Alsof ik het weer op zou graven, voor hetzelfde geld was het echt een babylijkje.quote:
Geweldig shirt.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.Zat onderin mn stapel, lang niet meer aan gehad
Waarom niet?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Alsof ik het weer op zou graven, voor hetzelfde geld was het echt een babylijkje.
We hebben er niks over gemeld ook
Ik ga naar de hel als er zoiets zou zijn
Niemand van ons sprak Fransquote:
Achteraf is het wel domquote:Op zondag 10 juli 2011 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik spreek ook geen Frans. Maar ik zou dan wel melden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:43 schreef Kaasrol het volgende:
Weet je wat nog meer stil is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Theorie rijbewijs?quote:
Zoiets dacht ik al, mooiquote:Op zondag 10 juli 2011 21:48 schreef Etsu het volgende:
Gewoon uit een boek en met proefexamens.Lessen hebben weinig zin, volgens mij rijinstructeur.
Nope, we hadden nog in de kastquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb gerekend en heb in 2,5 uur 285 broden gesneden.
Wat een lieve moederquote:Op zondag 10 juli 2011 22:13 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik heb een hele lieve mama die altijd brood voor mij koopt.
Dan laat ik het door iemand anders halen?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat een lieve moeder
En later, als je op jezelf woont?
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:14 schreef xCore het volgende:
[..]
Dan laat ik het door iemand anders halen?
Jaar of 5 voor bachelor, daarna ga ik voor m'n masterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:20 schreef xCore het volgende:
[..]
Jaar of 5 voor bachelor, daarna ga ik voor m'n masterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:20 schreef xCore het volgende:
[..]
Jaar of 5 voor bachelor, daarna ga ik voor m'n mastermaximale studieschuldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dhr. drsFOK!. Nick *achternaam*quote:Op zondag 10 juli 2011 22:22 schreef xCore het volgende:
[..]
Ach, later word ik toch miljonair, wat maakt 't uit?
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dhr. drsFOK!. Nick *achternaam*
Mooie titel.
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dhr. drsFOK!. Nick *achternaam*
Mooie titel.
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:29 schreef strontboer het volgende:
[..]
JAAAA WE HEBBEN 'M!!!!!!! DE NIEUWE MART SMEETS!!!!!!1111![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:29 schreef strontboer het volgende:
[..]
JAAAA WE HEBBEN 'M!!!!!!! DE NIEUWE MART SMEETS!!!!!!1111![]()
![]()
![]()
Veel beterquote:Op zondag 10 juli 2011 22:31 schreef strontboer het volgende:
[..]
Thumbs up voor Etsu [insert random duimpje]
zo beter?
Jij kent diegene?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:40 schreef strontboer het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-disco-rijssen.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dit een smooth aanzoek?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje maar, zin om in september een smoothie te halen met mij?
Oh wauw zover had ik er niet over nagedacht. Maar ik ken een heerlijke smoothie tent in amsterdam en jij gaat daar studeren, vandaar de vraag.quote:
O, dat lijkt me een gelikt plan. Ik ben daar inderdaad toch rond die tijd.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh wauw zover had ik er niet over nagedacht. Maar ik ken een heerlijke smoothie tent in amsterdam en jij gaat daar studeren, vandaar de vraag.
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, dat lijkt me een gelikt plan. Ik ben daar inderdaad toch rond die tijd.
Je moet open staan voor nieuwe dingen, mijn beste.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:46 schreef Dastan het volgende:
Alhoewel smoothies wel wat te nieuwerwets en te hip voor mij zijn, conservatief als ik ben.
Daar heb ik moeite mee, daar ben ik heel eerlijk in.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Je moet open staan voor nieuwe dingen, mijn beste.
Ik ben bij je, komt helemaal goed.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daar heb ik moeite mee, daar ben ik heel eerlijk in.
Een wulpse doch zeer zedelijke jonge vrouw die ik nimmer heb ontmoet, maar enkel ken van enkele straffe lijnen op het wereldweb. Komt vast goed inderdaad.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben bij je, komt helemaal goed.[ afbeelding ]
Het is raar hoe jij mij beschrijft, maar toch is het wel waar ergens.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een wulpse doch zeer zedelijke jonge vrouw die ik nimmer heb ontmoet, maar enkel ken van enkele straffe lijnen op het wereldweb. Komt vast goed inderdaad.
En hoeveel heb je betaald voor dat Staatslot?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is raar hoe jij mij beschrijft, maar toch is het wel waar ergens.Meh.
Ik heb drie euro gewonnen met mijn 1/5 Staatslot trouwens.
En hoeveel kostte dat lot je?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een gevalletje raar maar waar, naar ik begrijp?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhmmm, als je haaientanden hebt moet je stoppen!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:54 schreef Etsu het volgende:
KAABEE, is de theorie van de kruispunten moeilijk/veel?Ik moet dat morgen leren.
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:54 schreef strontboer het volgende:
[..]
En hoeveel heb je betaald voor dat Staatslot?
IK KREEG HEM VAN MN VADER DIE HEM WEER KREEG VAN IEMAND MAAR ER STAAT DRIE EURO OP.quote:
Mja, zo kun je me beschrijven inderdaad.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een gevalletje raar maar waar, naar ik begrijp?
Ik heb niets gewonnen met mijn hele staatslot.
Maar drie euro met een vijfde lot. Dan heb je de aankoopprijs er net uitgehaald, nietwaar?
Nee, hoor. 't Is toch weer drie euro, ruim zes gulden. In de oorlog zouden ze daar een moord voor hebben gedaan.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja, zo kun je me beschrijven inderdaad.
Ik vind het raar om drie euro op te halen. Zo van: Hey kijk mij een losertje zijn die drie euro op komt halen.
Of is dat niet raar?![]()
zes gulden staat gelijk aan 7 raketten bij het zwembad.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, hoor. 't Is toch weer drie euro, ruim zes gulden. In de oorlog zouden ze daar een moord voor hebben gedaan.
Ik snapte net de gulden, toen kwam de stomme euro.quote:
Zo is dat. Drie euro, daarvan kun je met een kortingskaart naar Amsterdam Centraal vanuit mijn woonplaats. Ik teken ervoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zes gulden staat gelijk aan 7 raketten bij het zwembad.
Goede oude tijden.
[..]
Ik snapte net de gulden, toen kwam de stomme euro.Ik als klein meisje HELEGAAR in de war.
Ik heb studenten OV-kaart. Vanaf mijn woonplaats naar Amsterdam kost 7 euro nog wat.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zo is dat. Drie euro, daarvan kun je met een kortingskaart naar Amsterdam Centraal vanuit mijn woonplaats. Ik teken ervoor.
Ik heb het over een enkeltje.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb studenten OV-kaart. Vanaf mijn woonplaats naar Amsterdam kost 7 euro nog wat.Heen en terug dan wel.
Dat is drie en halve euro.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb studenten OV-kaart. Vanaf mijn woonplaats naar Amsterdam kost 7 euro nog wat.Heen en terug dan wel.
trustenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MAAR IK GA NU SLAPEN OKE WANT MORGEN HEB IK EEN LEUKE DAG OP STAGE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten engelenhaartjes van me.
hihih heb je t gisteren wel gedaan?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als ik daar tijd voor hebIkbedoel als ik het niet vergeet.
Neh helemaal geen tijd voor gehad!quote:
Vorige week vrijdag kocht hij een pakje camel lightquote:Op zondag 10 juli 2011 23:02 schreef Dastan het volgende:
O, Klinker, doe hem de hartelijke Camel-groeten van mij.
Janniepanniequote:Op zondag 10 juli 2011 23:03 schreef strontboer het volgende:
KB wil je Janniepannie even een dikke pakkert van mij geven![]()
Hallo. Gemist niet, daar ben ik eerlijk over. Op zich wel weer aangenaam om jou te zien. Ik was `vertrokken` uit de sc, maar nu de `nieuwelingen` niet aanwezig zijn neem ik weer een kijkje.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:02 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hoi DastanHeb je me gemist?? Ik jou wel hoor, waar heb je de laatste tijd uitgehangen?
Ik geef hem sowieso een dikke pakkert, al weet ik niet of hij blij moet zijn als ik hem moet geven namens jou.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:03 schreef strontboer het volgende:
KB wil je Janniepannie even een dikke pakkert van mij geven![]()
`Light`.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neh helemaal geen tijd voor gehad!
[..]
Vorige week vrijdag kocht hij een pakje camel lightTerwijl hij zei dat hij medium rookte, de belhamel!
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hallo. Gemist niet, daar ben ik eerlijk over. Op zich wel weer aangenaam om jou te zien. Ik was `vertrokken` uit de sc, maar nu de `nieuwelingen` niet aanwezig zijn neem ik weer een kijkje.
Dan haalt ie vast even z'n neus opquote:Op zondag 10 juli 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik geef hem sowieso een dikke pakkert, al weet ik niet of hij blij moet zijn als ik hem moet geven namens jou.
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
`Light`.Ik heb een keer een light-sigaret gebietst, nou ik voelde niets. Zelfs niet toen ik er twee tegelijkertijd rookte.
quote:
NIET HATEN OP R_R JA.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Rellende_Rotscholier, Heroïneverslaafde, dat soort gepeupel.
Niet haten op R_R.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ok.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik wel plaatsvervangende schaamte kreeg toen ik al die met opzet `achterlijk geschreven` berichten zag verschijnen.quote:
Hij kan prachtige verhalen schrijven.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik wel plaatsvervangende schaamte kreeg toen ik al die met opzet `achterlijk geschreven` berichten zag verschijnen.
Dat heb ik gelezen in jouw fobo. Noem het prachtig, noem het `net geen kunst`. Het ontbrak hem aan metriek. Want voor epiek was het wat kort door de bocht.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij kan prachtige verhalen schrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem het inderdaad prachtig en amusant. Ik kan het niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen in jouw fobo. Noem het prachtig, noem het `net geen kunst`. Het ontbrak hem aan metriek. Want voor epiek was het wat kort door de bocht.
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:07 schreef strontboer het volgende:
Jongens en meisjes, ik ga dr vandoor. Lekker Black Swan kijken![]()
*verwacht reacties als gay, faggot, homo etc etc*
Kijkze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doei lieve KB.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik noem het inderdaad prachtig en amusant. Ik kan het niet.
En nu ga ik naar boven toe en doe ik mijn oogjes toe en ga ik heerlijk slapen en dromen over Jan en dan morgenvroeg de bus pakken en dan oke maakt niet uit verder doei!
Nee, ik ben eigenlijk niet zo'n film-mens.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad. Inclusief de wonderlijke film Spellbound. Wat een meesterwerkje. Gezien?
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:07 schreef strontboer het volgende:
Jongens en meisjes, ik ga dr vandoor. Lekker Black Swan kijken![]()
*verwacht reacties als gay, faggot, homo etc etc*
gay faggot homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, helaas. Komt nog wel misschien.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik ben eigenlijk niet zo'n film-mens.
Doei Etsu.
Huh waar heb je het over?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:08 schreef Etsu het volgende:
geen rare dingen doen met jan hoor morgengr gr
oneluvquote:Op zondag 10 juli 2011 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihhihi ik krijg een kusje van strontboer![]()
![]()
Kijken naar Spellbound.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh waar heb je het over?
Handjes vasthouden meer niet toch.Samen thee drinken op de bank enzo tv kijken je kent het wel.
Niet hihi zeggen.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:10 schreef strontboer het volgende:
Trouwens, Etsu zegt `hihi´, waar gaat dit heen met de wereld?
Niet sign-waardig.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:10 schreef strontboer het volgende:
Trouwens, Etsu zegt `hihi´, waar gaat dit heen met de wereld?
Vind ik wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:11 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Niet alles hoeft sign-waardig te zijn.
Dit is dan wel weer sign-waardigquote:Op zondag 10 juli 2011 23:11 schreef Etsu het volgende:
En ik ben zowat homo, dus ik mag 'hihi' zeggen.
Altijd streven naar onderschriftwaardige lijnen tot we wegkwijnen in de kerkelijke duisternis.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:11 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Niet alles hoeft sign-waardig te zijn.
Hou op, heb geen zin in.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:12 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dus jij vindt: vind ik wel, sign-waardig?
Doei Rubenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:12 schreef strontboer het volgende:
Maar nu moet ik echt gaan. Morgen 13:50 uur rijles, straks verslaap ik me![]()
Dan ben ik net klaar met werken man.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:12 schreef strontboer het volgende:
Maar nu moet ik echt gaan. Morgen 13:50 uur rijles, straks verslaap ik me![]()
Die is zooooo lelijk. Die moves van die dikke kloetequote:Op zondag 10 juli 2011 23:12 schreef jordyqwerty het volgende:
Toeter toeter toeter toeter toeter, Romana zakt door elke scooter.
Tering, wat een wijf.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:12 schreef jordyqwerty het volgende:
Zo'n lekkere vrouw he.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:12 schreef jordyqwerty het volgende:
De eerste 5 seconden: mijn ooooogenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:12 schreef jordyqwerty het volgende:
Eije Eije Eije Eije Eije, kijk haar dansen met d'r walvisdijenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zo'n lekkere vrouw he.Die losse heupen.
Zulke dames moeten niet verdwijnen. Lak aan het modebeeld, lak aan het schoonheidsideaal, zulke verschijningen wil ik meer zien.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Eije Eije Eije Eije Eije, kijk haar dansen met d'r walvisdijen
Ukke Ukke Ukke Ukke Ukke, met zo'n kop gaat het niet lukken.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zulke dames moeten niet verdwijnen. Lak aan het modebeeld, lak aan het schoonheidsideaal, zulke verschijningen wil ik meer zien.
Wel ideaal als contragewicht voor op de tractorquote:Op zondag 10 juli 2011 23:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zulke dames moeten niet verdwijnen. Lak aan het modebeeld, lak aan het schoonheidsideaal, zulke verschijningen wil ik meer zien.
Juist wel, zoveel onschuld, zoveel trouw, zoveel passie straalt zij uit.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ukke Ukke Ukke Ukke Ukke , met zon kop gaat het niet lukken.
Boerenpraat.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:14 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wel ideaal als contragewicht voor op de tractor
Geheid een stabiele wegligging![]()
Voor de 'passie' moeten we bij de 'Stoopjes' zijn, die met héél veel passie over 'dé achtbaan' zingen.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Juist wel, zoveel onschuld, zoveel trouw, zoveel passie straalt zij uit.
Dat is wel 2203710 gulden, Etsu.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:15 schreef strontboer het volgende:
[..]
Noem 1 leugen van mij en je krijgt 1000000 euro
Je zei dat je film ging kijken, maarja, je blijft hangen.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:15 schreef strontboer het volgende:
[..]
Noem 1 leugen van mij en je krijgt 1000000 euro
Niet e-gemeen doen tegen Ruben danquote:Op zondag 10 juli 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat ik hem haat.
Sowieso: haten op het web.
Dat is een andere soort passie.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Voor de 'passie' moeten we bij de 'Stoopjes' zijn, die met héél veel passie over 'dé achtbaan' zingen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je zei dat je film ging kijken, maarja, je blijft hangen.
Gaarne storten op mijn rekeningnummer.
Hoezo dat?quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:17 schreef strontboer het volgende:
[..]
Kijk, ik wist dat je een neger bent
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:17 schreef strontboer het volgende:
[..]
Kijk, ik wist dat je een neger bent
The Linguists..quote:Op zondag 10 juli 2011 23:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Welke documentaire, mijn waarde muilezel?
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:18 schreef strontboer het volgende:
Maar nu ga ik echt (ja echt)
Doei onderdanen van mij
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, leukste mensen gingen weg (lees: strontboer), dus ik wilde sc ook wegklikken.
En ik danquote:Op zondag 10 juli 2011 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, leukste mensen gingen weg (lees: strontboer), dus ik wilde sc ook wegklikken.
Onwaar.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:19 schreef Etsu het volgende:
Trouwens EzellJordy zei op msn dat hij zat mee te lurken toen we over hem zaten te roddelen
Wat een kut opmerking. Maak jij van die basisschool lijstjes, van de top 10 leuke en stomme mensen uit EXA SC ofzoquote:
Ja, ik vond het wel interessant. Maar ja, dat komt ook deels doordat ik zelf een taal spreek dat steeds minder wordt gebruikt.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat ziet er erg interessant uit. Was het wat?
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:19 schreef Etsu het volgende:
Trouwens EzellJordy zei op msn dat hij zat mee te lurken toen we over hem zaten te roddelen
Geen lijstjes, maar zitten wel in m'n hoofd.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:20 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat een kut opmerking. Maak jij van die basisschool lijstjes, van de top 10 leuke en stomme mensen uit EXA SC ofzo
Welke taal?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik vond het wel interessant. Maar ja, dat komt ook deels doordat ik zelf een taal spreek dat die steeds minder wordt gebruikt.
[..]
Pfffff....quote:Op zondag 10 juli 2011 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen lijstjes, maar zitten wel in m'n hoofd.
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou ja, een dialect dan. Ik DM je wel eventjes.
In een nog killere bink.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:25 schreef Etsu het volgende:
Ik ga m'n UI veranderen denk ik. Maar waarin.
Een kameel?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:25 schreef Etsu het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:25 schreef Etsu het volgende:
Vanwaar die veranderingslust?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kille bink wil ik ook verwijderen. Net als mijn sign.
En zou jij die reden met ons (of alleen mij) willen delen? Of zit dat er niet in?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch
[..]
Omdat ik daar mijn redenen voor heb.
DM.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:31 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En zou jij die reden met ons (of alleen mij) willen delen? Of zit dat er niet in?
Veel te jong gegaan.quote:
Dat is zo'n prachtige film, he. O, o, o, je gaat er geen spijt van krijgen.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:35 schreef Ezell het volgende:
Ik download nu 'Rebel Without A Cause'. Ben benieuwd..
Mooi.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is zo'n prachtige film, he. O, o, o, je gaat er geen spijt van krijgen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:36 schreef Etsu het volgende:
hè
http://bitche.livejournal.com/10618.html#cutid1
die achtergrond he.. die vloer heb ik in mn slaapkamer.![]()
Dat begreep ik ook wel. Maar niet op FOK!.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Niet de film, avatar staat in de computerwereld voor gebruikersafbeelding.
...zuchtquote:Op zondag 10 juli 2011 23:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook wel. Maar niet op FOK!.
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat ga ik bij Jordy doen op de meet, weetjenog.
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat ga ik bij Jordy doen op de meet, weetjenog.
's Nachts, als hij ligt te slapen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
's Nachts, als hij ligt te slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben er geweest toen Richard Avedon een voorstelling had. Heb er een poster gekocht van Bob Dylan.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, daar is nu Anton Corbijn voorstelling geloof ik.
Hij zal die avond geen oog dicht doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij zei dat hij als een os slaapt, dus hij zal 't toch niet merken.
Hij hoeft niet te weten dat ik het écht ga doen.quote:
Omg ik oooook! Alleen geen poster dan.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben er geweest toen Richard Avedon een voorstelling had. Heb er een poster gekocht van Bob Dylan.
Kleuren zijn mooier.quote:
Waarom?quote:
http://loveoth16.livejournal.com/10458.htmlquote:
Dat meen je niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg ik oooook! Alleen geen poster dan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |