Ik moest lachenquote:
Nee Faye verdient de worship hequote:
Ook zo fijn dat hij dat op fok verteld tijdens de meet, zodat ik iedereen op de af kreegquote:
Niemand die mij een hand wilde geven nadat ik gefapt hadquote:Op maandag 11 juli 2011 17:17 schreef Snuf. het volgende:
Toch blij dat ik het op tijd wist op Naat op de meet de hand te schudden en Faye ook te feliciteren
Doe maar welquote:Op maandag 25 juli 2011 19:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Moet ik hier serieus op in gaan?
Moest je dit nou serieus kicken?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Moet ik hier serieus op in gaan?
Hoi, neuken?quote:
Eigenlijk wel. Ik stel voor dat we hier een reeks van maken zodat ie over 2 jaar nog boven in je actieve topic lijst staat.quote:
Zolang hij dan voor mij ook nog steeds bovenaan mijn lijstje staatquote:Op maandag 25 juli 2011 19:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ik stel voor dat we hier een reeks van maken zodat ie over 2 jaar nog boven in je actieve topic lijst staat.
Aah wat schattig die puppy liefdequote:Op maandag 25 juli 2011 19:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zolang hij dan voor mij ook nog steeds bovenaan mijn lijstje staat
Ik ga er geen geld op inzetten. 2 jaar is lang vooral als je zo jong bent als julliequote:Op maandag 25 juli 2011 19:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het was maar een potje neuken hé...quote:Op maandag 25 juli 2011 19:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Iets met een meet en een lieve speechquote:Op maandag 25 juli 2011 19:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het was maar een potje neuken hé...
Vertel ons meerquote:Op maandag 25 juli 2011 19:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Iets met een meet en een lieve speech
De verhalen in het schuurtje waren veel interessanter.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vertel ons meer
Ik ben echt benieuwd
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vertel ons meer
Ik ben echt benieuwd
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De verhalen in het schuurtje waren veel interessanter.
Geen idee meer wat ik daar allemaal geluld heb, niet erg veel volgens mijquote:Op maandag 25 juli 2011 20:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De verhalen in het schuurtje waren veel interessanter.
Was jij daar ook dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Geen idee meer wat ik daar allemaal geluld heb, niet erg veel volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.congrats to ya both!And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |