Omdat haar belastingbrief in die troep zat?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:47 schreef Doler12 het volgende:
Maar hoe kunnen ze nou weten of die mevrouw dat gedaan heeft?
niet, maar je krijgt toch een boete, gewoon om die 2 mannen aan de praat te houdenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:47 schreef Doler12 het volgende:
Met adresgegevens op een envelop in desbetreffende vuilniszak.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:47 schreef Doler12 het volgende:
Ze komt er niet onderuit wat ze ook zegtquote:Op zondag 10 juli 2011 20:47 schreef Doler12 het volgende:
die met die tieten, is dat een vrouwquote:Op zondag 10 juli 2011 20:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die met krullen, is dat een man of vrouw?
Maar de politie heeft geen tijd om dit soort zaken op te lossen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef Nuchterheid het volgende:
Nep-agentjes die de politie om assistentie moeten vragen
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die met die tieten, is dat een vrouw
Oke ze hebben nog ook in de vuilniszak gekekenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Met adresgegevens op een envelop in desbetreffende vuilniszak.
no shit sherlock, maar wie zegt dat iemand dat er niet in heeft gestoptquote:Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Met adresgegevens op een envelop in desbetreffende vuilniszak.
Volgende keer als de postbode de post van de buren weer per ongeluk bij mij bezorgt bewaar ik die, dan kan ik die samen met mijn bouwafval aan de straat zetten.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Omdat haar belastingbrief in die troep zat?
Misschien was het haar man wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Omdat haar belastingbrief in die troep zat?
Een vent (denk ik)quote:Op zondag 10 juli 2011 20:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die met krullen, is dat een man of vrouw?
Daar kunnen ze natuurlijk geen geld voor vangen he!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:50 schreef WcPot het volgende:
De politie komt toch niet voor één zak. Al je bijvoorbeeld een aanrijding hebt gehad met alleen blikschade willen ze ook al geen eens meer komen
Uiteraard wint bewoner in kwestie de zaak indien zij haar bekeuring aanvecht tot aan het Europese Hof.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:49 schreef donald_dick het volgende:
no shit sherlock, maar wie zegt dat iemand dat er niet in heeft gestopt
die vrouw snapte niet hoe de container openmoest waarschijnlijkquote:Op zondag 10 juli 2011 20:52 schreef Morrigan het volgende:
Gaat ook nergens over. Mischien wat meer containers plaatsen.
Of wat vaker leeg halenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:52 schreef Morrigan het volgende:
Gaat ook nergens over. Mischien wat meer containers plaatsen.
je moet dingen met je adres verbranden in de open haard, als je die niet heb, spoel ze dan door de plee.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:53 schreef Elusive het volgende:
wat als er weer eens een zwerver in mij afval loopt te graaien en toevallig een papiertje laat rond slingeren waar mijn adres opstaat
krijg ik dan een boete van de NSB politie ?
ja en dan de rioolpolizei achter je aan zekerquote:Op zondag 10 juli 2011 20:54 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
je moet dingen met je adres verbranden in de open haard, als je die niet heb, spoel ze dan door de plee.
Mijn oma verbrande het altijd op haar balkon op 2 hoogquote:Op zondag 10 juli 2011 20:54 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
je moet dingen met je adres verbranden in de open haard, als je die niet heb, spoel ze dan door de plee.
Oh godquote:Op zondag 10 juli 2011 20:54 schreef donald_dick het volgende:
Onze nieuwe helden, mede dankzijMissU
voor de screencap
[ afbeelding ]
Marijke Helwegen moet ze even helpen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:54 schreef donald_dick het volgende:
voor de screencap
[ afbeelding ]
Teringquote:Op zondag 10 juli 2011 20:54 schreef donald_dick het volgende:
voor de screencap
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:54 schreef donald_dick het volgende:
voor de screencap
[ afbeelding ]
vervang antwankwaje even door deze fotoquote:
De nieuwe antwannetquote:Op zondag 10 juli 2011 20:56 schreef Nuchterheid het volgende:
WTF is dat voor graf-agent naast die kerel?![]()
zie je in amsterdam ook steeds meerquote:
Wel goed plan. Zo kan niet iedereen zijn of haar rotzooi erin gooien. Moeten ze hier ook doen.quote:
met z'n jodenneusquote:Op zondag 10 juli 2011 20:57 schreef Studiotje het volgende:
Gast, praat normaal duidelijk Nederlands
En dan vertellen dat je een uitkering hebt.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heeft u tijd?
- ik heb geen tijd
je hebt wel tijd
ja ik ook, overal pasjes voor tegenwoordigquote:Op zondag 10 juli 2011 20:57 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ben blij dat ze dat hier niet hebben.
Ik denk dat die vrouw moeilijk aan werk kan komenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:57 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Moet ze gaan werken, heeft ze meer geld tot haar beschikking.
Alleen daar kunnen vast maar halve zakken in zekerquote:Op zondag 10 juli 2011 20:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heeft mijn oma ook, die container is een flat best handig.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:58 schreef tralalala het volgende:
Ondergrondse containers zijn juist beter, ziet er niet zo armoedig uit.
Nee, hele.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Alleen daar kunnen vast maar halve zakken in zeker
idd, hebben we hier ook, zo'n ondergrondse vuilcontainer met pasjes. Als je eens iets groots hebt moet je dat in 3 delen erin doen oid, anders sloop je het dingquote:Op zondag 10 juli 2011 20:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Alleen daar kunnen vast maar halve zakken in zeker
Cool toch!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:59 schreef donald_dick het volgende:
WTF, de auto in beslag nemen terwijl de inzittende een boete krijgt
die truc werkt steeds minder vaakquote:Op zondag 10 juli 2011 21:00 schreef Nuchterheid het volgende:
We houden ons lekker dom, dan hoeven we lekker niet te betalen
Had dr zonder pardon de auto uitgeknikkerdquote:Op zondag 10 juli 2011 20:59 schreef donald_dick het volgende:
WTF, de auto in beslag nemen terwijl de inzittende een boete krijgt
Dat viel mij ook al opquote:Op zondag 10 juli 2011 21:00 schreef donald_dick het volgende:
Ik wil niet op de camera, maar wel via de buitenspiegel
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit kneusje is ook echt de hoofdagent
hij had van mij een dikke vinger kunnen krijgenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:00 schreef missU het volgende:
[..]
Had dr zonder pardon de auto uitgeknikkerd
Ik wist niet eens dat het bestond.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
horeca agent, nog zo'n prachtbaan
Gewoon 1 meter naar binnen verplaatsenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:02 schreef donald_dick het volgende:
zomg, je mag niet eens voor je eigen winkel iets verkopen
kijkt ook zo van 'wat zegt ie allemaal?'quote:Op zondag 10 juli 2011 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die kleine zit ook een beetje stoer te lopen zonder doel
Als die agenten s'avonds thuis zitten zullen ze zich wel heel trots voelenquote:
dit dusquote:Op zondag 10 juli 2011 21:05 schreef Elusive het volgende:
daardoor onstaan er altijd matpartijen tijdens het stappen, al die mensen die een boete krijgen voor jan lul
jij zou er een uitkering voor trekkenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:06 schreef Studiotje het volgende:
Hij werkt voor een boete van 70 euro, wat een baan heb je dan?
omdat 50 procent van wat dit soort stadswandelaars zegt ook totale bullshit is. Er is een rede dat ze geen politieagenten zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 21:06 schreef Nuchterheid het volgende:
Dat "want hij mag dat vinden"-smoesje ook altijd
Kakkind.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja, pap, en nu is het mango!!
BLAUW BLAUW AANquote:Op zondag 10 juli 2011 21:07 schreef Elusive het volgende:
OH MIJN GOD DIE MAN LIEP MET EEN HOND! EEN HOND! AAN DE LIJN OP DE OPENBARE WEG![]()
![]()
POLITIEEEEEEE
De ene knakker staat er ook maar een beetje bij zonder tekst.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja, pap, en nu is het mango!!
Het schijnt ook dat ze op het bureau de schoenen moeten poetsen van echte agenten.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:08 schreef missU het volgende:
Door dit programma neem ik handhaversal helemaal niet meer serieus. Wat een zielepoten
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:09 schreef ouderejongere het volgende:
hoe hebben die gastjes dit aan hun familie uitgelegd? "Je moet zondag SBS kijkuh, wat ik kom erop!"
Waarschijnlijk vinden ze het nog stoer ook.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:09 schreef ouderejongere het volgende:
hoe hebben die gastjes dit aan hun familie uitgelegd? "Je moet zondag SBS kijkuh, wat ik kom erop!"
Van vorige week de stem van man bij hondquote:
En Hitlerquote:Op zondag 10 juli 2011 21:11 schreef WcPot het volgende:
[..]
Van vorige week de stem van man bij hond
Die was echt zó goed.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:11 schreef WcPot het volgende:
[..]
Neee mam niet opsporing ver zocht maar op SBS je weet togquote:Op zondag 10 juli 2011 21:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vinden ze het nog stoer ook.
EIN REICH EIN VOLK!!1133quote:Op zondag 10 juli 2011 21:11 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja die was prachtigquote:Op zondag 10 juli 2011 21:11 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als ik zo'n figuur persoonlijk kende had ik hem echt belachelijk gemaakt.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vinden ze het nog stoer ook.
Heeft u ook zo hekel aan kinderfeestjusssquote:
En Jan Papparazi zal ook nog wel komen.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:12 schreef Elusive het volgende:
die brilsmurf imitatie is trouwens ook briljant
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
De babbelbox vraagt zich af... Heeft u óók zo'n hekel aan kinderfeestjes?
Dit moet ik zienquote:
lekkerquote:
Eerste.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:14 schreef WcPot het volgende:
Wat gaan we kijken dan De klusjesmannen of overtreders
falersquote:
die hingen boven pisbakken, kon je er zo oppissenquote:
Klusjesmannen neem ik wel op.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:14 schreef WcPot het volgende:
Wat gaan we kijken dan De klusjesmannen of overtreders
T feit dat ze nu verschillende soorten wannabe agenten hebbenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die hingen boven pisbakken, kon je er zo oppissen
even ergquote:
preventief buiten nederland houdenquote:
en kratje andrequote:
koos vliegt met zijn helicopter, dus heeft geen last van lekke bandenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |