ditquote:Op zondag 10 juli 2011 10:29 schreef NJ het volgende:
Een fles Smirnoff Ice en de jongens zijn gelijk helemaal van het padje...
Ik heb dus echt geen idee of het is gestolen, blijkbaar wel maar door wie? Mijn beste maat zou dat nooit doen. En we feesten vaker in clubs met flessen drank. We kennen zelfs de dochter van de eigenaar van de club waar het gebeurde, een paar weken geleden zijn we zelfs op haar verjaardag geweest.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:29 schreef Copycat het volgende:
Jarig zijn is geen vrijbrief voor diefstal.
Ja ik zei dus tegen die uitsmijters van: "Luister mijn maat heeft dat niet gedaan ik weet echt niet wie die fles in mijn handen heeft geduwd en we zijn hier nog op verjaardag geweest van de dochter."quote:Op zondag 10 juli 2011 10:33 schreef Copycat het volgende:
Je bent een heuse clubber. Getapte gozer. Waarom sprong dan niemand van die club voor jullie in de bres? Als jullie daar toch kind aan huis zijn.
Of waren de littekenpleisters weer op?
Ik ben eigenlijk helemaal niet kwaad maar ik heb meer een soort van WTF is er gebeurd gisteren gevoel. Sorry maar ik blijf volhouden dat dat andere verhaal echt is gebeurd.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:35 schreef Panzermaus het volgende:
Ga naar het politiebureau waar je maat wordt vastgehouden en sla de boel kort en klein met je samuraizwaard. Houd niet op voordat het bloed op je kleren zit en de politie die agenten inrekent. Dat zal ze leren.
Dat! En vergeet je littekenpleisters niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:35 schreef Panzermaus het volgende:
Ga naar het politiebureau waar je maat wordt vastgehouden en sla de boel kort en klein met je samuraizwaard. Houd niet op voordat het bloed op je kleren zit en de politie die agenten inrekent. Dat zal ze leren.
Dude Woman, heb geen shit voor mijn ex gekocht en heb haar niet meer gesproken sinds een paar dagen.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat! En vergeet je littekenpleisters niet.
Vergeet die pleisters, ManianMan heeft de beste zalf ter wereld. Voor oraal gebruik.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:39 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Dude, heb geen shit voor mijn ex gekocht en heb haar niet meer gesproken sinds een paar dagen.
Wat heb jij toch met littekenpleisters?quote:Op zondag 10 juli 2011 10:38 schreef Copycat het volgende:
Dat! En vergeet je littekenpleisters niet.
Dat is het bindmiddel tussen TS en zijn verkrachte vriendin.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:42 schreef Garisson72 het volgende:
Wat heb jij toch met littekenpleisters?
Ik heb een ex vriendin die aan mij vroeg of ik littekenpleisters voor haar kind wilde kopen.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met littekenpleisters?
GVD GA ERGENS ANDERS TROLLEN EN ANDERS STERF IN EEN HOEKJE.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is het bindmiddel tussen TS en zijn verkrachte vriendin.
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 10:29 schreef NJ het volgende:
dit.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:29 schreef Copycat het volgende:
Jarig zijn is geen vrijbrief voor diefstal.
Heb je je plastic zwaardje alweer uit de speelhoek gegrist? Plak een pleister op de wonde.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:46 schreef Spacevietnamees het volgende:
GVD GA ERGENS ANDERS TROLLEN EN ANDERS STERF IN EEN HOEKJE.
Hahaha. Ik kreeg ook een DM, dat ik niet zo respectloos moest doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Werkelijk, wat een bruut deze TS. Geen medelijden mee hebben.
Dat topic had ik helemaal gemist! Ja je hebt gelijk. Ik geloof het ook niet omdat ik mijn saaie leven leef. Daarom is dat.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:45 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ik heb een ex vriendin die aan mij vroeg of ik littekenpleisters voor haar kind wilde kopen.
Ik heb een heel verhaal uitgetypt in 3e persoon hoe ik haar heb leren kennen etc. en de meeste die het topic hebben gelezen geloven het niet omdat ze elke dag hun standaard saaie leven leven.
quote:
TS is het type dat zo maar even naar de neven van zijn vriendin toegaat, koelbloedig een zwaard ophaalt en daarmee erop los slaat bij de vermoedelijke verkrachter. Vervolgens rekent de politie hem braaf in.quote:Hij ging terug naar Nederland en na zo'n 3 weken vertelde ze op een avond dat ze was verkracht door de jongen die sinds klein af aan al verliefd op haar was.
De verkrachter had haar gedrogeerd op een feest en toen genomen terwijl ze van de wereld af was.
De jongen kookte van binnen en wilde zo snel mogelijk terug om het recht in eigen handen te nemen.
Hij kocht meteen een ticket alleen om op en neer te gaan voor een week.
Eenmaal aangekomen bleef de meid maar huilen en ze was zo verdrietig over wat er was gebeurd. De jongen zei dat ze zich niet teveel zorgen moest maken en dat hij het zou oplossen.
Hij pakte het zwaard wat in huis lag bij 1 van haar neven en ging naar de verkrachter zijn huis toe.
Binnen in huis trok hij het zwaard en sloeg alles kapot wat er om zich heen stond.
Daarna sloeg hij de verkrachter naar de grond en zette het zwaard op zijn keel: "Ik ga je vermoorden" schreeuwde hij herhalend. Maar uiteindelijk had hij de moed er niet voor om iemand zijn leven te nemen.
Hij sloeg de verkrachter tot hij overal bloed op zijn kleren had en ging naar de politie om de man op te laten pakken.
Ik denk dat ik maar een dagboek ga houden ja want ik irriteer me fakkin erg aan jullie.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hahaha. Ik kreeg ook een DM, dat ik niet zo respectloos moest doen.
Koop een dagboek, Anne.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:32 schreef rkd het volgende:
Klinkt als:
- zij gaat vreemd, wordt zwanger
- geeft iemand de schuld van verkrachting
- jij bent geldschieter.
Je ergert je of iets irriteert je.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:02 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ik denk dat ik maar een dagboek ga houden ja want ik irriteer me fakkin erg aan jullie.
Kan niet eens een verhaal doen zonder dat mensen bullshit gaan roepen.
Tijd voor wéér een nieuw account, denk ik zo.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:02 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ik denk dat ik maar een dagboek ga houden ja want ik irriteer me fakkin erg aan jullie.
Heb je mijn comment erin ook gelezen?quote:Op zondag 10 juli 2011 11:09 schreef Panzermaus het volgende:
Het grote trollen puntensysteem voorstel
TS vond dit ook wel een interessant topic.
Trollquote:Op zondag 10 juli 2011 11:10 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Heb je mijn comment erin ook gelezen?
Ja, het was me meteen duidelijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:10 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Heb je mijn comment erin ook gelezen?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:29 schreef Spacevietnamees het volgende:
Laatst ook een goed verhaal neergezet, die gekkies in R&P geloven zo'n beetje alles, dacht ik.
De dochter zelf was er niet, ik heb voordat we naar binnen gingen nog ff met de eigenaar staan buurten en alles was tof. Die chicks wisten ook niet hoe het allemaal is gegaan met de flessen.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:14 schreef thavinca het volgende:
Zeiden die chicks niks tegen die eigenaar meestal wordt er wel naar meiden geluisterd ?
Je had gewoon niet moeten stelen.... dief!quote:Op zondag 10 juli 2011 11:16 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
De dochter zelf was er niet, ik heb voordat we naar binnen gingen nog ff met de eigenaar staan buurten en alles was tof. Die chicks wisten ook niet hoe het allemaal is gegaan met de flessen.
In Vietnam had de menigte hem gelyncht en deed de politie er een schepje bovenop.quote:
Ik heb niks gestolen, kreeg gewoon drank in mijn handen geduwd. Wij gaan vaak op stap en kopen soms gewoon flessen in clubs. Ik had al veel gedronken dus dronk maar gewoon verder uit de fles.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je had gewoon niet moeten stelen.... dief!
Vooral omdat hij de orde hier op de korrel neemt door ze corrupt te noemen.....quote:Op zondag 10 juli 2011 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
In Vietnam had de menigte hem gelyncht en deed de politie er een schepje bovenop.
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:02 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Omdat ik na de comments pas dit besloten heb?quote:Op zondag 10 juli 2011 11:23 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom open je dan een topic man. Vertel het tegen je moeder ofzo, misschien toont zij begrip
Tuurlijk wel, TS verwacht sympathie na zijn criminele activiteiten.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:26 schreef Kikvors het volgende:
Je gaat ons nu toch niet vertellen dat je andere reacties verwacht had?
Ik verwachtte comments die gericht waren op de OP maar sommigen kunnen het niet laten om kutcomments te plaatsen gericht naar mij en mijn ex verhaal. Misschien ben ik gewoon niet zo literarisch zoals sommige andere waardoor ik mijzelf niet perfect kan verwoorden.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:26 schreef Kikvors het volgende:
Je gaat ons nu toch niet vertellen dat je andere reacties verwacht had?
Ik ken je ex-verhaal niet, maar nog lees ik in de OP een hoop onterechte onvrede over een vaag voorval.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:33 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Ik verwachtte comments die gericht waren op de OP maar sommigen kunnen het niet laten om kutcomments te plaatsen gericht naar mij en mijn ex verhaal. Misschien ben ik gewoon niet zo literarisch zoals sommige andere waardoor ik mijzelf niet perfect kan verwoorden.
Ik leef het snelle leven, reis normaal tussen veel landen, ga drinken in relaxte clubs en post soms vervolgens een echt gebeurd verhaal van wat ik heb meegemaakt.
Mja, de meesten fok!kers pochen over hun luxe auto, hun fotomodel-vriendin, de altijd parate 30cm fallus aan hun getrainde adonis-lijf en de afgeronde driedubbele universitaire studie, en jij pocht hierover. It's all good, man. All good.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:33 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ik leef het snelle leven, reis normaal tussen veel landen, ga drinken in relaxte clubs en post soms vervolgens een echt gebeurd verhaal van wat ik heb meegemaakt.
Het is gewoon kut dat het is gebeurd, samen uit samen thuis is het altijd.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:36 schreef Kikvors het volgende:
[..]
Ik ken je ex-verhaal niet, maar nog lees ik in de OP een hoop onterechte onvrede over een vaag voorval.
mischien is het dat kind van je wel gwn om vraak op je te nemenquote:Op zondag 10 juli 2011 11:38 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Het is gewoon kut dat het is gebeurd, samen uit samen thuis is het altijd.
Vooral op zijn verjaardag is wat het nog kutter maakt.
Ik snap de uitsmijters ook wel maar ik vraag me echt af wie die fles heeft gejat.
Ja, het is kut, dat zeker. Het ligt denk ik ook aan je manier van formuleren. Je brengt het als een sterk verhaal, met zinsneden als "Ze wilden ons allemaal op laten pakken", overmatig gebruik van het woord "dus" en doen alsof de politie er rekening mee zou moeten houden dat het de verjaardag van je maat was. (Ik snap dat je dat zo niet bedoelde, maar zo komt het wel over.)quote:Op zondag 10 juli 2011 11:38 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Het is gewoon kut dat het is gebeurd, samen uit samen thuis is het altijd.
Vooral op zijn verjaardag is wat het nog kutter maakt.
Ik snap de uitsmijters ook wel maar ik vraag me echt af wie die fles heeft gejat.
jA zOu t eCkT GwN zO ZiJn? VrAaK No TogGg?!quote:Op zondag 10 juli 2011 11:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
mischien is het dat kind van je wel gwn om vraak op je te nemen
"vraak"...quote:Op zondag 10 juli 2011 11:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
mischien is het dat kind van je wel gwn om vraak op je te nemen
Jij fast laner, jij!quote:
Wij werden ook met 5 man tegen gehouden en de uitsmijters bleven zeggen dat we moesten blijven totdat de politie zou komen om ons mee te nemen.Ik bleef gewoon rustig staan omdat ik geen flauw idee had hoe alles was gebeurd. Ik kan me niet herinneren hoe ik daar weg ben gekomen maar wel dat we gingen om de legitimatie van mijn maat te zoeken.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:44 schreef Kikvors het volgende:
[..]
Ja, het is kut, dat zeker. Het ligt denk ik ook aan je manier van formuleren. Je brengt het als een sterk verhaal, met zinsneden als "Ze wilden ons allemaal op laten pakken", overmatig gebruik van het woord "dus" en doen alsof de politie er rekening mee zou moeten houden dat het de verjaardag van je maat was. (Ik snap dat je dat zo niet bedoelde, maar zo komt het wel over.)
Als anderen continu ongewenst op je reageren, dan zou ik me, als ik jou was, sterk af gaan vragen of het aan jezelf ligt en niet aan de anderen.
Ja zoiets.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:59 schreef r3gi3boy het volgende:
TS zijn ex-verhaal:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Daar zit het probleem: wij zijn je vrienden niet. Je tekst sluit niet aan bij je publiek.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:57 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Wij werden ook met 5 man tegen gehouden en de uitsmijters bleven zeggen dat we moesten blijven totdat de politie zou komen om ons mee te nemen.Ik bleef gewoon rustig staan omdat ik geen flauw idee had hoe alles was gebeurd. Ik kan me niet herinneren hoe ik daar weg ben gekomen maar wel dat we gingen om de legitimatie van mijn maat te zoeken.
En dat mensen ongewenst reageren, ik verwoord mijzelf niet zo goed daar ben ik wel achter. Ik typ een verhaal zoals ik het tegen een vriend zou vertellen. Behalve dat ex verhaal dan, dat was een gebeurtenis waarvan het voor mij net een film leek waardoor ik het wilde typen als 3e persoon.
Waarin heb ik gelijk? Dat het kut is? Ik wilde gewoon de klacht droppen dat mijn maat is opgepakt naar aanleiding van wat flessen drank waarvan ik niet weet waar ze vandaan zijn gekomen.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:43 schreef coban het volgende:
Ben ik de enige die vind dat TS wel gelijk heeft wat betreft zijn verhaal? Als het echt gebeurd is tenminste..
Ja klopt, misschien dat ik er in het vervolg aan zal denken.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:02 schreef Kikvors het volgende:
[..]
Daar zit het probleem: wij zijn je vrienden niet. Je tekst sluit niet aan bij je publiek.
Ik dacht dat hij door de politie was opgepakt. Of waren die vermomd als flessen Pasoa?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:03 schreef Spacevietnamees het volgende:
Waarin heb ik gelijk? Dat het kut is? Ik wilde gewoon de klacht droppen dat mijn maat is opgepakt door wat flessen drank waarvan ik niet weet waar ze vandaan zijn gekomen.
Corrigeer waar nodig.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:05 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Je maakt veronderstellingen die niet kloppen.
Nog steeds bloed in mijn alcohol jwz.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij door de politie was opgepakt. Of waren die vermomd als flessen Pasoa?
of bedoel je alcohol in je bloed....quote:Op zondag 10 juli 2011 12:07 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Nog steeds bloed in mijn alcohol jwz.
80 keer gebeld, telefoon gaat over maar word niet opgenomen.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:09 schreef Basp1 het volgende:
Ben je al op gevangis bezoek bij je maat geweest? Of is het comfortabeler om hier maar je verhaal op te hangen?
Heeft hij tenminste wel sex gehad na een avondje clubben.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:10 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
80 keer gebeld, telefoon gaat over maar word niet opgenomen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 10:29 schreef NJ het volgende:
Nou ja het zou natuurlijk kunnen dat hij vandaag jarig is en zijn verjaardag van za- op zondag vierde.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:13 schreef Copycat het volgende:
Die verjaardag was net nog gisteren, snuggere.
Probeer er in ieder geval nog iets coherents van te maken.
Ik bedoel hij is vandaag op 10-7-2011 jarig.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:13 schreef Copycat het volgende:
Die verjaardag was net nog gisteren, snuggere.
Probeer er in ieder geval nog iets coherents van te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |