Natuurlijk is hij in het prikkeldraad tot stilstand gekomen, hoe was het anders gebeurt? wastie voor het prikkeldraad gestopt en er toen onder gaan liggen?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:38 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ok, op de foto lijkt het niet zo, maar misschien had hij daar nog snelheid en is ie in de prikkeldraad ot stilstand gekomen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Verkeerd ingeschat, niet meer, niet minder. Frontaal op die boom had sowieso een leven gekost.
Dat soort auto's mogen niet zelf bepalen wanneer ze inhalen, die worden naar voren gestuurd door de organisatie.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:35 schreef ElmoFan het volgende:
Hij kon niet anders, maar hij had natuurlijk ook gewoon op een goed moment kunnen inhalen
Dat betekent niet dat je je auto er dan maar doorheen moet drukken.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat soort auto's mogen niet zelf bepalen wanneer ze inhalen, die worden naar voren gestuurd door de organisatie.
en dan hoef je niet meer uit te kijken als de organisatie het zegt?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat soort auto's mogen niet zelf bepalen wanneer ze inhalen, die worden naar voren gestuurd door de organisatie.
Het lijkt me dat niemand dat zegt....rare conclusie.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:50 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
en dan hoef je niet meer uit te kijken als de organisatie het zegt?
Ja de organisatie zegt dan: 3, 2, 1: Go! En dan mķet je per se op dat moment inhalen.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat soort auto's mogen niet zelf bepalen wanneer ze inhalen, die worden naar voren gestuurd door de organisatie.
het is ook geen conclusiequote:Op zondag 10 juli 2011 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het lijkt me dat niemand dat zegt....rare conclusie.
Nee joh...de organisatie zegt, ga er maar lekker langs wanneer je zelf wilt!quote:Op zondag 10 juli 2011 18:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ja de organisatie zegt dan: 3, 2, 1: Go! En dan mķet je per se op dat moment inhalen.
Zo gaat dat.
Ik weet niet waar jij woont maar hier is het heel normaal dat een automobilist die op deze wijze een fietser aanrijd de cel in gaat.quote:
Hij heeft wel "geluk" dat hij tegen het paaltje knalt en niet precies tussen 2 paaltjes, lijkt me nog wat pijnlijker.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij in het prikkeldraad tot stilstand gekomen, hoe was het anders gebeurt? wastie voor het prikkeldraad gestopt en er toen onder gaan liggen?
Aldus Prudhomme.quote:"Het was een auto van de technische assistentie voor de Franse televisie. (Thomas, red.) Voeckler vroeg om een bidon. Er werd voorrang geëist voor een auto van de wedstrijdleider, maar die televisieauto gehoorzaamde niet, bleef rijden en heeft de renners aangereden."
Dat betekent niet dat hij niet een goed moment had kunnen kiezen om in te halen. Dat leek je tegen te spreken.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh...de organisatie zegt, ga er maar lekker langs wanneer je zelf wilt!
Zo gaat dat.
Wat is je doel om dit belachelijk te maken? De organisatie bepaalt wanneer dat soort auto's mogen inhalen en dat die bestuurder niet goed uit kijkt, doet daar niets aan af.
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:37 schreef Karina het volgende:
Ik had het al gezien, maar het doet gewoon pijn als je ernaar kijkt
Ja, dit. Ongelooflijk, wat een eerste week..quote:Op zondag 10 juli 2011 18:16 schreef Gillingham het volgende:
Verdomme man, wat een Tour.
Ongekend dit.
Eerst aanwijzingen niet opvolgen en vervolgens 2 man omverrijden. Ik hoop dat dit hun duur komt te staan.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Aldus Prudhomme.
Hij heeft dus geen toestemming gekregen.
Daar heeft hij een punt... een tsunami is erger...quote:Op zondag 10 juli 2011 19:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Er zijn twee gewonden. Gelukkig is het niet te erg", aldus Prudhomme.![]()
Het moment van inhalen heb je niet zo heel veel over te zeggen....je wordt naar voren gestuurd en dan rij je met een vaart van 80/90? en andere auto's achter je aan er voorbij. De bestuurder maakt een enorme inschattingsfout. Het _lijkt_ er op dat hij inschat voor de boom nog er langs te kunnen, wat mislukt en maakt dan een uitwijkmanouvre richting de renners.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:58 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat hij niet een goed moment had kunnen kiezen om in te halen. Dat leek je tegen te spreken.
Hij mocht daar niet eens rijdenquote:Op zondag 10 juli 2011 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het moment van inhalen heb je niet zo heel veel over te zeggen....je wordt naar voren gestuurd en dan rij je met een vaart van 80/90? en andere auto's achter je aan er voorbij. De bestuurder maakt een enorme inschattingsfout. Het _lijkt_ er op dat hij inschat voor de boom nog er langs te kunnen, wat mislukt en maakt dan een uitwijkmanouvre richting de renners.
Opvallend dat het na het motorincident met Sörensen nu alweer gebeurt.
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het moment van inhalen heb je niet zo heel veel over te zeggen....je wordt naar voren gestuurd en dan rij je met een vaart van 80/90? en andere auto's achter je aan er voorbij. De bestuurder maakt een enorme inschattingsfout. Het _lijkt_ er op dat hij inschat voor de boom nog er langs te kunnen, wat mislukt en maakt dan een uitwijkmanouvre richting de renners.
Opvallend dat het na het motorincident met Sörensen nu alweer gebeurt.
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:58 schreef marcodej het volgende:
["Het was een auto van de technische assistentie voor de Franse televisie. (Thomas, red.) Voeckler vroeg om een bidon. Er werd voorrang geëist voor een auto van de wedstrijdleider, maar die televisieauto gehoorzaamde niet, bleef rijden en heeft de renners aangereden."]
Aldus Prudhomme.
Hij heeft dus geen toestemming gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |