Helemaal mee eens. Ik weet niet wanneer zijn vader is overleden, maar daar denk je echt wel aan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat dat een ongelofelijke kutdag is.
Oktober vorig jaar.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik weet niet wanneer zijn vader is overleden, maar daar denk je echt wel aan.
Ik ben het eigenlijk zwaar eens met 'm. Zo'n reactie kan niet, spreekt nul vertrouwen uit, niet goed voor hem, niet goed voor de moraal van het team e.d.quote:
Zeker ook omdat Papa Gesink bij een val in een mountainbike wedstrijd is overleden ...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerste verjaardag dus, dat is best moeilijk, weet ik ook uit ervaring.
Daar ben ik het ook gedeeltelijk mee eens. Het gaat er alleen om dat Danny alle andere dingen erbij betrekt waar ie absoluut niet zeker van is. Het is enorm speculeren wat hij ook doet en op basis daarvan gaat hij conclusies trekken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk zwaar eens met 'm. Zo'n reactie kan niet, spreekt nul vertrouwen uit, niet goed voor hem, niet goed voor de moraal van het team e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |