Natuurlijk is hij in het prikkeldraad tot stilstand gekomen, hoe was het anders gebeurt? wastie voor het prikkeldraad gestopt en er toen onder gaan liggen?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:38 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ok, op de foto lijkt het niet zo, maar misschien had hij daar nog snelheid en is ie in de prikkeldraad ot stilstand gekomen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Verkeerd ingeschat, niet meer, niet minder. Frontaal op die boom had sowieso een leven gekost.
Dat soort auto's mogen niet zelf bepalen wanneer ze inhalen, die worden naar voren gestuurd door de organisatie.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:35 schreef ElmoFan het volgende:
Hij kon niet anders, maar hij had natuurlijk ook gewoon op een goed moment kunnen inhalen
Dat betekent niet dat je je auto er dan maar doorheen moet drukken.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat soort auto's mogen niet zelf bepalen wanneer ze inhalen, die worden naar voren gestuurd door de organisatie.
en dan hoef je niet meer uit te kijken als de organisatie het zegt?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat soort auto's mogen niet zelf bepalen wanneer ze inhalen, die worden naar voren gestuurd door de organisatie.
Het lijkt me dat niemand dat zegt....rare conclusie.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:50 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
en dan hoef je niet meer uit te kijken als de organisatie het zegt?
Ja de organisatie zegt dan: 3, 2, 1: Go! En dan móet je per se op dat moment inhalen.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat soort auto's mogen niet zelf bepalen wanneer ze inhalen, die worden naar voren gestuurd door de organisatie.
het is ook geen conclusiequote:Op zondag 10 juli 2011 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het lijkt me dat niemand dat zegt....rare conclusie.
Nee joh...de organisatie zegt, ga er maar lekker langs wanneer je zelf wilt!quote:Op zondag 10 juli 2011 18:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ja de organisatie zegt dan: 3, 2, 1: Go! En dan móet je per se op dat moment inhalen.
Zo gaat dat.
Ik weet niet waar jij woont maar hier is het heel normaal dat een automobilist die op deze wijze een fietser aanrijd de cel in gaat.quote:
Hij heeft wel "geluk" dat hij tegen het paaltje knalt en niet precies tussen 2 paaltjes, lijkt me nog wat pijnlijker.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij in het prikkeldraad tot stilstand gekomen, hoe was het anders gebeurt? wastie voor het prikkeldraad gestopt en er toen onder gaan liggen?
Aldus Prudhomme.quote:"Het was een auto van de technische assistentie voor de Franse televisie. (Thomas, red.) Voeckler vroeg om een bidon. Er werd voorrang geëist voor een auto van de wedstrijdleider, maar die televisieauto gehoorzaamde niet, bleef rijden en heeft de renners aangereden."
Dat betekent niet dat hij niet een goed moment had kunnen kiezen om in te halen. Dat leek je tegen te spreken.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh...de organisatie zegt, ga er maar lekker langs wanneer je zelf wilt!
Zo gaat dat.
Wat is je doel om dit belachelijk te maken? De organisatie bepaalt wanneer dat soort auto's mogen inhalen en dat die bestuurder niet goed uit kijkt, doet daar niets aan af.
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:37 schreef Karina het volgende:
Ik had het al gezien, maar het doet gewoon pijn als je ernaar kijkt
Ja, dit. Ongelooflijk, wat een eerste week..quote:Op zondag 10 juli 2011 18:16 schreef Gillingham het volgende:
Verdomme man, wat een Tour.
Ongekend dit.
Eerst aanwijzingen niet opvolgen en vervolgens 2 man omverrijden. Ik hoop dat dit hun duur komt te staan.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Aldus Prudhomme.
Hij heeft dus geen toestemming gekregen.
Daar heeft hij een punt... een tsunami is erger...quote:Op zondag 10 juli 2011 19:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Er zijn twee gewonden. Gelukkig is het niet te erg", aldus Prudhomme.![]()
Het moment van inhalen heb je niet zo heel veel over te zeggen....je wordt naar voren gestuurd en dan rij je met een vaart van 80/90? en andere auto's achter je aan er voorbij. De bestuurder maakt een enorme inschattingsfout. Het _lijkt_ er op dat hij inschat voor de boom nog er langs te kunnen, wat mislukt en maakt dan een uitwijkmanouvre richting de renners.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:58 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat hij niet een goed moment had kunnen kiezen om in te halen. Dat leek je tegen te spreken.
Hij mocht daar niet eens rijdenquote:Op zondag 10 juli 2011 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het moment van inhalen heb je niet zo heel veel over te zeggen....je wordt naar voren gestuurd en dan rij je met een vaart van 80/90? en andere auto's achter je aan er voorbij. De bestuurder maakt een enorme inschattingsfout. Het _lijkt_ er op dat hij inschat voor de boom nog er langs te kunnen, wat mislukt en maakt dan een uitwijkmanouvre richting de renners.
Opvallend dat het na het motorincident met Sörensen nu alweer gebeurt.
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het moment van inhalen heb je niet zo heel veel over te zeggen....je wordt naar voren gestuurd en dan rij je met een vaart van 80/90? en andere auto's achter je aan er voorbij. De bestuurder maakt een enorme inschattingsfout. Het _lijkt_ er op dat hij inschat voor de boom nog er langs te kunnen, wat mislukt en maakt dan een uitwijkmanouvre richting de renners.
Opvallend dat het na het motorincident met Sörensen nu alweer gebeurt.
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:58 schreef marcodej het volgende:
["Het was een auto van de technische assistentie voor de Franse televisie. (Thomas, red.) Voeckler vroeg om een bidon. Er werd voorrang geëist voor een auto van de wedstrijdleider, maar die televisieauto gehoorzaamde niet, bleef rijden en heeft de renners aangereden."]
Aldus Prudhomme.
Hij heeft dus geen toestemming gekregen.
Man, dit is de Tour waar fietsers op wegen rijden war ze niet eens mogen komen in het normale leven.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:55 schreef eight het volgende:
Ik weet niet waar jij woont maar hier is het heel normaal dat een automobilist die op deze wijze een fietser aanrijd de cel in gaat.
Fietsers (en voetgangers) hebben nl. een beschermde status in het wegverkeer omdat juist zij het meest kwetsbaar zijn.
Als dat waar is, dan heeft die bestuurder een nog groter probleem als dat hij al had. Je mag echt alleen maar inhalen als je er voorbij gestuurd wordt.quote:
duurt wel lang voordat bij jou het kwartje valt..quote:Op zondag 10 juli 2011 19:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als dat waar is, dan heeft die bestuurder een nog groter probleem als dat hij al had. Je mag echt alleen maar inhalen als je er voorbij gestuurd wordt.
kunnen die fransen goed, de doofpot hanteren!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:29 schreef carboni het volgende:
France2.fr heeft praktisch geen enkele vermelding over het incident
Dat was precies hetzelfde als in mijn eerst post hierover stond....anderen leken dat te betwijfelen.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:27 schreef eight het volgende:
[..]
duurt wel lang voordat bij jou het kwartje valt..
Het is nog erger, in de samenvatting is dit een van de weinige regels eraan besteed. Volgens France2.fr was het een "voiture du tour"quote:Op zondag 10 juli 2011 19:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kunnen die fransen goed, de doofpot hanteren!
quote:une voiture du Tour, tentant de dépasser les échappés, heurte Flecha qui entraîne Hoogerland dans sa chute, le malheureux Néerlandais terminant dans les barbelés après un terrible vol plané !
Daar is dat kutvolk idd wereldkampioen in.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:31 schreef THEFXR het volgende:
kunnen die fransen goed, de doofpot hanteren!
Hier ga je toch van kokhalzen.quote:une voiture du Tour, tentant de dépasser les échappés, heurte Flecha qui entraîne Hoogerland dans sa chute, le malheureux Néerlandais terminant dans les barbelés après un terrible vol plané !
Het is houtquote:Op zondag 10 juli 2011 19:57 schreef THEFXR het volgende:
fuck zeg. betonnen paaltjes, als je verkeert valt, kunnen ze je begraven!
Een ander besluit was ook tamelijk belachelijk geweest.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:03 schreef Cara het volgende:
Dit staat op de site van lequipe.fr
Cyclisme - Tour
Accident : la voiture exclue
La direction du Tour de France et le jury des commissaires ont annoncé dimanche soir l'exclusion du Tour de France du «véhicule n°800 Euro Média», responsable de l'accident qui a mis à terre Juan Antonio Flecha et Johnny Hoogerland.
A. T.-C., à Saint-Flour
Het is beton, kijk maar naar de scheur in het voorste paaltje. Hout breekt niet zo. Bovendien ken ik de streek vrij goed, en meestal is het beton.quote:
Wat staat er?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:03 schreef Cara het volgende:
Dit staat op de site van lequipe.fr
Cyclisme - Tour
Accident : la voiture exclue
La direction du Tour de France et le jury des commissaires ont annoncé dimanche soir l'exclusion du Tour de France du «véhicule n°800 Euro Média», responsable de l'accident qui a mis à terre Juan Antonio Flecha et Johnny Hoogerland.
A. T.-C., à Saint-Flour
Dat de tour vindt dat de auto en chauffeur op moeten tyfen.quote:
Volgens mij staat er dat de jury heeft beslist dat de bestuurder van de auto uit de tour is gezet.quote:
Dat de tourdirectie auto nummer 800 van euro media verantwoordelijk stellen voor het ongeval en eruit zettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |