Zouden ze met dopingsletten ook moeten doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:26 schreef RemcoW23 het volgende:
Thomas Dekker reageert op de aanrijding van Flecha en Hoogerland:
"Zo'n man moet echt voor het leven uit de Tour gezet worden."
Wat dacht je van: enkel voorbijsteken waar je zeker bent dat het lukt doordat je het overzicht bewaart?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het was auto tegen boom of auto tegen fietsers.
Dan auto tegen boom. In de tour draait alles om de rennersquote:Op zondag 10 juli 2011 18:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
In Frankrijk kennen ze "Ver vooruit kijken" niet, dan moet je inderdaad dit soort keuzes maken.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hij had juist geluk dat ie zo naar rechts stuurde..quote:Op zondag 10 juli 2011 18:29 schreef Gitank2 het volgende:
Toch heeft hij geluk bij een ongeluk, hij had ook helemaal in de prikkels kunnen hangenmoet er niet aan denken (hoewel ik het nu dus doe)
Hopelijk kan ie dinsdag gewoon verder.
(zelf een keertje tegen een prikkeldraad gereden met MTB en wat vingers openliggen.)
Nou, dat was volgens mij behoorlijk zo als ik het commentaar uit de Vacans auto hoorde. Ze hebben hem er echt uit moeten halen waarbij ook een helper snijwonden op heeft gelopen.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:29 schreef Gitank2 het volgende:
Toch heeft hij geluk bij een ongeluk, hij had ook helemaal in de prikkels kunnen hangenmoet er niet aan denken (hoewel ik het nu dus doe)
Hopelijk kan ie dinsdag gewoon verder.
(zelf een keertje tegen een prikkeldraad gereden met MTB en wat vingers openliggen.)
Of het was remmenquote:Op zondag 10 juli 2011 18:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kon niet meer, die gek reed veel te hard en zag de boom veel te laat.quote:
Of gewoon vooruit kijken en anticiperen.quote:
Niet van die gekke dingen zeggen...quote:Op zondag 10 juli 2011 18:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Of gewoon vooruit kijken en anticiperen.
Ze rijden niet met een oude Citroen AX hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Frontaal op die boom had sowieso een leven gekost.
Ok, op de foto lijkt het niet zo, maar misschien had hij daar nog snelheid en is ie in de prikkeldraad ot stilstand gekomen.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:33 schreef UltraR het volgende:
[..]
Nou, dat was volgens mij behoorlijk zo als ik het commentaar uit de Vacans auto hoorde. Ze hebben hem er echt uit moeten halen waarbij ook een helper snijwonden op heeft gelopen.
Oh ja, ik was de troll vandaag.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet van die gekke dingen zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |