Omdat haar belastingbrief in die troep zat?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:47 schreef Doler12 het volgende:
Maar hoe kunnen ze nou weten of die mevrouw dat gedaan heeft?
niet, maar je krijgt toch een boete, gewoon om die 2 mannen aan de praat te houdenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:47 schreef Doler12 het volgende:
Met adresgegevens op een envelop in desbetreffende vuilniszak.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:47 schreef Doler12 het volgende:
Ze komt er niet onderuit wat ze ook zegtquote:Op zondag 10 juli 2011 20:47 schreef Doler12 het volgende:
die met die tieten, is dat een vrouwquote:Op zondag 10 juli 2011 20:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die met krullen, is dat een man of vrouw?
Maar de politie heeft geen tijd om dit soort zaken op te lossen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef Nuchterheid het volgende:
Nep-agentjes die de politie om assistentie moeten vragen
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die met die tieten, is dat een vrouw
Oke ze hebben nog ook in de vuilniszak gekekenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Met adresgegevens op een envelop in desbetreffende vuilniszak.
no shit sherlock, maar wie zegt dat iemand dat er niet in heeft gestoptquote:Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Met adresgegevens op een envelop in desbetreffende vuilniszak.
Volgende keer als de postbode de post van de buren weer per ongeluk bij mij bezorgt bewaar ik die, dan kan ik die samen met mijn bouwafval aan de straat zetten.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Omdat haar belastingbrief in die troep zat?
Misschien was het haar man wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Omdat haar belastingbrief in die troep zat?
Een vent (denk ik)quote:Op zondag 10 juli 2011 20:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die met krullen, is dat een man of vrouw?
Daar kunnen ze natuurlijk geen geld voor vangen he!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:50 schreef WcPot het volgende:
De politie komt toch niet voor één zak. Al je bijvoorbeeld een aanrijding hebt gehad met alleen blikschade willen ze ook al geen eens meer komen
Uiteraard wint bewoner in kwestie de zaak indien zij haar bekeuring aanvecht tot aan het Europese Hof.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:49 schreef donald_dick het volgende:
no shit sherlock, maar wie zegt dat iemand dat er niet in heeft gestopt
die vrouw snapte niet hoe de container openmoest waarschijnlijkquote:Op zondag 10 juli 2011 20:52 schreef Morrigan het volgende:
Gaat ook nergens over. Mischien wat meer containers plaatsen.
Of wat vaker leeg halenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:52 schreef Morrigan het volgende:
Gaat ook nergens over. Mischien wat meer containers plaatsen.
je moet dingen met je adres verbranden in de open haard, als je die niet heb, spoel ze dan door de plee.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:53 schreef Elusive het volgende:
wat als er weer eens een zwerver in mij afval loopt te graaien en toevallig een papiertje laat rond slingeren waar mijn adres opstaat
krijg ik dan een boete van de NSB politie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |