Corrigeer waar nodig.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:05 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Je maakt veronderstellingen die niet kloppen.
Nog steeds bloed in mijn alcohol jwz.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij door de politie was opgepakt. Of waren die vermomd als flessen Pasoa?
of bedoel je alcohol in je bloed....quote:Op zondag 10 juli 2011 12:07 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Nog steeds bloed in mijn alcohol jwz.
80 keer gebeld, telefoon gaat over maar word niet opgenomen.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:09 schreef Basp1 het volgende:
Ben je al op gevangis bezoek bij je maat geweest? Of is het comfortabeler om hier maar je verhaal op te hangen?
Heeft hij tenminste wel sex gehad na een avondje clubben.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:10 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
80 keer gebeld, telefoon gaat over maar word niet opgenomen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 10:29 schreef NJ het volgende:
Een fles Smirnoff Ice en de jongens zijn gelijk helemaal van het padje...
Nou ja het zou natuurlijk kunnen dat hij vandaag jarig is en zijn verjaardag van za- op zondag vierde.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:13 schreef Copycat het volgende:
Die verjaardag was net nog gisteren, snuggere.
Probeer er in ieder geval nog iets coherents van te maken.
Ik bedoel hij is vandaag op 10-7-2011 jarig.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:13 schreef Copycat het volgende:
Die verjaardag was net nog gisteren, snuggere.
Probeer er in ieder geval nog iets coherents van te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |