Hahaha. Ik kreeg ook een DM, dat ik niet zo respectloos moest doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Werkelijk, wat een bruut deze TS. Geen medelijden mee hebben.
Dat topic had ik helemaal gemist! Ja je hebt gelijk. Ik geloof het ook niet omdat ik mijn saaie leven leef. Daarom is dat.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:45 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ik heb een ex vriendin die aan mij vroeg of ik littekenpleisters voor haar kind wilde kopen.
Ik heb een heel verhaal uitgetypt in 3e persoon hoe ik haar heb leren kennen etc. en de meeste die het topic hebben gelezen geloven het niet omdat ze elke dag hun standaard saaie leven leven.
quote:
TS is het type dat zo maar even naar de neven van zijn vriendin toegaat, koelbloedig een zwaard ophaalt en daarmee erop los slaat bij de vermoedelijke verkrachter. Vervolgens rekent de politie hem braaf in.quote:Hij ging terug naar Nederland en na zo'n 3 weken vertelde ze op een avond dat ze was verkracht door de jongen die sinds klein af aan al verliefd op haar was.
De verkrachter had haar gedrogeerd op een feest en toen genomen terwijl ze van de wereld af was.
De jongen kookte van binnen en wilde zo snel mogelijk terug om het recht in eigen handen te nemen.
Hij kocht meteen een ticket alleen om op en neer te gaan voor een week.
Eenmaal aangekomen bleef de meid maar huilen en ze was zo verdrietig over wat er was gebeurd. De jongen zei dat ze zich niet teveel zorgen moest maken en dat hij het zou oplossen.
Hij pakte het zwaard wat in huis lag bij 1 van haar neven en ging naar de verkrachter zijn huis toe.
Binnen in huis trok hij het zwaard en sloeg alles kapot wat er om zich heen stond.
Daarna sloeg hij de verkrachter naar de grond en zette het zwaard op zijn keel: "Ik ga je vermoorden" schreeuwde hij herhalend. Maar uiteindelijk had hij de moed er niet voor om iemand zijn leven te nemen.
Hij sloeg de verkrachter tot hij overal bloed op zijn kleren had en ging naar de politie om de man op te laten pakken.
Ik denk dat ik maar een dagboek ga houden ja want ik irriteer me fakkin erg aan jullie.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hahaha. Ik kreeg ook een DM, dat ik niet zo respectloos moest doen.
Koop een dagboek, Anne.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:32 schreef rkd het volgende:
Klinkt als:
- zij gaat vreemd, wordt zwanger
- geeft iemand de schuld van verkrachting
- jij bent geldschieter.
Je ergert je of iets irriteert je.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:02 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ik denk dat ik maar een dagboek ga houden ja want ik irriteer me fakkin erg aan jullie.
Kan niet eens een verhaal doen zonder dat mensen bullshit gaan roepen.
Tijd voor wéér een nieuw account, denk ik zo.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:02 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ik denk dat ik maar een dagboek ga houden ja want ik irriteer me fakkin erg aan jullie.
Kan niet eens een verhaal doen zonder dat mensen bullshit gaan roepen.
Heb je mijn comment erin ook gelezen?quote:Op zondag 10 juli 2011 11:09 schreef Panzermaus het volgende:
Het grote trollen puntensysteem voorstel
TS vond dit ook wel een interessant topic.
Trollquote:Op zondag 10 juli 2011 11:10 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Heb je mijn comment erin ook gelezen?
Ja, het was me meteen duidelijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:10 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Heb je mijn comment erin ook gelezen?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:29 schreef Spacevietnamees het volgende:
Laatst ook een goed verhaal neergezet, die gekkies in R&P geloven zo'n beetje alles, dacht ik.
De dochter zelf was er niet, ik heb voordat we naar binnen gingen nog ff met de eigenaar staan buurten en alles was tof. Die chicks wisten ook niet hoe het allemaal is gegaan met de flessen.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:14 schreef thavinca het volgende:
Zeiden die chicks niks tegen die eigenaar meestal wordt er wel naar meiden geluisterd ?
Je had gewoon niet moeten stelen.... dief!quote:Op zondag 10 juli 2011 11:16 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
De dochter zelf was er niet, ik heb voordat we naar binnen gingen nog ff met de eigenaar staan buurten en alles was tof. Die chicks wisten ook niet hoe het allemaal is gegaan met de flessen.
In Vietnam had de menigte hem gelyncht en deed de politie er een schepje bovenop.quote:
Ik heb niks gestolen, kreeg gewoon drank in mijn handen geduwd. Wij gaan vaak op stap en kopen soms gewoon flessen in clubs. Ik had al veel gedronken dus dronk maar gewoon verder uit de fles.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je had gewoon niet moeten stelen.... dief!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |