SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem het inderdaad prachtig en amusant. Ik kan het niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen in jouw fobo. Noem het prachtig, noem het `net geen kunst`. Het ontbrak hem aan metriek. Want voor epiek was het wat kort door de bocht.
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:07 schreef strontboer het volgende:
Jongens en meisjes, ik ga dr vandoor. Lekker Black Swan kijken![]()
*verwacht reacties als gay, faggot, homo etc etc*
Kijkze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doei lieve KB.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik noem het inderdaad prachtig en amusant. Ik kan het niet.
En nu ga ik naar boven toe en doe ik mijn oogjes toe en ga ik heerlijk slapen en dromen over Jan en dan morgenvroeg de bus pakken en dan oke maakt niet uit verder doei!
Nee, ik ben eigenlijk niet zo'n film-mens.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad. Inclusief de wonderlijke film Spellbound. Wat een meesterwerkje. Gezien?
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:07 schreef strontboer het volgende:
Jongens en meisjes, ik ga dr vandoor. Lekker Black Swan kijken![]()
*verwacht reacties als gay, faggot, homo etc etc*
gay faggot homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, helaas. Komt nog wel misschien.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik ben eigenlijk niet zo'n film-mens.
Doei Etsu.
Huh waar heb je het over?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:08 schreef Etsu het volgende:
geen rare dingen doen met jan hoor morgengr gr
oneluvquote:Op zondag 10 juli 2011 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihhihi ik krijg een kusje van strontboer![]()
![]()
Kijken naar Spellbound.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh waar heb je het over?
Handjes vasthouden meer niet toch.Samen thee drinken op de bank enzo tv kijken je kent het wel.
Niet hihi zeggen.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:10 schreef strontboer het volgende:
Trouwens, Etsu zegt `hihi´, waar gaat dit heen met de wereld?
Niet sign-waardig.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:10 schreef strontboer het volgende:
Trouwens, Etsu zegt `hihi´, waar gaat dit heen met de wereld?
Vind ik wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:11 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Niet alles hoeft sign-waardig te zijn.
Dit is dan wel weer sign-waardigquote:Op zondag 10 juli 2011 23:11 schreef Etsu het volgende:
En ik ben zowat homo, dus ik mag 'hihi' zeggen.
Altijd streven naar onderschriftwaardige lijnen tot we wegkwijnen in de kerkelijke duisternis.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:11 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Niet alles hoeft sign-waardig te zijn.
Hou op, heb geen zin in.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:12 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dus jij vindt: vind ik wel, sign-waardig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |