quote:Op zondag 10 juli 2011 23:18 schreef strontboer het volgende:
Maar nu ga ik echt (ja echt)
Doei onderdanen van mij
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, leukste mensen gingen weg (lees: strontboer), dus ik wilde sc ook wegklikken.
En ik danquote:Op zondag 10 juli 2011 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, leukste mensen gingen weg (lees: strontboer), dus ik wilde sc ook wegklikken.
Onwaar.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:19 schreef Etsu het volgende:
Trouwens EzellJordy zei op msn dat hij zat mee te lurken toen we over hem zaten te roddelen
Wat een kut opmerking. Maak jij van die basisschool lijstjes, van de top 10 leuke en stomme mensen uit EXA SC ofzoquote:
Ja, ik vond het wel interessant. Maar ja, dat komt ook deels doordat ik zelf een taal spreek dat steeds minder wordt gebruikt.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat ziet er erg interessant uit. Was het wat?
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:19 schreef Etsu het volgende:
Trouwens EzellJordy zei op msn dat hij zat mee te lurken toen we over hem zaten te roddelen
Geen lijstjes, maar zitten wel in m'n hoofd.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:20 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat een kut opmerking. Maak jij van die basisschool lijstjes, van de top 10 leuke en stomme mensen uit EXA SC ofzo
Welke taal?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik vond het wel interessant. Maar ja, dat komt ook deels doordat ik zelf een taal spreek dat die steeds minder wordt gebruikt.
[..]
Pfffff....quote:Op zondag 10 juli 2011 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen lijstjes, maar zitten wel in m'n hoofd.
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou ja, een dialect dan. Ik DM je wel eventjes.
In een nog killere bink.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:25 schreef Etsu het volgende:
Ik ga m'n UI veranderen denk ik. Maar waarin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |