Heerlijk he dat opportunismequote:Op zondag 10 juli 2011 21:20 schreef Geo3kant het volgende:
Jojo effect van Nederland .. gister afgeschreven, stop toch.. vandaag vragen of hij weer mee doet voor het podiumx1000
rechtlullen;)quote:Op zondag 10 juli 2011 21:20 schreef Lutte het volgende:
Ik vind wel dat Danny alles goed relativeert
Hey, hij lijkt echt op Johan Derricksen!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:22 schreef Culthit. het volgende:
Nelissen kraakte Robert gisteren nog helemaal af, nou is ie postief over 'm.
Het zijn geen Nederlandersquote:Op zondag 10 juli 2011 21:22 schreef Eenskijken het volgende:
waarom gaat het niet over vino en vd broek?
Danny is de Wielren-Johanquote:Op zondag 10 juli 2011 21:22 schreef Culthit. het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens mij heeft vandaag alleen Hoogerland zijn ballen getoond...
Hebben ze het al over gehad.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:22 schreef Eenskijken het volgende:
waarom gaat het niet over vino en vd broek? carriere vino is voorbij
Johan Derricksen ken ik niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hey, hij lijkt echt op Johan Derricksen!
Ik ga dat nu kijken op tour 2011, t is saai vanavondquote:Op zondag 10 juli 2011 21:22 schreef Eenskijken het volgende:
waarom gaat het niet over vino en vd broek? carriere vino is voorbij
Vriend Danny.quote:
Dat deden er wel meer, ondanks dat het bekend is dat hij wel vaker een mindere dag heeft.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:22 schreef Culthit. het volgende:
Ik wilde net posten dat ik hem graag bij de NOS zou zien. Hij is leuk en goed.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:20 schreef Lutte het volgende:
Ik vind wel dat Danny alles goed relativeert
Gesink heeft zo'n aankomst als vandaag nooit gekund, ook niet toen hij wel topfit was.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:20 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nee, maar iedereen roept dat ie weer erbij zit, maar als ie steeds 8-10 seconden verliest is ie na 3 etappes toch al een halve minuut kwijt. ik bedoel maar.
Gert is een toffe gozer.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Gert ziet er gewoon als een hooligan uit
Hij lijkt op die brievenbus pisser van de PVV.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Gert ziet er gewoon als een hooligan uit
Niet Gertje hatenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij lijkt op die brievenbus pisser van de PVV.
Hebben heel veel sporters last van omdat hun levensritme ineens weg valt.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:29 schreef Geo3kant het volgende:
Mijn god wat een simpele blaaskaak ...zonder begeleiders ging het niet, had ie maar een WAJONG aangevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |