Ik neem aan dat deurbeleid behelst dat je uitsluitend zoveel drugs mee mag nemen dat je op kan.quote:
Even de stembanden smeren hoor. Met motorolie natuurlijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:44 schreef stefanhaan het volgende:
Oohww misschien komt de nieuw opgerichte Fok! metalband AHOTH.
Goody bags, met coole monopoly kaartenquote:Op zondag 10 juli 2011 19:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil wel meehelpen. Broodjes smeren en zakjes snoep klaar leggen voor als iedereen weer weg gaat
Kun je die paar mensen niet gewoon thuisbrengen?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil wel meehelpen. Broodjes smeren en zakjes snoep klaar leggen voor als iedereen weer weg gaat
Wat nou thuisbrengenquote:Op zondag 10 juli 2011 19:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Kun je die paar mensen niet gewoon thuisbrengen?
En je wordt thuisgebracht!
Het festival zou wel bij mij bij de camping gehouden kunnen worden.quote:
Mmm, zal dat bij de Fight Club zelf passen?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:03 schreef naatje_1 het volgende:
Moet er niet ook een food fight club komen?
Ik bood een camping aan om te slapen, dus misschien dat het handig is om het ook daar te houdenquote:
tuurlijk wel levert ze veel geld opquote:Op zondag 10 juli 2011 20:28 schreef Newbie114 het volgende:
Weet alleen niet of die mensen op de camping een groep autisten zo appreciëren...
Ja en een hoop schade...quote:Op zondag 10 juli 2011 20:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
tuurlijk wel levert ze veel geld op
Ach, als ze lief en rustig doen niet. Het zijn autisten hé. Denk dat SwJ de internet tent wel mag uitbreiden.quote:
Schade met een stel autisten? Gecrashte pc misschien ja.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef stefanhaan het volgende:
Vind het wel ovedreven om ap over schade te spreken bij de meeste metalfestivals is al niet eenw schade dus laat staan hier
Ja oke maar er komen ook niet vooral autisten op metalfestivals...quote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef stefanhaan het volgende:
Vind het wel ovedreven om ap over schade te spreken bij de meeste metalfestivals is al niet eenw schade dus laat staan hier
inderdaadquote:Op zondag 10 juli 2011 20:35 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Schade met een stel autisten? Gecrashte pc misschien ja.
Ja moet wel up to date blijven met Fok! Hèquote:Op zondag 10 juli 2011 20:32 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ach, als ze lief en rustig doen niet. Het zijn autisten hé. Denk dat SwJ de internet tent wel mag uitbreiden.
Bederf de pret nou niet.quote:
Outdoor festival toch? Plaats zat.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:45 schreef Snuf. het volgende:
Ik regel wel emmers voor mensen die moeten kotsen
ala defqonquote:Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef weerstandje het volgende:
ooo ik heb ook nog wel wat vuurwerk voor het eind spektakel
Het is toch ook gewoon friet?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:49 schreef Frietkraam het volgende:
ik regel een friet kraam, uiteraard alleen friet ( geen patat )
Als 2de job help ik je wel om de saus en het zout op de frieten te doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:49 schreef Frietkraam het volgende:
ik regel een friet kraam, uiteraard alleen friet ( geen patat )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Cousin_Eddy op 10-07-2011 23:04:27 ]Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
Met sponsoren (genoeg geld) lukt het organiseren ook wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:48 schreef Wimmel95 het volgende:
En ik neem één klap stoeltje mee en 3 kratten bier om languit te bekijken hoe hard jullie gaan falen met opzetten en regelen als het daadwerkelijk tot stand komt dit Fok!stiva;
Doe mij maar een bav'jequote:Op zondag 10 juli 2011 23:50 schreef o.us het volgende:
De hoofdvraag: Welk bier gaat er geserveerd worden?
Waarschijnlijk euroshoppers. Halve Litersquote:Op zondag 10 juli 2011 23:50 schreef o.us het volgende:
Ligt eraan Hoeveel geld er beschikbaar komtquote:Op zondag 10 juli 2011 23:50 schreef o.us het volgende:
Wij 2 organisen het?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk euroshoppers. Halve Liters
iKi bier niet kennenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:55 schreef Wimmel95 het volgende:
Schultenbrau? iig Bavaria
Whut the fuck is iKi
Heb je het al aan Danny verteld? En ook of fok (hij dus) wil sponsorren?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je kan directie secretaris worden
iKi bier kennenquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:16 schreef Newbie114 het volgende:
Hee Dientje, lang niet gezien.
En ja goed idee laat amenth iedereen ophalen
Blijkbaar ben jij een 16 jarig jochie die net mag drinken en stoer doet omdat hij in zijn hele leven alleen maar aan dat zoete Bavariameuk zit. Maar dat geeft nietquote:Op zondag 10 juli 2011 23:57 schreef Wimmel95 het volgende:
[..]
iKi bier kennen
sowieso wie wil er nou Japanse Jin-Jang bier
Maar als fokkers een relatie zullen krijgen komen ze nooit meer op fokquote:Op zondag 10 juli 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
Kan er nog iets komen waar mensen kunnen speeddaten ofzo? Het lijkt me een uitgelezen kans voor alle autistische Fokkers die eindelijk eens buiten de deur komen om dan gelijk hun gelijke daar te kunnen ontmoeten.
Ik wil eventueel wel een soort relatiebemiddelings-toko bemannen. Moet je wel van te voren foto's en eisenlijstjes insturen, dan kan ik al gaan matchen
Het gekaapte topic in pub over die gozer z'n bloedende lul omdat hij zich geschoren hadquote:Op zondag 10 juli 2011 23:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar kende ik jou ook alweer van?
Jawel, ze krijgen er namelijk geen leven door, ze neuken alleen af en toe even tussendoorquote:Op maandag 11 juli 2011 00:00 schreef Dientje12 het volgende:
Maar als fokkers een relatie zullen krijgen komen ze nooit meer op fok
ik dacht iets van anoniem pijpen, met gaten in de muur enzoquote:Op zondag 10 juli 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
Kan er nog iets komen waar mensen kunnen speeddaten ofzo? Het lijkt me een uitgelezen kans voor alle autistische Fokkers die eindelijk eens buiten de deur komen om dan gelijk hun gelijke daar te kunnen ontmoeten.
Ik wil eventueel wel een soort relatiebemiddelings-toko bemannen. Moet je wel van te voren foto's en eisenlijstjes insturen, dan kan ik al gaan matchen
Gloryhole!quote:Op maandag 11 juli 2011 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik dacht iets van anoniem pijpen, met gaten in de muur enzo
Dat heet een gloryholequote:Op maandag 11 juli 2011 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook wel een goed plan, maar daar meld ik me dan weer niet vrijwillig voor aanquote:Op maandag 11 juli 2011 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is ook voor de users die regelmatig in het keldertje komenquote:Op maandag 11 juli 2011 00:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ook wel een goed plan, maar daar meld ik me dan weer niet vrijwillig voor aan
Heb je ook iets voor vrouwen?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is ook voor de users die regelmatig in het keldertje komen
Het staat in ONZ, dus lijkt me wel dat hij het serieus bedoeltquote:Op maandag 11 juli 2011 00:05 schreef Newbie114 het volgende:
Sinterklaas, bedoelde je dit serieus want het valt wel te regelen met een hoop telefoontjes en een sponsor...
Misschien was het eerst voor de grap maar wordt het gewoon steeds serieuzer? Dat hij het nu wel serieus bedoelt ipv als grap? Het is namelijk niet eens zon slecht idee hoor...quote:Op maandag 11 juli 2011 00:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het staat in ONZ, dus lijkt me wel dat hij het serieus bedoelt
Waar kan ik kaarten halenquote:Op zondag 10 juli 2011 19:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deurbeleid behelst dat je uitsluitend zoveel drugs mee mag nemen dat je op kan.
Wolvenbeelden that isquote:Op maandag 11 juli 2011 01:51 schreef Bluurgh het volgende:
Er moeten wel beelden te koop zijn bij die marktkraampjes natuurlijk
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het staat in ONZ, dus lijkt me wel dat hij het serieus bedoelt
Bijpassende dolfijnenparasollen erbij. Heb zaterdag een hele toffe gezien.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:11 schreef zovty het volgende:
Misschien een dolfijnenvijver? Met een nijlpaard ook?
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bijpassende dolfijnenparasollen erbij. Heb zaterdag een hele toffe gezien.
Ik wil wel organiseren.. Staat goed op mijn cvquote:Op maandag 11 juli 2011 19:48 schreef BELASTING het volgende:
Niemand die nog zin heeft om een Fok!festival te organiseren?
Begin maar vast met organiseren dan. Ik wil volgende week per DM een mooie lijst van sponsors en vrijwilligers zien.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik wil wel organiseren.. Staat goed op mijn cv
1 steun nodig voor organiseren, ik kan dit niet regelen in mijn eentjequote:Op maandag 11 juli 2011 19:56 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Begin maar vast met organiseren dan. Ik wil volgende week per DM een mooie lijst van sponsors en vrijwilligers zien.
Vraag 1 van de lieve Fok!kers hier!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
1 steun nodig voor organiseren, ik kan dit niet regelen in mijn eentje
Wie wil mij helpen met organiseren?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:00 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Vraag 1 van de lieve Fok!kers hier!
Optredens staan al in de OPquote:Op maandag 11 juli 2011 20:02 schreef stefanhaan het volgende:
Ik verzorg samen met AHOTH wel een live optreden.
Help mij maar met organiseren. Als je tijd hebt. PM me maar voor msn praat makkelijker wjwquote:Op maandag 11 juli 2011 20:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als dit serieus is meld ik me ook aan. Zeg maar wat ik moet doen.
in princiepe hebben we niet echt sponsor nodig, locatie was al iets over genoemd.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Help mij maar met organiseren. Als je tijd hebt. PM me maar voor msn praat makkelijker wjw
Wel nog nodig voor bier en de onkostenvergoeding voor de locatie. Maar ik kan Danny niet pm'enquote:Op maandag 11 juli 2011 20:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
in princiepe hebben we niet echt sponsor nodig, locatie was al iets over genoemd.
Als fok! bandjes gewoon optreden enzo en wat DJ muziek ofso dan kunnen we alles binne Fok! houden.
Bier enzo dek je met een toegansprijs.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wel nog nodig voor bier en de onkostenvergoeding voor de locatie. Maar ik kan Danny niet pm'en
Het moet alleen wel ingekocht worden.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Bier enzo dek je met een toegansprijs.
Ja klopt.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Bier enzo dek je met een toegansprijs.
Niet de moeilijkste manier, we kunnen ook een paar tapwagens regelen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:43 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Het moet alleen wel ingekocht worden.
Doe ik dat.quote:
Optredende bands krijgen korting he?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Doe ik dat.
Eendaags event natuurlijk.
Alleen fok bands/dj's (wat betekent dat we dus ook dj's nodig hebben) en voor 5 - 10 ¤ pp (als we geen sponsor kunnen regelen) moet wel genoeg zijn toch?
Regelen we wel in het fb topic, ik kan niets openen in mededeligen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Optredende bands krijgen korting he?
Alleen mods kunnen daar iets heen verplaatsequote:Op maandag 11 juli 2011 21:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Regelen we wel in het fb topic, ik kan niets openen in mededeligen.
?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:44 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil voor mijn profielwerkstuk wel een festival organiseren
Wat voor profielwerkstuk moet dat inhouden dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:44 schreef gewoonfaye het volgende:
Meedoen met organisatie? 2 plaatsen vrij nog, sowieso. Of er moeten nog echt ervaren mensen bij komen, daar is altijd nog plaats voor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:44 schreef gewoonfaye het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |