quote:Op zondag 10 juli 2011 21:34 schreef tong80 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 10 juli 2011 21:31 schreef tong80 het volgende:
Kneteman maakte ooit een afspraak met Moser. En vernikkelde hem
Ik was Danny voor
quote:
@VacansoleilDCMquote:Op zondag 10 juli 2011 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
wie moet ik followen? de vacance soleil ploeg?
Elke avond even dit lezen...quote:Op zondag 10 juli 2011 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
wie moet ik followen? de vacance soleil ploeg?
Ik was bezigquote:
Wie als laatste Nederlander de bollen droeg, Kroon of Erik Dekkerquote:
twitter:albertocontador twitterde op zondag 10-07-2011 om 20:41:04Tough day with another fall!Not very spectacular,but the blow in my right knee worries me.I'll rest a lot! reageer retweet
Ja komt nogquote:Op zondag 10 juli 2011 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks nog het interview van Diekstra....
Doe es normaal. Contador is met zn fiets onder het zadel van Karpets blijven steken, die heeft hem geen duw gegeven of zo ..... Riis nam hem dan ook niets kwalijk.quote:
Oh dat vind ik wel leuk, toen volgde ik het nog echt.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Een titanenstrijd begin jaren 90 tussen Post en Raas.
Weet je nog?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel leuk, toen volgde ik het nog echt.
Dat kan ik me nog wel een beetje herinneren, water en vuur.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Weet je nog?
Begin jaren ’90 waren de Nederlandse ploegen een factor van belang in de Tour de France. Vooral de ploegen van Jan Raas en Peter Post hadden toprenners in de gelederen. Helaas was er ook een bittere rivaliteit tussen de twee teams.
Ik was te jong dus dadelijk maar eens bekijken... schijnt inmiddels wel weer goed te zijn gekomen tussen die twee.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan ik me nog wel een beetje herinneren, water en vuur.
Nieuwe CD uit waarschijnlijk...quote:Op zondag 10 juli 2011 21:44 schreef Kirov het volgende:
Ik snap niet wat die kerel van Rowwen Heze daar doet
Ik kan me dat ook nog herinneren.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Weet je nog?
Begin jaren ’90 waren de Nederlandse ploegen een factor van belang in de Tour de France. Vooral de ploegen van Jan Raas en Peter Post hadden toprenners in de gelederen. Helaas was er ook een bittere rivaliteit tussen de twee teams.
Eén van de twee ligt inmiddels tussen 6 plankjesquote:Op zondag 10 juli 2011 21:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik was te jong dus dadelijk maar eens bekijken... schijnt inmiddels wel weer goed te zijn gekomen tussen die twee.
Vind je het gek?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij vive le velo is het echt JVDBuitzending.
Was te verwachten.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze waren zo zeker dat VDB2 de Tour ging winnenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Absurd was dat de 2 beste ploegen uit de Tour die elkar in de wielen reden.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Een titanenstrijd begin jaren 90 tussen Post en Raas.
Nu zetten ze alles op gilbertquote:Op zondag 10 juli 2011 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze waren zo zeker dat VDB2 de Tour ging winnen
hij stond er ook goed voorquote:Op zondag 10 juli 2011 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze waren zo zeker dat VDB2 de Tour ging winnen
Die deden gisteren nog lacherig over Gesink... God bestaat en straft!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
God straft in de bergenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Die deden gisteren nog lacherig over Gesink... God bestaat en straft!
Wie het laatst lacht, lacht het bestquote:Op zondag 10 juli 2011 21:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Die deden gisteren nog lacherig over Gesink... God bestaat en straft!
alleen spoten snoven en slikten ze misschien wel dubbel zoveel als nuquote:Op zondag 10 juli 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
Als je ook het verschil ziet tussen de fietsen van toen en nu. Ik vind dit (die oude) toch veel meer op echte wielrenfietsen "lijken". Mijn vader had zo een fiets.
Dat zal wel jaquote:Op zondag 10 juli 2011 21:49 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
alleen spoten snoven en slikten ze misschien wel dubbel zoveel als nu
*proest*quote:Op zondag 10 juli 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
Waarom doen die mensen geen knappere kleding aan als ze op tv komen?
Is pleonasme geen wielerterm ?quote:
Ik zie zijn kale knar op de achtergrond.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is kokkie niet geweest vanavond, geen eten voor de gasten.
Strak verhongeren ze nogquote:Op zondag 10 juli 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Geen praatje in ieder geval.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik zie zijn kale knar op de achtergrond.
Ze hebben wel wat gehadquote:Op zondag 10 juli 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:55 schreef Aalbers het volgende:
Waar kan je dat spel spelen om mee te doen aan dat Skoda arrangement?
Ziet er behoorlijk rauw uit.quote:
Niks te melden vanuit Saint-Flourquote:Op zondag 10 juli 2011 21:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik zie zijn kale knar op de achtergrond.
De EK finale is op 1 juli, de Tour begint op 30 juni in 2012, dus mss alleen eerste weekend niet, maar daarna kunnen ze gewoon tdj uitzendenquote:
Als hij na de rustdag 2 dagen achter in het peloton hangt kan hij wel verderquote:
Ik zie het niet gebeuren dat hij dinsdag mee rijdt.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:00 schreef Kirov het volgende:
[..]
Als hij na de rustdag 2 dagen achter in het peloton hangt kan hij wel verder
volgens mij is iedereen hier sarcastisch met z'n opmerkingen..quote:Op zondag 10 juli 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
Dries heeft hier in ieder geval een zooi fans erbij gekregen!
Afgezien van zijn knie ziet het er niet zo heel slecht uit, het gaat wel verschrikkelijk jeuken maar het lijkt mee te vallen.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:01 schreef Eenskijken het volgende:
hangt echt vanaf hoe diep die snijwonden zijn.. en hoe het in 1 dag herstelt..
Zou het?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:02 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
volgens mij is iedereen hier sarcastisch met z'n opmerkingen..
Joe!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen, Overschakelen naar Eén voor vive le velo
Deze aflevering was weer oke hoor.quote:
Heb je de etappe wel gezien?quote:
Wie?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:19 schreef Mr_DG het volgende:
Die Rowen Heze gast zat er echt voor Jan Lul bij
Mee eens. De grootste zwakte van dit programma.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:17 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Heb je de etappe wel gezien?
Er gebeurt vanalles en waar hebben ze het vandaag over gehad? Niks
Op het eerste kwartier na
Bij de eerste etappes waarin weinig bijzonders gebeurt vind ik het prima, maar vandaag... Ze hebben op Hoogerland na, niks behandelt van een misschien wel historische tourdag.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:22 schreef Cara het volgende:
[..]
Mee eens. De grootste zwakte van dit programma.
Werkelijk een tumultueuze etappe waar gigantische veel memorabele dingen plaats vonden, zoveel om over te praten, over te discussieren en vertellen.. en wat krijg je dan? Vage tussenfilmpjes, compleet niet-gerelateerde onderwerpen en allemaal vage pogingen om grappig te zijn.
VI vind ik ontzettend leuk om te kijken, maar daar gaat het tenminste nog over de actualiteit.
Het zal ook wel te maken hebben met het grote gebrek aan wielerkennis van Genee.
En de redactie.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:22 schreef Cara het volgende:
[..]
Het zal ook wel te maken hebben met het grote gebrek aan wielerkennis van Genee.
Kansloos. Tong is nog nooit door een voorselectie van welk sollicitatiegesprek dan ook doorgekomen.quote:
rond de 400kquote:Op zondag 10 juli 2011 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Wat zijn de kijkcijfers na een week?
Aardige uitzending, Danny was ineens weer een stuk positiever over Gesink. Johan v.d. Velde was een leuke gast, Poels van Rowwen Heze had een stuk minder toe te voegen. Maar toch waard om terug te kijken.quote:
Net Avondetappe gezien, heb daar precies hetzelfde gezien.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:22 schreef Cara het volgende:
[..]
Mee eens. De grootste zwakte van dit programma.
Werkelijk een tumultueuze etappe waar gigantische veel memorabele dingen plaats vonden, zoveel om over te praten, over te discussieren en vertellen.. en wat krijg je dan? Vage tussenfilmpjes, compleet niet-gerelateerde onderwerpen en allemaal vage pogingen om grappig te zijn.
VI vind ik ontzettend leuk om te kijken, maar daar gaat het tenminste nog over de actualiteit.
Waarom? Was er iets speciaal aan deze uitzending?quote:Op maandag 11 juli 2011 09:21 schreef marcodej het volgende:
De uitzending gaat niet meer online komen ben ik bang...
Nee, hij staat er nog niet op... Technisch waarschijnlijk wat misgegaan?quote:Op maandag 11 juli 2011 09:27 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Waarom? Was er iets speciaal aan deze uitzending?
Ze was wel een partij aan het soppen op Doornbos volgens mijquote:Op maandag 11 juli 2011 11:49 schreef marcodej het volgende:
Die miss.Typisch dom blondje. "Lekker verwend worden. Super!"...
Wel leuk though.
Die zal vast weer uitkijken naar onze held...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jerommekequote:Maandag 11-07 is VI-hoofdredacteur Johan Derksen weer te gast. Naast hem neemt de oud-wielrenner en viervoudig touretappe winnaar Jeroen Blijlevens plaats.
Op de fiets hebben we opnieuw een autocoureur zitten. Dit keer is het Tom Coronel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus waarschijnlijk inderdaad.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:12 schreef Heufd het volgende:
Geen etappe om over te praten en de opgekropte transfernieuwtjes van afgelopen vrijdag; Johan zal wel ruim baan krijgen om over voetbal te praten.
Mja, denk dat er een groot OMG-WTF-Johnny effect was en dat veel mensen speciaal daarvoor keken (zo ook de Avondetappe dat plots veel hogere kijkcijfers had).quote:Op maandag 11 juli 2011 16:05 schreef RemcoW23 het volgende:
17. TOUR DU JOUR 505.000
Half miljoen en de dag top 25 op de zondag. Meestal is het doordeweeks wat beter, dus de cijfers zullen nog wel omhoog gaan.
Zal wel met Johnny te maken hebben, he?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:05 schreef RemcoW23 het volgende:
17. TOUR DU JOUR 505.000
Half miljoen en de dag top 25 op de zondag. Meestal is het doordeweeks wat beter, dus de cijfers zullen nog wel omhoog gaan.
twitter:dnelissen twitterde op maandag 11-07-2011 om 18:15:42Vanavond is #tourdujour te gast bij #Hoogerland op de hotelkamer. Hij krijgt een speciale herstel behandeling van NASA. reageer retweet
Wordt wereldberoemd die ventquote:Op maandag 11 juli 2011 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoogerland is ook om 21;30 bij Vive le Velo van de Vlaming
Ik snap het, ik probeer er aa nte werkenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent wel heel irritant bezig hé. Heb je dat zelf ook door?
jou post is onnodiger dan die van hemquote:
Ik ben benieuwd wat Nelissen hiervan vindtquote:Robert Gesink is zondag in de Ronde van Frankrijk beboet voor het gooien van een bidon naar iemand op de jurymotor. "Hij had al 1000 foto's gemaakt", sprak de kopman van Rabobank op de rustdag.
Hij vindt óf dat we deze boete heeeeel serieus moeten nemen óf dat gesink eindelijk ballen toontquote:Op maandag 11 juli 2011 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Nelissen hiervan vindt
Denkt dat laatste.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:00 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Hij vindt óf dat we deze boete heeeeel serieus moeten nemen óf dat gesink eindelijk ballen toont
Hoogerland toont ballen...die is halfdood, verwijt niemand iets en stapt morgen op, Gesink heeft geen zin meer als hij auwtjes heeft en gaat met bidonnetjes gooien.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:00 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Hij vindt óf dat we deze boete heeeeel serieus moeten nemen óf dat gesink eindelijk ballen toont
Ik vind het laatste. Ik zou er ook gek van worden als er 1000 keer fotograven op je afkomenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:00 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Is niet mijn mening, is wat ik denk dat danny zegtquote:Op maandag 11 juli 2011 20:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoogerland toont ballen...die is halfdood, verwijt niemand iets en stapt morgen op, Gesink heeft geen zin meer als hij auwtjes heeft en gaat met bidonnetjes gooien.
Wie?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd wat ze over het eerste dopinggeval in de Tour hebben te melden...
Ik denk het ook. Danny zijn mening is even wisselvallig als het weer.quote:
Bedankt. Al boeide mij die gast niets.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://www.lequipe.fr/Cyc(...)olobnev-positif.html
Danny leest mee...twitter:dnelissen twitterde op maandag 11-07-2011 om 20:00:00Kolobnev positief in de Tour. #tourdujour http://bit.ly/n49qo4 reageer retweet
Derksenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:18 schreef Falco het volgende:
Wie komen er vanavond? Ik weet dat Dries Roelvink weer van de partij is.
Derksen en Blijlevensquote:Op maandag 11 juli 2011 20:18 schreef Falco het volgende:
Wie komen er vanavond? Ik weet dat Dries Roelvink weer van de partij is.
Nee hoor, reportages van de rustdagen, persconferentie van ploegenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:19 schreef timm_95 het volgende:
Zal wel wat meer over voetbal gaan ivm rustdag en Derksen
Kon je idd wel eens gelijk in hebben!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:03 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Is niet mijn mening, is wat ik denk dat danny zegt
Ook leukquote:Op maandag 11 juli 2011 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee hoor, reportages van de rustdagen, persconferentie van ploegen
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:19 schreef timm_95 het volgende:
Zal wel wat meer over voetbal gaan ivm rustdag en Derksen
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik sta op signaarsnor zo te zien
http://sigaarsnor.blogspo(...)-versie-wilfred.html