Ik gok gewoonfayequote:
Dat zou wat zijn.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:23 schreef naatje_1 het volgende:
Nu maar hopen dat mijn ouders niet op dit topic uitkomen
Zeg het eens?quote:Op zondag 10 juli 2011 04:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn.![]()
Ik zie het al voor me![]()
Naat we moeten wat bespreken...
Ik hoop dat mijn moeder zich daarover geen zorgen begon te maken, christelijk als de pest...quote:Op zondag 10 juli 2011 04:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Feli! Eindelijk gozert. Je ma en ik begonnen ons al zorgen te maken
Hallonquote:
Ze zegt, je gaat toch wel met d'r trouwen he. En nu kijkt.ze boosquote:Op zondag 10 juli 2011 04:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn moeder zich daarover geen zorgen begon te maken, christelijk als de pest...
Ik ben nu benieuwd of het andersom ook zo was.quote:
Yup, door gristenen in 1349 naar Noorwegen gestuurd om die vikingen te bekeren.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:29 schreef naatje_1 het volgende:
Voor zover de pest christelijk kan zijn natuurlijk.
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 04:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, door gristenen in 1349 naar Noorwegen gestuurd om die vikingen te bekeren.
Als we beiden single waren, dan ja, maar we hebben een relatie, dus heb je er weinig aan als ik haar aanraad.quote:
Wel toevallig dat naat binnenkort naar Noorwegen gaat.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, door gristenen in 1349 naar Noorwegen gestuurd om die vikingen te bekeren.
Nog niet eens bij stilgestaanquote:Op zondag 10 juli 2011 04:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel toevallig dat naat binnenkort naar Noorwegen gaat.
Wederom het woord Gods verkondigen?quote:Op zondag 10 juli 2011 04:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel toevallig dat naat binnenkort naar Noorwegen gaat.
was ik niet van plan.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wederom het woord Gods verkondigen?
Wat kan mij jullie relaties nou schelenquote:Op zondag 10 juli 2011 04:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als we beiden single waren, dan ja, maar we hebben een relatie, dus heb je er weinig aan als ik haar aanraad.
Ik zie nu pas ook dat die zin rijmt.quote:
Weet ik niet, maar haar krijg je niet, ik zit nu al onder de plak... zegmaar.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat kan mij jullie relaties nou schelen
Daar voel je niks vanquote:Op zondag 10 juli 2011 04:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Oeps, ik heb christelijke schoonouders!
Onder de plak is niet goedquote:Op zondag 10 juli 2011 04:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar haar krijg je niet, ik zit nu al onder de plak... zegmaar.
quote:
Goeden constatering.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is faye ook een hoax, want die kan het bevestigen.
Sluit je bij heloef aan.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan
Nu voel ik me nog rotter
Wie, naatje_1?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Is TS nu officieel een slet? Zomaar iets wat in me opkomt.
maar hey, nu even serieus. Is jullie zelfbeeld zo laag dat je dit soort dingen op het internet moet zetten? Het antwoord is ja, maar de echte vraag is 'Waarom?'.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is faye ook een hoax, want die kan het bevestigen.
Je zit hier in ONZ. Je gelooft dat zeker niet echt dat naatje_1 geneukt heeft he?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:23 schreef MASD het volgende:
[..]
maar hey, nu even serieus. Is jullie zelfbeeld zo laag dat je dit soort dingen op het internet moet zetten? Het antwoord is ja, maar de echte vraag is 'Waarom?'.
quote:Op zondag 10 juli 2011 12:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je zit hier in ONZ. Je gelooft dat zeker niet echt dat naatje_1 geneukt heeft he?
open deur. retorische vragen. enzo.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je zit hier in ONZ. Je gelooft dat zeker niet echt dat naatje_1 geneukt heeft he?
Zevenaarquote:
Naat en ik?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:02 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb gekeken, het was bloedgeil om te zien.
Condooms mogen niet in het gristendom. Want daarvoor is sechs niet bedoeld!!!quote:
Het verhaal erachter is dat ik steeds volhield niet te neuken voor het huwelijk en nu heb ik dat dus wel gedaan en daarom is dat topic dus ook geopend, omdat ik het wel heb gedaan.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:23 schreef MASD het volgende:
[..]
maar hey, nu even serieus. Is jullie zelfbeeld zo laag dat je dit soort dingen op het internet moet zetten? Het antwoord is ja, maar de echte vraag is 'Waarom?'.
Deze man!quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef zovty het volgende:
Al een heel topic vol met 95 blije kutkusjekroel posts en godverdomme nog geen pics.
Wat is met ONZ aan de hand?!?!
Tja...quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef zovty het volgende:
Al een heel topic vol met 95 blije kutkusjekroel posts en godverdomme nog geen pics.
Godverdomme in allahsnaam je hebt gelijk!quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef zovty het volgende:
Wat voor een pics wil je?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef zovty het volgende:
Had je maar moeten komen.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef zovty het volgende:
Wel 't goede gaatje gehad?quote:
Anale ontmaagding is ontmaagding.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Anders was ik niet ontmaagd heh, dan was het gewoon anaal.
Zoals de pasoor het doetquote:Op zondag 10 juli 2011 15:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
O, werkt dat zo tegenwoordigquote:Op zondag 10 juli 2011 15:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Overspel? Sinds wanneer is neuken met je vriendin overspel?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:38 schreef Daniel1976 het volgende:
Oei, naatje pleegt de zonde der overspel.
Niet uit komen huilen in F&L hè.
quote:Op zondag 10 juli 2011 15:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Godverdomme in allahsnaam je hebt gelijk!
Daarom zal ik het ook nooit hebben!quote:
Dan is het kontmaagding.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom een eend?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:06 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
sorry Naat kon het niet laten![]()
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:06 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
mag ik hem als speciaal in het 2gaad topic plaatsen?quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:06 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Van mij mag jequote:Op zondag 10 juli 2011 16:13 schreef mctwigt het volgende:
[..]
mag ik hem als speciaal in het 2gaad topic plaatsen?
Waarom ben ik een schaap?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:06 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is de grap, dat ik niet met een meisje geneukt heb...
Wij vinden hem grandioos hoor, maar hoe voelt het voor jouquote:Op zondag 10 juli 2011 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is de grap, dat ik niet met een meisje geneukt heb...
Ook geneukt?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:35 schreef Monopoly het volgende:
Goed topic! Gefeliciteerd. Ik hoorde het vanmorgen pas voor het eerst, anders hadden we vannacht de hand kunnen schudden!
Ehm, ik heb wel geneukt hoor, en ook met een meisjequote:Op zondag 10 juli 2011 16:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Wij vinden hem grandioos hoor, maar hoe voelt het voor jou
Linkjes?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ehm, ik heb wel geneukt hoor, en ook met een meisjeDat meisje kan het bevestigen
(en die postte het ook als eerste op fok)
Ghehe.quote:
Ik hoor het al een orgie.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Yvonne, Huppelmuts, Myraela, Smegmanus en Patje1987, allemaal tegelijk
quote:
Geen idee waar je het over hebt. Klinkt bijzonder kut.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ken Uw klassiekers! Dat is Kwaak, van 2 guys and one duck! YES, WE KWAAK!
Amai, ik voel mijn ster nog nabrandenquote:Op zondag 10 juli 2011 16:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Yvonne, Huppelmuts, Myraela, Smegmanus en Patje1987, allemaal tegelijk
Was wel een goed idee van jou om mijn piemel in te smeren met sambal en tijgerbalsem om je daarna zonder rubber te penetrerenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Amai, ik voel mijn ster nog nabranden
Allez wat geil.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Was wel een goed idee van jou om mijn piemel in te smeren met sambal en tijgerbalsem om je daarna zonder rubber te penetrerenWas erg lekker
Vroeger was Mono een propere jongeman, nu brengt hij zijn dagen door achter een computer op zijn zolderkamer terwijl hij lauwe cola drinkt. Amai.quote:
quote:
Ik moest lachenquote:
Nee Faye verdient de worship hequote:
Ook zo fijn dat hij dat op fok verteld tijdens de meet, zodat ik iedereen op de af kreegquote:
Niemand die mij een hand wilde geven nadat ik gefapt hadquote:Op maandag 11 juli 2011 17:17 schreef Snuf. het volgende:
Toch blij dat ik het op tijd wist op Naat op de meet de hand te schudden en Faye ook te feliciteren
Doe maar welquote:Op maandag 25 juli 2011 19:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Moet ik hier serieus op in gaan?
Moest je dit nou serieus kicken?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Moet ik hier serieus op in gaan?
Hoi, neuken?quote:
Eigenlijk wel. Ik stel voor dat we hier een reeks van maken zodat ie over 2 jaar nog boven in je actieve topic lijst staat.quote:
Zolang hij dan voor mij ook nog steeds bovenaan mijn lijstje staatquote:Op maandag 25 juli 2011 19:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ik stel voor dat we hier een reeks van maken zodat ie over 2 jaar nog boven in je actieve topic lijst staat.
Aah wat schattig die puppy liefdequote:Op maandag 25 juli 2011 19:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zolang hij dan voor mij ook nog steeds bovenaan mijn lijstje staat
Ik ga er geen geld op inzetten. 2 jaar is lang vooral als je zo jong bent als julliequote:Op maandag 25 juli 2011 19:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het was maar een potje neuken hé...quote:Op maandag 25 juli 2011 19:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Iets met een meet en een lieve speechquote:Op maandag 25 juli 2011 19:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het was maar een potje neuken hé...
Vertel ons meerquote:Op maandag 25 juli 2011 19:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Iets met een meet en een lieve speech
De verhalen in het schuurtje waren veel interessanter.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vertel ons meer
Ik ben echt benieuwd
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vertel ons meer
Ik ben echt benieuwd
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De verhalen in het schuurtje waren veel interessanter.
Geen idee meer wat ik daar allemaal geluld heb, niet erg veel volgens mijquote:Op maandag 25 juli 2011 20:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De verhalen in het schuurtje waren veel interessanter.
Was jij daar ook dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Geen idee meer wat ik daar allemaal geluld heb, niet erg veel volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.congrats to ya both!And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |