uur kunnen volhouden.
Barbie dacht daar in 'Oh oh Tirol' heel anders over.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan de dag waarop ik besloot om eens naar Jersey Shore te kijken. Prompt werd ik door Snooki vergast op het weetje dat mannen die dronken zijn het soms wel vijf uur kunnen volhouden.
Het is anders echt waar.quote:
Clairy Polak komt niet eens bij haar in de buurt als het op denken aankomt.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Barbie dacht daar in 'Oh oh Tirol' heel anders over.
Ja, waar is Webschip gebleven??quote:
Ik denk ook liever elders.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Clairy Polak komt niet eens bij haar in de buurt als het op denken aankomt.
Zijn jullie nu alweer samen één?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:09 schreef GSbrder het volgende:
Ah, nou, we (lees: erik) maakten ons zorgen.
Dat toont betrokkenheid aan.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:09 schreef GSbrder het volgende:
Ah, nou, we (lees: erik) maakten ons zorgen.
Hè?quote:
O, ik dacht dat je bedoelde dat je niet geloofde dat ik toevallig eens naar Jersey Shore keek.quote:
Nee, dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 10 juli 2011 23:13 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je bedoelde dat je niet geloofde dat ik toevallig eens naar Jersey Shore keek.
Ja nou, ik kreeg ook "siamese tweeling" als eerste gedachtequote:
Het vlees is zwak. Gelukkig werd ik, na de onthulling van de mollige en onhebbelijke Snooki, vrij snel aan het lachen gebracht door de bavianenkop van Pauly D.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Alhoewel ik me idd afvraag waarom je dat in hemelsnaam gedaan hebt
Ik heb het nooit gezien, dus ik heb geen idee wie Pauly D is.. Snooki heb ik wel eens in een Veronicagids gespot..quote:Op zondag 10 juli 2011 23:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het vlees is zwak. Gelukkig werd ik, na de onthulling van de mollige en onhebbelijke Snooki, vrij snel aan het lachen gebracht door de bavianenkop van Pauly D.
Nostalgiequote:Op zondag 10 juli 2011 23:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Jaren 80 muziek is best cool.
Erik heeft best een punt.
Snooki:quote:Op zondag 10 juli 2011 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gezien, dus ik heb geen idee wie Pauly D is.. Snooki heb ik wel eens in een Veronicagids gespot..
Erasurequote:Op zondag 10 juli 2011 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nostalgie![]()
Maar wat vind je zo leuk dan??
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gezien, dus ik heb geen idee wie Pauly D is.. Snooki heb ik wel eens in een Veronicagids gespot..
quote:
Dank en *RIL* (Snooki is trouwens ook heeel erg *RIL*)quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat je Snooki leuk vindt he??quote:
Die draaide ik netquote:
Very, very, very truequote:Op zondag 10 juli 2011 23:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
geen wonder dat voor een dronken man het 5 uur duurt om daarop te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |